رفع مشکل اسکایپ در اندروید

آموزش ۹ روش رفع مشکل اسکایپ در اندروید

استفاده از اسکایپ یکی از راه های مناسب برای برقراری ارتباط متنی، صوتی و ویدیویی ? است. با این حال کاربرانی که از گوشی های اندروید استفاده می کنند، ممکن است در استفاده از این برنامه دچار مشکل شوند. امروز در انزل وب راه های رفع مشکل اسکایپ در اندروید را به شما آموزش خواهیم داد.

حل مشکل اسکایپ اندروید (Android Skype)

How to Fix Skype Problems on Android

اسکایپ در پلتفرم های مختلف در دسترس است. برای هر پلتفرمی ممکن است مشکلاتی رخ دهد. در ادامه این مطلب مشکلات رایج در اندروید  مانند کیفیت پایین صدا، مصرف داده زیاد، وصل نشدن و.. را بررسی می کنیم.

مشکل اسکایپ در اندروید، کیفیت ضعیف صدا

مشکل اسکایپ در اندروید، کیفیت ضعیف صدا

اگر مستقیما از گوشی اندروید خود برای برقراری تماس صوتی استفاده می کنید، ممکن است بهترین کیفیت صوتی ممکن را نداشته باشید. البته اگر از اسپیکر استفاده کنید این مشکل شایع تر است و با استفاده از هندزفری، کیفیت مقداری افزایش خواهد داشت. برای رفع مشکل اسکایپ اندروید، مایکروسافت همچنین توصیه می کند که برای داشتن ارتباط بهتر به یک شبکه وای فای متصل شوید. همچنین باید سعی کنید سایر برنامه های درحال اجرای گوشی خود را هم ببندید تا اسکایپ تنها برنامه در حال اجرا باشد و همینطور تنها برنامه ای باشد که از اینترنت شما استفاده می کند.

همچنین برای آشنایی بیشتر با اسکایپ، پیشنهاد می کنیم ابتدا مطلب نحوه نصب و استفاده از اسکایپ در اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

ارور Storage Space اسکایپ (تنظیمات اسکایپ در اندروید)

برای نصب و استفاده از اسکایپ نیاز به فضای کافی در حافظه گوشی خود دارید. در غیر اینصورت باید اقدام به آزاد سازی حافظه کنید. روش های پاکسازی حافظه داخلی را قبلا در انزل وب آموزش داده ایم.

رفع مشکل تصویر در اسکایپ با استفاده از اکانت بیشتر

برخی از کاربران از یک اکانت برای استفاده در گوشی، استفاده شخصی، استفاده تجاری و.. استفاده می کنند. بهتر است برای هر بخش خود یک حساب کاربری داشته باشید. برای این کار وارد منوی تنظیمات اسکایپ شده و Automatic Sign را غیر فعال کنید. حال با استفاده از اکانت های بیشتر، می توانید وارد حساب های خود شوید.

مشکلات اسکایپ، عدم دریافت اعلان

اگر اعلان ها را دریافت نمی کنید، به منوی تنظیمات برنامه رفته و بررسی کنی که گزینه های New Instant Message و Notifications System-Wide فعال باشند. در غیر اینصورت آن ها را فعال کرده تا مشکل رفع شود.

همینطور در صورت نیاز به استفاده از اسکایپ در ویندوز، مطالعه مطلب آموزش کامل تصویری کار با اسکایپ در ویندوز کامپیوتر نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

استفاده زیاد از داده های سیمکارت برای برقراری تماس ویدیویی (رفع مشکل تصویر در اسکایپ)

ناگفته نماند که برقراری تماس تصویری، نسبت به تماس متنی یا صوتی از داده های بیشتری استفاده می کند. اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید و می خواهید این مقدار را تا حدی کاهش دهید، وارد تنظیمات اسکایپ شوید. سپس به قسمت Voice and Video Calls بروید. روی Video Call Qualith تپ کرده و کیفیت ویدیو را روی کمترین مقدار یا Low تنظیم کنید. با این کار کیفیت ویدیو کاهش یافته اما حجم استفاده شده نیز کاهش می باشد.

استفاده از داده های سیمکارت برای برقراری تماس ویدیویی برای رفع مشکل تصویر در اسکایپ

مشکل وصل نشدن اسکایپ در اندروید

اولین راه حلی که در زمان بروز مشکل ورود به اسکایپ در اندروید باید توجه کنید، بررسی نام کاربری و رمز عبور است. یک کاراکتر اشتباه مانع ورود شما به حسابتان می شود. در صورت اطمینان از صحیح بودن اطلاعات، مطمئن شوید که آخرین نسخه از برنامه را استفاده می کنید.

سپس در صورت تداوم وجود مشکل کانکت نشدن اسکایپ در اندروید، برنامه را ببندید و اقدام به حذف حافظه کش و دیتا که روش آن را قبلا در انزل وب آموزش داده ایم، برای اسکایپ کنید. مجدد وارد برنامه شده و با وارد کردن اطلاعات، وارد اسکایپ شوید. در صورت عدم موفقیت برنامه را به طور کامل حذف کنید. گوشی را ریستارت کرده و مجدد آخرین نسخه برنامه را دانلود و نصب کنید.

