نرم افزار ساخت و طراحی لوگو اندروید رایگان

دانلود ۱۱ تا از نرم افزار ساخت و طراحی لوگو اندروید رایگان

دلایل زیادی برای ساخت لوگو  ✏️ وجود دارد. به طور مثال ممکن است شما یک مغازه داشته باشید و یا گرداننده یک کانال یوتیوب باشید. در هر حال وجود یک لوگو مناسب برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. امروز در انزل وب بهترین برنامه های ساخت و طراحی لوگو اندروید رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین برنامه طراحی و ساخت لوگو حرفه ای اندروید

The Best Logo Maker Apps for Android

چه کسب و کار کوچکی داشته باشید و یا یک کسب و کار بزرگ، لوگو نقش مهمی در شناسایی شما خواهد داشت. با این که کار طراحی لوگو ممکن است هزینه بر باشد و نیاز به مهارت های خاص داشته باشد، اما با کمک برنامه های اندروید می توانید این فرایند را به صورت رایگان و ساده انجام دهید.

قابل ذکر است که شما می توانید نسخه کامل و غیر رایگان برنامه های معرفی شده را از اپ استور ها و سایت های معتبر فارسی به صورت رایگان دانلود کنید.

برنامه های Adobe

برنامه های Adobe

هر جا که نامی از طراحی، ویرایش و.. باشد، نام محصولات Adobe نیز در آن لیست خواهند بود. همانند محصولات قدرتمند در زمینه دسکتاپ، برنامه های اندروید این شرکت نیز از قدرت مناسبی برخوردارند. برخی از برنامه هایی که برای تهیه لوگو می توانید از آن ها استفاده کنید، شامل گزینه های زیر می شود.

  • Adobe Illustrator
  • Adobe Capture
  • Adobe Comp

همچنین اگر قصد ساخت لوگو در فتوشاپ را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش قدم به قدم ۳ روش ساخت و طراحی لوگو در فتوشاپ را هم مطالعه نمایید.

نرم افزار ساخت لوگو اندروید Canva

نرم افزار ساخت لوگو اندروید Canva

از دیگر برنامه های عالی برای طراحی گرافیکی و ساخت لوگو اندروید حرفه ای، می توان به Canva اشاره کرد. شما می توانید کار را با یک بوم خالی شروع کرده و یا از طرح های آماده استفاده کنید. امکان اضافه کردن عکس، متن، عنصر، ۵۰۰ قلم، الگو های لوگو و.. نیز وجود دارد.

برنامه طراحی لوگو اندروید Dotpict

برنامه طراحی لوگو اندروید Dotpict

برنامه Dotpict جزو ابزار های ساده بر پایه Pixel Art می باشد. با وجود ساده بودن برنامه، ابزار های مختلفی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.همچنین می توانید با انگشت خود نیز اقدام به طراحی کنید.

نرم افزار طراحی لوگو اندروید Font Rush

نرم افزار طراحی لوگو اندروید Font Rush

اگر به ساخت لوگو نیاز دارید، Font Rush یکی از گزینه های شما در اندروید می باشد. شما به بیش از ۲۵۰ تصویر زمینه دسترسی خواهید داشت که می توانید از آنها در لوگو نیز استفاده کنید. معمولا از این برنامه برای قرار دادن متن روی عکس لوگو استفاده می شود. می توانید با فونت دلخواه خود یک متن به عکس اضافه کرده و از آن استفاده کنید.

برنامه ساخت لوگو اندروید Ibis Paint X

برنامه ساخت لوگو اندروید Ibis Paint X

برنامه Ibis Paint X یک برنامه نقاشی با ویژگی های مناسب برای طراحی لوگو و ساخت لوگو رایگان اندروید است. امکاناتی مانند ۳۳۵ براش، ۶۴ فیلتر و.. از جمله آن ها است. می توانید به سادگی در این برنامه لوگو خود را طراحی کرده و متنی نیز به آن اضافه کنید. این برنامه به اندازه ای قوی است که می توانید لوگو با اصالت و اصلی بسازید.

