ارسال و گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

آموزش ۲ روش ارسال و گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

چگونه در استوری واتساپ آهنگ بگذاریم؟ ? تاکنون شده که بخواهید یک استوری در واتساپ بگذارید و قصد شما از استوری کردن آن اضافه کردن یک موزیک به استوری باشد؟ با این وجود از خود سوال کرده اید که آیا چنین چیزی ممکن است یا خیر؟ جواب شما مثبت است، از این رو در این پست به آموزش روش های ارسال و گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

نحوه گذاشتن موزیک در استوری واتساپ

How Do I Update My Whats App Status with An Audio File

همانطور که می دانید WhatsApp به ما امکان می دهد تصاویر، متن و فیلم ها را در بخش وضعیت واتس اپ یا Status خود قرار دهیم. بنابراین اکنون می خواهیم ببینیم که چگونه موسیقی را به وضعیت واتساپ اضافه کنیم.

گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ به شیوه با کیفیت

گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ می توان شیوه زیر را دنبال کرد، در این روش کیفیت آهنگ حفظ شده، ولی کمی پیچیده تر از روش دیگر است.

مرحله ۱: برای استوری کردن آهنگ در واتساپ، شما می توانید آهنگ های ویدیویی را که می خواهید به عنوان صدا در وضعیت واتس اپ خود قرار دهید پس یک ابتدا یک فیلم را انتخاب کنید تا در صفحه مربوطه لود شود.

مرحله دوم: برای گذاشتن آهنگ در استاتوس واتساپ  پس از لود شدن فیلم، به بخش وضعیت WhatsApp بروید و روی گزینه دوربین ضربه بزنید یا به استتوس ضربه بزنید.

گذاشتن فایل صوتی در استوری واتساپ

مرحله ۳: در ادامه استوری موزیک در واتساپ، اکنون می توانید تصاویر و فیلم های خود را در این بخش مشاهده کنید. ویدئویی را که می خواهید پست شود را WhatsApp انتخاب کنید.

گذاشتن آهنگ در استاتوس واتساپ

مرحله ۴: پس از انتخاب ویدیو می توانید ویدیوی خود را اکنون آماده آپلود در وضعیت واتس اپ باشید. اکنون باید روی نماد ایموجی واقع در بالای صفحه ضربه بزنید.

چگونه در استوری واتساپ اهنگ بگذاریم

مرحله ۵: به پایین بروید و هر رنگ  زمینه مناسب یا مورد علاقه تان را پیدا کنید و ایموجی رنگ مربوطه را انتخاب کنید. پس از انتخاب ایموجی باید آن را کشش دهید تا صفحه از رنگ انتخابی پوشانده شود و برای آپلود وضعیت خود گزینه مربوطه را فشار دهید.

گذاشتن آهنگ روی عکس در استاتوس واتساپ

مرحله ششم: بعد از بارگذاری وضعیت می توانید وضعیت خود را در قالب صوتی آپلود کنید. از وضعیت واتساپ صوتی خود لذت ببرید.

آموزش گذاشتن آهنگ در پروفایل

طریقه گذاشتن آهنگ در وضعیت واتساپ به این شکل را به شما آموزش دادیم، نتیجه کار به شکل زیر است.

طریقه گذاشتن آهنگ در وضعیت واتساپ

در ادامه با انزل وب همراه باشید تا نحوه گذاشتن موزیک در استوری واتساپ به روش دیگری را برای شما قرار دهیم.

گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ به شیوه بی کیفیت آهنگ

این روش برای کسانی که می خواهند صوتی با کیفیت را در وضعیت واتس اپ خود به اشتراک بگذارند مناسب نخواهد بود اما مشکلات بسیاری از کاربران را حل کرده و از طرف دیگر بسیار ساده است، این روش معروف به jugaad هندی است. ابتدا باید آهنگی را که می خواهید به اشتراک بگذارید را دانلود کنید  آهنگ را انتخاب کنید و سپس دکمه پخش را روی پخش کننده موسیقی کلیک کنید همانند موسیقی ساده که از پلیر گوشی پخش می شود. سپس در ادامه آموزش گذاشتن آهنگ در پروفایل قدم های زیر را دنبال کنید.

قدم اول:  وضعیت واتساپ را باز کنید.

قدم دوم: بر روی نماد دوربین در سمت راست پایین کلیک کنید و دوربین را بپوشانید (اگر نمی خواهید ویدیویی را که ضبط شده است به اشتراک بگذارید).

قدم سوم: پنل اعلان (notification) را پایین بیاورید و آهنگ را پخش کنید و سپس دکمه دایره را برای ساخت فیلم نگه دارید (می توانید جلوی دوربین خود را برای نداشتن تصویر بپوشانید). شما این ویدیو را با صفحه سیاه با آهنگ ۳۰ ثانیه پخش می کنید.

همانطور که دیدید این روش نیز برای گذاشتن فایل صوتی در استوری واتساپ کار آمد است ولی کیفیت آهنگ کم می شود با این حال همانطور که گفته شد روش ساده تری نیز است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب سعی خود را کردیم که به ترفندهای رایج برای گذاشتن آهنگ روی استاتوس واتساپ بپردازیم. اگر درباره نحوه گذاشتن آهنگ در استاتوس یا استوری واتساپ سوال دیگری یا نظری درباره اطلاعات ارائه شده از گذاشتن فایل صوتی در استوری واتساپ دارید، می توانید از قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چرا کد واتساپ نمیاد؟ این 12 راه حل را امتحان کنید
چرا کد واتساپ نمیاد؟ این ۱۲ راه حل را امتحان کنید
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی

نظرات