دانلود 8 تا از بهترین برنامه نویز گیر صدا اندروید

دانلود ۸ تا از بهترین برنامه نویز گیر صدا اندروید

بسیاری از افراد تمایل دارند تا در مکان های عمومی مانند داخل اتوبوس، مترو و.. به موسیقی ? گوش دهند. اما این مکان ها معمولا سر و صدای زیادی دارند که مانع از گوش دادن و تمرکز شما بر موزیک و.. می شوند. علاوه بر آن برقراری تماس نیز دشوار می باشد. برای رفع این مشکل می توانید از برنامه هایی که برای این کار تهیه شده اند استفاده کنید. امروز در انزل وب بهترین برنامه های نویز گیر صدا اندورید را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برنامه حذف نویز فیلم ، صدا و محیط اندروید

Best Noise Canceling Apps for Android

نویز و صدا های اضافی را نمی توان از محیط های عمومی حذف کرد اما برای جلوگیری از مداخله این صدا ها با صدای هایی که شما در هدفون خود و یا صدایی که در تماس ارسال می کنید و می شنوید، می توانید از برنامه های نویز گیر صدا استفاده کنید. البته اگر صدای گوشی شما به طور کلی کم شده است، ما قبلا در انزل وب راه کار هایی را در مطلب رفع مشکل کم و قطع شدن صدای گوشی اندروید به شما معرفی کرده ایم.

برنامه نویز گیر صدا اندروید UrbanDenoiser

برنامه نویز گیر صدا اندروید UrbanDenoiser

برنامه حذف نویز اندروید UrbanDenoiser به شما کمک می کند تا هندزفری خود را به یک هدفون خاموش کننده سر و صدا تبدیل کنید. با این کار صدای موزیک و.. را به طور واضح خواهید شنید و کیفیت آن نیز تا حدی افزایش می یابد. این برنامه همچنین شنوایی شما را نیز بررسی می کند تا واکنش گوش شما به فرکانس های صوتی را بسنجد و بر این اساس تنظیمات خود را اعمال کند.

همچنین اگر قصد تنظیم صدای گوشی خود را نیز دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه تنظیم صدا اندروید را هم مطالعه نمایید.

برنامه نویز گیر اندروید Parrot Zik

برنامه نویز گیر اندروید Parrot Zik

برنامه Parrot Zik نیز میزان صدا های اطراف شما را تشخیص داده و خواهد فهمید که چه صداهایی باید حذف شوند. از این برنامه نرم افزار گرفتن خش صدا اندروید، شما می توانید جهت گوش دادن به موسیقی، سخنرانی، پادکست و.. در اماکن عمومی از این برنامه استفاده کنید. این برنامه برای شناسایی صداهای اضافی از میکروفون استفاده می کند. همچنین برای دسترسی به تمامی عملکرد های برنامه، باید هدفون را به گوشی متصل کنید.

گرفتن نویز صدا اندروید با برنامه Noise Wall

گرفتن نویز صدا اندروید با برنامه Noise Wall

اگر حذف کننده نویز صدا می خواهید که خود پلیر موزیک نیز باشد، می توانید از Noise Wall استفاده کنید. این برنامه ضمن پردازش موزیک، نویز ها را جبران می کند. علاوه بر آن حالتی در برنامه قرار داده شده است تا برای شنیدن صحبت های همکار و.. نیازی به خارج کردن هدفون و یا توقف پخش موزیک نداشته باشید.

برنامه حذف نویز اندروید Neutralizer

برنامه حذف نویز اندروید Neutralizer

با تنظیم کردن نرم افزار نویز گیر صدای فیلم Neutralizer در گوشی خود، برنامه می تواند به صورت خودکار اقدام به حذف نویز ها در زمان استفاده از هدفون کند. هر چه میزان نویز بیشتر باشد، برنامه حجم صدا را افزایش می دهد تا به خوبی آن را متوجه شوید. این برنامه می تواند در زمان قفل بودن صفحه نیز اجرا شود.

همینطور آیا قصد ضبط مخفیانه صدا محیط را هم دارید؟ پس مطالعه مطلب آموزش ۲ روش ضبط مخفیانه صدای محیط توسط گوشی اندروید نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

برنامه Noise Generator، نویز گیر فیلم اندروید

برنامه Noise Generator، نویز گیر فیلم اندروید

دیگر گزینه شما برای رفع نویز صدا، استفاده از برنامه Noise Generator می باشد. این برنامه از طریق میکروفون صدای مزاحم را شناسایی می کند. سپس با تولید صدای مشابه نویز اما با فرکانس معکوس، نویز را سرکوب می کند. همچنین امکان معکوس کردن این کار نیز وجود دارد. اگر صدایی وجود دارد که می خواهید آن را بهتر بشنوید، می توانید از این برنامه استفاده کنید.

