بهترین فیلم های جهان در ژانرهای مختلف

۴ سایت معرفی لیست بهترین فیلم های جهان در ژانرهای مختلف

امروز چه فیلمی نگاه کنیم؟ پیشنهاد من این است که به یک سایت معرفی فیلم های برتر ? مراجعه کرده و از آنجا انتخاب خود را انجام دهیم. در این سایت ها میتوانید حتی فیلم ها را بر اساس ژانر یا سبک مورد علاقه خود رتبه بندی کنید. برای شناخت ۴ سایت معرفی لیست بهترین فیلم های جهان در ژانرهای مختلف با انزل وب همراه باشید.

لیست برترین فیلم های خارجی جهان

Top Film and Series Online List

همانطور که قبلاً بهترین سایت های اخبار و نقد فیلم را معرفی کردیم، در مطلب امروز قصد داریم سایت های معرفی بهترین فیلم های جهان را ارائه دهیم. در این سایت ها هیچ گونه منتقدی وجود ندارد! این شما هستید که به فیلم امتیاز می هید و نظرات شماست که باعث رتبه بندی این فیلم ها میشود. در این سایت ها می توانید فیلم های برتر جهان را بشناسید و نظر خود را در مورد آنها بیان کنید. یک بهشت واقعی برای فیلم بازان!

فیلم های برتر IMDB

سایت IMDB را به عنوان بهترین سایت رتبه بندی فیلم و سریال می شناسند. شاید نام IMDB را در سایت های دانلود فیلم و سریال شنیده باشید. بسیاری از مردم امتیاز IMDB را ملاک ارزش فیلم قرار میدهند. لیست ۲۵۰ فیلم برتر IMDB که بسیار معروف است در واقع ۲۵۰ فیلم با امتیاز بالاتر در سایت است که پس از مدتی طولانی گرد آوری شده است. بیشتر فیلم های معروف در این سایت وجود دارد و علاوه بر بهترین فیلم های خارجی ، بهترین فیلم های ایرانی را نیز میتوانید در این سایت ببینید.

فیلم های برتر جهان که باید دید:

فیلم های برتر IMDB

لیست معروف ۲۵۰ فیلم برتر IMDB

همچنین انواع دسته بندی های مختلف برای ژانر ها و انواع مختلف فیلم وجود دارد. برای مثال می توانید فیلم ها را بر اساس بیشترین رأی ، بیشترین بازدید ، انتشار به زودی و … دسته بندی کنید.

فیلم های برتر IMDB

همچنین بخش خاصی برای شما وجود دارد. می توانید در این سایت عضو شوید و به فیلم هایی که دیده اید بر اساس سلیقه خود، امتیاز دهید.

فیلم های برتر IMDB

معرفی فیلم های برتر در سایت Rotten tomatoes

سایت Rotten tomatoes نیز جهت معرفی فیلم بسیار خوب عمل می کند. این سایت هم مانند IMDB توسط مردم عادی رتبه بندی می شود. مزیتی که این سایت نسبت به IMDB دارد این است که در آن گروه بندی و دسته بندی های زیادی انجام شده است و برای مثال این لیست ها در سایت قرار دارد: لیست بهترین فیلم های سال ، ۱۰۰ فیلم برتر بر اساس ژانر (کمدی ، وسترن ، انیمیشن برتر ، عاشقانه و..)

در این سایت می توانید بر اساس سلیقه خود، به دنبال فیلم های برتر باشید.

معرفی فیلم های برتر در سایت Rotten tomatoes

این سایت هم مانند فیلم های برتر جهان از نگاه IMDB دارای یک لیست ۱۰۰ تایی از فیلم های برتر است که نقاط مشترک و متفاوت زیادی با IMDB دارد.

معرفی فیلم های برتر در سایت Rotten tomatoes

در rotten tomatoes نیز می توانید عضو شده و نظر خود را در مورد فیلم های برتر خارجی بیان کنید.

معرفی فیلم های برتر در سایت Rotten tomatoes

فیلم های برتر سینمای جهان در سایت Good Movies List

سایت Good Movies List هم سایت خوبی جهت پیدا کردن فیلم های برتر است. این سایت در واقع گرد آورنده سایت های دیگر است برای مثال لیست ۲۵۰ فیلم برتر IMDB و فیلم های برتر سال ۲۰۱۹ در آن وجود دارد. به طور کلی سایت جامع و کاملی است که می توان گفت تمامی لیست های موجود در سایت های معروف را گرد آوری کرده است. در سایت Good Movies List همچنین می توانید فیلم های برنده اسکار و جوایز معتبر دیگر را ببینید. این سایت قابلیت ثبت نام و نظر دادن در مورد فیلم ها را ندارد ولی منبع خوبی برای فیلم بازان است.

فیلم های برتر سینمای جهان در سایت Good Movies List

لیست بهترین فیلم های دنیا در سایت Ranker

سایت Ranker یک سایت بی نظیر جهت معرفی فیلم های برتر است. در این سایت یک لیست پایان ناپذیر از فیلم های برتر وجود دارد. اینجا نیز دسته بندی های لازم انجام شده و یک سایت کامل را بوجود آورده است: دسته بندی هایی مثل فیلم های فیلم های جدید، برنده جایزه ، سبک های مختلف کمدی ، اکشن و … وجود دارد. یکی از مزایای سایت این است که بدون هیچ گونه ثبت نام می توانید به فیلم مورد نظر خود رأی بدهید. نظر دادن در Ranker یک شکل متمایز دارد؛ در آن فقط می توانید بگویید فیلم خوب بود یا بد. یک فلش رو به بالا و یک فلش رو به پایین برای هر فیلم وجود دارد که هر کدام را انتخاب کنید بر مبنای نظر مثبت یا منفی در نظر گرفته خواهد شد.

لیست بهترین فیلم های دنیا در سایت Ranker

در این سایت فیلم های تعاملی نیز وجود دارند. فیلم تعاملی فیلمی است که پایان آن را شما انتخاب می کنید!

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سایت ها جهت معرفی بهترین فیلم های اکشن ، بهترین فیلم های کمدی ، فیلم های برتر هالیوود و … را معرفی کردیم. شما ترجیح می دهید از کدام سایت استفاده کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات