بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید

دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید

در طی سالیان گذشته، دوربین گوشی های هوشمند پیشرفت زیادی داشته اند و امروزه بسیاری از کاربران اقدام به عکاسی ? با آن می کنند. برای بهتر شدن عکس ها معمولا نیاز به ویرایش آنها می باشد. برای اندروید برنامه های ویرایش عکس زیادی وجود دارند. امروز در انزل وب بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین نرم افزار ویرایشگر عکس حرفه ای و کم حجم اندروید

Best Photo Editors Apps for Android

گرچه دوربین گوشی هوشمند شاید به اندازه دوربین های DSLR با کیفیت نباشند، اما برای بیشتر افراد کافی هستند. علاوه بر آن با کمک برنامه های ویرایش عکس، می توانید تصویری مطابق نیاز خود داشته باشید. ما قبلا در انزل وب روش تغییر پشت زمینه فیلم اندروید و همینطور راه های تغییر رنگ عکس آنلاین را هم به شما معرفی کرده ایم. معمولا هر برنامه ای بر ویژگی های خاصی تمرکز کرده است و سعی می کنیم در ادامه برنامه های مختلف برای نیاز های متفاوت را معرفی کنیم.

قابل ذکر است که می توانید نسخه کامل غیر رایگان برنامه های معرفی شده ویرایش عکس در اندروید را از اپ استور ها و وبسایت های معتبر فارسی به صورت رایگان دانلود کنید.

مجموعه برنامه Adobe Photoshop، بهترین برنامه ویرایشگر عکس اندروید

درست مانند نسخه فتوشاپ برای ویندوز، مجموعه برنامه های Adobe Photoshop اندروید نیز یکی از حرفه ای ترین گزینه های ویرایش عکس می باشند.

مجموعه برنامه Adobe Photoshop، بهترین برنامه ویرایشگر عکس اندروید

برنامه فتوشاپ برای ویندوز برنامه ای پیچیده محسوب می شود که استفاده از آن در اندروید شاید به سادگی امکان پذیر نباشد. بنابراین خود فتوشاپ برای اندروید به عنوان ویرایشگر عکس اندروید حرفه ای به سه قسمت مختلف زیر (سه برنامه) تقسیم شده است که هر کدام از آن ها قسمت خاصی از ویرایش ها را شامل می شوند.

  • Photoshop Express: این برنامه یک ویرایشگر با کاربرد های عمومی است. از جمله ویژگی های آن می توان به فیلتر ها، جلوه های ساده، ادیت Collage، و.. اشاره کرد.
  • Photoshop Fix: اگر قصد ادیت عمیق تر عکس را دارید، از این نسخه استفاده کنید. این برنامه به شما امکان دسترسی به بسیاری از ابزار های روتوش، ویرایش و.. را می دهد. روتوش چهره، تنظیم روشنایی و.. از قابلیت های آن است.
  • Photoshop Mix: قسمت ساده ای از برنامه است که به شما امکان می دهد قسمت های مختلفی از عکس ها را برش داده و مخلوط کنید.

البته شما می توانید از هر سه برنامه با هم استفاده کنید تا تصاویر خارق العاده تری ایجاد کنید. به طور مثال ظاهر را در Fix کامل کنید، در نسخه Mix آن را برش داده و در نهایت با نسخه Express آن را کامل تر کنید. هر نسخه رایگان بوده اما می توانید از اشتراک Creative Cloud نیز استفاده کنید.

مجموعه برنامه Adobe Photoshop، بهترین برنامه ویرایشگر عکس اندروید

Lightroom نیز بر ساده تر کردن ویرایش عکس متمرکز شده است. بنابراین عکاسان می توانند زمان بیشتری را صرف عکس گرفتن از برنامه در تلفن خود کنند. برای تنظیم همه چیز می توانید از نوار های لغزنده استفاده کنید.

همچنین اگر هدف شما از ادیت عکس فقط محو کردن پس زمینه می باشد، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۶ تا از بهترین برنامه محو و تار کننده پشت عکس اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

برنامه Snapseed، ویرایشگر عکس اندروید کم حجم

برنامه Snapseed، ویرایشگر عکس اندروید کم حجم

برنامه Snapseed یکی از ساده ترین راه ها و بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید است. این برنامه توسط گوگل ساخته شده است. بنابراین شاهده رابط کاربری ساده اما قدرتمند خواهیم بود. این برنامه کاملا رایگان بوده و می توانید از افکت های متنوع و ابزار های مختلف آن استفاده کنید.

نرم افزار ویرایش عکس اندروید Pixlr

نرم افزار ویرایش عکس اندروید Pixlr

برنامه Pixlr یک ویرایشگر عالی عکس می باشد. این برنامه شامل ابزار های پیچیده تری مانند ادغام تصاویر می باشد. با این حال توسعه دهندگان آن سعی کرده اند تا با ساده نگه داشتن آن، برنامه را خسته کننده نکنند. برای افراد مبتدی نیز قالب ها و طرح های از پیش تنظیم شده زیادی نیز در دسترس خواهد بود.

برنامه ویرایش عکس اندروید PicsArt

برنامه ویرایش عکس اندروید PicsArt

از جمله برنامه های محبوب در زمینه ویرایش عکس اندروید حرفه ای، می توان به PicsArt اشاره کرد. PicsArt یک ویرایشگر عالی برای عکس است که بیش از ۳۰۰۰ ابزار از جلوه های مختلف تا گزینه های متفاوت را دارد. شما می توانید به راحتی متن و استیکر به عکس اضافه کنید. قالب های مختلف و.. آن را کامل تر کرده اند. همچنین برای الهام بخشیدن به شما، برنامه شامل چالش های روزانه نیز می باشد. این برنامه برای دانلود رایگان است اما تبلیغات را نمایش می دهد که برای رفع آن باید اشتراک آن را خریداری کنید.

