کار مفید و جالب برای وقت بیکاری و زمانی که مجبورید در خانه بمانید

۲۴ کار مفید و جالب برای وقت بیکاری و زمانی که مجبورید در خانه بمانید!

بارها پیش آمده که به دلایل مختلف مثلا آلودگی هوا، بیماری‌ها و.. مجبور هستیم مدتی را در خانه ? بمانیم. در این اوقات لازم است برای خود کار و سرگرمی‌هایی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین استفاده را از زمان خود بکنیم. امروز در انزل وب ۲۴ کار مفید و جالب برای وقت بیکاری و زمانی که مجبورید در خانه بمانید را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین کارها و سرگرمی ها برای اوقات بیکاری در خانه

Best Fun and Useful Thing to Do When You Are Stay at Home

به هنگام اوقات بیکاری در خانه کارهای زیادی می‌ توان انجام داد. مثلا دیدن فیلم، یادگیری زبان، بازی‌های دسته جمعی و کلی کارهای جذاب دیگر. بهترین کار این است که با توجه به علایق و نیازهای شخصی و خانوادگی به کارهایی روی بیاوریم که برایمان مفید باشد. استفاده از این فرصت می‌تواند باعث افزایش مهارت و تخصص ما شود و همچنین انجام کارهای مفرح و شاد بصورت گروهی و فردی زیادی در روحیه‌ی ما خواهد داشت. در ادامه چند شیوه خوب و جالب برای پرکردن اوقات فراغت با کمترین هزینه را بررسی میکنیم.

گذارندن دوره و روش‌های آنلاین یادگیری زبان بهترین سرگرمی برای اوقات بیکاری

گذارندن دوره و روش‌های آنلاین یادگیری زبان بهترین سرگرمی برای اوقات بیکاری

یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز ضرورت بسیار بالایی دارد. اگر تا به حال به این کار اقدام نکرده اید می‌توانید به عنوان یک کار مفید برای اوقات بیکاری در خانه به آن بپردازید. قطعا پشیمان نخواهید شد و پس از مدتی نتایج فوق‌العاده‌ی آن را خواهید دید.

دیدن کلاس موزیک آنلاین یک کار مفید برای اوقات بیکاری در خانه

دیدن کلاس موزیک آنلاین یک کار مفید برای اوقات بیکاری در خانه

برای بسیاری از افراد موزیک می‌تواند یک سرگرمی عالی باشد و بخشی از اوقات بیکاری در خانه را با گوش دادن به موزیک‌های مختلف سپری کنند. برای این افراد احتمالا جذاب است تا بصورت آنلاین بتوانند موزیک‌ها را ویرایش کنند و یا ممکن است دنبال برخی موزیک‌های فیلم و سریال‌های مختلف باشند و آن‌ها را پیدا کنند و در اوقات بیکاری در خانه به آن گوش دهند.

خواندن کتاب و گوش دادن به کتاب های صوتی

خواندن کتاب و گوش دادن به کتاب های صوتی

خواندن کتاب و گوش دادن به کتاب های صوتی بهترین سرگرمی برای اوقات بیکاری یه شمار می‌رود. هنگام اوقات بیکاری در خانه یکی از راه‌های خوب سپری کردن اوقات فراغت بزرگسالان و همچنین اوقات فراغت دانش آموزان خواندن کتاب و یا گوش دادن به کتاب‌های صوتی است. با این کار هم به اطلاعات ما اضافه می‌شود و هم اوقات بیکاری را به خوبی و با سودمندی سپری کرده‌ایم.

بازی های دسته جمعی بهترین راه گذراندن اوقات فراغت با همسر و خانواده

بهترین راه کذراندن اوقات فراغت با همسر و خانواده

یکی از کارهای فوق‌العاده مفید در اوقات بیکاری در خانه بازی‌های گروهی با اعضای خانواده از جمله بازی‌های آنلاین و یا بازی‌های فکری و کارتی و … است. با این کار ایام شاد و مفرحی را برای خود بسازید.

