بهترین برنامه های نوشتن متن روی عکس اندروید فارسی و انگلیسی

۱۳ تا از بهترین برنامه های نوشتن متن روی عکس اندروید فارسی و انگلیسی

تا کنون اتفاق افتاده که بخواهید روی یک عکس متنی ✏️ را بنویسید؟ آیا این اتفاق افتاده که دوست داشته باشید که یک بیت شعر را با دست خط زیبا روی یک عکس هنری قرار دهید و به عنوان عکس پروفایل از آن استفاده کنید؟ پس امروز در انزل وب با ما همراه باشید تا آموزش کار با بهترین نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس اندروید را به شما دهیم.

دانلود بهترین نرم افزار نوشتن متن فارسی روی عکس اندروید

Download Best Apps For Add Text To Photos On Android

پیش از این در انزل وب ما آموزش ۱۰ روش برتر گذاشتن لوگو و نوشتن متن روی عکس و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید برای شما قرار دادیم، از این رو امروز به آموزش نوشتن روی عکس اندروید خواهیم پرداخت.

امروزه همه دارای تلفن هوشمند و پروفایل های رسانه های اجتماعی هستند که در آن می توانند لحظات ویژه ای را با سایر مردم جهان به اشتراک بگذارند.  پس در جهان پر از محتوای تصویری، جلب توجه بیننده ها و دیده شدن  از همیشه بسیار دشوارتر شده است. خوشبختانه، یک عبارت شوخ یا یک نقل قول الهام بخش می تواند این کار را آسان تر کند و باعث جذاب تر شدن عکس شود. درهم آمیختن هنر کلام و هنر تصاویر ثابت کرده است که در برجسته کردن آثار شما بسیار مؤثر است. این کار آنقدرها که به نظر می رسد نیز دشوار نیست و تعداد زیادی ابزار برای کمک به شما وجود دارد. پس بدون اتلاف وقت به سراغ معرفی نرم افزار نوشتن متن روی عکس برای اندروید می رویم.

نوشتن متن نستعلیق روی عکس اندروید با برنامه عکس نوشته نستعلیق

دانلود برنامه نوشتن متن روی عکس اندروید

برای نوشتن روی عکس فارسی می توان از اپ های حرفه ای در این زمینه استفاده کرد از این رو، با استفاده از نرم افزار عکس نوشته نستعلیق می توانید روی ۱۰ تصویر زمینه پیش فرض زیبا، متن خود را با خط زیبای نستعلیق نوشته و تصویر حاصل را ذخیره نمایید.
همچنین به درخواست و نظرات سازنده کاربران امکان استفاده از گالری و دوربین گوشی در نسخه طلایی نرم افزار و فونت های جدید به نرم افزار افزوده گردید. همچنین امکان اشتراک گذاری تصاویر ساخته شده از داخل برنامه افزوده گردیده است.
فایل های ذخیره شده با پسوند JPG در گوشی شما در پوشه Nastaligh ذخیره می شوند و با تمام نرم افزار ها قابل استفاده می باشند. (قابلیت ارسال عکس های نرم افزار در شبکه های اجتماعی).

تایپ روی عکس اندروید با استفاده از نرم افزار آدوس

آدوس نرم افزاری است که قلم بسیار زیبا و پیچیده شکسته نستعلیق را با همه ریزه کاریها و دلبریهایش در اختیار کاربر قرار میدهد با استفاده از آدوس، برای طراحی یک متن، می‌توانید در زمان بسیار کم به زیباترین حالت برسید مناسب برای تابلوسازی ها و چاپخانه ها(سیلک و افست) تا طراحان کارت ویزیت و پوستر های تبلیغاتی و آگهی های تجاری و شخصی و همه گرافیست‌ها و کانون های تبلیغاتی و طراحان جلد و خیلی های دیگر نستگار هم محیط کاری شبیه به آدوس دارد با این تفاوت که قلم نستعلیق را ارائه می کند .

نرم افزار نوشتن متن روی عکس اندروید

تایپ روی عکس اندروید با استفاده از اپلیکشن متن نگار

متن نگار عنوان یک اپلیکیشن ایرانی قدرتمند در زمینه ایجاد عکس نوشته هایی زیبا مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به راحتی با دسترسی به ابزاری قدرتمند تکست گرافی های مورد علاقه خود را ایجاد کرده و تنها با یک لمس آن ها را در حافظه دیوایس خود ذخیره کنید. قابلیت های متنوع و گسترده ای در لیست امکانات این اپ به چشم می خورد که می توان یکی از نقاط قوت آن را در برابر برنامه های مشابه وطنی فونت های موجود در آن دانست.

نوشته روی عکس اندروید

اپلیکیشن نوشتن متن روی عکس Word Swag

نوشته روی عکس اندروید

اگر می خواهید مقداری تصاویر خود را تغییر دهید، Word Swag جواب شما است. این برنامه شامل صدها زیرنویس و ۱.۳ میلیون زمینه و پس زمینه کاملاً رایگان از Pixabay به همراه برخی از جلوه های متن جذاب مانند فویل طلا، تمبر و آبرنگ است. مجموعه بزرگی از قلم های گرافیکی وجود دارد که توسط هنرمندان در کلاس جهانی طراحی شده است. Word Swag جدیدترین ترکیب قلم و چیدمان را ارائه می دهد و ایجاد یک اثر هنری زیبا را برای شما آسان تر می کند. این اپلیکشن برای دستگاه های اندروید و iOS قابل دانلود است. قیمت این اپلیکشن ۴.۹۹ دلار است.

برای دانلود و استفاده رایگان از این اپ می توانید از اپ استور های ایرانی آن را دانلود و استفاده کنید.

نوشتن متن روی عکس اندروید با استفاده از اپلیکشن  PicLab

نوشتن متن روی عکس اندروید

عکاسان تلفن های هوشمند نیاز به یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند دارند که همچنین آنها را قادر سازد متن را به عکس های خود اضافه کنند، با استفاده از این برنامه می توانند سرگرمی های زیادی داشته باشند. PicLab به شما امکان می دهد از میان مجموعه بزرگی از قلم ها انتخاب کنید، اما کاربران آن نیز بدون نیاز به تلاش زیاد می توانند متن را تغییر اندازه یا چرخش دهند. علاوه بر انتخاب فونت عالی، PicLab آثار هنری قابل توجهی و همچنین فیلترها و جلوه های عکس را ارائه می دهد که به شما در ایجاد عکس های عالی کمک می کند.  این اپلیکشن در نسخه اندروید رایگان بوده و می توانید آن را دانلود کنید.

نوشتن متن روی عکس با استفاده از اپلیکشن Caption it

نوشتن متن روی عکس برای اندروید

نوشتن شرح تصاویر ممکن است خیلی مهم به نظر نرسد، اما در واقع، آنها روشی عالی برای اضافه کردن زمینه به عکسهای شما هستند. زیرنویس برنامه این برنامه یک روش سریع و آسان برای اضافه کردن زیرنویس ها به عکس هایی که مستقیماً از برنامه گرفته اید یا به عکس هایی که از قبل در دوربین شما هستند، اضافه می شود. می توانید متن را بکشید و به هر شکلی که بخواهید قرار دهید ، اما ویژگی های پیشرفته تر قالب بندی متن توسط برنامه ارائه نمی شود. با این حال ، تنظیم رنگ متن، انتخاب فونت های مختلف یا چرخاندن تصاویر یک فرایند سرگرم کننده و ساده است. برای دانلود برنامه Caption It می توانید آن را در پلتفرم اندروید داشته باشید.

نرم افزار نوشتن متن روی عکس اندروید Phonto

 نرم افزار نوشتن متن روی عکس اندروید

Phonto یک نرم افزار کاربر پسند با قابلیت اضافه کردن متن به عکس های شما طراحی شده است که هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است. استفاده از آن بسیار آسان است، یک تصویر را وارد برنامه کنید، متن را اضافه کنید و آن را به دلخواه خود تغییر دهید. فونتو ۴۰۰ فونت داخلی را ارائه می دهد. با استفاده از این مجموعه گسترده مطمئناً یک مورد عالی برای عکس خود پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این، امکان وارد کردن قلم های شخصی خود به برنامه نیز وجود دارد. ویژگی جالب دیگر ، امکان اضافه کردن متن در باب های فکری ، پلاکارد ها و برخی اشکال جالب دیگر است. می توانید عناصر را به اطراف حرکت دهید ، آنها را کج کنید ، اندازه را با انگشتان خود یا کلیدهای پیکان تغییر دهید. Phonto به شما امکان می دهد متن را منحنی کنید یا قسمت هایی از آن را پاک کنید. به علاوه، هنگامی که کار خود را تمام کردی ، می توانید بلافاصله اثر نهایی را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. هم اکنون فونتو فقط از زبان انگلیسی (ایالات متحده) ، چینی و ژاپنی پشتیبانی می کند.

نوشتن متن روی عکس برای اندروید با نرم افزار Add Text to Photo

نوشتن متن روی عکس برای اندروید *

همانطور که شاید فهمیدید، برنامه Add Text to Photo برای اضافه کردن متن به عکس طراحی شده است. این نرم افزار با تمام ابزارهای مورد نیاز برای اضافه کردن خلاق متن در عکس ها را دارا است. شما نمی توانید عکسهای فراتر از آن را ویرایش کنید ، که این نکته نیست و جز نقاط ضعف اپ است – علت آن هم کاربرد اپ است که صرفا برای اضافه کردن متن به عکس است!

می توانید انواع مختلفی از فونت ها ، گفتار و ویژگی های قالب بندی متن جالب را که در هیچ برنامه مشابه دیگری پیدا نمی کنید، انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد ، روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و مستقیماً آنها را به اشتراک بگذارید.

نوشتن متن روی عکس در گوشی با استفاده از اپ Textgram

 نوشتن متن روی عکس پروفایل

مطمئناً ، همه می توانند با یک تلفن هوشمند عکس بگیرند، اما ویرایش و اضافه کردن متن به یک عکس اغلب به تلاش اضافی نیاز دارد. Textgram به گونه ای طراحی شده است که کارها را تا حد امکان سریع و ساده تر انجام دهد. گزینه ای که در این اپ ارائه می شود که به شما امکان می دهد عکس های ویرایش شده خود را مستقیماً در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

برچسب ها، فیلترها و پس زمینه های زیادی وجود دارد که می توانید برای سفارشی سازی بیشتر تصاویر در Textgram از میان آنها انتخاب کنید. تنظیمات نسبت ابعاد به شما کمک می کند کاورهای کامل فیس بوک ایجاد کنید و عکسهای خود را برای هر بستر رسانه اجتماعی دیگر تغییر اندازه دهید.

تایپ روی عکس اندروید با استفاده از برنامه Salt

تایپ روی عکس اندروید

با بیش از ۵۰۰۰۰۰ نصب در سال ۲۰۱۸ ، Salt به یکی از محبوب ترین برنامه های متن به عکس تبدیل شده است. نقطه قوت این اپ رابط کاربر پسند است که اضافه کردن متن به یک عکس بسیار آسان شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی جعبه متن دوبار ضربه بزنید! این ابزار مناسب برای صاحبان مشاغل است که می خواهند آرم های خود را به پست های خود در رسانه های اجتماعی اضافه کنند.

