بهترین برنامه های تماس تصویری اندروید

دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه های تماس تصویری اندروید

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ما در حال زندگی کردن، فیلم های علمی تخیلی قدیمی هستیم که آینده را پیش بینی کرده بودند؟! پیشرفت های زیادی در چند دهه گذشته انجام شده. یکی از آنها تماس تصویری ? است که نرم افزار های مختلفی برای آن ساخته شده است. برای دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه های تماس تصویری اندروید با انزل وب همراه باشید.

دانلود بهترین نرم افزار تماس تصویری اندروید

Best Video Chat Apps for Android

نرم افزار تماس تصویری اندروید برای تماس ویدیویی با سرعت بالا مناسب است. فقط یک دهه پیش، برنامه ویدیو چت اندروید اصلاً وجود نداشت! اما اکنون بهترین برنامه تماس تصویری اندروید و دسکتاپ ساخته شده اند که می توانید از آنها استفاده نمایید. می توانید برنامه های تماس تصویری اندروید را شناخته و سپس دانلود کنید. گزینه های زیادی برای کسانی که به دنبال گپ تصویری با دوستان یا خانواده خود هستند وجود دارد. در اینجا بهترین برنامه های چت تصویری برای اندروید آورده شده است.

قابل ذکر است نسخه کامل و رایگان نرم افزار های معرفی شده را می توانید از سایت های ایرانی دانلود و نصب کنید.

Facebook Messenger ، بهترین تماس تصویری اندروید

Facebook Messenger یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی روی کره زمین است! اما بسیاری از افراد این برنامه را دوست ندارند. با این حال، افراد زیادی وجود دارند که از Facebook استفاده می کنند. Facebook Messenger تجربه چت تصویری نسبتاً خوبی را منتقل می کند. البته معایبی نیز دارد. برای مثال تبلیغات جدیدی در آن منتشر می شود. در کل می توان گفت این برنامه هنوز کامل نیست، اما شاید راحت ترین برنامه چت تصویری در این لیست باشد. همچنین این برنامه رایگان است.

Facebook Messenger ، بهترین تماس تصویری اندروید

Discord ، یک برنامه برای تماس تصویری اندروید

Discord یکی از محبوب ترین برنامه تماس ویدیویی اندروید است. این نرم افزار بیشتر برای گیمرها ساخته شده است، اما می توانید یک سرور را راه اندازی کنید و با افراد دیگر در مورد هر موضوعی که می توانید به آن فکر کنید گپ بزنید. این برنامه بیشتر روی چت های گروهی و گپ های صوتی مخصوص گیمرها متمرکز است. با این حال، در صورت نیاز به یک عملکرد چت تصویری عالی، می توانید از آن استفاده کنید. البته برای کار کردن این برنامه باید هر فرد Discord را نصب کرده باشد.

Discord ، یک برنامه برای تماس تصویری اندروید

Google Duo ، بهترین برنامه تماس تصویری با کیفیت بالا

Google Duo در واقع پاسخ گوگل به FaceTime است. همچنین یکی از ساده ترین برنامه های گپ ویدیویی موجود است. شما به سادگی وارد سیستم می شوید، شماره خود را تأیید می کنید. می توانید با سایر کاربران Google Duo تماس برقرار کنید. مثل تماس تلفنی معمولی یا تماس تصویری. این برنامه همچنین شامل ویژگی به نام Knock Knock می باشد که به شما امکان می دهد قبل از پاسخ دادن به تماس ویدیویی، ببینید چه کسی در حال تماس است. برنامه کراس پلتفرم است. یعنی بین دو دستگاه iOS و Android نیز کار می کند. برخی می گویند در آینده یک نسخه وب برای پشتیبانی رایانه نیز ارائه می شود. اپلیکیشن رایگان است و خریدهای درون برنامه ای برای مواردی مانند استیکرها انجام می شود.