اوقات بیکاری را چگونه پر کنیم؟ فیلم‌های برتر را ببینید!

اوقات فراغت با همسر

دیدن فیلم برای بسیاری از افراد یک سرگرمی عالی به شمار می‌رود. آشنایی با وب‌سایت‌هایی که می‎‌توان از آن‌ها به دانلود فیلم پرداخت برای این افزاد اهمیت بالایی دارد. امروزه با وجود اینترنت در تمام منازل دیدن فیلم بسیار آسان شده است و اتفاقا یکی از کارهای بسیار مفید برای اوقات بیکاری در خانه می‌یاشد.

ساخت وسایل تزئینی

اوقات بیکاری را چگونه پر کنیم

از انواع کارها برای اوقات فراغت می‌توان به ساخت وسایل تزئینی و کاربردی با وسایل دور ریز در خانه می‌توان اشاره کرد. مثلا ساخت آباژور و یا چراغ خواب می‌تواند بسیار جالب و مهیج باشد.

تمیز کردن منزل

تمیز کردن منزل

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده که وقت بیکاری چیکار کنیم؟ یکی از کارهای مهم می‌تواند تمیز کردن کمد، اتاق، وسایل منزل و… باشد. شاید مدت‌ها باشد به این موضوع فکر کرده باشید اما در این ایام بهترین فرصت برای انجام آن است.

 دیدن موزه آنلاین

 دیدن موزه آنلاین

چگونه در اوقات بیکاری در خانه چگونه در خانه بمانیم و از دوران قرنطینه خانگی لذت ببریم؟ یکی از کارها می‌تواند دیدن موزه آنلاین باشد. خیلی راحت در کنار خانواده می‌توانید از موزه دیدن کنید و لذت ببرید.

 بازی‌های آنلاین

چند شیوه ی خوب و جالب برای پرکردن اوقات فراغت با کمترین هزینه

بازی‌های آنلاین گروهی و دسته جمعی برای گذراندن اوقات فراغت نوجوانان در تابستان و ایام تعطیل بسیار مفید است. البته باید مراقب بود تا با برنامه ریزی و در ساعاتی مشخص این کار انجام گیرد.

تماشای سریال

تماشای سریال

چگونه بدون کلافگی و خستگی در خانه بمانیم؟ یکی از راه‌ها می‌تواند تماشای سریال‌های جدید از طریق دانلود و یا سرویس‌های پخش آنلاین باشد. روزانه می‌نوان با انجام این کار اوقات فراغت با همسر و خانواده را به بهترین نحو بگذرانیم.

یادگیری آشپزی و پختن غذاهای جدید

یادگیری آشپزی و پختن غذاهای جدید

یک سرگرمی بسیار خوشایند مخصوصا برای خانم‌ها آشپزی و پخت غذاهای جدید است. قطعا اوقات بیکاری در خانه فرصتی استثنایی برای یادگیری انواع شیرینی، غذا، دسر، سالاد و… بصورت آنلاین است. یادگیری آشپزی و پختن غذاهای جدید با کمک کتاب، صفحات اینستاگرام و دوره‌های آنلاین امروزه کار را بسیار آسان کرده است.

فروش آنلاین فایل‌ها

وقت بیکاری چیکار کنیم

در عصر تکنولوژی یکی از مزایای مهم خرید و فروش بصورت آنلاین است. در اوقات بیکاری در خانه می‌توانیم انواع فایل‌های خود را دسته بندی کنیم و هر آنچه را که جنبه‌ی آموزشی برای دیگران هم دارد در سایت‌های مختلف به فروش برسانیم. فروختن فایل‌های خود به صورت آنلاین در سایت‌های مختلف یکی از پیشنهادات ما برای گذراندن اوقات بیکاری و کسب درآمد در خانه است.

خرید اینترنتی

اوقات بیکاری در خانه

فروشگاه‌های اینترنتی امروزه راه را برای خرید‌های عالی فراهم کرده‌اند. به راحتی می‌توانید در منزل بنشینید و خرید خود را بصورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. به صورت آنلاین برای خود از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید و بدون خروج از منزل نیازهای خود را برطرف کنید.

