نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

آموزش ۳ روش نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

آیا با اسنپ چت ? آشنایی دارید؟ در میان ویژگی خاص برنامه های رسانه های اجتماعی، Snapchat به دلیل پیام های محو شونده اش و ابزارهای ایجاد محتوای جالب آن کاملا بی نظیر است. از این رو در این پست آموزشی روش نصب اسنپ چت روی کامپیوتر آموزش خواهیم داد.

دانلود و نصب اسنپ چت (Snapchat) روی ویندوز کامپیوتر

How to Install Snapchat on PC 

پیش از این آموزش ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت اندروید و آیفون و آموزش رفع مشکل ثبت نام و آموزش کامل عضویت و نحوه کار با اسنپ چت را آموزش دادیم. از دیگر ویژگی های اسنپ چت می توان به این اشاره کرد که شما نمی توانید بدون اطلاع صاحب عکس و یا بهتر بگوییم، فرستنده عکس از عکس هایش در  Snapchat اسکرین شات بگیرید.

با این حال، برخلاف فیسبوک و توییتر، Snapchat را نمی توان در دسکتاپ نصب کرد، و این یک مشکل بزرگ برای طرفداران سرسخت آن است. گفته می شود، اجرای اسنپ چت در کامپیوتر شخصی ممکن است سخت باشد، اما غیرممکن نیست. بنابراین در این پست، ما تمام روش های ممکن، نصب اسنپ چت برای کامپیوتر را بررسی می کنیم. بنابراین بدون صحبت بیشتر، آموزش را شروع کنیم.

نصب اسنپ چت روی ویندوز

پیش از این، روش مطمئنی برای اجرای Snapchat در کامپیوتر شخصی با استفاده از شبیه ساز BlueStacks وجود داشت. با این حال، اخیراً Snapchat برنامه خود را با مسدود کردن لانچر های اندروید به روز کرده و اکنون BlueStacks قادر به اجرای برنامه نیست. مطمئناً شما می توانید برنامه را با موفقیت نصب کنید، اما بعد از آن به دلیل خرابی برنامه نمی توانید وارد آن شوید و آن را اجرا کنید.

یک شبیه ساز دیگر به نام اندی (Andy) به عنوان شبیه ساز اندروید وجود دارد که به نوعی مانع از شناسایی اسنپ چت می شود، اما نگرانی های عمده ای در مورد این شبیه ساز وجود دارد. بسیاری از گزارش ها حاکی از این است که شبیه ساز اندی یک برنامه ماینر بیت کوین را روی سیستم شما ریخته و در پس زمینه کار می کند و منابع GPU سیستم شما را مصرف می کند. به طور دقیق، بسیاری از منابع، استفاده از آن را مطمئن ندانسته اند. با این حال، اگر شما نیاز فوری به استفاده از Snapchat در کامپیوتر شخصی خود دارید، می توانید آن را امتحان کنید، اما با احتیاط از آن استفاده کنید. در ادامه راه زیر انجام دهید.

برای دانلود نرم افزار اسنپ برای کامپیوتر این لینک را باز کنید و بر روی دکمه “Download” کلیک کنید.

دانلود و نصب اسنپ چت (Snapchat) روی ویندوز کامپیوتر

 

پس از آن، شبیه ساز را روی رایانه خود نصب کنید. بعد، Play store را باز کرده و وارد حساب Google خود شوید.

اسنپ چت کامپیوتر

 

اکنون Snapchat را مانند سایر برنامه ها از پلی استور دانلود کنید. سپس پس از نصب، وارد حساب Snapchat خود شوید.

دانلود نرم افزار اسنپ برای کامپیوتر

اکنون می توانید از Snapchat در رایانه شخصی خود استفاده کنید، اما محدودیت هایی نیز وجود دارد. شما نمی توانید از دوربین استفاده کنید و گاهی اوقات برنامه فیریز می شود.

ساخت اکانت اسنپ چت با کامپیوتر

راه های دیگر استفاده از اسنپ چت در رایانه شخصی

برای استفاده از برنامه اسنپ چت برای کامپیوتر اگر نمی خواهید از شبیه ساز Andy استفاده کنید، می توانید از سایر شبیه سازهای اندروید روی رایانه خود امتحان کنید. ما در انزل وب لیستی از شبیه سازهای Android و iOS را برای استفاده ایمن شما انتخاب کرده ایم که شما می توانید آن ها را امتحان کنید. مراحل نصب مشابه روش فوق است.

چگونه می توان Snapchat را در مک داشته باشیم؟

برای این کار ابتدا باید یک حساب گوگل در پلی استور داشته باشید، اگر ندارید به play.google.com بروید و یک حساب بسازید.

“Preferences System” را در Mac خود باز کنید و گزینه “Security and privacy” را انتخاب کنید.

ساخت اکانت اسنپ چت با کامپیوتر

اکنون تب”General” را انتخاب کنید و گزینه ای با عنوان “Allow apps downloaded from App Store and identified developers ” را انتخاب کنید.

دانلود و نصب اسنپ چت (Snapchat) روی ویندوز کامپیوتر

حال باید شبیه ساز اندروید دانلود کنید. یک شبیه ساز Android در اصل یک دستگاه اندروید مجازی را مجدداً در Mac شما ایجاد می کند و به شما امکان می دهد برنامه هایی را که فقط برای دستگاه های اندرویدی در نظر گرفته شده است را نصب کنید.

همانطور که در قبل توضیح داده شد، شما می توانید از شبیه ساز اندی (Andy) نیز استفاده کنید.

snapchat کامپیوتر

اکنون وارد شبیه ساز خود شده، بعد از آن وارد حساب کاربری گوگل خود شوید، سپس اسنپ چت را دانلود و از آن لذت ببرید.

snapchat کامپیوتر

نظر و پیشنهاد شما؟

اگر شما راه حل دیگری برای نصب  Snapchat کامپیوتر و یا ترفند نصب برنامه اندروید در کامپیوتر برای کار با اسنپ چت  سراغ دارید حتما آنها را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید، قطعا از تجربیات شما برای تکمیل مطالب بعدی سایت استفاده خواهیم کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چرا پسورد اسنپ چت قبول نمیکند؟
چرا پسورد اسنپ چت قبول نمیکند؟ از این ۱۴ راه حل استفاده کنید
آموزش 20 روش حل مشکل ارور Could Not Connect در اسنپ چت
آموزش ۲۰ روش حل مشکل ارور Could Not Connect در اسنپ چت
آموزش 11 روش رفع ارور oops something went wrong در اسنپ چت
آموزش ۱۱ روش رفع ارور Oops! Something went wrong در اسنپ چت
آموزش 10 روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت
آموزش ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت

نظرات