به عنوان آخرین راه حل برای رفع مشکل وصل نشدن اسکایپ در اندروید، از برنامه های تغییر دهنده آی پی جهت ورود به برنامه استفاده کنید. در برخی از موارد ممکن است نیاز باشد تا آیپی خود را به کشور دیگری تغییر دهید.

مشکل نصب اسکایپ در اندروید، عدم امکان استفاده از آخرین نسخه برنامه (دانلود اسکایپ برای اندروید نسخه لایت)

مشکل نصب اسکایپ در اندروید، عدم امکان استفاده از آخرین نسخه برنامه (دانلود اسکایپ برای اندروید نسخه لایت)

اگر تلفن اندرویدی شما قدیمی است و نمی توانید از آخرین نسخه اسکایپ استفاده کنید، شما باید از نسخه Skype Lite بهره ببرید. نسخه Skype Lite برای بازار هند تهیه شده است اما در همه جا قابل استفاده است. این نسخه به طور خاص برای تلفن های قدیمی تر و شبکه های کم سرعت ایجاد شده است. توجه داشته باشید که برنامه برچسب Unreleased دارد که بدین معناست ممکن است برخی از مشکلات در برنامه وجود داشته باشند.

رفع مشکل اسکایپ، Scrolls شدن خودکار

اگر از داده های سیم کارت استفاده می کنید و دچار مشکل Scrolls خودکار شده اید، یک بار تلفن خود را به وای فای وصل کنید. با این کار معمولا مشکل رفع می شود.

عدم امکان ورود به حساب با اکانت فیسبوک

در ماه January سال ۲۰۱۸ امکان ورود به اسکایپ با استفاده از اکانت فیسبوک غیر فعال شده است. در نتیجه باید از اکانت اسکایپ یا اکانت مایکروسافت استفاده کنید. شما به راحتی می توانید یک اکانت جدید مایکروسافت را اجرا کنید.

عدم امکان ورود به حساب با اکانت فیسبوک

در پایان اگر قصد حذف اکانت اسکایپ خود را داشتید، مطالعه مطلب آموزش تصویری ۳ روش حذف اکانت اسکایپ (Skype) را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های رفع مشکلات اسکایپ در اندروید را به شما آموزش دادیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه طریقه راه اندازی اسکایپ در گوشی اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید
ممنونیم، امتیاز شما ثبت شد 🙂

مطالب مرتبط

آموزش برقراری تماس گروهی در اسکایپ
آموزش برقراری تماس گروهی در اسکایپ
آموزش 12 روش حل مشکل اجرا و باز نشدن اسکایپ در ویندوز
آموزش ۱۲ روش حل مشکل اجرا و باز نشدن اسکایپ در ویندوز
آموزش ساخت ، تغییر و تنظیم آیدی اسکایپ در گوشی و کامپیوتر
آموزش ساخت ، تغییر و تنظیم آیدی اسکایپ در گوشی و کامپیوتر
آموزش 5 روش شیر اسکرین و اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ
آموزش ۵ روش شیر اسکرین و اشتراک گذاری صفحه در اسکایپ

نظرات

  • معصوم گودرزی says:

    ُسلام چرا من نمیتونم وارد کلاس گروهی ام دراسکایپ بشم ویکدفعه من رو خارج میکنه

  • معصوم گودرزی says:

    چرا من نمیتونم وارد کلاس گروهی ام در اسکایپ بشم

  • فرنوش محمدی says:

    با سلام. چرا وقتی اسکرین شیر میکنم ویدیو رو طرف مقابل صدای ویدیو شیر شده رو نداره.(صدای خودم میره برای طرف). فقط تو گوشی اینطوری میشه لپ تاپ صدا میره برای طرف مقابل.
    ممنونم از شما

  • Naby She says:

    سلام خسته نباشید من در ویدیو کال تصویری ندارم مشکل از چیه؟

  • مهرنوش امین says:

    من یه مدت با یکی از مخاطبام تو اسکایپ چت می کردم.الان یکی دو روزه که پیام های مخاطبم میاد واس من اما پیام های من نمی ره واسش.و پیام های من با یک علامت تعجب قرمز نمایش داده میشه وبعد از خارج شدت کلا پیامای من خود به خود حذف میشن.علتشو میشه بگید ؟و راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم؟

  • جواد علوی says:

    چرا برای گوشی های اندروید سرعتش کم است و هنگ می کند واقعا کسل کننده هست؟
    کسی راه حلشو میدونه

    • Rolex says:

      سلام، منم دقیقا همین مشکلو دارم و همش هنگ و گیر میکنه واسم. نمیدونم که باید چیکار کنم…

  • مریم says:

    سلام . ممنون . برنامه خوبی بود در کل و ما برای کلاس کاربرد نرم افزار استفاده می کردیم . ولی متاسفانه نمی دونستیم فیلمهای ضبط شده بعد از سی روز قابل دسترسی نخواهند بود .
    اگر ممکنه برای برگشت فیلمها راه حلی ارائه بدین .
    چون ما امتحان داریم و شدیدا به فایلها نیاز داریم .
    ممنون .

  • یکی says:

    سلام باتشکر…لطفاً راه حل این که تو تماس های اسکایپ صفحه افقی میشه رو هم بگین.

  • Negar says:

    سلام، چرا با اینکه مخاطبین ما دراسکایپ نسبت به تغییر عکس پروفایل خود اقدام میکنند ولی عکس پروفایل جدید آنها برای ما آبدیت نمیشود؟