ساخت آلبوم عکس

ساخت آلبوم عکس

از انواع کارها برای اوقات فراغت می‌توان به ساخت آلبوم عکس و به انتشار گذاشتن با دوستان اشاره کرد. تصاویر گاهی برای ما پر از خاطره هستن با ساخت آلبوم عکس می‌توانیم نگاه زیباتری به این خاطره‌ها داشته باشیم. ساخت آلبوم عکس یک ایده‌ی خوب برای گذراندن اوقات بیکاری در خانه است.

تغییر دکوراسیون خانه

اوقات بیکاری در خانه

تغییر دکوراسیون خانه در ایام تعطیلات به عنوان یکی از ایده‌های جدید برای کار در منزل به حساب می‌آید. با این کار می‌توان به نشاط و شادابی اعضای خانواده کمک کرد. برای تغییر دکوراسیون خانه می‌توان از برنامه‌های آنلاین هم ایده گرفت.

ورزش کردن در خانه

ورزش کردن در خانه

ورزش یکی از بهترین ترفندها برای رفع خستگی و افزایش نشاط درونی می‌باشد. ورزش‌هایی مثل یوگا به راحتی می‌توانند در منزل انجام شوند فقط کافیست برای این کار برنامه ریزی روزانه داشته باشیم. همچنین نرم افزارهایی هم هستند که به ما برای ورزش کردن ایده می‌دهند. انجام ورزش‌های سبک مثل یوگا (از طریق آموزش‌های آنلاین) و حرکات ورزشی برای تناسب اندام و آرامش درونی می‌باشد.

باغبانی و رسیدگی به گیاهان

باغبانی و رسیدگی به گیاهان

گل و گیاه یکی از ابزارهای مفید برای روحیه و انرژی مثبت برای خود و خانواده است. اوقات بیکاری در خانه و ایام تعطیلات فرصت مناسبی است که به گل و گیاه قبلی برسیم و یا اینکه برای خانه و خیاط خود گل و گیاه جدید تهیه کنیم. باغبانی و رسیدگی به گیاهان خانه و باغچه حیاط یک کار فوق العاده برای گذراندن اوقات بیکاری در خانه است.

 یاد دادن مهارت‌ های جدید خود به کودکان

اوقات بیکاری را چگونه پر کنیم

همه‌ی ما به مرور زمان مهارت‌هایی را کسب کرده‌ایم. بعضی از ما بیشتر و بعضی کمتر. اما ایام تعطیلات و زمانی که در خانه هستیم فرصت بسیار مناسبی است تا این مهارت‌ها را به کودکانمان آموزش دهیم. یاد دادن مهارت‌های خود مثل آشپزی، تعمیرات و.. به کودکان بسیار مفید و پرفایده است مخصوصا در ایامی که فرصت بیشتری در منزل داریم.

کسب درآمد آنلاین

اوقات فراغت نوجوانان در تابستان

خوشبختانه امروزه بسترهای مناسبی برای انجام دورکاری فراهم است. خوب است به هنگام اوقات بیکاری در خانه و حتی اوقات دیگر خدمات خود را بصورت آنلاین ارائه دهیم و از این راه درآمدی هم داشته باشیم. انجام دادن خدمات خود به صورت آنلاین در سرویس‌های انجام کارآنلاین برای کسب درآمد مثل تایپ آنلاین و… بسیار سفارش می‌شود.

تماس تصویری گروهی با دوستان خود

تماس تصویری گروهی با دوستان خود

با گذر زمان و افزایش دغدغه‌های روزانه گاهی مدت‌ها از دوستان قدیمی خود بی خبر می‌مانیم. اوقات بیکاری در خانه بهترین فرصت است تا با آن‌ها تماس تصویری برقرار کنیم و از حال آن‌ها باخبر شویم. تماس تصویری گروهی با دوستان خود که مدت از آنها بی خبرید در این ایام بسیار می‌تواند مفید باشد.