برنامه Polarr، بهترین ویرایش عکس اندروید

برنامه Polarr، بهترین ویرایش عکس اندروید

اگر شما ترجیح می دهید که ویرایش های ساده اما تاثیر گذار انجام دهید، برنامه Polarr برای شما مناسب است. این برنامه شاید مانند گزینه قبلی شامل هزاران افکت و.. نباشد، اما ویژگی های قدرتمندی که در اختیار شما قرار می دهد، می تواند منجر به تولید تصاویر عالی شود. فیلتر ها، ادیت خودکار و.. کار های شما را ساده تر می کنند.

برنامه Fotor، ویرایشگر عکس اندروید سامسونگ و..

برنامه Fotor، ویرایشگر عکس اندروید سامسونگ و..

برنامه Fotor نیز همانند دیگر گزینه ها، یک ویرایشگر مناسب می باشد. اما چیزی که آن را نسبت به بقیه متمایز می کند، تمرکز بر روی شبکه های اجتماعی است. در Fotor بر اشتراک عکس با سایر کاربران تمرکز زیادی شده است و حتی مسابقاتی نیز در آن تشکیل می شود که می توانید با آن ها جوایزی را نیز کسب کنید. قابل ذکر است که شما حتی می توانید عکس ها خود را در برنامه بفروشید ( اما Fotor میزان ۵۰% کل سود را به خود اختصاص می دهد)

نرم افزار ویرایش عکس اندروید کم حجم VSCO

نرم افزار ویرایش عکس اندروید کم حجم VSCO

شما می توانید از برنامه VSCO هم به عنوان یک برنامه ویرایشگر عکس و هم به عنوان برنامه دوربین استفاده کنید. با این وجود ابزار های چشمگیری برای ویرایش عکس در برنامه وجود دارد. فیلتر های مختلف، درجه بندی رنگ ها، انتخاب قاب، تغییر حاشیه و.. از ویژگی های آن می باشند.

نرم افزار ادیت عکس اندروید Airbrush (برنامه روتوش عکس اندروید)

نرم افزار ادیت عکس اندروید Airbrush (برنامه روتوش عکس اندروید)

نرم افزار روتوش عکس اندروید Airbrush یکی از بهترین برنامه ها برای ویرایش پرتره محسوب می شود. تلاش Airbrush روی این موضوع است که سلفی و عکس های پرتره شما به بهترین شکل ممکن به نظر برسند. شما می توانید صورت را صاف کرده، چشم و دندان ها را روشن تر کرده، لکه ها را از بین ببرید و افکت هایی را به آن اضافه کنید.

نرم افزار ویرایش تصویر اندروید Hypocam

نرم افزار ویرایش تصویر اندروید Hypocam

اگر علاقه مند به عکاسی سیاه و سفید هستید، برنامه Hypocam را از دست ندهید. عکس سیاه و سفید پیچیده تر از آنی است که به نظر می رسد. بافت، زاویه و.. در این تصاویر بسیار مهم می باشند. این همان چیزی است که Hypocam روی آن متمرکز شده است و به عکاسان یک ابزار تخصصی ارائه می دهد. همینطور عکس های نمونه ای از عکاسان مشهور در برنامه وجود دارد تا از آن ها الهام بگیرید.

همینطور مطالعه مطلب ۷ تا از بهترین برنامه های ویرایش و تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید اندروید و آیفون در همین زمینه نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

برنامه Google Photos، ویرایشگر عکس اندروید رایگان

برنامه Google Photos، ویرایشگر عکس اندروید رایگان

برنامه Google Photos شاید ساده به نظر برسد اما نباید از آن غافل شوید. Google Photos شامل ابتدایی ترین ابزار ها مانند نورپردازی، تنظیمات سطح رنگ، ترسیم تصویر، برش، فیلتر و.. می باشد. بنابراین برای ویرایش های سریع یک گزینه مناسب می باشد.

ویرایش عکس اندروید با برنامه Instagram

ویرایش عکس اندروید با برنامه Instagram

اگر چه بیشتر افراد Instagram را بستری برای انتشار و اشتراک گذاری تصویر می شناسند، اما همچنین ویرایشگر داخلی اینستاگرام دارای برخی از ویژگی های قدرتمند می باشد. برخی از ابزار ها و افکت های موجود در این برنامه، به سختی در ابزار های دیگر یافت می شوند.

در پایان برای مطالعه بیشتر، مطالعه مطلب ۱۵ مورد از بهترین روش های ویرایش عکس اندروید : ساده و سریع تا حرفه ای را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید را به شما معرفی کردیم. در ادیت عکس از چه ویژگی هایی بیشتر استفاده می کنید و کدام برنامه برای نیاز های شما مناسب بود؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون
آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون
بررسی 5 ابزار جادویی قوی افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی
بررسی ۵ ابزار جادویی قوی افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی
معرفی و دانلود  11 تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود 20 تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید
معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید

نظرات

  • afshin says:

    خیلی عالی وباحوصله تمام توضیح داده بودین از شما متشکرم که اینقدر زحمت زیاد کشیدید و به ارتقاء اجتماعی کمک کردید متشکرم

  • فرزین says:

    شما بهترینید.. ممنون… پیاپیش عیدتون مبارک