بهترین برنامه طراحی لوگو اندروید Iris Logo Maker

بهترین برنامه طراحی لوگو اندروید Iris Logo Maker

اپ طراحی لوگو اندروید Iris Logo Maker را می توان یک تولید کننده لوگو نسبتا مناسب و معقول معرفی کرد. ویژگی های مشابه سایر برنامه ها در آن قابل دسترس هستند. با وجود دسته بندی های مختلف، کار شما با این برنامه ساده تر خواهد بود.

همینطور برای قرار دادن لوگو روی عکس ها، مطالعه مطلب ۱۰ روش برتر گذاشتن لوگو و نوشتن متن روی عکس یا واترمارک اندروید نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانلود برنامه ساخت لوگو اندروید، Logo Maker by Shopify

دانلود برنامه ساخت لوگو اندروید، Logo Maker by Shopify

اگر به دنبال یک ابزار رایگان هستید، می توانید از Logo Maker by Shopify استفاده کنید. با روند های نسبتا منطقی می توانید با ایجاد اشکال، رنگ و.. یک لوگو را به صورت سریع بسازید.

برنامه برای ساخت لوگو اندروید Logo Maker Plus

برنامه برای ساخت لوگو اندروید Logo Maker Plus

Logo Maker Plus یکی از محبوب ترین سازنده های لوگو می باشد. با ویرایشگر کاملی که این سرویس در اختیار شما قرار می دهد، می توانید از عناصر زیادی استفاده کنید. با مقداری صرف وقت می توانید لوگو شسته و رفته ای بسازید.

دانلود برنامه ساخت لوگو متحرک برای اندروید Palette

دانلود برنامه ساخت لوگو متحرک برای اندروید Palette

از جمله برنامه های جالب طراحی لوگو Palette می باشد. این برنامه خیلی فانتزی نبوده و در عوض به شما کمک می کند تا رنگ ها را پیدا کنید. به این صورت که می توانید از چیزی عکس بگیرید تا برنامه رنگ ها را به همراه کد آنها نمایش دهد.

طراحی لوگو اسم Z Mobile Logo Maker

طراحی لوگو اسم Z Mobile Logo Maker

برنامه Z Mobile Logo Maker یک راه حل ساده دیگر برای ساخت یک لوگو سریع است. کار با یک بوم خالی شروع می شود و می توانید از عناصر دسته بندی شده استفاده کنید. چرخش سه بعدی، بافت ها، پوشش ها و.. از جمله ویژگی های آن است. قابل ذکر است که امکان ساخت لوگو با پس زمینه شفاف نیز امکان پذیر است.

اپ طراحی لوگو Logo Maker

اپ طراحی لوگو Logo Maker

برنامه Logo Maker توسط Universal Apps Center توسعه داده شده است و به شما کمک می کند تا انواع لوگو ها از لوگوی پیچیده تا مینیمال و ساده را بسازید. امکان اشتراک گذاری مستقیم لوگو نیز وجود خواهد داشت.

در پایان اگر به دنبال راه های دیگر ساخت لوگو بودید، مطالعه مطلب معرفی سایت های ساخت لوگو و تایپوگرافی با اسم فارسی و انگلیسی را نیز فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین نرم افزار طراحی لوگو اندروید رایگان را به شما معرفی کردیم. از چه برنامه ای استفاده کردید و نظرتان راجع به آن  چه بود؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه اپلیکیشن طراحی لوگو اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

15 تا از بهترین برنامه برای ساخت و طراحی لوگو کامپیوتر
۱۵ تا از بهترین برنامه برای ساخت و طراحی لوگو کامپیوتر
معرفی و دانلود 12 تا از بهترین نرم افزار های نقاشی برای کامپیوتر
معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین نرم افزار های نقاشی برای کامپیوتر
14 تا از بهترین برنامه طراحی قالب پست ، پیج و.. اینستاگرام اندروید و آیفون
۱۴ تا از بهترین برنامه طراحی قالب پست ، پیج و.. اینستاگرام اندروید و آیفون

نظرات