بهترین برنامه تماس صوتی اندروید

۸ تا از بهترین برنامه تماس صوتی اندروید

تماس صوتی ? امروزه به بخشی اساسی در زندگی هر فرد تبدیل شده است. چند سال قبل، تماس های صوتی و تصویری در اکثر اوقات با مشکلات مختلفی مواجه بود اما با پیشرفت فناوری و اتصال سریع اینترنت اکنون همه چیز به شدت تغییر کرده است. برای معرفی ۸ تا از بهترین برنامه تماس صوتی اندروید با انزل وب همراه باشید.

بهترین نرم افزار تماس صوتی اندروید

Best Voice Calling Apps for Android

امروزه شما می توانید فورا با یک شخص تنها با چند کلیک ساده در تلفن همراه خود ارتباط برقرار کنید. تماس صوتی یک تجربه بدون مشکل و لذت بخش است، در ادامه شما را با بهترین نرم افزار تماس صوتی اندروید آشنا خواهیم کرد و اطلاعات لازم در رابطه با هر یک را مرور می کنیم.

نرم افزار تماس صوتی اینترنتی اندروید Google Duo

بهترین نرم افزار تماس صوتی اندروید

Google Duo اولین برنامه ای است که شما باید برای تماس ویدیویی انتخاب کنید. این برنامه یکی از ساده ترین برنامه های چت ویدیویی است که هم اکنون در فروشگاه Play موجود است. برای شروع کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تلفن خود را اضافه کنید و سپس یک OTP برای ارسال تنظیمات ارسال می کند.

سپس برنامه شما را به صفحه اصلی می برد و در آنجا می توانید مکالمه را با یک کلیک آغاز کنید. محبوبیت این برنامه را می توان از این واقعیت دانست که بیش از ۱۰۰ میلیون بار دریافت کرده است و دارای رتبه کلی ۴.۶ ستاره است.

بهترین تماس صوتی اندروید Skype

نرم افزار تماس صوتی اندروید

Skype یکی از قدیمی ترین برنامه ها برای تماس رایگان است. در این برنامه اکنون کاربران می توانند متن، عکس، فیلم، پیام صوتی و… را از طریق برنامه ارسال کنند. همچنین می توان گروه ایجاد کرد.

این شرکت همچنین برنامه Skype Lite را برای بازار هند معرفی کرده است که دارای ویژگی هایی مانند پشتیبانی از پیام کوتاه، تماس با تلفن و تماس های بومی، ردیابی استفاده از داده ها، اسکایپ بات های متمرکز در هندوستان، تماس های صوتی یا تصویری رایگان در اسکایپ، تماس با گروه ویدیویی و… است.

اگر با نصب برنامه اسکایپ مشکل دارید می توانید آموزش نصب و استفاده اسکایپ را مطالعه کنید.

بهترین برنامه تماس صوتی رایگان اندروید WhatsApp Messenger

بهترین تماس صوتی اندروید

این برنامه به عنوان یک بستر متن کار خود را شروع کرد اما به تدریج تکامل یافته است و حالا شامل تماس های رایگان و گپ های ویدیویی رایگان نیز می شود. در WhatsApp می توانید از ویژگی تماس رایگان نیز استفاده کنید. این برنامه فوق العاده قدرتمند است و بسیار خوب کار می کند.

اگر در گوشی خود با مشکل Call Ended مواجه هستید، در مطلب جداگانه ای آموزش حل این مشکل را بررسی کرده ایم.

دانلود برنامه تماس صوتی اینترنتی اندروید Facebook Messenger

تماس صوتی اینترنتی اندروید

برنامه های فیس بوک معمولاً متوسط هستند. آنها معمولا کند هستند و باتری زیادی مصرف می کنند. با این حال، تقریباً همه از Facebook استفاده می کنند. Facebook Messenger برنامه پیام رسان های مستقل Facebook است. این برنامه دارای پیام رسانی رایگان، تماس رایگان و چت های ویدیویی رایگان است.

نرم افزار تماس صوتی از طریق اینترنت Signal Private Messenger

بهترین برنامه تماس صوتی رایگان اندروید

Signal Private Messenger یک سرویس تماس صوتی می باشد که بر امنیت متمرکز است. این برنامه منبع آزاد است و هر آنچه را که می فرستد رمزگذاری می کند. این برنامه شامل تماس های صوتی، پیام های متنی و… می شود.

برای کسانی که خواستار تماس رایگان هستند اما در مورد امنیت نیز نگران هستند، قطعاً گزینه فوق العاده ای است. توجه داشته باشید، فقط در صورت استفاده هر دو طرف از مسنجر خصوصی سیگنال ارتباط کاملاً ایمن است.

بهترین برنامه تماس رایگان اندروید Slack

دانلود برنامه تماس صوتی اینترنتی اندروید

یکی دیگر از نرم افزار تماس صوتی و تصویری Slack است. در واقع شما با این برنامه امکان تماس های رایگان با افرادی که از Slack استفاده می کنند را داریم. Slack در اصل یک سرویس چت است که بین کسب و کارها محبوبیت زیادی دارد.

شما می توانید کانال های متنی ایجاد کنید و به صورت جداگانه به افراد پیام دهید. این برنامه کراس پلت فرم است و تماس ها در آن به راحتی انجام می شوند. این اپلیکیشن برنامه تماس صوتی گروهی نیز محسوب می شود.

بهترین مسنجر برای تماس صوتی TextNow

نرم افزار تماس صوتی از طریق اینترنت

TextNow برنامه ای است که پیام کوتاه و برنامه تماس صوتی رایگان اندروید است. شماره تلفن اختصاصی خود را دریافت خواهید کرد که می توانید به دیگران بدهید.

می توانید با افراد به صورت رایگان در ایالات متحده و کانادا تماس بگیرید. با این حال، برای تماس با شماره های بین المللی باید هزینه بپردازید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های تماس رایگان با شماره مجازی و برنامه تماس صوتی بدون شماره به محسوب می شود.

در مطلب برنامه چت تصویری تصادفی اندروید و آیفون، اپلیکیشن های بسیار جذابی را برای چت تصادفی معرفی کرده ایم.

اپلیکیشن تماس صوتی رایگان Viber

بهترین برنامه تماس رایگان اندروید

Viber کار خود را به عنوان یک سرویس اصلی VoIP شروع کرد. از آن زمان به یک سرویس تمام عیار تبدیل شده است که گپ های متنی، گفتگوهای صوتی و حتی چت های ویدیویی را ارائه می دهد. می توانید با هر کس دیگری که از وایبر استفاده می کند بصورت رایگان تماس بگیرید.

برای معرفی برنامه های تماس تصویری اندروید می توانید مطلب ما را در این حوزه مطالعه کنید.

نظرات و تجربیات شما ؟

استفاده از کدام یک از برنامه های معرفی شده را تجربه کردید و از امکانات آن به عنوان یک پلتفرم تماس صوتی رایگان راضی بوده اید؟ چه برنامه های مشابه دیگری را پیشنهاد می دهید؟ ما را از دیدگاه خود مطلع سازید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات