نصب برنامه برای داشتن دو یا چند اکانت واتساپ در یک گوشی

۵ روش جدید داشتن دو یا چند برنامه واتساپ روی گوشی اندروید و آیفون

حتما شما هم با برنامه محبوب و کاربردی واتساپ ? آشنا هستید. این پیام رسان به یکی از پر استفاده‌ ترین و مهم‌ترین برنامه های دنیا تبدیل شده است. اگر که با واتساپ کار کرده باشید، احتمالاً می دانید که تنها با یک شماره می توان به این برنامه وارد شد و همچنین به طور همزمان تنها با یک دستگاه می توان به یک حساب کاربری متصل شد. از این رو در ادامه با آموزش داشتن دو یا چند اکانت و برنامه واتساپ روی گوشی اندروید و آیفون با شما هستیم.

دو اکانت واتساپ و واتساپ دوم برای آیفون و اندروید

How to Install and Use Two WhatsApps on Android or iPhone Phone

برخی ترجیح می دهند هم از خط کار و هم شخصی خود را بر روی یک دستگاه واحد استفاده کنند، اگر قصد استفاده از WhatsApp را برای هر دو شماره را در همان تلفن دارید شاید ناامید کننده باشد که این امر به طور رسمی امکان پذیر نیست. ولی خوشبختانه روشهای مختلفی برای نصب دومین واتساپ وجود دارد که به شما امکان می دهد چندین حساب پیام رسانی مانند واتساپ را به طور همزمان در تلفن خود استفاده کنید در گذشته نصب دو نسخه یک برنامه در اندروید را آموزش داده‌ایم امروز به صورت مجزا به سراغ واتساپ خواهیم رفت.

روش داشتن دو یا چند اکانت واتساپ

برای نصب دو واتساپ در یک گوشی ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید و Clone App را جستجو کنید (در گوشی های شیائومی و هواوی با نام Dual App یا  Twin App نیز این عبارت جایگزین می شود).

واتساپ با دو شماره در یک گوشی

پس از اینکه وارد این بخش شدید پنجره ای برای شما باز خواهد شد که برنامه‌هایی مانند فیسبوک،اینستاگرام، مسنجر و واتساپ را در آن خواهید دید که البته تمام این اپلیکیشن‌ها توسط فیسبوک خریداری شده‌اند.

دو اکانت واتساپ در یک گوشی

برای نصب برنامه دوم واتساپ بر روی آیکون WhatsApp در انتهای صفحه کلیک کنید.

دو اکانت واتساپ در آیفون

در پنجره جدید که مشاهده می کنید شما باید گزینه enable app cloning را فعال کنید با این کار واتساپ دوم روی گوشی برای شما فعال خواهد شد و در زیر این قسمت نیز می توانید با کلیک بر روی Rename Cloned App نام واتساپ دوم خود را نیز تغییر دهید.

واتساپ دوم و سوم

برای مثال جهت جداسازی دو حساب کاربری در واتساپ، ما دومین برنامه را WhatsApp 2.0 نام گذاری کردیم.

واتساپ دوم روی یک گوشی

حال به صفحه اصلی بازگردید مشاهده خواهید کرد که واتساپ دوم در گوشی شما فعال شده است

واتساپ دوم برای اپل

به واتساپ دوم خود وارد شوید تا بتوانید شماره خود را در آن وارد کنید.

داشتن دو یا چند اکانت واتساپ در گوشی های مختلف

نکته بسیار مهم که باید مد نظر داشته باشید این تنظیمات در اکثر گوشی های همراه به همین منوال اما با کمی تفاوت انجام می پذیرد به طور مثال در تنظیمات گوشی های مختلف clone app ممکن است با واژگان مترادف دیگری جایگزین شده باشد.

واتساپ با دو شماره در یک گوشی اندروید:

در گوشی شیائومی خبری از  Clone App نیست و باید وارد Settings > Dual Apps شوید.

برای نصب واتساپ با دو شماره در یک گوشی Samsung کمی متفاوت تر اما به همین صورت وارد Settings > Advance features > Dual Messenger شوید.

در گوشی های برند oppo مانند آموزش Settings > Clone Apps.

در گوشی های vivo در قسمت Settings > App clone باید وارد شوید.

در گوشی های ایسوس Settings > Twin apps.

و در نهایت در گوشی های Huawei و Honor نیز وارد قسمت Settings> App Twin شوید.

WhatsApp Web ترفند نصب دو واتساپ

WhatsApp Web یکی از راه های موجود برای کار با حساب کاربری واتساپ روی رایانه شخصی یا حتی اسمارت فون دوم است. WhatsApp Web  را همچنین می توان روی تبلت نیز نصب کنید گرچه گوشی همراهی که حساب کاربری اصلی واتساپ را دارد باید روشن و آنلاین باشد اما حتما پیش از نصب واتساپ وب امنیت واتس اپ خود را جهت پیشگیری از هر گونه نفوذ قوی تر کنید.

نصب چند واتساپ روی یک گوشی

WhatsApp Business ، بهترین راهکار برای واتساپ با دو شماره در یک گوشی آیفون ، سامسونگ و..

در گذشته درباره WhatsApp Business صحبت کرده‌ایم که به راحتی می توان آن را از Play Store دانلود کرد و به صورت همزمان با برنامه اصلی در یک گوشی نصب کرد. مراحل دانلود و نصب اینApp کاملا مشابه با نسخه اصلی است، تنها تفاوت این است که به جای نام خودتان، نام کمپانی یا شرکت شما را درخواست می کند. با واتس آپ بیزینس می توانید با دو شماره تلفن، در یک تلفن همراه دو حساب واتساپ داشته باشید. به همین سادگی! با این کار نیز می توانید واتساپ دوم برای آیفون و همچنین واتساپ دوم اندروید خود نصب و فعال کنید.

نصب چند واتساپ روی یک گوشی

داشتن دو یا چند اکانت واتساپ با دو شماره در یک گوشی آیفون

ابتدا اگر نسخه اول واتساپ را در گوشی خود ندارید آن را نصب کنید.

سپس مرورگر Safari را باز کرده و به آدرس ios.othman.tv بروید. در این لینک بر روی Whatsapp 2 کلیک کنید و سپس دکمه سبز رنگ زده تا دومین واتساپ شروع به دانلود کند.

بعد از اینکار از شما اجازه دانلود و نصب این برنامه درخواست می‌شود، در این جا روی گزینه Install کلیک کنید.

زمانی که دانلود تمام شد به بخش Settings-> General-> Profile رفته و گزینه Trust VNE Software را فعال کنید.

پس از این مرحله برنامه را نصب کنید. به همین سادگی دیگر شما دو نسخه واتساپ روی گوشی آیفون خود خواهید داشت. (نکته مهم این روش فقط برای iOS 12 به بالا قابل اجرا است)

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب آموزش روش نصب برنامه برای داشتن و نصب دو یا چند اکانت واتساپ در یک گوشی را به شما آموزش دادیم شما از کدام روش استفاده کردید؟ تجربه خود را از نصب چند واتساپ روی یک گوشی با ما در قسمت دیدگاه‌ها در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات