ساخت شماره مجازی رایگان جدید در اندروید و آیفون

۷ تا بهترین برنامه ساخت شماره مجازی رایگان جدید در اندروید و آیفون

معمولا برای استفاده از سرویس های مختلف نیاز به تایید شماره تلفن ? خود دارید. این کار برای احراز هویت و جلوگیری از اسپم استفاده می شود اما برخی از کاربران بنابر دلایلی نمی خواهند شماره خود را وارد کنند. در این شرایط می توانید از شماره مجازی استفاده کنید. امروز در انزل وب بهترین سرویس های ساخت شماره مجازی رایگان جدید در اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم.

دانلود برنامه شماره مجازی آمریکا ، انگلیس و… برای واتساپ ،تلگرام و…

Best Free Virtual Phone Number Apps for Android and iPhone

شماره های مجازی می توانند مانند یک شماره واقعی برای شما کار انجام دهند. اگر می خواهید شماره شخصی خودتان، شخصی باقی بماند می توانید با کمک سرویس هایی که به صورت رایگان فعالیت می کنند، یک شماره مجازی بسازید. ما قبلا در انزل وب شماره مجازی و ویژگی های آن را به شما معرفی کرده ایم.

در نظر داشته باشید که شما می توانید نسخه کامل برنامه ساخت شماره مجازی رایگان معرفی شده را به صورت رایگان از اپ استور ها و وبسایت های معتبر فارسی دانلود کنید.

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه Next Plus

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه Next Plus

برنامه شماره مجازی رایگان Next Plus استراتژی های خاصی دارد. با کمک این ابزار بعد از ساخت شماره مجازی، می توانید با هر شماره ای ارتباط داشته باشید که البته تماس با سایر شماره های مجازی این برنامه رایگان می باشد. همچنان کاربران می توانند از این سرویس برای تایید اعتبار استفاده کنند. کل هزینه مکالمه و ارسال پیام از طریق این برنامه با نمایش تبلیغات به شما پوشش داده می شود. قابلیت های دیگری مانند ارسال اموجی، پیام صوتی و.. نیز در آن فعال می باشد.

همچنین برای دریافت اس ام اس بدون گوشی هم پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ سایت برتر دریافت اس ام اس آنلاین بدون نیاز به گوشی را هم مطالعه نمایید.

دانلود برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای واتساپ، Burner (برای ساخت شماره مجازی آمریکا ، ترکیه ، انگلیس و…)

دانلود برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای واتساپ، Burner (برای ساخت شماره مجازی آمریکا ، ترکیه ، انگلیس و...)

چگونه شماره مجازی بسازیم؟ برنامه اندروید Burner و نسخه آیفون آن یک گزینه مناسب برای ساخت شماره مجازی (به عنوان شماره مجازی تلگرام و..) می باشد. شما می توانید شماره ای از بین حدود ۴۰ کشور را انتخاب کنید. در نتیجه می توانید برای ساخت انواع حساب های کاربری از آن استفاده کنید. نسخه کامل این برنامه شامل هزینه ۱.۹ دلاری می شود.

ساخت شماره مجازی واتساپ ، اینستاگرام ، تلگرام و… با برنامه Hushed Anonymous Phone Numbers

ساخت شماره مجازی واتساپ ، اینستاگرام ، تلگرام و... با برنامه Hushed Anonymous Phone Numbers

کاربران می توانند از برنامه اندروید Hushed Anonymous Phone Numbers و همینطور نسخه iOS برای ساخت شماره مجازی به صورت ناشناس استفاده کنند. این برنامه شماره مجازی رایگان هیچ اطلاعاتی را از شما فاش نخواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال سرویسی هستید که به صورت ناشناس یک شماره مجازی بسازید، این گزینه انتخاب خوبی می باشد.

دانلود برنامه ساخت شماره مجازی TalkU (شماره مجازی برای تیندر)

دانلود برنامه ساخت شماره مجازی TalkU (شماره مجازی برای تیندر)

سرویس TalkU یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه اندروید می باشد. شما ضمن امکان ساخت شماره مجازی از کشور های مختلف، می توانید با اشخاص دیگری که از این برنامه استفاده می کنند و آنلاین هستند تماس تلفنی و متنی رایگان برقرار کنید. این سرویس ویژگی های خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

همینطور مطالعه مطلب روش های مخفی کردن و عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام ، موبوگرام و.. نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانولد برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای اندروید Cloud SIM

دانولد برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای اندروید Cloud SIM

شما می توانید با کمک دانلود برنامه شماره مجازی رایگان Cloud SIM برای اندروید و آیفون تا ۴ شماره را داشته باشید. از این سرویس برای ارسال و دریافت تماس، پیام متنی، پیام صوتی و.. استفاده کنید. قابل ذکر است که شما می توانید از شماره های انگلستان، لهستان، کانادا و ایالات متحده آمریکا در این سرویس استفاده کنید.

برنامه ساخت شماره مجازی برای آیفون Numflix

برنامه ساخت شماره مجازی برای آیفون Numflix

برنامه Numflix (شماره مجازی برای تلگرام برای iOS) برای افرادی است که نیاز به برقراری ارتباط دارند اما نمی خواهند اطلاعات خصوصی آن ها فاش شود. شماره های واقعی با قابلیت تماس صوتی، متنی و.. از ویژگی های این ابزار می باشد. در حال حاظر شما می توانید از کد های ایالات متحده آمریکا و کانادا استفاده کنید. البته به زودی کد کشور های بیشتری به برنامه اضافه می شود.

سایت و برنامه شماره مجازی رایگان بدون ریپورت فقط برای شماره های مجازی آمریکا

اگر شما فقط نیاز به استفاده از شماره مجازی ایالات متحده آمریکا هستید، می توانید از سرویس های زیر نیز استفاده کنید.

در پایان برای آشنایی با روش های بیشتر، مطالعه مطلب ۶ روش ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس هایی برای دانلود برنامه ساخت شماره مجازی نامحدود به شما معرفی کردیم. از چه سرویسی استفاده کردید و نظرتان راجب آن چه بود؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما: شماره Private Number و Unknown Caller، No Number چیست؟
راهنما: شماره Private Number و Unknown Caller، No Number چیست؟
آموزش نحوه نمایش اسم و اطلاعات شماره تماس گیرنده اندروید
آموزش نحوه نمایش اسم و اطلاعات شماره تماس گیرنده اندروید
آموزش مخفی كردن شماره در واتساپ اندروید و آیفون
آموزش مخفی کردن شماره در واتساپ اندروید و آیفون
Virtual number یا شماره تلفن مجازی چیست؟ آیا قابل ردیابی است؟
Virtual Number یا شماره تلفن مجازی چیست؟ آیا قابل ردیابی است؟

نظرات