چگونه در ویدئو کنفرانس آنلاین چهره و ظاهر بهتری داشته باشیم؟

چگونه در ویدئو کنفرانس آنلاین چهره و ظاهر بهتری داشته باشیم؟

اگر تا بحال در یک تماس ویدیویی آنلاین یا یک کنفرانس آنلاین شرکت کرده باشید، حتما متوجه اشکالات چهره فرد ? مقابل شده اید؛ زیرا در تماس تصویری زاویه دید خوبی به طرف مقابل نداریم. برای مثال ممکن است چهره فرد مقابل را تاریک ببینیم یا رفتار های ناخوشایندی را مشاهده کنیم. حال چه کار کنیم تا این مشکلات برای خودمان پیش نیاید! چگونه در ویدئو کنفرانس آنلاین چهره و ظاهر بهتری داشته باشیم؟

چگونه در تماس تصویری زیبا و عالی باشیم؟

How to Look Great on a Video Call Conference 

یکی از مشکلات نرم افزار های چت آنلاین و کنفرانس های آنلاین، بد به نظر رسیدن ظاهر است که هیچ کس دوست ندارد این اتفاق برایش بیفتد. این مشکل می تواند دلایل مختلفی مثل روشنایی، لباس نامناسب و یا موارد دیگری باشد که به صورت ناخواسته در پس زمینه انباشته می شوند و منجر می شوند چهره ما بد به نظر برسد. اگر در برگزاری ویدئو کنفرانس چند نکته کلیدی را رعایت کنیم، می توانیم به تصویر زیبا و عالی در این زمینه برسیم.

تصویر بهتر در وب کم با پوشیدن لباس مناسب

لباس مناسب یکی از اصلی ترین نکات جهت زیباسازی تماس ویدیویی است. لباس شما باید تمیز و اتو کشیده باشد. حتی اگر امکان آن وجود دارد، از لباس های رسمی و کت و شلوار استفاده کنید. با اینکه در کنفرانس های آنلاین، پایین تنه و پا ها معلوم نیست، اما پوشیدن شلوار مناسب نیز می تواند در اعتماد به نفس شما نقش موثری داشته باشد. مدل موی شما نیز مهم است. سعی کنید مدل موی خوبی انتخاب کنید و لکه های سفید مثل شوره را از بین ببرید.

تصویر بهتر در وب کم با پوشیدن لباس مناسب

کنترل محیط، یکی از ملزومات ویدئو کنفرانس

یک محیط ساکت، شخصی و حرفه ای انتخاب کنید. جایی که: شخص دیگری از پشت سر شما رد نشود یا صدای فرد دیگری در ویدیو شما نباشد. اشیاء اطراف شما نیز بسیار مهم هستند. برای مثال مکانی مثل اتاق خواب برای این کار مناسب نیست، زیرا ممکن است چیز هایی مثل لباس های شخصی یا موارد دیگری در تصویر مشاهده شوند. پس زمینه مورد استفاده شما نیز باید یک مکان عادی و دوستانه باشد. برای مثال از یک قفسه کتاب ساده یا یک اتاق با چند پنجره و قاب عکس استفاده کنید. استفاده از پس زمینه کاملاً سفید نیز می تواند موجب ایجاد تصویر ناخوشایند شود.

کنترل محیط، یکی از ملزومات ویدئو کنفرانس

کنترل محیط، یکی از ملزومات ویدئو کنفرانس

روشنایی، یکی از مهم ترین تنظیمات تماس تصویری

لباس زیبا و موی مرتب و… خوب هستند؛ اما در صورتی که دیده شوند! اگر همه ی موارد بالا رعایت کنید اما در مکانی که نور پشت سر شما باشد بشینید، گویا هیچ کاری نکرده اید. نور، مهم ترین عامل در زیبا به نظر رسیدن ویدئو کنفرانس اسکایپ یا موارد دیگر است.

روشنایی، یکی از مهم ترین تنظیمات تماس تصویری

همیشه مکانی را انتخاب کنید که در آن محل نور پشت سر شما نباشد. به جای آن نور روبروی شما قرار داشته باشد تا تصویر شما گویا و مواردی که برای زیبا سازی انجام داده اید، معلوم باشد.

روشنایی، یکی از مهم ترین تنظیمات تماس تصویری

تست درست کار کردن دوربین و دستگاه ضبط صدا، یکی از ملزومات ویدئو کنفرانس

همیشه قبل از شروع تماس تصویری، از سالم بودن دوربین و ضبط صوت، اطمینان حاصل کنید. تا در حین تماس، به مشکل بر نخورید. اگر وب کم مشکلی دارد، آن مشکل را برطرف کنید.

تست درست کار کردن دوربین و دستگاه ضبط صدا، یکی از ملزومات ویدئو کنفرانس

تصویر بهتر در وب کم با انجام ندادن رفتار ناپسند

از انجام دادن رفتاری مثل خمیازه کشیدن، صاف کردن موها و بردن دست زیر چانه و … خودداری کنید. این رفتار ممکن است از دید طرف مقابل ناخوشایند باشد.

سعی کنید دوربین را روبروی چشمانتان قرار دهید تا از افتادن تصویر زیر بینی جلوگیری کنید.

می توانید در مواقعی که نیاز به انجام کار شخصی داشتید، وب کم خود را غیر فعال کنید.

برگزاری ویدئو کنفرانس با صدای بهتر

سعی کنید از میکروفون و هدفون استفاده کنید تا بازخورد بهتری داشته باشید. صدای نارسا و آرام جذابیت شما را کم می کند. هنگامی که صحبت نمی کنید، دستگاه را روی حالت بی صدا یا Mute قرار دهید تا از صدا های ناخواسته جلوگیری شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز، یاد گرفتیم چگونه در ویدئو کنفرانس تصویر بهتری داشته باشیم. آیا شما راه های بهتری می شناسید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل رفع مشکل ویدیو کال یا تماس تصویری واتساپ (تست شده)
راهنما کامل رفع مشکل ویدیو کال یا تماس تصویری واتساپ (تست شده)
آموزش برقراری تماس گروهی در اسکایپ
آموزش برقراری تماس گروهی در اسکایپ
آموزش 15 روش حل مشکل فیس تایم آیفون و.. اپل (FaceTime)
آموزش ۱۵ روش حل مشکل فیس تایم آیفون و.. اپل (FaceTime)
آموزش 20 روش حل مشکل تماس واتساپ (صوتی و تصویری)
آموزش ۲۰ روش حل مشکل تماس واتساپ (صوتی و تصویری)

نظرات