دانلود 11 تا از بهترین برنامه کرنومتر و تایمر حرفه ای اندروید

دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه کرنومتر و تایمر حرفه ای اندروید

همانطور که می دانید، ساعت های دیجیتالی بسیار دقیق هستند و برخی از آنها در هر چند سال فقط یک ثانیه عقب یا جلو می افتند! از این رو استفاده از نرم افزار های کرنومتر و تایمر ⏱️، به جای خود آنها پیشنهاد می شود. برای دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه کرنومتر و تایمر حرفه ای اندروید با انزل وب همراه باشید.

بهترین برنامه کرنومتر و تایمر برای گوشی اندروید

Best Stopwatch and Timer Apps for Android

چرا باید یک نرم افزار تایمر اندروید جداگانه دریافت کنید؟ تمام تلفن های هوشمند مدرن این ویژگی ها را از قبل نصب کرده اند. این کار می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد: برای مثال شاید شما به یک تایمر ورزشی خاص با فواصل زمانی آماده نیاز داشته باشید یا چیزی واقعاً خاص بخواهید که قابلیت های آن زیاد باشد. دلیل شما هر چه که باشد، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. تایمر ها و یاد آور ها در یک خانواده قرار می گیرند. اگر از مواد دارویی استفاده می کنید، به یک برنامه یاد آور قرص و دارو نیاز خواهید داشت.

قابل ذکر است نسخه کامل و رایگان نرم افزار های معرفی شده را می توانید از سایت های ایرانی دانلود کنید.

Visual Timer ، برنامه تایمر اندروید

Visual Timer برنامه ای با رابط کاربری تمیز است که به شما امکان می دهد سریع تایمر را شروع کنید. این برنامه دارای یک ساعت بزرگ در صفحه اصلی است که می توانید برای تعیین مدت زمان، از آن استفاده کنید. هنگامی که انگشت خود را رها کردید، Visual Timer به طور خودکار شمارش معکوس را شروع می کند.

در این برنامه مجموعه ای از ابزارهای دیگر نیز وجود دارد، از جمله تنظیم های سفارشی برای جلساتی که به طور منظم به آنها نیاز دارید، تایمر همزمان، گزینه های صوتی، حالت شبانه (Night mode) و موارد دیگر.

Visual Timer ، برنامه تایمر اندروید

Goodtime، تایمر گوشی اندروید

اگر به دنبال یک تایمر برای اهداف بهره وری و شغلی هستید، دانلود برنامه تایمر گوشی Goodtime را امتحان کنید. این برنامه برای مدیریت زمان ساخته شده است. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد کار را در جلسات جداگانه و با استراحت های کوتاه و طولانی تقسیم کنید. این یک روش مدیریت هوشمندانه زمان است که برای بسیاری از افراد مفید می باشد.

Goodtime به شما امکان می دهد با یک رابط کاربری ساده همین کار را انجام دهید. می توانید با کشیدن انگشت به سمت چپ یا راست، بین استراحت و کار حرکت کنید، انگشت خود را بالا بکشید تا یک دقیقه دیگر اضافه شود و برای خاتمه جلسه، انگشت خود را به پایین بکشید.

این برنامه همچنین دارای یک برگه آماری است که در آن می توانید ببینید که در جلسات قبلی خود چقدر خوب عمل کرده اید و هر کدام را با پرچم مربوطه برچسب گذاری کنید. یک تم تاریک و حالت تمام صفحه مناسب برای OLED نیز وجود دارد. علاوه بر این، Goodtime برنامه ای Open source است و هیچ تبلیغی را نشان نمی دهد.

می توانید از ویجت های ساعت نیز برای مدیریت زمان استفاده نمایید.

Goodtime، تایمر گوشی اندروید

تایمر ورزشی اندروید، Timer Plus

Timer Plus برای افرادی که در جستجوی یک تایمر ورزشی هستند بسیار مناسب است. این برنامه رایگان امکان پیکربندی کل جلسات آموزش، فاصله بین آنها، گزینه هایی برای استراحت، تعداد دورهایی که می خواهید طی کنید، و تعداد کل مجموعه ها را ارائه می دهد.

تایمر پلاس همچنین از کمک صوتی برخوردار است که وقتی می خواهید به مرحله استراحت یا دور جدید بروید صحبت می کند.

شما می توانید هر اندازه تنظیمات تمرینی دلخواه را ایجاد کنید و با حرکت در منوها به آنها مراجعه کنید. یک کرونومتر داخلی نیز وجود دارد.