برنامه نویز سنج برای اندروید Safe Headphones

برنامه نویز سنج برای اندروید Safe Headphones

با نصب برنامه Safe Headphones، هنگامی که در حال گوشی دادن موزیک هستید و سطح نویز افزایش پیدا می کند، برنامه از شما اجازه افزایش حجم صدا و کاهش نویز را می کند. با تایید شما فرآیند برنامه به صورت خودکار انجام خواهد شد. برنامه بدون محدودیت خاصی برای شما کار خواهد کرد.

دانلود نرم افزار حذف نویز از صدای ضبط شده اندروید myNoise

دانلود نرم افزار حذف نویز از صدای ضبط شده اندروید myNoise

اگر دائما در فضا های شلوغ هستید، برنامه myNoise برای شما مفید خواهد بود. میزان حجم صدا به صورت خودکار با میزان نویز تطابق پیدا می کند تا در هر شرایطی از شنیدن موزیک لذت ببرید.

دانلود نرم افزار نویزگیر صدا برای اندروید Noise Killer

دانلود نرم افزار نویزگیر صدا برای اندروید Noise Killer

همانطور که از نام برنامه Noise Killer پیدا است، حذف نویز صدا را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. همچنین می توانید میزان بلندی صدا را با لرزش گوشی تنظیم کنید. امکانات مناسب دیگری در این برنامه قرار داده شده اند.

برخی از کاربران نیز به دنبال حذف صدا از روی فیلم هستند. در پایان اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، مطالعه مطلب آموزش ۹ روش حذف صدا از روی فیلم و ویدیو در اندروید و آیفون را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه های حذف نویز صدا (نویز گیر صدا اندروید) را به شما معرفی کردیم. از کدام برنامه استفاده کردید و نظرتان راجع به آن چه بود؟ همینطور می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه نرم افزار حذف صداهای اضافه از فایل صوتی اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش کار با 3 برنامه قدرتمند حذف نویز صدا از فیلم اندروید
آموزش کار با ۳ برنامه قدرتمند حذف نویز صدا از فیلم اندروید
راهنما جامع رفع نویز هدست و هدفون
راهنما جامع رفع نویز هدست و هدفون
آموزش حذف صدای محیط اطراف هنگام مکالمه در آیفون
آموزش حذف صدای محیط اطراف هنگام مکالمه در آیفون
آموزش 5 روش حذف و کاهش نویز عکس در فتوشاپ
آموزش ۵ روش حذف و کاهش نویز عکس در فتوشاپ

نظرات

  • Sety says:

    چیکار کنم وقتی حرف میزنم نیز نده 😐

  • Maryam Fander says:

    سلام
    من دنبال یه برنامه هستم که صدای خوده آهنگ رو از صدای خواننده جدا و حذف کنه
    یعنی مثلا آهنگ A million on my soul که اولش یه نویز داره بعد صدای خواننده میاد که میخوانه i gatta fine myself و…
    میخوام اون صدای اولی رو از اول تا آخر آهنگ حذف کنم و فقط صدای خواننده بمونه بدون هیچ نویزی!
    اگر همچین برنامه ای دارید یا میشناسید خوشحال میشم بهم بگید.

    • Goodsense says:

      سلام من به برنامه ایی میشناسم که میتونید صدای ضبط شده یا تیکه ایی از اهنگ رو که میخواین حذف کنید..یا مثلا ینفر به شما،تو واتساپ یا تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگه ایی که بهتون ویس داده و میخواین برای شخص دیگه ایی بفرستید اما مثلا ده ثانیه وسط رو نمیخواین باشه و بقیش بصورت یک ویس داشته باشید رو بهتون معرفی میکنم که برای گوشیه و نیاز ب کامپیوتر ندارید و خیلیم کار راه اندازه و حتی میتونید دو تا موزیک یا چند تا ویس رو ادغام کنید و بشه یه فایل صوتی و خیلی امکانات دیگه داره که خودم برای گوشی اندرویدم استفاده میکنم امیدوارم به درد شمام بخوره از گوگل پلی دانلود کنید یا از اپ استور دانلود کنید،اسم اون اپلیکیشن هست..
      (برش دهنده Mp3 و آهنگ ساز)..

      خیلی برنامه خوب و کارسازیه..
      در پناه صاحب خوبیها همیشه سلامت و شاد باشید..

  • محمد says:

    سلام بنده گیمر هستم و دوستان میگن که هندزفری من خیلی نویز داره آیا برنامه ای هست که این نویز رو از بین ببره؟

  • هادی says:

    عالییییییییییی

  • هادی says:

    عالی. ممنون از سایت شما. بسیار سایت خوب و فعالی دارید. ان شاء الله موفق باشید.