راهنمای خرید مودم یوتل L443

راهنمای خرید مودم یوتل L443

کارخانه تولیدی شرکت ارگ جدید تولید کننده برند U.TEL در سال ۱۳۹۲ با زیربنای ۲۵۵۰ متر در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در ناحیه­ی صنعتی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید واقع شده است. فضای داخلی این کارخانه از دو سالن تولید به مساحت تقریبی ۲۰۰۰ مترمربع، فضای اداری به مساحت تقریبی ۲۰۰ متر مربع و فضای آموزشی و پژوهشی به مساحت تقریبی ۳۰۰ متر مربع تشکیل گردیده است.

یکی از پیشرفته‌ترین خطوطSMD  در کارخانه این شرکت بکارگیری شده است که توانایی تولید بردهای الکترونیکی پیچیده را داشته و هم اکنون جهت تولید برد انواع مودم و تولید آزمایشی کارت­های مخابراتی استفاده می‌شود. همچنین خط مونتاژ مودم نیز جهت مونتاژ بردهای تولیدی و آماده‌سازی محصول نهایی برای ارائه به بازار در سالنی مجزا مشغول به فعالیت است.

بهره‌گیری از فرایندهای کنترل کیفیت و دستگاه­های تست برد و مودم تولیدی، که تمام تولیدات کارخانه را پیش از بسته‌بندی به لحاظ کیفیت برد و اتصالات مورد آزمون قرار می‌دهند، آمار خرابی محصول نهایی را به صفر می‌رساند.

مودم روتر LTE-4G یوتل L443

مودم یوتل مدل L443 محصولی از شرکت U.TEL است که به صورت رومیزی در ابعاد ۴۸ * ۱۳۲ *۱۸۰ میلی‌متر طراحی شده و با وزنی برابر با ۴۰۰ گرم، در بازار تجهیزات شبکه با کیفیت ساخت عالی عرضه می‌شود. این مودم دارای یک شیار سیم‌کارت است که با پشتیبانی از سیم کارت نسل چهارم LTE-4G می‌تواند اتصال پایدار و سریع به اینترنت را برای کاربران فراهم نماید.

سیم‌کارت تمامی‌اپراتور‌های داخل کشور برای این مودم قابل استفاده است. مودم U.TEL مدل L443 از ۴ پورت شبکه LAN با سوکت Rj45 به همراه یک پورت USB2 بهره برده و دارای ۲ آنتن خارجی با قدرت ۵ دسی بل است که می‌تواند دیتا را با حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه انتقال دهد.

پشتیبانی از آخرین پروتکل‌های رمز گذاری وایرلس و همچنین فایروال داخلی امنیت استفاده از این دستگاه را چند برابر کرده است. این مدل از مودم LTE-4G  به نشانگر LED مجهز شده که می‌تواند میزان آنتن‌دهی و وضعیت روشن و خاموش بودن مودم ، وضعیت شبکه Wi-Fi، وضعیت شبکه دیتا و سیگنال شبکه، اتصال و عدم اتصال پورت‌های LAN را به کاربر نمایش دهد. این محصول برای تامین انرژی مورد نیاز خود دارای یک منبع تغذیه است که با ولتاژ ۱۲ ولت DC و جریان ۱ آمپر کار می‌کند.

موارد استفاده از یوتل L443

موارد استفاده از یوتل L443

همه ما به یک ارتباط دائمی و سریع وابسته هستیم و مودم یوتل L443 یک منبع پشتیبان قابل اعتماد برای داشتن این اتصال است و به شما این امکان را می‌دهد که همواره و در هر نقطه از کشور بدون هیچ نیازی به نصب و راه اندازی مجدد، از یک ارتباط سریع لذت ببرید.

این دستگاه می‌تواند در محدوده برد وایرلس خود یک شبکه LAN همراه با یک اتصال پر سرعت اینترنت ایجاد کند و با داشتن ۴ پورت شبکه، می‌توان دستگاه‌هایی مانند پرینتر‌های تحت شبکه را نیز به آن متصل کرد. یوتل L443 یک مودم است که تقریبا تمامی‌امکانات لازم برای یک شبکه خانگی و یا یک دفتر کار را دارد.

این دستگاه حتی می‌تواند به عنوان تامین کننده اینترنت یک شبکه اداری با حدود ۳۰ کاربر باشد. با توجه به قطعی‌های زیاد اینترنت‌های کابلی، استفاده از این دستگاه به عنوان اینترنت پشتیبان محل کار شما توصیه می‌شود.

مشخصات فنی یوتل L443

پشتیبانی از LTE-4G با سرعت دانلود ۱۵۰ و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه

پشتیبانی از سیم‌کارت LTE-4G و هشدار دریافت SMS.

پشتیبانی از TR-069برای مدیریت از راه دور.

دارای ۲ آنتن با قدرت ۵ دسی‌بل.

سرعت انتقال داده وایرلس برابر ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه.

پشتیبانی از IEEE 802.11 b/g/n

کنسول مدیریتی ساده تحت وب.

دارای ۴ پورت LAN با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه.

دارای یک پورت USB2

پشتیبانی از IPV4, IPV6

پشتیبانی از WEP/WPA/WPA2

 

نونال شبکه نماینده فروش مودم یوتل در ایران می باشد . این محصولات با گارانتی ۳ سال تعویض بدون قید و شرط هستند . برای سفارش و مشاوره این محصولات با شماره ۰۲۱۸۸۹۰۰۳۲۰ تماس حاصل فرمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات