تبدیل فرمت CR2 به JPG فایل آنلاین

آموزش ۵ روش تبدیل فرمت فایل CR2 به JPG آنلاین

اگر از دوربین Canon استفاده کرده باشید قطعا با عکس‌ هایی با فرمت CR2 مواجه شده‌اید. اما احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که چطور عمل تبدیل فرمت CR2 به JPG ? را انجام دهید. این کار بسیار آسان است و به راحتی بصورت آنلاین انجام می‌شود. امروز در انزل وب آموزش ۵ روش تبدیل فرمت فایل CR2 به JPG آنلاین را خواهیم داشت.

نحوه تبدیل فرمت CR2 به JPG عکس آنلاین

How to Convert CR2 to JPG Online

تصاویر می‌توانند پسوندهای مختلفی مانند TIFF، PNG و … داشته باشند. بسیار مهم است روش تبدیل آن‌ها به JPG که یک فرمت مرسوم در تصاویر است را بدانیم. پسوند CR2 چیست؟ معمولا دوربین‌های Canon تصاویر را با فرمت CR2 ذخیره می‌کنند. این فرمت به شکل فشرده نشده است و امکان تنظیمات مختلفی روی تصویر را می‌دهد. اما وقتی می‌خواهید از این تصاویر استفاده کنید بهتر است فرمت آن را به JPG تبدیل کنید.

تبدیل CR2 به JPG آنلاین با COnvertio

وب‌سایت Convertio  یکی از بهترین وب‌سایت‌های تبدیل فرمت CR2 به JPG بصورت آنلاین است.

تبدیل پسوند cr2 به jpg

کافیست تصاویر خود با فرمت کافیست تصاویر خود با فرمت CR2 را با کلیک بر روی Choose Files انتخاب کرده و بر روی Convert کلیک کنید.

تبدیل پسوند cr2 به jpg

پس از آن تبدیل فرمت انجام شده و دکمه‌ی Download ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی آن می‌توانید تصاویر با فرمت jpg را دریافت کنید.

تبدیل فرمت عکس CR2 به JPG با Online-Convert

یکی از راه‌های تبدیل فرمت CR2 به JPG استفاده از وب‌سایت Image.Online-Convert است که بصورت آنلاین تبدیل فرمت CR2 به JPG را انجام می‌دهد.

تبدیل فرمت cr2 به jpg آنلاین

با کلیک بر روی Choose Files تصاویر خود با فرمت CR2 را انتخاب کرده و پس از آن با فشردن دکمه‌ی Start Conversion عمل تبدیل فرمت را انجام دهید. در قسمت Optional Setting می‌توانید در هنگام تبدیل پسوند CR2 به JPG تنظیمات مد نظر برای تصویر خود را انتخاب کنید.

تبدیل فرمت cr2 به jpg آنلاین

تغییر فرمت CR2 به JPG با OnlineConverter

یک راه بسیار مناسب برای تغییر فرمت CR2 به JPG استفاده از وب‌سایت OnlineConverter است.

تبدیل فرمت cr2 به jpg آنلاین

کافیست در قسمت Source  مشخص کنید که فایل با فرمت CR2 را آپلود می‌کنید و یا یک URL را معرفی می‌کنید. پس از آن با فشردن دکمه‌ی Convert تبدیل فرمت را انجام داده و تصاویر با فرمت JPG را دریافت کنید.

تبدیل فرمت فایل CR2 به JPG آنلاین با Iloveimg

برای تبدیل فرمت CR2 به JPG بصورت آنلاین کافیست وارد وب‌سایت Iloveimg شوید.

تبدیل پسوند cr2 به jpg

برای انتخاب تصویر با فرمت CR2 بر روی Select Images کلیک کرده و پس از با فشردن Convert to JPG عمل تغییر فرمت را انجام دهید و تصویر با فرمت JPG را دریافت کنید.

تبدیل پسوند cr2 به jpg

تبدیل فایل CR2 به JPG بدون فتوشاپ با Freefileconvert

راه دیگر برای تبدیل فرمت CR2 به JPG در ویندوز ، اندروید و سایر سیستم عامل بدون نیاز به نصب نرم افزارهایی همچون فتوشاپ و.. استفاده از سرویس آنلاین Freefileconver است.

تبدیل فرمت عکس cr2 به jpg

در قسمت Input File تصویر با فرمت CR2 را انتخاب کرده و در قسمت Output Format با انتخاب JPG و پس از آن کلیک بر روی Convert تبدیل فرمت انجام می‌شود.

می‌توانید با انتخاب URL و یا Cloud فایل خود را برای تبدیل فرمت از طریق URL و یا از طریق فایل‌های ذخیره شده در Cloud خود به وب‌سایت بدهید تا عمل تغییر فرمت را انجام دهد.

نظرات و دیدگاه‌های شما؟

امروز در انزل وب به آموزش تبدیل فرمت CR2 به JPG پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد. خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد تغییر فرمت عکس CR2 به JPG در دیدگاه همین پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات