بهترین برنامه های فارسی بورس ایران اندروید

۸ تا از بهترین برنامه های فارسی بورس ایران اندروید

از بازار های مالی که افراد زیادی را به خود جذب کرده است، می توان به بورس ? اشاره کرد. به همین دلیل برنامه های زیادی جهت دریافت اطلاعات و.. برای علاقه مندان به بورس طراحی شده است. امروز در انزل وب بهترین برنامه بورس ایران اندروید فارسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود و نصب برنامه بورس ایران برای اندروید

The Best Iran Stock Exchange Market Apps For Android

امروزه کاربران زیادی از گوشی های اندروید استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از همین گوشی اندروید و با کمک برنامه هایی که در این زمینه طراحی شده است، اقدام به تحلیل و بررسی اطلاعات مربوط به بورس کنید و مهارت های خود را افزایش دهید.

دانلود برنامه بورس، برنامه بانک جامع اطلاعات مالی ایران (IFDB)

دانلود برنامه بورس، برنامه بانک جامع اطلاعات مالی ایران (IFDB)

از نخستین و معتبر ترین برنامه های اطلاعات بازار سرمایه می توان به برنامه بانک جامع اطلاعات مالی ایران (IFDB) اشاره کرد. این برنامه که به طور رایگان طراحی شده است، با هدف توسعه بازار های مالی با ارائه اطلاعات توسعه داده شده است. در این سرویس می توانید به اطلاعات ابزار های مالی و کالا های قابل معامله در بورس دسترسی داشته باشید. در بخش ابزارهای مالی، با تقسیم‌ بندی این ابزار بر حسب سهام، اوراق بدهی و مشتقه اطلاعات معاملاتی هر یک از ابزار ها بر حسب نماد و صنعت قابل مشاهده است. همینطور کالای قابل معامله در بورس انرژی ایران و بورس کالای ایران نیز در بخش‌ های دیگر ارائه شده است و اطلاعات موسسات و نهاد های فعال در بازار مالی ایران به تفکیک ناظر های مختلف نیز وجود دارند.

همچنین اگر می خواهید از قیمت ارز، طلا و.. هم آگاه شوید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۷ برنامه اندروید ، آیفون و وب مشاهده قیمت لحظه ای دلار ، ارز ، طلا و سکه را هم مطالعه نمایید.

بهترین برنامه بورس، برنامه نبض بورس

بهترین برنامه بورس، برنامه نبض بورس

اگر می خواهید در یک پکیج به پیام های ناظر بورس، کدال، قیمت لحظه ای سهم، اخبار بورسی، تحلیل های کاربران دیگر، گفتگو با دیگر کاربران، قیمت لحظه ای ارز و طلا، ساخت دیده بان مورد علاقه و.. دسترسی داشته باشید می توانید از برنامه نبض بورس استفاده کنید. همچنین جدول تاثیر در شاخص، نماد های پر بیننده، شاخص منتخب نیز قابل بازدید هستند.

نصب برنامه بورس ره‌آورد ۳۶۵

نصب برنامه بورس ره‌آورد ۳۶۵

در برنامه ره‌آورد ۳۶۵ شما می توانید نمای روزانه بازار شامل مقدار و روند میان روز شاخص‌ ها، نمادهای با بیشترین ارزش و حجم معامله، نمادهای با بیشترین حجم عرضه و تقاضا و همچنین اطلاعاتی معاملاتی نماد ها، اخبار بازار و.. را دنبال کنید. همینطور امکان گفتگو و تبادل نظر با فعالان بازار سرمایه نیز در این برنامه تهیه شده است.

دانلود برنامه بورس ایران همراه تریدر

دانلود برنامه بورس ایران همراه تریدر

برنامه همراه تریدر در دو زبان انگلیسی و فارسی طراحی شده است. از جمله امکانات برنامه می توان به بررسی اطلاعات بازار، اطلاعات سهام برتر، تاریخچه معاملات و سفارشات و.. اشاره کرد.

همچنین برای خرید بلیط هواپیما نیز مطالعه مطلب راهنما کامل برای خرید بلیط هواپیما آنلاین داخلی و خارجی ارزان قیمت برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

برنامه بورسی ها، بهترین برنامه بورس اندروید

برنامه بورسی ها، بهترین برنامه بورس اندروید

اگر هنوز در ابتدای راه هستید و می خواهید کار در بورس را شروع کنید، می توانید از برنامه بورسی ها استفاده کنید. به طور کلی در این برنامه راجب نحوه ورود به بورس و سرمایه اولیه لازم، بررسی بورس و سود آن با بانک، آموزش مقدماتی، تکنیکال، بنیادی و اصطلاحات رایج در بورس به شما اطلاعات داده می شود. همینطور دریافت کد بورسی به صورت رایگان نیز امکان پذیر می باشد.

برنامه خرید و فروش بورس، سیگنال

برنامه خرید و فروش بورس، سیگنال

از دیگر برنامه های مفید در این زمینه، می توان به سیگنال اشاره کرد. برنامه ای با بیش از ۱ میلیون نصب فعال که اطلاعات بازار های سرمایه، طلا و سکه، بورس و سهام و ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله ویژگی های مفید برنامه می توان به قابلیت احزار هویت غیر حضوری در سامانه سجام، اطلاع از عرضه اولیه بعدی، تحلیل مسیر و ماشین حساب با امکانات مالی کاربردی اشاره کرد.

دانلود برنامه بورس مفید Coingram

دانلود برنامه بورس مفید Coingram

برنامه Coingram نمای کلی از بازار های مالی از جمله بورس را به کاربران خود ارائه می دهد. با استفاده از نمودار ها، ردیابی ها و.. می توانید نگاهی عمیق به بازار های مالی داشته باشید. همچنین با اضافه شدن ویژگی Dark Mode می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی از این برنامه استفاده کنید.

اپ بورس، تحلیل گر بورس‎

اپ بورس، تحلیل گر بورس

همانطور که از نام برنامه نرم افزار بورس تهران، تحلیل گر بورس‎ نیز پیداست، طراحان این برنامه سعی کرده اند با ارائه تحلیل های مناسب به افزایش دانش سرمایه گذاران و جلوگیری از رفتارات هیجانی و ضرر کاربران کمک کنند. یا استفاده از الگوریتم های مختلف در این برنامه، بازار های مالی به خوبی تحلیل و بررسی می شوند. از دیگر ویژگی های برنامه می توان به لیست نمادهایی که در محدوده پولبک قرار دارند، جستجو نمادهایی که به خطوط حمایت و مقاومت نزدیک شده اند، لیست نمادهایی که دارای واگرایی هستند، جستجو الگو های مثلث، پرچم و..، پیش بینی از بین رفتن صف خرید و فروش هر نماد و.. اشاره کرد.

در پایان در صورتی که از علاقه مندان به ارز های دیجیتال هستید، مطالعه مطلب ۱۰ تا از بهترین ارزهای دیجیتال جایگزین بیت کوین برای خرید و فروش آنلاین را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه تحلیل بورس را به شما معرفی کردیم. از چه برنامه ای استفاده کردید و نظر شما راجع به آن چه بود؟ همینطور می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه برنامه تحلیل گر بورس را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • حسن says:

    چه نرم افزارهای مزخرفی معرفی کردید آخه شما با چه سابقه بورسی اقدام به معرفی نرم افزار کردید ؟؟؟