اگر در پیاده روی از این برنامه استفاده می کنید، می توانید از یک برنامه قدم شمار نیز در کنار آن استفاده نمایید.

تایمر ورزشی اندروید، Timer Plus

Interval Timer، بهترین کرنومتر اندروید

در صورتی که احساس می کنید تایمر پلاس برای نیازهای شما کمی آزار دهنده است، به Interval Timer نگاهی بیندازید. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده تر است و به شما امکان می دهد به سرعت مجموعه ها و همچنین مدت زمان آنها را تنظیم کنید.

برای استراحت در هر دور می توانید یک بازه کاری و یک بازه استراحتی را تعیین کنید. جدای از آن، این برنامه دارای فونت های بزرگ و رنگ های روشن است که به راحتی می توانید وضعیت خود را در آن بررسی کنید. با این حال، Interval Timer آگهی های تبلیغاتی را نشان می دهد که ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

Interval Timer، بهترین کرنومتر اندروید

Timer، نرم افزار کرنومتر اندروید

Timer یکی دیگر از برنامه های متمرکز بر تناسب اندام است که در درجه اول برای تمرین های هوازی مانند دویدن ساخته شده است. این نرم افزار دارای رابط هوشمندانه ای است که به شما امکان می دهد یک لحظه کرنومتر یا تایمر را فوراً خاموش کنید، و برای علامت گذاری دوره ها و تنظیم آنها آسان است.

برنامه این دوره ها را با رنگ های مختلف نمایش می دهد و برای مشاهده لیست کامل دور ها می توانید به سادگی انگشت خود را به سمت چپ بکشید. به علاوه، شما به گزینه هایی مانند مضامین، پیش تنظیم ها و چند مورد دیگر دسترسی دارید.

Timer، نرم افزار کرنومتر اندروید

Focus Brain، تایمر برای اندروید

Focus Brain یک برنامه تایمر بهره‌وری و شغل محور است. در مقایسه با Goodtime، این مجموعه از چندین سرویس پیشرفته به ویژه برای افرادی که تمرکز زیادی دارند، برخوردار است.

اما Focus Brain با اضافه کردن یک دسته از ابزارهای خوب، بهتر عمل می کند. به عنوان مثال، وقتی وسط جلسه هستید می توانید WiFi و صدا را مسدود کنید. علاوه بر این، می توانید برنامه های شبکه های اجتماعی (مانند اینستاگرام) را مستقیماً از Brain Focus مسدود کنید.

همچنین شما می توانید برنامه های جدیدی برای کارهای خاص تولید کرده و برای دسترسی راحت تر دسته بندی کنید. تم ها به همراه تنظیمات سفارشی سازی برای تایمرها و اعلان های مرتبط نیز در دسترس هستند.

Focus Brain، تایمر برای اندروید

Engross، کرنومتر برای گوشی اندروید

Engross مجموعه ای از ویژگی های آشنا را برای یک برنامه تایمر ارائه می دهد. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا تایمر را شروع کرده و آنها را با وظایف خود پیوند دهید.

Engross همان سبک Goodtime را دنبال می کند. اما شما می توانید دوره ها را بر اساس تنظیمات برگزیده خود شخصی سازی کنید. همچنین یک صفحه جامع برای آمار در سمت چپ وجود دارد که حتی می تواند تحلیلی از قابلیت های خود را نشان دهد.

Engross، کرنومتر برای گوشی اندروید

دانلود تایمر اندروید Seconds

Seconds یک تایمر فواصل مناسب برای تمرینات ورزشی است. تعداد دانلود های برنامه بیش از ۳ میلیون نفر است. بیش از ۸۰۰۰ کاربر به دلیل کیفیت بالا، کارایی و سادگی به این برنامه پنج ستاره داده اند.

Seconds دارای یک رابط کاربری واضح است. صفحه نمایش تایمر بزرگ است بنابراین زمان به وضوح نمایش داده می شود. حتی از مسافت های طولانی می توان آن را به راحتی مشاهده کرد. دوره های فعلی و بعدی به گونه ای نمایش داده می شود که همیشه برای مرحله بعدی آماده می شوید. پس زمینه دارای رنگی است که شما برای بازه فعلی انتخاب کرده اید، بنابراین می دانید بدون خواندن نام دوره، باید چه کاری انجام دهید.

این برنامه همچنین می تواند اسامی دوره ها را صدا کند و در مورد آنچه در آینده در پیش است هشدار می دهد. برای این منظور می توانید از سیگنال های داخلی مانند سوت، آژیر های پنوماتیک، انواع مختلف زنگ آرام و… نیز استفاده کنید.

