بهترین سایت و نرم افزار ویدئو کنفرانس گروهی آنلاین و رایگان

۶ تا از بهترین سایت و نرم افزار ویدئو کنفرانس گروهی آنلاین رایگان

مدتی است که با پیشرفت فناوری، انجام ویدئو کنفرانس گروهی آنلاین ? به روشی برای برقراری ارتباط از راه دور تبدیل شده است. امروزه با گسترش بیماری ها و.. نیاز به انجام دورکاری و برقراری ویدیو کنفرانس آنلاین به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرده و راه حلی مناسبی برای پیشرفت کار و.. می باشد. در انزل وب شما را با بهترین سایت ها و نرم افزاری های ویدیو کنفرانس گروهی آنلاین و رایگان آشنا خواهیم کرد.

دانلود بهترین برنامه برگزاری جلسات و ویدئو کنفرانس تحت وب

 Best Video Conferencing Software and Websites 

برای انعطاف پذیری کار کارمندان در خانه، مشاغلی که چندین دفتر دارند، وجود شرکای کلیدی در نقاط سراسر جهان، کاهش هزینه سفر و حفظ محیط زیست و دلایل دیگر ویدیو کنفرانس گروهی آنلاین راهکار ایده آلی می باشد. به خصوص با ظهور برنامه های تماس تصویری و افزایش این تماس در بین مردم، برقراری این گونه کنفرانس ها نیاز روز به نظر می رسد. با اینحال انتخاب سرویسی مناسب برای این کار ممکن است برای کاربران مشکل باشد که در اینجا بهترین های این زمینه را معرفی می کنیم.

دانلود نرم افزار ویدئو کنفرانس Zoom

دانلود نرم افزار ویدئو کنفرانس Zoom

یکی ازبهترین نرم افزار ویدئو کنفرانس Zoom Meeting است که برای مک، ویندوز، لینوکس، iOS و اندروید (نرم افزار ویدئو کنفرانس برای موبایل) در دسترس می باشد که به معنای پلتفرمی انعطاف پذیر است. در این برنامه ویدئو کنفرانس می توانید هم به صورت رایگان و هم استفاده از اشتراک برای رفع محدودیت ها استفاده کنید. در نسخه رایگان می توانید تا ۴۰ دقیقه کنفرانس آنلاین داشته باشید. تعداد حداکثر شرکت کننده ها ۱۰۰ نفر بوده و ارتباط شما به صورت ۲۵۶-bit TLS رمزگذاری می شود. ویژگی های بیشتر مانند اشتراک گذاری دسکتاپ و برنامه، وایت برد، ضبط جلسات با فرمت MP4 یا M4A و وجود افزونه برای برنامه ریزی در هنگام راه اندازی ویدئو کنفرانس این سرویس را کامل تر می کنند.

همچنین اگر قصد استفاده از تماس تصویری اینستاگرام را هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل استفاده از تماس تصویری و ویدیویی گروهی اینستاگرام را هم مطالعه نمایید.

نرم افزار ویدیو کنفرانس رایگان Skype

نرم افزار ویدیو کنفرانس رایگان Skype

نرم افزار برگزاری جلسات آنلاین Skype از جمله برنامه های مشهور می باشد که کاربران زیادی با آن آشنا هستند. علاوه بر امکان تماس تصویری، تماس گروهی تا حداکثر ۵۰ نفر نیز در این سیستم ویدئو کنفرانس پشتیبانی می شود. ویژگی که ویدئو کنفرانس با اسکایپ را به گزینه بهتری تبدیل می کند، امکان استفاده از آن در مرورگر است که به معنی عدم نیاز نصب برنامه خاصی برای افراد جهت استفاده از نرم افزار ویدئو کنفرانس گروهی می باشد.

نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت وب FreeConference

نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت وب FreeConference

همانطور که از نام نرم افزار کنفرانس آنلاین FreeConference مشخص است، می توانید به صورت رایگان یک کنفرانس آنلاین داشته باشید. این سایت ویدیو کنفرانس های آنلاین نیز نیاز به نصب هیچ برنامه ای ندارد. پس شرکت در کنفرانس ویدیویی برای هر دستگاهی که مرورگر داشته باشد امکان پذیر است. همچنین می توانید اقدام به اشتراک گذاری فایل یا دسکتاپ هم کنید. محدودیتی که این برنامه برای حداکثر تعداد کاربران دارد، ۵ نفر می باشد که برای بیزینس های کوچک مناسب تر می باشد.

سرویس Google Hangouts برای ویدئو کنفرانس تحت شبکه

سرویس Google Hangouts برای ویدئو کنفرانس تحت شبکه

Google Hangouts ابزاری بسیار ساده برای برقراری تماس است. در حالت متنی شما می توانید با حداکثر ۱۵۰ نفر تعامل داشته باشید اما برای ویدئو کنفرانس آنلاین تا حداکثر ۱۰ شرکت کننده می توانند از آن استفاده کنند. با وجود نرم افزار Video Conference برای iOS، اندروید و کروم، می توان از این سرویس در مرورگر نیز استفاده کرد.

همینطور برای برقراری تماس تصویری، مطالعه مطلب بهترین نرم افزار های تماس تصویری موبایل و کامپیوتر نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

نحوه برقراری ویدئو کنفرانس با سرویس Cisco Webex Meetings

نحوه برقراری ویدئو کنفرانس با سرویس Cisco Webex Meetings

چگونه ویدئو کنفرانس درست کنیم؟ برنامه Cisco Webex Meetings برای شما امکانی را فراهم می کند که جلسات ویدیو با کیفیت HD را با حداکثر ۱۰۰ شرکت کننده برگذار کنید. گزینه هایی مانند اشتراک دسکتاپ، اتاق گپ خصوصی و.. از امکانات دیگر برگزاری ویدئو کنفرانس در این سرویس هستند. وقتی برای ایجاد حساب کاربری ثبت نام می کنید، یک URL شخصی به شما اختصاص داده می شود که برای مدیریت جلسات، برنامه ریزی کنفرانس و دسترسی به فایل های ضبط شده کاربرد دارد. در نسخه رایگان به شما ۱ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری، جلسات با طول نامحدود و امکان ضبط MP4 به شما اختصاص می یابد. قابل ذکر است که امنیت توسط TLS 1.2 و AES 256-bit Encryption تامین می شود.

برنامه ویدئو کنفرانس برای کامپیوتر Uberconference

برنامه ویدئو کنفرانس برای کامپیوتر Uberconference

Uberconference نیز یک ابزار مفید برای کنفرانس ویدیویی و همینطور نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین رایگان می باشد. ویژگی هایی مانند ضبط تماس، ضبط صدا، اشتراک گذاری دسکتاپ، از ویژگی های آن می باشند. حداکثر تعداد شرکت کننده ها نیز در نسخه رایگان ۱۰ نفر می باشد.

در پایان اگر به دنبال آشنایی با گزینه های بیشتری هستید، مطالعه مطلب معرفی ۱۳ نرم افزار و سرویس برتر رایگان برای ایجاد کنفرانس های آنلاین را نیز فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس ها برای برقراری ویدئو کنفرانس رایگان و آنلاین و نرم افزار ویدئو کنفرانس گوشی و کامپیوتر و.. را به شما معرفی کردیم. از چه سرویسی استفاده کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه کنفرانس آنلاین ویدیویی را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

13 تا از بهترین برنامه امن برای چت اندروید ، آیفون ، ویندوز و.. ناشناخته
۱۳ تا از بهترین برنامه امن برای چت اندروید ، آیفون ، ویندوز و.. ناشناخته
معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های چت تصادفی اندروید
معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت تصادفی اندروید
آموزش 11 روش برگزاری و ساخت کلاس مجازی آنلاین رایگان
آموزش ۱۱ روش برگزاری و ساخت کلاس مجازی آنلاین رایگان
معرفی 19 تا از بهترین برنامه های دوست یابی در ایران و خارج کشور
معرفی ۲۰ تا از بهترین برنامه های دوست یابی در ایران و خارج کشور

نظرات

  • علی says:

    میخواستم هرکاری میکنم عکس نمیتونم بزلرم

  • Ali says:

    سلام
    سیگنال با سیستم دیتا لس ویدئو کنفرانس رایگان عالی دارد . برای تعداد بالا و کلاسهای آموزشی هم wickr pro تا پنجاه نفر سرویس میدهد . جالبی و یکر اینکه بدون نیاز به شماره تلفن ثبت نام میکنه … بله سیگنال و ویکر بهترین و امن ترین که بجای شاد میشود استفاده کرد…‌