چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

۷ روش فهمیدن بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ

امروزه بیشتر افراد از طریق پیام رسان ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند یکی از این نرم افزار ها برنامه واتساپ است که در بعضی اوقات ممکن است شما ندانید که برای ارسال پیام ، تماس و.. از طرف مقابل بلاک ? شده اید یا خیر؟ برای برای یافتن جواب با آموزش روش های تشخیص و فهمیدن بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ همراه انزل وب باشید.

چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

How to Know if Someone Has Blocked You on WhatsApp

واتساپ یک پیامرسان گسترده و فراگیر بین مردم جهان است. این نرم افزار که به دست فیسبوک خریداری شده است در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد که حدودا این مقدار برابر یک چهارم جمعیت جهان است. قابلیت بلاک کردن در این نرم افزار قرار داده شده تا مردم بتوانند خودشان جلوی مزاحم ها و افراد سودجو را بگیرند و در بعضی مواقع هم ممکن است این کار به اشتباه یا ناخواسته انجام شود. فهمیدن بلاک شدن در واتساپ می تواند به شما کمک کند تا اگر به اشتباه بلاک شده اید آن را طرف مقابل در میان بگذارید. با انجام روش های زیر و دنبال کردن آنها به پاسخ سوال چگونه متوجه شویم در واتس اپ بلاک شدیم؟ برسید.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ (از طریق آخرین بازدید)

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ (از طریق آخرین بازدید)

برای شروع ابتدا نرم افزار محبوب واتساپ را از سایت رسمی Whatsapp یا اپ استورها دانلود و نصب کنید. اگر اولین بار است وارد این نرم افزار می شود باید یک حساب ایجاد کنید یا از حساب های قبلی خود استفاده نمایید.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

پس از ورود به واتساپ از قسمت بالا یا پایین صفحه (بر اساس نسخه واتساپ و گوشی موبایل) گزینه Chats را انتخاب کنید.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

در این قسمت شما می توانید تمام افرادی که با آنها چت کرده اید را مشاهده کنید. در این قسمت گفتگو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

بررسی کنید که کاربر آنلاین است یا خیر. اگر WhatsApp شخص مورد نظر باز باشد و شما را بلاک نکرده باشد، کلمه “آنلاین” را در قسمت زیر نام فرد مورد نظر مشاهده خواهید کرد. اگر “آنلاین” را نمی بینید، این می تواند به معنای دو چیز باشد: یا شخص در حال حاضر آفلاین است و واتساپ خود را بسته یا او شما را مسدود یا بلاک کرده.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

به دنبال یک تاریخ یا زمان در زیر اسم گفتگو مورد نظر بگردید. اگر کاربر در حال حاضر “آنلاین” نیست، ممکن است “Last Seen” را در بالا صفحه گفتگو به همراه تاریخ و زمانی مشاهده کنید. اگر این اطلاعات را نمی بینید، ممکن است به این دلیل باشد که کاربر این ویژگی را از طریق بخش حریم خصوصی غیرفعال کرده است. همچنین می تواند نشان دهد که شما توسط فرد مسدود شده اید.

توجه: بیشتر افراد برای حفظ حریم خصوصی خود تاریخ آخرین بازدید خود را پنهان می کنند و استفاده از این روش را بلااستفاده می کنند.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

فهمیدن بلاک شدن در واتس اپ با روش ارسال پیام

فهمیدن بلاک شدن در واتس اپ با روش ارسال پیام

وقتی پیامی را به مخاطبی ارسال می کنید که شما را مسدود نکرده است، می توانید علامت تیک را در سمت راست نشانگر زمان مشاهده کنید. وقتی پیامی از طرف شما ارسال می شود و به سرور واتساپ می رسد پیام شما یک تیک می خورد و زمانیکه پیام به دست فرد مورد نظر می رسد تیک دوم را نیز می خورد توجه داشته باشید زمانیکه طرف مقابل این پیام را مشاهده می کند این دو تیک از خاکستری به آبی تغییر رنگ می دهد. اگر علامت تیک دوم هرگز ظاهر نمی شود، ممکن است مسدود شده باشید. با این حال، همچنین می تواند به این معنی باشد که فرد در حال حاضر واتساپی بر روی گوشی خود ندارد.

توجه: بعضی ترفند ها در رابطه با خواندن پیام بدون تیک خوردن آن وجود دارد که شخص مورد نظر اگر از این روش ها استفاده کند این روش تاثیر خود را از دست می دهد.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

فهمیدن بلاک شدن از طریق تصویر پروفایل

فهمیدن بلاک شدن از طریق تصویر پروفایل

برای مشاهده نمایه فرد مورد نظر، بر روی نام شخص در بالا صفحه گفتگو ضربه بزنید. هنگامی که در واتس اپ مسدود شده اید، مشخصات کاربر هرگز برای شما تغییر نخواهد کرد.اگر از جایی اطلاع دارید که فرد مورد نظر پروفایل یا اطلاعات خود را تغییر داده است ولی شما نمی توانید تغییرات را مشاهده کنید، ممکن است مسدود یا بلاک شده باشید. همچنین اگر شما اصلا هیچ اطلاعات و یا عکس پروفایلی از شخص مورد نظر مشاهده نمی کنید امکان بلاک شدن شما توسط آن فرد وجود دارد.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