همچنین می توانید عکس ها را تغییر اندازه داده و برش دهید و با سهولت علامت ها و آرم ها را اضافه کنید. صاحبان مشاغل در سراسر جهان آن را بسیار مفید می بینند، اگرچه ممکن است نظر برخی از عکاسان تلفن هوشمند این طور نباشند.

نوشتن متن روی عکس برای اندروید با Font Studio

نوشتن متن روی عکس برای اندروید

اگر می خواهید یک هنرمند واقعی باشید ، Font Studio را نصب کنید و مجموعه ای از ویژگی ها را دریافت خواهید کرد که شما را به یک حرفه ای تبدیل می کند. این برنامه مجهز به ۱۲۰ قلم داخلی است که استفاده از آنها بسیار آسان است. حتی می توانید چندین لایه متن اضافه کنید، اندازه و رنگ آنها را تغییر دهید و انواع فیلترها را برای منحصر به فرد بودن عکس های خود بکار ببرید.

نرم افزار ویرایش متن روی عکس اندروید PhotoGrid

نوشتن متن روی عکس برای اینستاگرام

برنامه PhotoGrid بیش از ۸ میلیون بار در Google Play دانلود شده است. این اپ بیشتر برای ایجاد کلاژها و نه برای نوشتن متن در نظر گرفته شده است. اما آنچه در حال حاضر ما را مورد علاقه قرار داده است قابلیت های متنی آن است.

در ابتدا، این برنامه ۷۰۰ فونت برای انتخاب دارد. اما می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه “افزودن فونت” در صفحه اضافه کردن متن،به آنها تعدادی فونت اضافه کنید.

به طور معمول، PhotoGrid به طور خودکار عکس ها را با نسبت تصویر ۱: ۱ درست می کند، که به شما امکان می دهد بدون پردازش اضافی، آنها را در اینستاگرام بارگذاری کنید. بله ، می دانم که بارگیری تصاویر غیر مربعی در آنجا امکان پذیر است ، سعی کنید یک پانوراما گسترده در اینستاگرام بارگذاری کنید و ببینید چقدر منزجر کننده به نظر می رسد. همچنین می توانید تصاویر را با وضوح و فرمت های مختلف ذخیره کنید.

نوشتن متن روی عکس پروفایل با استفاده از Font Rush

نوشتن متن روی عکس برای اینستاگرام

Font Rush یک برنامه کاربردی آسان است که به شما امکان می دهد متن و تصاویر را با استفاده از قلم ها و برچسب های شگفت انگیز اضافه کنید. این برنامه فونت های مختلف و تصاویر پس زمینه زیبا را ارائه می دهد.

شما می توانید از آن برای ایجاد نقل قول های منحصر به فرد خود، اضافه کردن نقل قول به عکس، ایجاد آگهی رسانه های اجتماعی، ایجاد خوشنویسی و غیره استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با آموزش معرفی دانلود برنامه نوشتن روی عکس با فونت های مختلف و نرم افزار نوشتن فارسی نستعلیق روی عکس اندروید همراه انزل وب بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره چگونگی نوشتن متن روی عکس برای اینستاگرام یا بهترین برنامه اندروید برای نوشتن متن روی عکس از نظرتان در اندروید دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی کوتاه و مفید: 9 تا از برنامه بدنسازی اندروید فارسی
بررسی کوتاه و مفید: ۹ تا از بهترین برنامه بدنسازی اندروید فارسی
6 تا از بهترین برنامه های بارداری اندروید فارسی هفته به هفته
۶ تا از بهترین برنامه های بارداری اندروید فارسی هفته به هفته
آموزش و راهنما کامل حل 14 مشکل رایج برنامه پلیس من
آموزش و راهنما کامل حل ۱۴ مشکل رایج برنامه پلیس من
بررسی و دانلود 7 تا از بهترین برنامه ساخت فاکتور در گوشی اندروید
دانلود ۷ تا از بهترین برنامه ساخت فاکتور در گوشی اندروید فارسی

نظرات