نحوه نصب و استفاده از اسکایپ در اندروید و آیفون

نحوه نصب و استفاده از اسکایپ در اندروید و آیفون

اسکایپ یک نرم افزار قدرتمند در زمینه تماس ? بر بستر اینترنت می باشد و یادگیری نحوه تنظیم و استفاده از Skype در گوشی برای برقراری تماس رایگان صوتی و تصویری در سراسر جهان بسیار ساده است. با آموزش نحوه نصب و استفاده از اسکایپ در اندروید و آیفون همراه انزل وب باشید.

آموزش تنظیمات و راه اندازی اسکایپ برای اندروید و آیفون

How to Use Skype for Android and iPhone

Skype بزرگترین سرویس VoIP در جهان است و احتمالاً ساده ترین راه برای صحبت رایگان با دوستانتان از طریق اینترنت – از طریق متن، صدا (درست مثل تماس تلفنی) یا حتی فیلم است. نصب اسکایپ و استفاده از آن بر روی دستگاه تلفن همراه  نیاز دارد تا چندین گام را طی کنید.

آموزش نصب اسکایپ اندروید

برنامه Skype برای اندروید، باید از فروشگاه Google Play بارگیری کنید. می توانید از صفحه اصلی تلفن همراه خود وارد این فروشگاه شوید و دانلود برنامه اسکایپ اندروید را انجام دهید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

پس از بارگیری Skype بر روی دستگاه خود، اکنون می توانید از آن استفاده کنید. می توانید بر روی “Open” از فروشگاه برنامه کلیک کرده یا به میانبر صفحه اصلی خود دسترسی پیدا کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

ساخت حساب طریقه راه اندازی اسکایپ در گوشی اندروید

برای شروع برقراری تماس با خانواده و دوستانتان باید به حساب Skype خود وارد شوید. روی “Sign in here” کلیک کنید و نام کاربری و رمزعبور خود را وارد کنید.

از طرف دیگر  اگر هنوز یک اکانت اسکایپ نساخته اید، برای ساخت اکانت اسکایپ روی “Create account” کلیک کنید. برای ایجاد یک حساب اسکایپ، به یک آدرس ایمیل معتبر نیاز دارید تا بتوانید حساب جدید خود را ثبت کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

آموزش اسکایپ برای اندروید و آغاز کار با اسکایپ برای اندروید

وقتی وارد حساب اسکایپ خود می شوید، یک اعلان پاپ آپ مشاهده می کنید که می پرسد آیا می خواهید به برنامه اجازه برقراری و مدیریت تماسهای تلفنی را بدهید. برای این مرحله روی “Allow” کلیک کنید. این به شما امکان می دهد تا از Skype برای برقراری تماس Skype برای تماس تلفنی استفاده کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

اکنون خواهید دید که صفحه اصلی Skype ظاهر می شود. برای مرحله بعدی می خواهیم یک دوست پیدا کنیم و یک تماس Skype-to-Skype برقرار کنیم.

اسکایپ در اندروید و آیفون

اکنون که برنامه Skype باز است، قصد داریم با کسی که می شناسید تماس برقرار کنیم. روی آیکون دفترچه تلفن کلیک کنید. سپس سه گزینه را مشاهده خواهید کرد – “Invite friends” ، “Find people” و “Find bots”. برای پاسخ به پرسش چگونه در اسکایپ دوست پیدا کنیم می توانید از این گزینه ها استفاده کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

برای جستجوی شخصی که در Skype می شناسید، می توانید نام Skype آن ها را در فهرست جستجو کنید. ممکن است حساب های دیگری با نام های مشابه نیز وجود داشته باشد. به پایین لیست بروید و یک حساب Skype مناسب پیدا کنید. وقتی شخص مورد نظر خود را پیدا کردید، روی “Add to contacts” کلیک کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

شما می توانید دوستان و اعضای خانواده خود را به عنوان دوست دارید از طریق اسکایپ اضافه کنید. برای تماس با یک نفر در لیست اسکایپ خود و برقراری تماس اسکایپ به اسکایپ، کافیست روی نام کاربری آنها کلیک کرده و سپس بر روی دکمه تماس کلیک کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

خرید اعتبار اسکایپ برای برقراری تماس Skype به تلفن ثابت Skype نرم افزار اندروید

زمان آن فرا رسیده است که تماسهای Skype-to-Phone را امتحان کنید. در صورت داشتن اقوام یا اعضای خانواده در خارج از کشور یا اگر می خواهید در تماس های تلفنی خود صرفه جویی کنید، می توانید این کار را انجام دهید.

برای برقراری تماس اسکایپ به تلفن ثابت با استفاده از تلفن اندرویدی خود نیاز به اعتبار Skype دارید. برای افزودن اعتبار اسکایپ به حساب خود ، روی پیوند  Skype Credit کلیک کنید (برای خرید در ایران باید از سایت های واسط استفاده کنید).

اسکایپ در اندروید و آیفون

اگر اعتبار اسکایپ ندارید و سعی در برقراری تماس اسکایپ به تلفن ثابت دارید، اسکایپ یک پاپ آپ را برای به روزرسانی حساب شما به شما ارسال می کند. می توانید اشتراک اسکایپ ماهانه را دریافت کنید یا می توانید با استفاده از پرداختهای یکجا، به صورت کامل اعتبار بخرید.

اگر تماس های مکرر بین المللی برقرار می کنید، توصیه می کنیم اشتراک اسکایپ ماهانه را تنظیم کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

مقدار اعتبار Skype را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید و روی “Continue” کلیک کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

اگر با پر کردن فرم ها آشنا باشید ، این قسمت آسان خواهد بود.