چگونه با روش تماس صوتی و تصویری بفهمیم بلاک شدیم یا خیر؟

شما می توانید با استفاده از گزینه تماس در سمت چپ صفحه نمایه یک تماس صوتی برقرار کنید. اگر بر روی گزینه تماس ضربه زدید ولی تماس گرفته نشد، به این معناست که فرد موردنظر شما را مسدود کرده است. ولی این می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد، مواقعی هست که افراد از طریق تنظیمات این گزینه را غیرفعال می کنند.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

فهمیدن بلاکی در واتس اپ با ایجاد گروه

روش قطعی “از کجا بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟” ایجاد گروه با مخاطب مورد نظر است. برای این کار ابتدا در واتساپ یک گروه خالی ایجاد کنید و سپس فرد مورد نظری که فکر می کنید شما را بلاک کرده را به گروه اضافه نمایید. اگر با پیغامی مثل شما اجازه این کار را ندارید، شما مجاز به اضافه کردن این مخاطب نیستید یا You Are Not Authorized To Add This Contact به احتمال زیاد شما توسط فرد مورد نظر بلاک یا مسدود شده اید.

چک کردن پروفایل با اکانت دیگر

با استفاده از برنامه های ایجاد اپ مشابه یک اکانت دیگر واتساپ بسازید و تمام این موضوعات یعنی عکس پروفایل ، آخرین بازدید و.. را چک کنید. اگر تنظیمات حریم خصوصی شخص در حالت عمومی باشد نقض یکی از موارد مانند نمایش عکس پروفایل می تواند نشانگر بلاک شدن شما توسط فرد مقابل باشد.

نتیجه گیری کلی بر اساس روش های بالا

در آخر هم شما می توانید با شناختی که از فرد مورد نظر دارید و اطلاعات در دسترس نتیجه ای بگیرید. برای مثال اگر فرد مورد نظر در هر روز چند بار واتساپ خود را چک میکرده یا عادت به تعویض پروفایل داشته می توانید از این نتیجه بگیرید که شما اگر نه آخرین بازدید و نه عکس پروفایل را مشاهده نمی کنید به احتمال زیاد بلاک شده اید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با آموزش چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ همراه انزل وب بودید. اگر هنوز جواب خود را درباره از کجا بفهمیم واتساپ بلاک شدیم؟ پیدا نکردید می توانید از قسمت دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام
آموزش ۳ روش جدید آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام
آموزش بلاک کردن و رفع بلاک در توییتر
آموزش ۶ روش بلاک کردن و رفع بلاک فرد در توییتر
بلاک كردن و رفع بلاک شخص واتس اپ
آموزش ۷ روش رفع بلاک و بلاک کردن شخص در واتس اپ اندروید ، آیفون و..
آموزش کامل روش آنبلاک و بلاک کردن شخص در ایمو
آموزش کامل ۴ روش رفع بلاک و بلاک کردن مخاطب در ایمو IMO

نظرات

  • پوريا says:

    خودت رو دار بزن

  • شیوا says:

    خواهش میکنم یه روشی رومعرفی کنید دوستان که طرف متوجه نشه داریم تست میکنیم بلاک شدیم یانه

  • شیوا says:

    گروه زدن روش خوبی ولی بلاک نشده باشیم طرف متوجه میشه وضایع میشیم خواهش میکنم هریک از دوستانی که روشی می‌دونن که طرف متوجه نشه رو حتما اعلام کنن

  • ناصر مهرور says:

    عکس گروفایل وجود دارد ولی تیک نمی‌خورد مثل اینکه گوشی خاموش است معنی آن چه میباشد

  • محمد says:

    اقا من نه پروفایل دارم نه پیاما دو تا تیک میشه ولی بیو دارم بلاک حساب میشه یا نه؟ مرسی از راهنماییتون

  • hilma says:

    سلام
    ممنون خیلی عالی بود سپاسگذارم

  • پریا says:

    سلام من دیروز به عشقم پیام دادم که از رابطه میترسم‌و… بعدش سین کرد ولی جواب نداد بعدش هرچی پیام دادم یه تیک میخورد تو واتساپ هم صوتی بهش زنگ زدم زنگ خورد ولی آنلاین نبود الان یعنی بلاگم کرد؟
    حالا چی کار کنمم

    • امیررضا says:

      سلام خانوم یه گروه بزن اگه نمیتونستید عضوش کنید یعنی بلاکید. در ضمن زنگ زدن اگه بلاک کرده باشه باز هم بوق میخوره

    • سامان says:

      سلام برا منم همچین چیزی شده، عکس پروفایلش پاک شد پیام دادم یه تیک خورده ولی تماس صوتی میگیرم بوق میخوره جواب نمیده، خواهش میکنم راهنمایی کنید، کلاهبرداری کردن ازم

