آنفالویاب رسمی اینستاگرام: قابلیت حذف کسانی که پروفایل شما را فالو بک نکردند!

۴ تا از بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام اندروید و آیفون

کاربران اینستاگرام همواره این سوال را دارند که چه کسانی اکانت من را فالو بک ? نکرده اند؟ با بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام اندروید و آیفون که در واقع قابلیت حذف کسانی که پروفایل شما را فالو بک نکردند را به شما می دهند همراه انزل وب باشید.

روش حذف کسانی که شما را در اینستاگرام فالو ندارند ، آنفالویاب هوشمند رایگان

Best Instagram Android and iPhone Apps to Find Out Who Unfollow You!

اینستاگرام اخیراً با استفاده از دسته‌های “Least Interacted With” و “Most Shown in Feed” برای نشان دادن افرادی که دیگر با آنها در تعامل نیستید، پیشنهادات مختلفی ارائه می دهد. این شرکت اکنون به تدریج شروع به استفاده از ویژگی های مختلف برای مرتب کردن لیست دنبال کنندگان شما کرده است. برای آموزش محدود کردن فالوور در اینستاگرام مطلب ما را در این رابطه مطالعه کنید.

آنفالو در اینستاگرام یعنی چه و به چه معناست؟

یکی از سوالات بسیار مهم کاربران این است که آنفالو چیست. اگر شما کسی را فالو کنید و سپس علاقه ای نداشته باشید تا دیگر پست ها و استوری های او را ببینید می توانید او را آنفالو کنید. برای آموزش قفل کردن صفحه اینستاگرام مطلب ما را در این رابطه مطالعه کنید.

شما می توانید به منظور آنفالویاب دقیق این دو بخش را در بخش Follower اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد که عبارتند از حساب هایی که شما آن ها فالو بک نداده اید و یا به شکل بسیار کمی با آنها تعامل دارید (Least Interacted With).

فالوبک

همچنین در بخش Account You Don’t Follow Back اکانت هایی را که حداقل در ۹۰ روز گذشته با آنها حداقل تعامل داشته اید را لیست می کند. نحوه تشخیص فالوور ، لایک ، کامنت فیک در مطلبی آموزش داده شده است که می توانید مطالعه کنید.

فالوبک

روش دیگر پیدا کردن فالورهای غیرفعال استفاده از برنامه های آنفالویاب حرفه ای اینستاگرام است که به شما اجازه دهد تا افرادی که هیچ تعاملی با آن ها ندارید را حذف کنید که در ادامه آنها را بررسی میکینم.

آنفالویاب اینستاگرام iOS و اندروید

ویژگی های گفته شده که به شما اجازه می دهد تا دید بسیار خوبی در رابطه با فالورهایتان داشته باشید بر روی هر دو نسخه اندروید و iOS وجود دارد و شما می توانید به خوبی از این ویژگی فارغ از سیستم عامل گوشی هوشمندتان استفاده کنید اما به طور دقیق نمی توان فالوررهایی که برای همیشه از پیچ شما رفته اند را پیدا کردند برای همین محبور به استفاده از برنامه های جانی برای شناسایی و حذف هستیم. برای نحوه شناسایی و حذف فالوورهای فیک می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

دانلود آنفالویاب ورژن جدید برای اندروید

برنامه نویسان بسیاری در دنیا وجود دارند که سعی به تولید برنامه هایی می کنند که به این سوال کاربران پاسخ بدهد که چگونه کسانی که انفالو کردند را پیدا کنیم؟ یکی از بهترین برنامه های آنفالویاب هوشمند برنامه آنفالویاب هوشمند اینستاگرام از طریق برنامه Unfollow for Instagram است. شما می توانید دانلود آنفالویاب هوشمند همه کاره را از طریق فروشگاه گوگل پلی انجام داده و استفاده رایگان آنفالویاب را تجربه کنید.

فالوبک

دانلود نسخه کامل آنفالویاب اینستاگرام رایگان

برنامه حذف فالو بک نداده ها بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا اشخاصی که به شما فالو بک نداده اند را شناسایی کرده و آنفالو کنید. یکی از برنامه های حذف فالوینگ در اینستاگرام اندروید Followers & Unfollowers است. این برنامه با محیط ساده خود به شما این امکان را می دهد تا به سرعت بتوانید حساب هایی که شما را آنفالو کرده اند را پیدا کنید.

دانلود برنامه آنفالویاب Follow Meter

فالوبک

Follow Meter یک برنامه آنفالویاب است که با استفاده از آن می توانید دید بسیار خوبی در رابطه با فالورها و فالوینگ های خود پیدا کنید. با این برنامه که محیط بسیار ساده ای دارد و این امکان را می دهد تا حساب هایی که شما را آنفالو کرده اند را پیدا کنید.

دانلود آنفالویاب اینستاگرام رایگان برای iOS

Followers Tracker Pro این برنامه که تنها برای iOS عرضه شده است که برنامه حرفه ای آنفالویاب است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی افرادی که فالوبک ندادند را پیدا کرده و آنفالو کنید.

آنفالویاب حرفه برای اندروید

Follow Cop یکی دیگر از برنامه های حرفه ای آنفالویاب است. این برنامه که تنها نسخه اندروید دارد به شما این امکان را می دهد تا فیلترهای مختلفی را بر روی فالورهای خود اعمال کنید و بتوانید به راحتی افرادی که فالوبک ندادند را پیدا کنید.

توجه کنید نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از استورهای ایرانی دانلود و نصب کنید.


چه اتفاقی بعد از آنفالو شخص می افتد؟

وقتی کسی را در اینستاگرام آنفالو کنید، پست های آن ها در فید شما ظاهر نمی شوند و اگر این یک پروفایل خصوصی باشد، حق مشاهده پست های آنها را از دست خواهید داد. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا فالورهای خود را پاک یا به اصطلاح Remove کنید. با این کار آن ها دیگر امکان دیدن پست های شما را در فید خود نخواهد داشت.

اگر حساب شما Private باشد دیگر نمی توانند اکانت شما را ببینند و دوباره باید برای دنبال کردن شما درخواست بدهند. اگر علاقه ندارید تا شخصی در لیست فالورهای شما باشد می توانید او را به راحتی از لیست فالورهای خود حذف کنید.

برای پاک کردن یک فالور به بخش فالورهای خود بروید.

فالوبک

حسابی که علاقه ای ندارید در لیست شما باشد را پیدا کرده و بر روی سه نقطه بزنید.

فالوبک

بر روی Remove بزنید و شخص را حذف کنید.

فالوبک

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز استفاده از آنفالویاب اینستاگرام که قابلیت حذف کسانی که پروفایل شما را فالو بک نکردند را میدهد بررسی کردیم. شما از کدام برنامه برای اینکار استفاده میکنید؟ امیدوارم بتوانید از این روش ها برای حل مشکل فالوبک و پیدا کردن فالوورهای غیرفعال خود استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حذف پیج هایی که شما را فالو ندارند با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات