بهترین برنامه آموزشی اندروید

۱۰ تا از بهترین برنامه آموزشی اندروید

با وجود این که بیشترین استفاده از تلفن های هوشمند برقراری ارتباط و سرگرمی است، اما شما می توانید به عنوان یک ابزار آموزشی ?‍? نیز از آن استفاده کنید. اگر شما هم از گوشی های هوشمند اندرویدی استفاده می کنید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. امروز در انزل وب بهترین برنامه های آموزشی اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه آموزش اندروید

Best Education Apps For Android

استفاده به عنوان ابزار آموزش از گوشی های اندروید یک ایده مناسب می باشد. به خصوص در زمان حال که با شیوع ویروس COVID-19 و در خانه ماندن افراد که وقت آزاد بیشتری دارند، راه مناسبی برای آموزش با اندروید می باشد. این گونه می توانید در اوقات آزاد خود دانش های جدیدی یاد بگیرید و همینطور دانش قبلی خود را نیز ارتقا ببخشید. در ادامه برخی از مفید ترین برنامه های آموزش اندروید که برای دانش آموزان، دانشجویان و همه افراد در زمینه های مختلف مناسب می باشد را معرفی می کنیم.

ابزارهای معرفی شده به زبان انگلیسی هستند که علاوه بر  اینکه برای تقویت زبان خود میتوانید از آنها استفاده نمایید میتوانید از سایر سرویس های ترجمه برای درک بهتر محتوا استفاده نمایید.

برنامه آموزشی اندروید TED

برنامه آموزشی اندروید TED

یکی از بهترین برنامه های اندروید برای تغذیه کنجکاوی و گسترش دانش، برنامه TED می باشد. بیش از ۳۰۰۰ موضوع مختلف در این برنامه وجود دارند که به شما کمک می کنند چیز های جدیدی را یاد بگیرید. شما می توانید در TED فیلم ها را برای مشاهده آنلاین نیز دانلود کنید. همچنین برنامه دارای لیست پخش ویدیو و Bookmark نیز می باشد.

قابل ذکر است که می توانید نسخه کامل برنامه های آموزشی برای اندروید غیر رایگان معرفی شده را به صورت رایگان از اپ استور ها و سایت های معتبر فارسی دانلود و استفاده کنید.

نرم افزار آموزشی اندروید برای کودکان Khan Academy

نرم افزار آموزشی اندروید برای کودکان Khan Academy

یکی از بزرگترین وب سایت های آموزش جهانی که برنامه آن هم موجود است، Khan Academy می باشد. شما می توانید در Khan Academy به بیش از ۶ هزار درس و موضوع دسترسی داشته باشید. این سرویس طیف گسترده ای از موضوعات مانند ریاضی، علوم، اقتصاد، امور مالی، گرامر، سیاست و.. را در بر می گیرد.

همچنین اگر به طور خاص به دنبال سایت های آموزش برنامه نویسی هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۲ تا از بهترین سایت فارسی و انگلیسی دوره های آموزش برنامه نویسی آنلاین را هم مطالعه نمایید.

برنامه آموزش اندروید Coursera

برنامه آموزش اندروید Coursera

سرویس Coursera با همکاری برخی از دانشگاه های معتبر، اقدام به برگزاری و ارائه کلاس های رایگان برای فیزیک، پزشکی، زیست شناسی، ریاضیات و.. می کند. با وجود تخصص ها مختلف توسط بیش از ۱۴۰ تا از بهترین دانشگاه ها و کالج های جهان، پس از اتمام دوره گواهینامه تخصصی نیز به افراد ارائه می شود.

برنامه Photomath، بهترین نرم افزار آموزش در اندروید

برنامه Photomath، بهترین نرم افزار آموزش در اندروید

اگر مایل به حل تمرینات ریاضی هستید، Photomath را از دست ندهید. برنامه Photomath یکی از برنامه های منحصر به فرد اندروید است که با کمک دوربین گوشی شما، به حل معادلات و مشکلات ریاضی کمک می کند. نکته مهم این است که برنامه فقط مسائل را حل نمی کند، بلکه دستورالعمل های گام به گام مفصلی هم در مورد چگونگی حل هر سوال ارائه می دهد.

