ساخت محافظ کابل شارژر گوشی

آموزش ۵ روش ساخت محافظ کابل شارژر گوشی

شارژر گوشی ? یکی از لوازم بسیار مهمی است که باید از آن مراقبت کرد زیرا یک آسیب کوچک به آن ممکن است که باعث اختلال این وسیله شده و حتی گوشی شما را نیز در هنگام شارژ دچار مشکل کند. از سوی دیگر شارژرها بسیار ساده طراحی شده اند و گاهی نیاز است تا کمی آنها را تزئین کرد. برای آموزش ۵ روش ساخت محافظ کابل شارژر گوشی با انزل وب همراه باشید.

چگونه در خانه محافظ کابل شارژر درست کنیم؟

Charger Cable Protector DIY

محافظت از کابل شارژر یکی از کارهای بسیار مهمی است که باید انجام بدهید زیرا اگر شارژر شما آسیب ببیند و دچار مشکل شود، ممکن است گوشی شما را دچار مشکلات جدی کند. در ادامه شما را روش های ساخت محافظ کابل شارژر آشنا خواهیم کرد.

فنر محافظ کابل شارژر

آموزش روش ساخت محافظ کابل شارژر گوشی

شاید در ابتدا جلوه بدی به شارژر شما بدهد ولی باید گفت که استفاده از فنر یکی از روش های محافظت از کابل شارژر است که می تواند به کمک شما بیاید. شما می توانید از فنر خودکار برای این کار استفاده کنید تا از کابل شارژر خود مراقبت کنید.

ساخت محافظ کابل شارژر

برای سازماندهی به کابل ها و سیم های خود می توانید از ترفندهای که قبلا آموزش دادیم استفاده کنید.

ساخت محافظ کابل شارژر با کاموا

نحوه بستن محافظ شارژر

یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای حفاظت و تزیین کابل شارژر خود انجام بدهید، بستن آن با کمک کاموا است. شما می توانید با کمک کاموا هم از شارژر خود مراقب کنید و هم جلوه بسیار زیبایی به آن بدهید. مزیت استفاده از این روش آن است که شما می توانید هم رنگ های بسیار متنوعی را برای زیبایی شارژر خود استفاده کنید و هم به میزان نیازتان کاموا را برای شارژر استفاده کنید.

در ویدیو زیر می توانید آموزش بافت سیم شارژر را با کمک کاموا مشاهده کنید.

اگر دوست دارید تا جلو خرابی سیم شارژر خود را بگیرید و از آن مراقبت کنید، می توانید مطلب آموزشی موجود در سایت را مطالعه کنید.

نحوه بستن محافظ کابل شارژر با چسب برق

محافظ کابل شارژر گوشی

شما می توانید  از چسب برق به عنوان محافظ هندزفری و شارژر خود استفاده کنید. البته بسیاری از افراد به دلیل ظاهر زشتی که ممکن است استفاده از چسب برق به شارژر بدهد، از چسب برق های رنگی استفاده می کنند تا زیبایی بسیار زیادی را به شارژر خود بدهند.

شما می توانید در تصویر زیر نحوه بستن محافظ کابل هندزفری یا شارژر را با استفاده از نوار چسب مشاهده کنید.

تزیین کابل شارژر

روش های بسیار زیادی برای بررسی امنیت و سلامت شارژر گوشی وجود دارد که در مطلب جامعی به این روش ها پرداخته ایم و آن ها را معرفی کرده ایم.

آموزش ساخت محافظ هندزفری با کمک نوارهای مخصوص

موزش بافت سیم شارژر

یکی از روش های بسیار محبوبی که امروزه برای محافظت از سیم شارژر و هندزفری استفاده می شود، کمک گرفتن از نوارهای مخصوص این کار است. این نوارهای بسیار نازک را می توان به راحتی دور سیم شارژر پیچاند تا از بروز آسیب های فیزیکی به سیم شارژر جلوگیری کنید.

این نوارهای محافظ سیم شارژر را می توانید به راحتی در فروشگاه های لوازم جانبی موبایل پیدا کرده و خریداری کنید. نحوه بستن محافظ شارژر را می توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید.

مراقبت از شارژر با پلاستیک های محافظ سیم

محافظ هندزفری و شارژر

یکی از راه های بسیار کاربردی که علاوه بر محافظت از سیم شارژر باعث جلوه آن نیز می شود، استفاده از پلاستیک های محافظ سیم است. این پلاستیک ها که به راحتی شکل می گیرند و در رنگ های مختلفی وجود دارند را می توانید با قیمت بسیار کمی خریداری کنید و سیم شارژر خود را درون آن قرار بدهید.

برای آموزش ساخت نگهدارنده گوشی و شارژر می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش ۵ روش ساخت محافظ کابل شارژر گوشی را معرفی کردیم. آیا شما روش های دیگری را می دانید که در این مطلب به آن پرداخته نشده است، در دیدگاه این پست به همراه سایر نظرات و پیشنهادات خود با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تصویری طریقه استفاده از شارژر وایرلس سامسونگ
آموزش تصویری طریقه استفاده از شارژر وایرلس سامسونگ
آموزش 13 روش افزایش سرعت شارژ گوشی اندروید ، ساموسنگ ، شیائومی
آموزش ۱۳ روش افزایش سرعت شارژ گوشی اندروید ، سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش 10 روش حل مشکل کار نکردن شارژر سریع سامسونگ
آموزش ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن شارژ سریع سامسونگ
ساخت نگهدارنده گوشی و جای شارژر موبایل
آموزش ۴ روش ساخت نگهدارنده گوشی و جای شارژر موبایل

نظرات

  • A min says:

    البته ناگفته نماند،سیم شارژر دو نوع محافظت کردن داره.یکیش ظاهری هست، که همین پیچیدن نوار و کاموا و… هست،دومی که مهمتر از همه است اونم اینه که سیم شارژ رو نباید بزارید مثل گوشه های پوست شکلات پیچ بخوره،این پیج در طول زمان باعث ضعیف شدن اتصالات و کند شدن زمان شارژ گوشی میشه.

×