Seconds از سنسورهای ضربان قلب پشتیبانی می کند و نبض و میزان تقریبی کالری را نمایش می دهد. برنامه با تمام قسمت های صفحه کار می کند. دو حالت وجود دارد: فعال و پس زمینه. اگر می خواهید از حالت فعال استفاده کنید، باید مسدود کردن خودکار را غیرفعال کنید. در پس زمینه، شما فقط می توانید به سیگنال ها و اعلان های صوتی گوش کنید.

امکانات:

  • الگوهای آموزش با مرحله های پر فشار، آموزش دوره ای و بسیاری موارد دیگر
  • امکان ایجاد چندین تایمر با فواصل متعدد
  • پشتیبانی از سنسورهای ضربان قلب (از طریق بلوتوث)
  • امکان تنظیم حجم سیگنال های صوتی
  • همگام سازی موسیقی با دوره ها
  • سازگاری با همه دستگاه ها
  • پشتیبانی از صفحه نمایش خارجی و Air Play Mirroring
  • حالت پس زمینه
  • امکان به اشتراک گذاری نتایج در فیس بوک و توییتر

دانلود تایمر اندروید Seconds

Tabata Timer for HIIT، دانلود multi timer اندروید

Tabata Timer for HIIT یک برنامه منحصر به فرد برای آموزش است که به شما در آزادسازی مغز و تقویت عضلات کمک می کند. دیگر لازم نیست به یاد داشته باشید که چه تعداد تمرین یا مجموعه باید انجام دهید. برنامه این کار را برای شما انجام می دهد. این اپلیکیشن می تواند حساب کند چه مدت اجرا شود. اگر بتوانید ضربان قلب خود را با وسایل اضافی اندازه گیری کنید، در برنامه نمایش داده می شود. به طور خلاصه، این یک برنامه ساده تر با یک رابط راحت و زیبا است.

امکانات:

  • یک تایمر با مراحل مختلف ایجاد کنید.
  • برای هر مرحله صداهای مختلف را انتخاب کنید.
  • موسیقی خود را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید.
  • تمرینات خود را برنامه ریزی کرده و تقویم را یادداشت کنید.
  • از سنسورهای ضربان قلب (بلوتوث هوشمند) استفاده کنید.

Tabata Timer for HIIT، دانلود multi timer اندروید

دانلود ثانیه شمار Workout Timer for HIIT

Workout Timer for HIIT یک تایمر ورزشی دیگر برای Android است. اگر نیاز به افزایش شدت تمرین داشته باشید برای شما مفید خواهد بود. ایده این است که شما تمرین های مختلف زیادی را با فواصل استراحت کوتاه انجام می دهید. این مزیت این روش سریع چربی سوزی و تسریع متابولیسم است.

امکانات:

  • طراحی مدرن
  • رابط بصری
  • تعداد زیاد
  • شناسه های رنگی (آماده سازی ، کار ، استراحت ، استراحت بین مجموعه های Tabata و غیره)
  • قابلیت چرخش دستگاه و همچنین رفع موقعیت فعلی
  • لیست مجموعه Tabata ذخیره شده با تنظیمات پیشرفته.

Impetus Interval Timer Impetus Interval Timer Impetus Interval Timer is a very useful app for people involved in sports. You can set the duration of your training and the number of sets. You can also have rest intervals and all the other elements of training. The app has a beautiful interface and flexible settings, which certainly makes it one of the best. Get it on Google Play

Impetus Interval Timer، کرنومتر گوشی سامسونگ و..

Impetus Interval Timer یک برنامه بسیار مفید برای افراد درگیر در ورزش است. می توانید مدت زمان تمرین و تعداد مجموعه ها را تعیین کنید. همچنین می توانید فواصل استراحت و سایر عناصر آموزش را داشته باشید. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری زیبا و تنظیمات راحت است که مطمئناً آن را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند.

Impetus Interval Timer، کرنومتر گوشی سامسونگ

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۱ تا از برترین اپلیکیشن کرنومتر اندروید را به شما معرفی کردیم و اهمیت برنامه کرنومتر برای گوشی اندروید را فهمیدیم. شما از کدام برنامه استفاده خواهید کرد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (اکثر برندها)
آموزش ۹ ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (برندهای متفاوت)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید
ارگ زدن با اندروید : ۷ تا از بهترین برنامه ارگ اندروید فارسی
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز 11
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز ۱۱

نظرات