تبدیل فرمت فایل HEIC به JPG در اندروید

آموزش ۵ روش تبدیل فرمت فایل HEIC به JPG در اندروید

شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ فرمت HEIC را به عنوان فرمت اصلی ذخیره عکس ? در گوشی های آیفون برگزید. این فرمت در بیشتر گالری های اندروید، پشتیبانی نمی شود. بهترین راه برای باز کردن یا ویرایش عکس هایی با این فرمت، تبدیل آنها به JPG است. برای آموزش ۵ روش تبدیل فرمت فایل HEIC به JPG در اندروید با انزل وب همراه باشید.

نحوه تبدیل عکس HEIC به JPG در اندروید

How to Convert HEIC to JPG on Android

Google Photos از فرمت HEIC پشتیبانی می کند. اما در صورتی که ابتدا آنها را از یک دستگاه iOS دریافت کرده باشید. بنابراین تنها راه کار با تصاویر HEIC در صورت دریافت از جایی دیگر مثل اینترنت، در دستگاه Android تبدیل آنها به فرمت JPG است. تعداد انگشت شماری از برنامه ها و خدمات آنلاین وجود دارد که می توانید برای تبدیل HEIC به JPG اندروید به راحتی از آنها استفاده کنید. اگر از رایانه استفاده می کنید، راه های بیشتری برای تبدیل HEIC به فرمت های دیگر وجود دارد.

قابل ذکر است، نسخه کامل و رایگان نرم افزار های معرفی شده را می توانید از سایت های ایرانی دانلود کنید.

LUMA، نرم افزار تبدیل HEIC به JPG در اندروید

Luma یکی از بهترین نرم افزار تبدیل فرمت HEIC به JPG است که می توانید آن را دانلود کنید. حجم آن بسیار کم است و شما را با تبلیغات بمباران نمی کند! تصاویر را بدون زحمت تبدیل می کند.

پس از دانلود نرم افزار تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG برای اندروید ، آن را باز کنید. شما با یک صفحه پراکنده با چند گزینه روبرو می شوید: From HEIC و To HEIC. شما From HEIC را انتخاب زیرا آنچه ما به دنبال آن هستیم تبدیل تصاویر HEIC به JPG است.

پس از آن، روی نماد + ضربه بزنید. سپس به شما دو گزینه ارائه می شود. گزینه Open Single Image به شما امکان می دهد تصاویر را بصورت جداگانه برای تبدیل انتخاب کنید. از طرف دیگر، گزینه Open Images Folder به شما امکان می دهد هر پوشه حاوی چندین تصویر HEIC را برای تبدیل انتخاب کنید.

LUMA، نرم افزار تبدیل HEIC به JPG در اندروید

اگر گزینه Open Single Image را انتخاب می کنید، تصویری را که می خواهید تبدیل کنید از حافظه داخلی دستگاه Android خود انتخاب کنید. پس از آن، روی گزینه Save As JPG ضربه بزنید و Luma در عرض چند ثانیه تصویر انتخاب شده را تبدیل می کند. فراموش نکنید که پوشه ای را برای برنامه تعیین کنید تا تصویر پس از تبدیل، در آن ذخیره شود.

اگر گزینه Open Images Folder را انتخاب کردید، پوشه حاوی فایل های HEIC را انتخاب کنید، تصاویری را که می خواهید تبدیل کنید انتخاب کنید و سپس بر روی تبدیل ضربه بزنید.

LUMA، نرم افزار تبدیل HEIC به JPG در اندروید

تبدیل فرمت HEIC در اندروید با نرم افزار TOTAL MEDIA CONVERTER

Total Media Converter برنامه دیگری است که به شما امکان می دهد تصاویر HEIC را به راحتی به JPG تبدیل کنید. همچنین می توانید تصاویر را به انواع مختلفی از فرمت های دیگر مانند PNG تبدیل کنید.

برنامه را نصب کنید. به آن وارد شوید. فرمت های ورودی و خروجی را مشخص کنید و به راحتی می توانید برای تبدیل تصاویر، آنها را در صف قرار دهید. پس از اتمام کار، به سادگی روی نماد تبدیل ضربه بزنید.

تبدیل فرمت HEIC در اندروید با نرم افزار TOTAL MEDIA CONVERTER

Total Media Converter همچنین تصاویر تبدیل شده را به طور خودکار ذخیره می کند. همچنین می توانید به پنل تنظیمات برنامه بروید تا مکان ذخیره پیش فرض فایل های خود را تغییر دهید.

تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG اندروید آنلاین با سایت CLOUDCONVERT

لطفاً از آپلود عکس های شخصی در سرویس های آنلاین خودداری کنید.

اگر نمی خواهید به مشکلات دانلود و نصب برنامه ها بر بخورید، استفاده از Cloud Convert را در نظر بگیرید. این یک برنامه وب عالی است که می توانید به راحتی فایل های HEIC را به فرمت JPG تبدیل کنید.

با این حال، شما به ۲۵ دقیقه تبدیل در روز محدود می شوید مگر اینکه آن را به نسخه پرداخت شده ارتقا دهید.

پس از مراجعه به صفحه تبدیل HEIC به JPG در Cloud Convert ، روی Files تاپ کنید و سپس پرونده های HEIC خود را با استفاده از انتخاب کننده فایل که روی صفحه نمایش داده می شود اضافه کنید.

تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG اندروید آنلاین با سایت CLOUDCONVERT

پس از افزودن تصاویر HEIC، روی گزینه Conversion بر ضربه بزنید. Cloud Convert آپلود و تبدیل را آغاز می کند. بسته به تعداد تصویری که برای تبدیل در صف قرار دارند، مدتی طول می کشد.

تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG اندروید آنلاین با سایت CLOUDCONVERT

پس از اتمام مراحل تبدیل ، می توانید هر تصویر تبدیل شده را بصورت جداگانه بارگیری کنید، یا می توانید همه چیز را به عنوان یک فایل ZIP (که سریعتر است) بارگیری کنید.

شما می توانید عکس های خود را به PNG تبدیل کنید ولی فایل های PNG حجم زیادی دارند و ما پیشنهاد می کنیم فایل های PNG را به JPG تبدبل کنید.

تبدیل عکس HEIC به JPG اندروید با سایت HEICTOJPG

HEICtoJPG یکی دیگر از ابزارهای تبدیل آنلاین است که به شما امکان می دهد به راحتی تصاویر HEIC را به فرمت JPG تبدیل کنید. این سایت تصاویر را به JPG تبدیل می کند و هیچگونه محدودیتی در مقایسه با Cloud Convert ندارد.

ابزار تبدیل در حالت دسکتاپ در مرورگرهای وب اندروید نمایش داده می شود. بنابراین اگر نمی توانید چیزی را پیدا کنید، از دور کردن زوم استفاده کنید.

تبدیل عکس HEIC به JPG اندروید با سایت HEICTOJPG

پس از مراجعه به HEICtoJPG ، به سادگی تصاویر خود را بارگذاری کنید. پس از اتمام پردازش، می توانید دوباره آنها را با فرمت JPG دانلود کنید.

تبدیل فرمت HEIC به JPG در اندروید با Dropbox

Dropbox یک ویژگی دارد که به شما امکان می دهد تصاویر HEIC را به صورت JPG دریافت کنید. تبدیل در حین بارگیری انجام می شود و هرکسی می تواند فایلها را به صورت JPG معمولی بارگیری کند. مراحل زیر را دنبال کنید:

آخرین نسخه Dropbox را در دستگاه Android خود دانلود و نصب کنید.

برنامه را باز کرده و روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید تا به تنظیمات بروید، سپس روی Uploads Camera ضربه بزنید.

تبدیل فرمت HEIC به JPG در اندروید با Dropbox

اکنون گزینه Save HEIC Photos را انتخاب کنید و JPG را به عنوان قالب مورد نظر خود انتخاب کنید.

هنگامی که روی نماد + کلیک می کنید تا عکسها از Roll Camera (دوربین) آپلود شود، تصاویر HEIC به طور خودکار به JPG تبدیل می شوند.

حالا که تبدیل فرمت HEIC به JPG در گوشی اندروید انجام دادید، چطور است یک افکت سیاه و سفید زیبا به آن اضافه کنید؟

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز تغییر فرمت HEIC به JPG اندروید را یاد گرفتیم و فهمیدیم که کدام برنامه تبدیل فایل HEIC به JPG اندروید بهتر است. آیا توانستید فایل های خود را تبدیل کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تبدیل HEIC به JPG آنلاین
آموزش تبدیل HEIC به JPG آنلاین (سریع و بدون برنامه)
دانلود 9 تا از بهترین نرم افزار تبدیل HEIC به JPG در ویندوز 10 و ویندوز 11
دانلود ۹ تا از بهترین نرم افزار تبدیل HEIC به JPG در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
آموزش تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG در آیفون به صورت دائمی
آموزش تبدیل فرمت عکس HEIC به JPG در آیفون به صورت دائمی

نظرات