Google Duo ، بهترین برنامه تماس تصویری با کیفیت بالا

دانلود بهترین برنامه تماس تصویری اندروید ، JusTalk

JusTalk یکی دیگر از برنامه های چت تصویری است که کمتر شناخته شده است. با این حال، در واقع بسیار مناسب و پر کاربرد است. شما می توانید برنامه خود را مطابق سلیقه دلخواه خود شخصی سازی کنید. علاوه بر این، می توانید کارهایی مانند استفاده از استیکر در حین تماس ویدیویی انجام دهید تا کمی سرگرم کننده باشد. همچنین از چت های گروهی، رمزگذاری و از سیستم عامل متقابل نیز بهره می برد. این یک جایگزین مناسب برای چیزی مانند Google Duo است که در آن تماس های ویدیویی ویژگی اصلی است. این برنامه برای دانلود و استفاده رایگان است. خریدهای درون برنامه ای برای مواردی مانند مضامین و شخصی سازی های دیگر است.

دانلود بهترین برنامه تماس تصویری اندروید ، JusTalk

Kik ، کم مصرف ترین برنامه تماس تصویری

Kik یک برنامه چت تصویری محبوب است. این نرم افزار در واقع یک برنامه چت متنی با ویژگی های گپ ویدیویی است. برنامه دارای گپ های تک نفره و یا گروهی، پشتیبانی از  انواع اشتراک گذاری رسانه ها (گیف ها ، ویدئو ، تصاویر و غیره) و موارد اضافی مانند استیکر ها است. Kik یک سرویس گپ محبوب برای گیمرهای موبایل است. به عنوان مثال، می توان از آن برای Clash of Clans استفاده کرد. برای ورود به شماره تلفن نیازی نیست. شما فقط به یک اسم کاربری استاندارد نیاز دارید تا مانند اسکایپ و برخلاف واتس اپ یا Google Duo از آن استفاده کنید. Kik یک برنامه رنگارنگ است. بنابراین ممکن است کسانی که می خواهند کمی جدی تر نگاه کنند از آن راضی نباشند. در غیر این صورت، Kik یک برنامه کاملاً قابل قبول برای چت های ویدیویی و متنی است.

Kik ، کم مصرف ترین برنامه تماس تصویری

اینستاگرام نیز از قابلیت چت تصویری و گروهی پشتیبانی می کند که در این زمینه خوب عمل می کند.

Signal Private Messenger بهترین نرم افزار تماس تصویری اندروید

Signal Private Messenger یکی از محبوب ترین برنامه های چت خصوصی است. این اپلیکیشن دارای قابلیت رمزگذاری پایان به پایان (End to end) برای تمام پیام ها، تماس های صوتی و گپ های ویدیویی بین دو کاربر است. تمرکز زیادی روی چت های فردی شده است. ویژگی های گپ گروهی وجود دارد، اما Signal Private Messenger بیشتر برای استفاده شخصی است. این یکی از بزرگترین اختلافات بین سیگنال و برنامه چت رقیب مثل Telegram است. تماسهای ویدیویی در تست خوب عمل کرده است، بنابراین مشکلی در آن وجود ندارد. این برنامه همچنین کاملاً رایگان و متن باز (Open Source) است.

Signal Private Messenger بهترین نرم افزار تماس تصویری اندروید

تماس تصویری اسکایپ اندروید

Skype یکی از محبوب ترین برنامه های چت تصویری برای هر سیستم عامل است. این برنامه دارای نسخه های محتلف در اکثر سیستم عامل ها، از جمله PC است که باعث می شود آن را به یکی از بهترین گزینه های cross-platform در خارج از کشور تبدیل کند. برنامه Android آن نیز خوب عمل می کند. می توانید با حداکثر ۲۵ نفر تماس ویدیویی برقرار کنید! این برنامه همچنین دارای یک چت متنی رایگان، یکپارچه سازی حساب کاربری مایکروسافت و فیس بوک است و حتی می توانید با پرداخت هزینه با تلفن های همراه معمولی تماس بگیرید. این برنامه قطعاً یکی از بهترین برنامه های چت تصویری برای اندروید است.

تماس تصویری اسکایپ اندروید

Viber Messenger ، برنامه تماس تلفنی تصویری اندروید

Viber کارش را به عنوان یک برنامه تماس صوتی شروع کرد. قبلاً می توانستید با تماس تلفنی با افراد در این سرویس تماس بگیرید. از آن زمان به یک سرویس پیام رسانی تمام عیار تبدیل شده است. اکنون شما علاوه بر اینکه هنوز هم می توانید مانند قبل (با هزینه) تماس تلفنی برقرار کنید. می توانید چت متنی، تماس ویدیویی و موارد دیگر را نیز انجام دهید. این اپلیکیشن همچنین دارای رمزگذاری در تماس های صوتی، متنی و ویدیویی بین کاربران است. چند ویژگی سرگرم کننده اضافی مانند چت های مخفی نیز وجود دارد. از برنامه های مشابه، مانند Facebook Messenger کمی پر حجم تر است. در غیر این صورت هیچ بدی ندارد. این برنامه در سطح بین المللی بسیار محبوب است. خریدهای درون برنامه ای برای مواردی مانند استیکر و سایر موارد شخصی سازی انجام می شود.

Viber Messenger ، برنامه تماس تلفنی تصویری اندروید

Whatsapp بهترین برنامه چت تصویری اندروید

Whatsapp یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی است. این برنامه یکی از معدود مواردی است که می تواند بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشته باشد! قبل از اینکه فیس بوک چندی پیش آنها را بخرد، به عنوان یک سرویس چت متنی شروع به کار کرد. از آن زمان، این برنامه تماس تلفنی صوتی، مکالمه تصویری و هزاران ویژگی دیگر را در اختیار دارد. تماس ویدیویی کاملاً خوب عمل می کند. همه به این برنامه اعتماد ندارند زیرا توسط Facebook اجرا شده است. با این حال، اگر شما فقط به دنبال چیزی هستید که کار کند و پایدار باشد، این یک برنامه برای امتحان کردن خوب است.

Whatsapp بهترین برنامه چت تصویری اندروید

Carrier and OME video chatting ، نرم افزار تماس تصویری برای اندروید

شرکت های مخابراتی برای چت تصویری، امور را به دست خودشان گرفته اند. برخی از شرکت های مخابراتی، از جمله Verizon ، T-Mobile و سایر موارد، نرم افزار تماس تلفنی دارند که توسط شرکت مخابراتی ساخته شده است. می توانید به سرعت و به راحتی با هر کس دیگری که در این سرویس قرار دارد گپ تصویری بگیرید. بنابراین، شخصی که دارای یک T-Mobile در Galaxy S7 و شخصی در LG V20 دارای T-Mobile است می تواند به طور مستقیم با تماس گیرنده در حال برقراری تماس تلفنی باشد.

Carrier and OME video chatting ، نرم افزار تماس تصویری برای اندروید

IMO free video call and chat ، نرم افزار چت تصویری موبایل

IMO یک برنامه چت تصویری ساده برای Android است. برای برقراری تماس رایگان ویدیویی و صوتی از طریق اتصالات ۲G ، ۳G ، ۴G یا Wi-Fi رایگان است. کراس پلتفرم و سازگار با هر دو سیستم عامل iOS و Android است. بجز تماس های، صوتی و تصویری برنامه ویژگی های زیادی ندارد. اما، این یک برنامه قابل اعتماد است زیرا رمزگذاری کاملی را برای پیام ها و تماس ها ارائه می دهد. همچنین می توانید تماس گروهی برقرار کنید، عکس به اشتراک بگذارید، استیکر ارسال کنید و… کاربران ادعا کرده اند که IMO در حین انجام گپ های ویدیویی از داده های کمتری نسبت به اکثر برنامه ها استفاده می کند. دانلود رایگان است، اما باید با برخی از تبلیغات درون برنامه مقابله کنار بیایید. با توجه به محدود بودن برنامه های چت تصویری برای آیفون پیشنهاد می کنیم اگر آیفون دارید نیز از IMO برای آیفون استفاده کنید.

IMO free video call and chat ، نرم افزار چت تصویری موبایل

Hangouts ، برنامه های تماس تصویری اندروید

Google Hangouts یک برنامه چند پلترفم با کاربرد آسان است که می تواند برای گپ تصویری رایگان در دستگاه های Android استفاده شود. این برنامه به Google ID شما وصل شده است تا بتوانید به سرعت با دوستان و مخاطبین Google خود ارتباط برقرار کنید. این برنامه ویژگی های زیادی را پشتیبانی نمی کند، اما کیفیت تماس ویدیویی عالی را برای هر شماره در جهان فراهم می کند.

Hangouts ، برنامه های تماس تصویری اندروید

Line ، نرم افزار تماس تصویری اندروید

LINE یک پیام رسان محبوب است که نه تنها به شما امکان می دهد از پیام رسانی لذت ببرید بلکه از مکالمه صوتی و تصویری رایگان از هرجای دیگر و در هر زمان استفاده کنید. با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، LINE می تواند یکی از بهترین برنامه های چت تصویری اندرویدی برای شما باشد. این امکان را به شما می دهد تا از تماس های با کیفیت بالا و بدون هزینه لذت ببرید، و حتی می توانید هنگام برقراری تماس ویدیویی، جلوه ها و فیلترها را اضافه کنید.

برنامه کراس پلت فرم است و به شما امکان می دهد با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود تماس برقرار کنید. علاوه بر این، شما می توانید با حداکثر ۲۰۰ دوست گپ ویدیویی، اشتراک گذاری پیام، عکس، استیکر، فیلم و غیره انجام دهید. این برنامه به صورت رایگان در دسترس است. اگرچه با برخی از خریدها و تبلیغات درون برنامه همراه است. در اندروید ۴.۱ و بالاتر پشتیبانی می شود.

Line ، نرم افزار تماس تصویری اندروید

Tango ، برنامه تماس ویدیویی اندروید

Tango یک برنامه پیام رسانی شخص ثالث است. با گذشت سالها، Tango به یک سرویس پیام رسانی تمام عیار تغییر یافته است. تماس ها در آن هم با تماس ویدیویی و هم از طریق صدا انجام می شود این یک برنامه مکالمه ویدیویی عالی برای اندروید است زیرا به صورت رایگان تماس های ویدیویی و تلفنی با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این برنامه با تمام ویژگی های لازم مانند اشتراک پیام ها، عکس ها، فیلم ها، صدا، استیکرها، مکان ها و غیره همراه است. شما همچنین می توانید فیلم های زنده را روی تانگو پخش کنید و در حین گپ زدن بازی کنید. تانگو جدا از گفتگوهای ۱ در ۱ ، دارای اتاق های گفتگوی عمومی است. تماس ویدیویی در Tango نسبت به سایر برنامه های دیگر داده کمتری مصرف می کند.

Tango ، برنامه تماس ویدیویی اندروید

حال که موفق به برقراری تماس شدید، چطور است آن را ضبط کنید ؟!

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۴ تا از بهترین نرم افزار های چت تصویری را به شما معرفی کردیم. به نظر شما کدام برنامه بهتر عمل می کند؟ شما از کدام برنامه استفاده می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

13 تا از بهترین برنامه امن برای چت اندروید ، آیفون ، ویندوز و.. ناشناخته
۱۳ تا از بهترین برنامه امن برای چت اندروید ، آیفون ، ویندوز و.. ناشناخته
معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های چت تصادفی اندروید
معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت تصادفی اندروید
آموزش 11 روش برگزاری و ساخت کلاس مجازی آنلاین رایگان
آموزش ۱۱ روش برگزاری و ساخت کلاس مجازی آنلاین رایگان
معرفی 19 تا از بهترین برنامه های دوست یابی در ایران و خارج کشور
معرفی ۲۰ تا از بهترین برنامه های دوست یابی در ایران و خارج کشور

نظرات