بهبود مهارت عکاسی

وقت بیکاری چه کنیم

یکی از راه‌های ثبت خاطرات خوب، عکس است. از طرفی امروزه با افزایش گوشی‌های هوشمند در همه‌ی شرایط امکان عکاسی را داریم. خوب است در اوقات بیکاری در خانه مهارت عکاسی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم با عکس‌های زیبا خاطرات خود را به خوبی ثبت کنیم. از فرصت طلایی اوقات بیکاری در خانه استفاده کنید و  مهارت عکاسی خود با گوشی و.. با آموزش‌های آنلاین و.. بهبود ببخشید.

برنامه ریزی

برنامه ریزی

اوقات فراغت در خانه، فرصتی استثنایی است برای برنامه ریزی آینده‌ و پیاده‌سازی ایده‌های مختلف برای پیشرفت شخصی و کاری و… خوب است در اوقات بیکاری در خانه که وقت بیشتری برای تفکر و برنامه ریزی داریم از فرصت استفاده کنید و برنامه‌ها و ایده‌های خود را روی کاغذ بیاورید و تصمیم جدی برای عملی کردن آن‌ها بگیرید.

فروش آنلاین دست‌سازه‌ها در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

وقت بیکاری چه کنیم

اگر هنوز هم برای شما سوال است که وقت بیکاری چه کنیم؟ کشیدن نقاشی، ساخت دستبند و سایر وسایل تزیینی و به فروش رساندن آن‌ها در اینستاگرام و سایر سرویس‌ها یک ایده‌ی عالی برای گذراندن اوقات بیکاری در خانه است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

یکی از دغدغه‌های ما این است که وقت‌های بیکاری چیکار کنیم؟ امروز در انزل وب ۲۴ راه برای گذراندن اوقات بیکاری در خانه پیشنهاد دادیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد. خوشحال می‌شویم در صورتیکه ایده‌های بهتری برای گذراندن اوقات بیکاری در خانه داشتید در دیدگاه همین پست با ما درمیان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

15 تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته
۱۵ تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته
آموزش 7 روش از بین بردن زردی پلاستیک وسایل برقی
آموزش ۷ روش از بین بردن زردی پلاستیک وسایل برقی
آموزش تصویری 4 روش ساخت وایت برد در خانه
آموزش تصویری ۴ روش ساخت وایت برد در خانه
آموزش تصویری ساخت عینک محافظ چشم در خانه
آموزش تصویری ساخت ماسک و عینک محافظ چشم در خانه

نظرات

  • سلام شماره تماس کامل تایپ نشده says:

    سلام شماره تماس کامل تایپ نشده

  • اکبر صادقی says:

    من اکبر میر محمد صادقی هستم یکی از سرمایه داران بزرگ تهران در خصوص نخ و ساختمان بنده وارد کننده و تولید کننده هستم در بازار تهران سرای سلطانی از هر کس در بازار نام من را جویا شوید به شما خواهند گفت من کی هستم در خصوص کار برای جوانان ایرانی در هر وضعیت و هر شهر با هر هنری که دارند دعوت ب کار دارم در مجموعه ما کسی مشکل مالی نخواهد داشت وام قرض‌الحسنه در اختیار شما خواهد گرفت فقط سلامتی و صداقت اخلاقی برای من مهم پیامک کن نام سن محل زندگی تو به شماره ۰۹۱۲۱۸۳… تا با شما تماس بگیرند همکاران من موفقیت در دستان شماست

  • به تو چه says:

    همه برای صبح هاست و نمی در شب استفاده کرد و برای نوجوانها اصلا قابل استفاده نیست

  • مریم says:

    عالی بود ممنون هم راحت انجام این کار ها هم بشدت مفید

  • سعید says:

    ممنون عالی هستن

  • Giga chad says:

    خوبه نظرای عالی بود اما من که ۱۷ سالمه از صب تا شب سرکارم فقط یه روز تو هفته بیکارم که اونم فقط میخوابم دیگه هر روزم مث روز قبل هیچ فرقی نداره.