برنامه آموزش زبان انگلیسی برای اندروید Duolingo

برنامه آموزش زبان انگلیسی برای اندروید Duolingo

برنامه Duolingo برای افرادی که می خواهند مهارت های زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشند، از بهترین گزینه ها می باشد. برخلاف اکثر برنامه های یادگیری زبان انگلیسی، Duolingo کاملا رایگان است و مملو از مینی کلاس های سرگرم کننده که مانند بازی می باشند است. در این برنامه تعداد زیادی درس کوتاه گنجانده شده است که به مهارت های حرف زدن، خواندن، نوشتن و همینطور بهبود واژگان و تلفظ انگلیسی کمک می کند.

اگر این برنامه برای آموزش زبان مطابق سلیقه شما نبود، مطالعه مطلب ۱۰ تا از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی و.. اندروید و آیفون نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

نرم افزار درسی برای اندروید CuriosityStream

نرم افزار درسی برای اندروید CuriosityStream

برنامه CuriosityStream یک سرویس پخش ویدیویی است که می توانید ساعت های بی پایانی محتوای ویدیویی تماشا کنید. البته به جای تماشای فیلم و سریال و..، برنامه مستند های برندگان جوایزی را به شما نمایش می دهد که هم شما را سرگرم می کنند و هم باعث الهام گرفتن می شوند. مصاحبه های اختصاصی با کارشناسان در کلاس های جهانی در زمینه های مختلف در این سرویس وجود دارد.

نرم افزار کمک آموزشی BYJU’S

نرم افزار کمک آموزشی BYJU’S

سرویس BYJU’S یک برنامه آموزشی است که تهیه شده تا به دانش آموزان کمک کند که بهتر یاد بگیرند. برای انجام این کار از روش های تعاملی یادگیری استفاده می شود. هم اکنون بیش از ۴۲ میلیون کاربر از این برنامه استفاده می کنند. برنامه های یادگیری جامع در ریاضی و علوم دیگر برای دانش آموزان کلاس ۴ تا ۱۲ (بین المللی) آماده شده است.

اپلیکیشن آموزشی اندروید edX

اپلیکیشن آموزشی اندروید edX

اگر به دنبال یادگیری زبان های برنامه نویسی هستید، برنامه edX به شما در این راه کمک می کند. زبان های برنامه نویسی مانند C, C++, Python, Java, JavaScript و R Programming در این سرویس گنجانده شده اند. edX توسط دانشگاه هاروارد (Harvard) و MIT تهیه شده است که بستر عالی برای زبان آموزان می باشد. بیش از ۲ هزار دوره آنلاین در این برنامه به شما کمک می کنند که مهارت های جدیدی یاد بگیرید یا مهارت های خود را ارتقا دهید.

دوره آموزشی اندروید Udemy

دوره آموزشی اندروید Udemy

یکی دیگر از بهترین برنامه های یادگیری Udemy می باشد که بیش از ۲ هزار موضوع را به شما اراده می دهد. مباحثی مانند یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، Blockchain، علوم داده و.. در این سرویس یافت می شوند. شما می توانید به صورت رایگان و هم با خرید اشتراک از این برنامه استفاده کنید.

برنامه آموزشی کودکانه اندروید Lumosity

برنامه آموزشی کودکانه اندروید Lumosity

برنامه Lumosity در این لیست کمی متفاوت است زیرا یک برنامه آموزشی نیست. اما در دسته برنامه های آموزشی شناختی قرار می گیرد که به شما در آموزش مغز کمک می کند. با وجود بازی های سرگرم کننده و تعاملی زیاد، قدرت جلب توجه، سرعت، حافظه، انعطاف پذیری و حل مسئله شما بهبود می یابد. این برنامه پیشرفت شما را دنبال می کند تا پیش بینی دقیق در مورد نقاط قوت، ضعف و الگو های شناخی به دست آورد.

در پایان برای سپری کردن بقیه وقت خود در خانه، مطالعه مطلب ۲۴ کار مفید و جالب برای وقت بیکاری و زمانی که مجبورید در خانه بمانید! را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه های آموزش اندروید را به شما معرفی کردیم. کدام برنامه نظر شما را جلب کرده و یا چه تجربه ای از استفاده آنها داشتید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه برنامه های آموزشی برای اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات