امضا زدن روی عکس ، سند و.. در گوشی اندروید و آیفون

آموزش ۵ روش امضا زدن روی عکس ، سند و.. در گوشی اندروید و آیفون

آیا تاکنون با شرایطی روبرو شده اید که مجبور شوید به سرعت سند یا قراردادی الکترونیکی را امضا ?️ کنید؟ در روال عادی شما باید ابتدا سند را چاپ کنید، روی آن امضا بزنید، سند را اسکن کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید. این یک روند پیچیده و وقت گیر است. شما می توانید همه ی این کار ها را در عرض یک دقیقه، در گوشی هوشمند خود انجام دهید! برای این کار، آموزش ۵ روش امضا زدن روی عکس ، سند و.. در گوشی اندروید و آیفون را در انزل وب مطالعه کنید.

دانلود بهترین برنامه انداختن امضا روی عکس برای اندروید و آیفون

Top Apps to Sign Documents and Pictures on iOS and Android

کاربران گلکسی نوت همیشه می توانند از ابزار داخلی برای امضای سند با استفاده از قلم مخصوص اندروید استفاده کنند. اما در مورد سایر کاربران اندرویدی و آیفون چطور؟ در فروشگاه اپل و Google Play Store برنامه هایی دارند که به شما امکان می دهد اسناد را امضا کنید. ما پنج برنامه برتر برای انداختن امضا در PDF اندروید و آیفون انتخاب کرده ایم. در این پست قصد داریم در مورد ویژگی های آنها، شخصی سازی امضا (اندازه ، رنگ ، ضخامت)، اشتراک گذاری و موارد دیگر صحبت کنیم. اگر هنوز امضایی ندارید، بهتر است قبل از این کارها. ابتدا امضای خود را طراحی کنید.

قابل ذکر است می توانید تمامی نرم افزار های معرفی شده را به صورت کامل و رایگان از سایت های ایرانی دانلود کنید.

MICROSOFT OFFICE، نرم افزار امضا روی عکس برای اندروید

بعد از طراحی امضا اندروید، زمان استفاده از آن است. برنامه Office پر از ویژگی ها و ترفندهایی است که در میان آنها امکان امضای PDF نیز وجود دارد. این قابلیت رایگان است و نیازی به خرید اشتراک Office 365 نیست.

برنامه Office را باز کنید، به منوی Actions بروید و گزینه Sign a PDF را انتخاب کنید.

فایل را از حافظه دستگاه، OneDrive یا Dropbox باز کنید و مکانی را برای قرار دادن امضا انتخاب کنید.

MICROSOFT OFFICE، نرم افزار امضا روی عکس برای اندروید

یک تخته سفید خالی برای اضافه کردن امضا ظاهر می شود. می توانید امضا را از تصویر قبلی وارد کنید، آن را ذخیره کنید و حتی از رنگ سیاه پیش فرض، رنگ آن را به سبز یا آبی تغییر دهید.

MICROSOFT OFFICE، نرم افزار امضا روی عکس برای اندروید

دانلود نرم افزار انداختن امضا روی عکس:

دانلود مایکروسافت آفیس برای Android

دانلود مایکروسافت آفیس برای iOS

امضا ایمیل در اندروید با نرم افزار ADOBE FILL & SIGN

Adobe یکی دیگر از غول های نرم افزاری، برنامه اختصاصی Adobe Sign & Fill را برای iOS و Android منتشر کرده است. همانطور که از نام این محصول پیداست، کاربران می توانند در این برنامه طراحی امضا اندروید را انجام داده و فرم ها را تکمیل کنند.

به صفحه خالی ضربه بزنید و می توانید متن، علائم، تیک و موارد دیگر را اضافه کنید. برای افزودن امضا، گزینه قلم را انتخاب کرده و یک امضا ایجاد کنید یا آن را از گالری یا دوربین وارد کنید. متأسفانه، شما نمی توانید رنگ قلم را تغییر دهید.

امضا ایمیل در اندروید با نرم افزار ADOBE FILL & SIGN

می توانید امضا را تغییر اندازه دهید. همچنین می توان یک امضا را در دستگاه ایجاد و ذخیره کرد. در کل، Adobe Fill & Sign ابزاری عالی برای پر کردن جزئیات و امضای اسناد است. و استفاده از آن کاملاً رایگان است.

دانلود رایگان نرم افزار گذاشتن امضا با اسم فامیل:

دانلود Adobe Sign & Fill برای Android

دانلود Adobe Sign & Fill برای iOS

SIGNEASY، نرم افزار امضا در آیفون و اندروید

این نرم افزار امضا زدن روی عکس گوشی اندروید و آیفون است. SignEasy مخصوص کسانی که زیاد قرارداد می نویسند و نیاز به امضا از مشتری دارند. روی نماد + در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و اسناد را از طریق ایمیل، عکس ها، پرونده ها یا ذخیره سازی ابری وارد کنید. دکمه امضا را انتخاب کنید و کاربرد واقعی برنامه SignEasy را ببینید.

SIGNEASY، نرم افزار امضا در آیفون و اندروید

می توانید امضا را طراحی کنید، رنگ و اندازه آن را تغییر دهید و آن را به یک مکان مطلوب بکشید. همچنین می توانید تاریخ و متن را به اسناد اضافه کنید. شما می توانید حتی از یک شخص دیگر در یک مکان دیگر درخواست امضا کنید. عملکردهای دیگر شامل امنیت بیومتریک، ایمیل سفارشی ، همگام سازی، ذخیره سازی iCloud و موارد دیگر است. در نسخه رایگان فقط سه سند قابل طراحی است. برای استفاده از قالب ها و سایر ویژگی های امنیتی، باید ۱۳۰ دلار در سال پرداخت شود که در این صورت سازنده قابلیت همگام سازی و اشتراک گذاری را باز می کند.

SIGNEASY، نرم افزار امضا در آیفون و اندروید

دانلود رایگان نرم افزار امضا برای اندروید و آیفون:

دانلود Signeasy برای Andrid

دانلود Signeasy برای iOS

نحوه امضا یک سند در آیفون و اندروید با استفاده از DOCUSIGN

روی دکمه + ضربه بزنید و پرونده را از حافظه محلی یا فضای ذخیره ابری وارد کنید. برنامه از شما سؤال می کند که آیا می خواهید امضا کنید یا می خواهید دیگران یک امضا اضافه کنند. می توانید نام و ایمیل گیرنده را برای اشتراک گذاری این سند اضافه کنید.

نحوه امضا یک سند در آیفون و اندروید با استفاده از DOCUSIGN

در سند، هر فضای خالی را انتخاب کنید، و کادر گفتگو ظاهر می شود. می توان امضا، عناوین، تاریخ، نام و شرکت را در پرونده اضافه کنید.

ویژگی ها Decusignign و عملکردهای اصلی رایگان هستند، اما به اشتراک گذاری پیشرفته، قالب ها و ویژگی های امنیتی، ۹ دلار در هر ماه هزینه دارد.

دانلود برنامه ساخت امضا برای اندروید:

دانلود DocuSign برای Android

دانلود Docusign برای iOS

SIGNNOW، برنامه انداختن امضا در ورد اندروید و آیفون

باید بگویم، SignNow بهترین رابط کاربری را در بین همه برنامه ها دارد.

روش امضا، مثل قبل است. سند را از حافظه دستگاه یا حافظه ابری وارد کرده و روی قسمت خالی ضربه بزنید تا امضا، عنوان متن، متن و تاریخ اضافه کنید.

SIGNNOW، برنامه انداختن امضا در ورد اندروید و آیفون

در حین ایجاد یک امضا، می توانید از قلم چشمی یا هایلایت استفاده کنید. همچنین می توان رنگ امضا را تغییر داد. برنامه از شما می خواهد تا دیگران را دعوت کرده و یک لینک مستقیم با منبع بارگیری برنامه به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید برای اکثر اسناد استفاده شده الگوهایی ایجاد کنید.

SIGNNOW، برنامه انداختن امضا در ورد اندروید و آیفون

برنامه تا سه سند رایگان است. پس از آن ۹۰ دلار در سال هزینه خواهد داشت.

دانلود برنامه گذاشتن لوگو و امضا روی عکس اندروید:

دانلود SignNow برای Android

دانلود SignNow برای iOS

همچنین می توانید به جای استفاده از نرم افزار های ایجاد امضا، از امضای الکترونیکی استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز فهمیدیم چگونه می توان یک امضا ایمیل آیفون یا آی پد ایجاد کرد و گذاشتن امضا روی عکس در اندروید را یاد گرفتیم. شما از کدام برنامه امضا ساز هوشمند استفاده خواهید کرد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه در اوت لوک امضا بسازیم؟ (ویندوز ، اندروید ، آیفون ، مک و وب)
چگونه در اوت لوک امضا بسازیم؟ (ویندوز ، اندروید ، آیفون ، مک و وب)
آموزش تصویری امضا کردن الکترونیکی در فایل ورد
آموزش تصویری امضا کردن الکترونیکی فایل ورد
ساخت و طرحی امضا آنلاین رایگان
آموزش کار با ۵ تا از بهترین سرویس های ساخت و طراحی امضا آنلاین رایگان
۶ سرویس نجات بخش ایمیل برای لغو اشتراک، اضافه کردن امضا و..

نظرات

  • علی اکبر توفیقان says:

    ایا برنامه فارسی هم است استفاده کنییم برای اندیدرو من امظ دردفتر خدمات اکلونیکی قضای ثبت کنم ایا برنامه فارسی می دهد بتوانم کارهایم انجام بدهم