  • باغبون پارک محل says:

    هرکی بیکاره بیاد خیار بدم بکاره

  • اه says:

    من که کارم از صبح فقط خوندن کتاب و فیلم دیدنه خوراکی هم درست نمیکنم خسته شدم والا

  • هههه says:

    بسی خسته کننده
    فقط خواب و خوراکی دیگه وقتی حوصلم سر میره انجام میدم چند وقت دیگه از اینام خسته میشم البته امکان نداره از خوابیدن خسته شم

  • نگی says:

    پیشنهاد های جالبی بود

  • امیررضا حسینی says:

    من میتونم انجام بدم اما هر کاری میکنم خراب میشه هویج کاشتم خراب شد فیلم خریدم بعد چند وقت فلش کار نکرد چیز هایی که درست میکنم کسی نمیخوره بازی آنلاین هم که هزار تا بازی دارم همه رو تموم کردم دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم همیشه هم که تکالیفم رو نوشتم مامانم نمیزاره برم کوچه خودم هم نمیخوام اگر میشه راهنمایی کنید

  • امیر says:

    حالا منی که تمام فیلما و سریالارو دیدم چیکار کنم؟ خخخخخخخخ
    والا من که صب تا شب روی صندلیمم حسکاری رو ندارم به نثر فردوسی و به نقل از پیامبر ز هواره تا گور حسش نبود(قصد تمسخر ندارم)

    • فردین says:

      من اون روز تو تلویزیون به خانم کامل نابینا رو دیدم که داشت با دستش نوشته های برجسته رو حس میکرد و این طوری درس میخوند واقعا منی که سالم بودم از مردانگی خودم بیزار شدم. وقعا اونی که هدف داشته باشه با مشکلش مشکلی نداره و خودشو به چالش می‌کشه

  • مارال says:

    متاسفانه چون هیچ کدومو نمیتونیم انجام بدیم فقط منو از زندگی خسته تر کرد
    واقعا نا امید شدم.

  • Silencer says:

    هیچ کدوم از کارارو نمیتونم بکنم جز دیدن فیلم که نیست آقااااا نییییییییییییست

    • دختر فری فایر باز says:

      حققققققققققققققققققققق داش منو ببین حققققققققققققققققققق

  • هستی says:

    فوق العاده بودن منو از سردرگمی در انجام دادن کارهایی که می تونم تو تابستون انجام بدم درآوردن.

    • اوم ، نمد says:

      اپم.بنظرم انیمه دیدن ، یا خوندم مانهوا و کمیک ، یا تحقیق درباره هرچیزی ، یا…دیع نمد
      و بنده خودم همه کارها رو کردم و نمد دی چ کنم://///

      • ایزدی says:

        دقیقا منم هم انیمه دیدم هم فیلم کره ای هم مانهوا خونم هم مانها هم وبتون و هم کمیک الان اومدم تو سایتا دنبال یه چیز جدید😂

  • STAR says:

    ممنون⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

  • ۵۰۰ says:

    سنگ بر سرتان…

  • فاطیما says:

    خوبه …. فقط من درمورد نظر تایپ آنلاین سوالم اینه که چطوری اقدام کنیم ؟؟ چون به خیلی سایتها مراجعه کردم نشد . اگه کسی میدونه همینجا جوابمو بده ممنون میشم .

    • امین says:

      سلام. سایت های متفاوتی وجود دارند مثل تایپا ایران و تایپو که لیست سفارش های تایپ را مشاهده میکنید و درخواست میدهید و از بین کسانی که درخواست داده اند یک نفر را انتخاب میکند.تایپ را انجام میدهد و مبلغ را دریافت میکند. در ضمن تایپیست باید مبلغی را به عنوان ضمانت قرار دهد.

  • Neela says:

    واقعا عالی بود ممنون:)‌‌♡

  • Reyhaneh says:

    ب نظرم نظر عکاسیش عالی بود از فردا شروع میکنم☺️?

  • ali48 says:

    عالی واقعا بعضیاش به فکر من نمیرسید