اسکایپ در اندروید و آیفون

تنظیمات اسکایپ اندروید برای تماس با خانه

اکنون که اعتبار اسکایپ خریداری کرده اید، می توانید با شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه تماس بگیرید. برای شروع روی نماد تلفن کلیک کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

سپس شماره مورد نظر تماس بگیرید (فراموش نکنید که کد کشور خود را وارد کنید). پس از انجام این کار، بر روی دکمه تماس کلیک کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

ایجاد شماره اسکایپ اندروید

می توانید شماره اسکایپ خود را با هزینه کمی خریداری کنید (این گزینه برای کاربران ایران فعلا در دسترس نیست). افراد می توانند از طریق تلفن همراه یا تلفن ثابت یا حتی از حساب اسکایپ خود با این شماره تماس بگیرند.

اسکایپ در اندروید و آیفون

گروه چت در اسکایپ اندروید

می توانید برای چت کردن با افراد بر روی نام مخاطب بزنید و برای آنها پیام ارسال کنید. به صفحه اصلی خود بروید، یک شکلک یا Emoji وارد کنید ، فایل ها، عکس ها را ارسال کنید، یک عکس جدید بگیرید  یک پیام ویدیویی ضبط کنید یا موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

برای پاسخ به این پرسش که چگونه در ویدئو کنفرانس ظاهر خوبی داشته باشیم می توانید مطلب آموزشی ما را در این حوزه مطالعه کنید.

محافظت از حریم خصوصی شما در Skype اندروید

چند تنظیم پیشرفته وجود دارد که می توانید در برنامه Skype از آن ها استفاده کنید. برای متوقف کردن هرزنامه IM، به تنظیمات خود بروید و روی “Allow IM’s from” کلیک کنید. سپس فقط مخاطبین را انتخاب کنید. در زیر آن ممکن است بخواهید تنظیمات خود را مشخص کنید تا فقط از مخاطبین نیز امکان تماس برقرار شود.

اسکایپ در اندروید و آیفون

آموزش ساخت گروه در اسکایپ اندروید

برای ساخت گروه در اسکایپ اندروید با توجه به نسخه سیستم عامل خود باید مراحل مختلفی را طی کنید.

تشکیل گروه در اسکایپ اندروید بالای ۶

روی دکمه New chat بزنید. New Group را انتخاب کنید. گروه خود را تنظیم و افراد مورد نظر را اضافه کنید. برای ایجاد گروه خود، بر روی Done بزنید و چت را شروع کنید.

ایجاد گروه در اسکایپ اندروید بین ۴.۰.۴ تا ۵.۱

بر روی دکمه New chat بزنید. New Group را انتخاب کنید. گروه خود را تنظیم کنید و مخاطبی را که می خواهید اضافه کنید با وارد کردن در قسمت Select participants جستجو کنید یا آن ها را از لیست مخاطبین Skype خود انتخاب کنید. روی دکمه Create Group بزنید.

گروه زدن در اسکایپ آیفون iOS

بر روی دکمه New chat بزنید. New Group را انتخاب کنید. گروه خود را تنظیم کنید، نام برای گروه خود وارد کنید در صورت تمایل به افزودن تصویر، روی دکمه تصویر برای بارگذاری یا گرفتن عکس جدید برای گروه خود بزنید.

مخاطبی را که می خواهید اضافه کنید با وارد کردن در قسمت Select participants جستجو کنید یا آن ها را از لیست مخاطبین Skype خود انتخاب کنید.برای ایجاد گروه خود، بر روی Done بزنید.

دانلود نرم افزار اسکایپ برای گوشی آیفون

فروشگاه App را در دستگاه خود باز کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

در صفحه اصلی در فروشگاه App، روی نماد جستجو بزنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

Skype را روی صفحه نمایش داده شده جستجو کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

اسکایپ باید در نزدیکی بالای لیست برنامه ها ظاهر شود. روی Get بزنید، سپس منتظر دانلود نرم افزار اسکایپ برای ایفون و نصب برنامه باشید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

اگر علاقه مند هستید تا اکانت خود را حذف کنید می توانید آموزش حذف اکانت اسکایپ را در این زمینه مطالعه کنید.

آموزش نصب اسکایپ در آیفون و برقراری تماس

برای راه اندازی اسکایپ در آیفون، برنامه اسکایپ برای آیفون را باز کنید و روی برگه Calls بزنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

در لیست افراد باز شده روی شخص مورد نظر بزنید و تماس اسکایپ برای آیفون را برقرار کنید.

اسکایپ در اندروید و آیفون

اگر از اسکایپ ویندوز استفاده می کنید می توانید آموزش کار با اسکایپ ویندوز را در سایت مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش نحوه نصب و استفاده از اسکایپ در اندروید و آیفون را بررسی کردیم. امیدوارم بتوانید از این روش برای کار با اسکایپ در اندروید و آیفون استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را زمینه اسکایپ در اندروید و آیفون را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش برقراری تماس گروهی در اسکایپ
آموزش برقراری تماس گروهی در اسکایپ
آموزش 12 روش حل مشکل اجرا و باز نشدن اسکایپ در ویندوز
آموزش ۱۲ روش حل مشکل اجرا و باز نشدن اسکایپ در ویندوز
آموزش ساخت ، تغییر و تنظیم آیدی اسکایپ در گوشی و کامپیوتر
آموزش ساخت ، تغییر و تنظیم آیدی اسکایپ در گوشی و کامپیوتر
آموزش 5 روش شیر اسکرین و اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ
آموزش ۵ روش شیر اسکرین و اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ

نظرات