رفع ارور SMART Failure Predicted on Hard Disk لپ تاپ و کامپیوتر

۳ روش رفع ارور SMART Failure Predicted on Hard Disk کامپیوتر

یکی از مشکلات کاربران لپ تاپ و کامپیوتر ارور Smart Failure Predicted On Hard Disk است که به صورت ناگهانی در هنگام بوت ? بر روی صفحه نمایش داده می شود. برای آموزش ۳ روش رفع ارور Smart Failure Predicted On Hard Disk لپ تاپ و کامپیوتر با انزل وب همراه باشید.

حل مشکل پیغام خطای Smart Failure Predicted On Hard Disk بوت لپ تاپ و کامپیوتر

How To Fix Smart Failure Predicted On Hard Disk 0, 2, 4

ارور Smart Failure Predicted On Hard Disk بوت یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است زمانی که قصد روشن کردن کامپیوترتان را داشته باشید با آن مواجه شوید. در این مطلب قصد داریم تا این مشکل را معرفی کرده روش های حل آن را بیان کنیم.

Smart Failure Predicted On Hard Disk چیست؟

کلیه درایوهای مدرن (Hdd) و درایوهای حالت جامد (Ssd) از Smart (فناوری خود نظارت ، تحلیل و گزارش دهی) استفاده می کنند که یک ابزار خود تشخیص است که در دیسک سخت ساخته شده است تا به طور مداوم وضعیت درایور مانند عملکرد و نرخ خطا و نتایج را به سیستم گزارش می دهد.

Smart از یک فناوری شناخته شده به عنوان تجزیه و تحلیل خرابی پیش بینی شده استفاده می کند. در حال حاضر هارد دیسک موجود در رایانه شما هنوز خراب نشده است ، اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد. این تقریبا غیرقابل پیش بینی است، می تواند در یک هفته باشد یا ممکن است در یک سال باشد.

رفع ارور Smart Failure Predicted On Hard Disk با بررسی Bad Sector

برای تعمیر اسمارت هارد، Chkdsk را در تمام پارتیشن های هارد دیسک اجرا کنید و سعی کنید مشکلات موجود را حل کنید. اگر هر زمان با مشکل ارور Disk Boot Failure رو به رو شدید، می توانید از آموزش ما در این زمینه استفاده کنید.

بر روی “Start” -> “Computer” در ویندوز ۷ یا “File Explore” در ویندوز ۱۰ کلیک کنید. با کلیک بر روی هر پارتیشن یک در هارد دیسک با خطای Smart کلیک راست کنید. “Properties” -> “Tools” را انتخاب کرده و Check Now را بزنید. گزینه های “Automatically Fix File System Errors” و “Scan For And Attempt Recovery Or Bad Sectors” را با بررسی کادرهای قبل از آنها فعال کرده و روی “Start” کلیک کنید تا مراحل شروع شود.

ارور SMART Failure Predicted on Hard Disk

برای حل مشکل ارور No Bootable Device می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

حل مشکل Smart Failure Predicted On Hard Disk با کاهش دما دیسک

پیغام خطای هارد دیسک Smart ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد باشد و گاهی اوقات با بهبود تهویه می توان آن را تعمیر کرد. ابتدا بررسی کنید که آیا رایانه شما دارای تهویه کافی است یا خیر که همه فن ها در وضعیت خوبی کار می کنند. اگر مشکل تهویه را پیدا کردید و برطرف کردید و میانگین دمای آن در حد طبیعی قرار گرفت، ممکن است خطای Smart هرگز ظاهر نشود.

در صورتی که با ارور Your PC Device Needs to Be Repaired ویندوز مواجه هستید می توانید از مطلب آموزشی ما برای حل این مشکل استفاده کنید.

رفع پیغام Smart Failure Predicted On Hard Disk با Defragment Disk

برای حل مشکل Smart Hard Disk Error و رفع خطاهای هارد دیسک بر روی دکمه “Start” کلیک کنید. در کادر جستجو ، “Disk Defragmenter” را تایپ کرده و سپس “Disk Defragmenter” را در لیست نتایج انتخاب کنید. درایو موردنظر برای Defragment را انتخاب کرده و روی “Defragment Disk” کلیک کنید.

ارور SMART Failure Predicted on Hard Disk

به منظور آموزش کامل دیفرگ مطلب جامعی در سایت انزل وب موجود است که می توانید از آن برای حل مشکل خود استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما آموزش ۳ روش رفع ارور SMART Failure Predicted on Hard Disk لپ تاپ و کامپیوتر را به شما ارائه دادیم، چنانچه در مورد موضوع امروز نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 6 روش حل مشکل کار نکردن دکمه F8 کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر
آموزش ۶ روش حل مشکل کار نکردن دکمه F8 کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر
آموزش 15 روش رفع خطای BOOTMGR Is Missing در ویندوز 10 ، ویندوز 11 و..
۱۵ روش رفع خطای BOOTMGR Is Missing در ویندوز ۱۰ ، ویندوز ۱۱ و..
آموزش 4 روش تعمیر بوت ویندوز 10
آموزش ۴ روش تعمیر بوت ویندوز ۱۰
9 روش حل مشکل بالا نیامدن لپ تاپ و کامپیوتر بعد از آپدیت بایوس
۹ روش حل مشکل بالا نیامدن لپ تاپ و کامپیوتر بعد از آپدیت بایوس

نظرات