  • pariya says:

    آقا من دیروز یکم حالم بد بود به عشقم پیام دادم که از رابطه میترسم و…. سین کرد ولی جواب نداد بعدش صوتی از واتساپ بهش زنگ زدم زنگ خورد ولی مثل اینکه آنلاین نبود بعدش هرچی پیام میدم تیک اول فقط میخوره یعنی از دیروز فقط اینجوری شده
    حالا چی کار کنمم

    • انوش says:

      آره دیگه پریاجون معنیش اینه که توعشقش نبودی تورومیخواست که بهش شیروکلوچه بدی دیدمیترسی گفت بدردش نمی‌خوری ولی ترس نداده که کافیه یباربری ازفرداش میتونی هرروزیه عشق جدید پیداکنی اولیش من

  • Masi says:

    سلام ببخشید من فرد مورد نظر رو داخل گروه اد کردم بعد هر پیامی میفرستم اطلاعات پیام خودم رو که میزنم اون فرد داخل لیست رسانه سده و تیک ابی هستش ینی چی بلاکم یا نه😐

  • ناشناس says:

    wtf?چرا بلاک کرد

    • Marry says:

      من بلاک شدم توسط کسی، عکس پروفایلشو نشون نمیده برام و پیامام فقط یک تیک میخوره، اما میتونم تماس صوتی بگیرم، وقتی زنگ میزنم تماس برقرار میشه و بوق میخوره، بالخره نفهمیدم بلاک شدم یا نه؟؟ اگه بلاک شدم پس چرا میتونم تماس صوتی بگیرم؟

      • آرمین says:

        من یکی از دوستام ک اسمش سعیده بلاک کردم بعد اون داره هی بهم پیام میده و میس کال میزنه احتمالا این سایت و خونده سعید خودت و خستهه نکن دیگهه بلاکت کردم خلااااااص😂

      • پوريا says:

        خاک تو سرت عاشق شدی

  • یه نفر says:

    سلام
    من بایکی از دوستام مدت ها بود چت نکرده بودم
    الان خواستم پیام بدم
    پروف داشت اما وقتی پیام دادم فقط یه تیک خاکستری خورد ممکنه بلاک باشم؟

  • به تو چه ؟ says:

    امروز خواستم به دوستم تو واتساپ پیام بدم که دیدم نه پروفایلش واسم میاد نه بیو ، حتی تاریخ آخرین بازدیدش ! یعنی بلاکم کرده ؟ 😒🤞

  • Z.m says:

    من یک راه دیگه دارم اگر کسی شمارو بلاک نکنه اسمش رو سرچ کنی در وات ساب در قسمت وضعیت مینویسه* من از وات ساب استفاده میکنم* اگر بلاک کرده باشه چیزی نمی نویسه
    شما هم امتحان کنید

  • بهرام says:

    😃😃

  • Amy says:

    ودف /÷
    واقعا فازش چی بود بلاک کرد /=

  • Yo says:

    والا 😐

  • ثنا says:

    من یکی از دوستام دیشب کلی باهاش خندیدم هیچ مشکلی هم نبود و با هم خداحافظی کردیم چون گوشیش شارژ نداشت الان نه پروف داره درحالی که ساعت ۱۰ صبح داشت پروفشم دیشب عوض کرد بوی هم کلا نداره برای آنلاین بودنش هم حالت نوبادی رو زده از یکی از دوستام که شمارشو داره پرسیدم گفت برای اونم همینه یعنی الان بلاکم؟؟؟؟تو گروه هم نمیشه اضافه اش کرد برای شماره هایی که سید نداره هم کاری کرده نشه پروفشو دید یعنی من الان بلاکم؟؟؟؟؟؟تروخدا بگید بست فرندمه

  • یه فرد ... says:

    بهترین راه اینه با گوشی یکی دیگ بری چک کنی وگرنه بقیه کارا ضایع میشی

  • مهدی says:

    واقعا ممنون روش های بود که خودم میدانستم ولی به آن ها توجه نداشتم از زحمات شما سپاس گذارم

  • یه ادم says:

    خیلی مسخرس چرا بلاکم کرد:/ فاک بش

  • آریانا says:

    خب همه ی این روشا طوریه که اگه طرف بلاکت نکرده باشه میفهمه که بهش پیام دادی ، زنگ زدی ، تو گروه عضوش کردی پس به درد نمیخوره
    انقد متن نوشتید همشم الکی🚶‍♀️

  • مهدی says:

    تشکر

  • هلیا says:

    سلام..یکی منو مسدود کرده ولی وقتی تماس صوتی یا تصویری میگیرم بوق میخوره طبق نوشته های شما نباید بوق بخوره ک…امتحانی اینکار کردم ک بدونم کی منو مسدود کرده ولی با شکست مواجه شد امتحانم

  • مریم says:

    من نمیدونم بلاکم کردن یا نه ،تو صفخه چتم با یک شخص ایکون تماس تصویری و تماس صوتی نیست!؟!؟!؟ عکس پروفایل طرفم هم نمیاد ،از کجا بفهممم!؟