چرا پسورد اسنپ چت قبول نمیکند؟

چرا پسورد اسنپ چت قبول نمیکند؟ از این ۱۴ راه حل استفاده کنید

اگر برنامه Snapchat را مجدد نصب کرده باشید یا بخواهید اکانت جدید بسازید، احتمالا نیاز به وارد کردن پسورد اسنپ چت دارید. 🗝️ اما در برخی مواقع رمز عبور شما توسط برنامه تایید نمیشود! خب چرا پسورد اسنپ چت قبول نمیکند؟ و خطاهایی مانند Something Went Wrong را دریافت می کنید؟ در ادامه به اینکه چگونه پسورد اسنپ چت را بزنیم، دلایل و راه حل این موضوع می پردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

چگونه مشکل پسورد اسنپ چت را حل کنیم؟

How to Fix Snapchat Password Not Accepted?

به طور خلاصه برای رفع مشکل پسورد اسنپ چت به صورت زیر عمل می کنیم:

  • از وارد کردن صحیح نام کاربری و پسورد اسنپ چت خود اطمینان حاصل کنید.
  • رمز عبور خود را ریست کنید. برنامه Snapchat را باز کنید. روی لینک Forgot your password ضربه بزنید. شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه Submit ضربه بزنید. سپس رمز عبور جدید خود را دو بار وارد کرده و گزینه Submit را بزنید.
  • مطمئن شوید که اکانت شما مسدود نشده است.
  • تاریخ و زمان را تنظیم کنید. Settings را باز کنید و روی General Management ضربه بزنید. روی Date and time ضربه بزنید و Automatic date and time را فعال کنید.
  • نرم افزار تغییر دهنده آی پی خود را تغییر دهید.
  • مطمئن شوید که سرورهای اسنپ چت فعال هستند. وضعیت سرور Snapchat را در وب سایتی مانند Downdetector بررسی کنید. اگر سرورها دچار مشکل شده اند چاره ای جز صبر کردن ندارید.
  • برنامه اسنپ چت را آپدیت کنید. با مراجعه به گوگل پلی استور (اندروید) یا اپ استور (iPhone) برنامه Snapchat را به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید.
  • تنظیمات شبکه را ریست کنید. وارد Settings شوید. General را انتخاب کنید. به پایین اسکرول کنید، روی Transfer یا Reset iPhone ضربه بزنید. روی Reset Network Settings ضربه بزنید.
  • برنامه را حذف و مجدد نصب کنید.
  • اینترنت قوی و پایدار را استفاده کنید.
  • برنامه ها و افزونه هایی که با اسنپ چت تداخل دارند را حذف کنید.
  • از دستگاه روت شده استفاده نکنید.
  • به جای ایمیل از نام کاربری استفاده کنید.
  • برای ساخت پسورد اسنپ چت از سرویس هایی مانند کیت ست استفاده کنید.

در ادامه این روش ها را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

چرا پسورد اسنپ چت نمیاره؟

SnapChat گاهی اوقات می تواند بی ثبات باشد و پیام های خطای اسنپ چت مانند Please check your connection and try again (به معنای اتصال خود را بررسی کنید و دوباره امتحان کنید) یا Could not connect (نمی توان وصل شد) را نشان دهد. حتی معنی Something Went Wrong در اسنپ چت این است که اشتباهی رخ داده است و این خطاها حتی در زمانی که رمز ورود را به درستی وارد کرده اید رخ می دهد. دلایل مختلفی وجود دارد که در ادامه درباره هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.

۱- مشکل نپذیرفتن پسورد اسنپ چت به علت اطلاعات اشتباه

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بسیار مهم است که دوباره بررسی کنید و تأیید کنید که نام کاربری و رمز عبور صحیح را وارد کرده‌اید. در صورت اشتباه تایپی نام کاربری، اسنپ چت ممکن است خطای User Not Found را نمایش دهد. برعکس، اگر خطایی دریافت کردید مبنی بر اینکه رمز عبور شما نادرست است / Wrong Password ، ممکن است لازم باشد برای ریست آن اقدام کنید.

۲- رمز عبور خود را ریست کنید

ریست رمز عبور اکانت روش دیگری برای رفع مشکل پسورد اسنپ چت است. برای این کار، باید از آدرس ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با اکانت خود استفاده کنید.

برنامه Snapchat را در گوشی خود باز کنید. در صفحه لاگین، روی لینک Forgot your password ضربه بزنید و روش دلخواه خود را برای ریست رمز عبور انتخاب کنید (از طریق ایمیل یا پیامک).

رمز عبور خود را ریست کنید

شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه Submit ضربه بزنید. سپس رمز عبور جدید خود را دو بار وارد کرده و گزینه Submit را بزنید.

رمز عبور خود را ریست کنید

پس از تنظیم مجدد رمز عبور، بررسی کنید که آیا می توانید به حساب اسنپ چت خود وارد شوید.

نکاتی که هنگام انتخاب پسورد باید مورد توجه قرار دهید به شرح زیر است:

  • یک پسورد هشت رقمی برای اسنپ چت تا پانزده رقمی را انتخاب کنید که حاوی نام، نام کاربری، شماره تلفن، تاریخ تولید یا سایر اطلاعات شخصی شما نباشد. بهتر است ترکیبی از اعداد، سمبل ها، حروف کوچک و بزرگ استفاده کنید.
  • اگر تأیید ورود به سیستم را فعال کرده اید، ممکن است برای ورود به سیستم به کد تأیید یا بازیابی خود نیاز داشته باشید.

به دلایل امنیتی، نمی‌توانیم رمز عبور یک حساب را بازنشانی کنیم اگر:

  • آدرس ایمیلی مرتبط با اکانت شما نیست.
  • شما آدرس ایمیل و/یا شماره تلفن مرتبط را نمی‌دانید.
  • شما به آدرس ایمیل و/یا شماره تلفن مرتبط با حساب دسترسی ندارید.

۳- حساب اسنپ چت شما ممکن است قفل یا غیرفعال شده باشد

آیا هنگام ورود به حساب اسنپ چت خود، پیغام Your account has been temporarily blocked را مشاهده می کنید؟ اگر دستورالعمل های انجمن اسنپ چت را نقض کرده باشید یا اگر اسنپ چت مشکوک باشد که رمز عبور حساب شما به خطر افتاده است، ممکن است این اتفاق بیفتد. در این صورت، باید با پشتیبانی اسنپ چت تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

علاوه بر این، اگر در مدت کوتاهی تلاش‌های زیادی برای ورود رمز برای اسنپ چت کرده باشید، اسنپ چت ممکن است حساب شما را به طور موقت مسدود کند. اگر اینطور است، باید چند ساعت صبر کنید و دوباره امتحان کنید.

۴- مشکل پسورد اسنپ چت چیست؟ تنظیم تاریخ و زمان نامناسب

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است نتوانید به حساب اسنپ چت خود وارد شوید این است که تاریخ یا ساعت گوشی شما نادرست است. برای رفع این مشکل، می‌توانید با دنبال کردن مراحل زیر، تلفن خود را طوری پیکربندی کنید که از تاریخ و ساعت ارائه‌شده توسط شبکه استفاده کند.

برای گوشی اندروید:

Settings را در گوشی خود باز کنید و روی General Management یا Additional Settings ضربه بزنید.

مشکل پسورد اسنپ چت چیست؟ تنظیم تاریخ و زمان نامناسب

روی Date and time ضربه بزنید

مشکل پسورد اسنپ چت چیست؟ تنظیم تاریخ و زمان نامناسب

Automatic date and time را فعال کنید.

مشکل پسورد اسنپ چت چیست؟ تنظیم تاریخ و زمان نامناسب

برای گوشی آیفون:

Settings را در گوشی خود باز کنید و روی General ضربه بزنید.

روی Date & Time ضربه بزنید و Set Automatically را فعال کنید.

۵- نرم افزار تغییر دهنده آی پی خود را تغییر دهید

اگرچه اتصال VPN می تواند حفظ حریم خصوصی را افزایش دهد، اما گاهی اوقات می تواند مشکلاتی را با برنامه هایی مانند Snapchat ایجاد کند. می توانید از یک سرور یا نرم افزار تغییر دهنده آی پی دیگر استفاده کنید.

۶- چرا پسورد اسنپ چت قبول نمیکند؟ سرور اسنپ چت مشکل دارد!

غیر معمول نیست که سرویس های رسانه های اجتماعی محبوب مانند اسنپ چت با قطع شدن سرور مواجه شوند. وقتی این اتفاق می افتد، نمی توانید در هیچ یک از دستگاه های خود وارد حساب اسنپ چت خود شوید. برای بررسی این موضوع، می توانید وضعیت سرور Snapchat را در وب سایتی مانند Downdetector بررسی کنید. اگر سرورها دچار مشکل شده اند چاره ای جز صبر کردن ندارید.

وضعیت سرور اسنپ چت را بررسی کنید

۷- حل مشکل قسمت پسورد اسنپ چت با آپدیت برنامه

استفاده از نسخه قدیمی برنامه اسنپ چت می تواند باعث رفتار نامنظم و نمایش خطاهای غیرعادی شود. اگر به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را در تلفن خود غیرفعال کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی استور (اندروید) یا اپ استور (iPhone) برنامه Snapchat را به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید. اگر نسخه جدیدتری در دسترس است، برای نصب روی دکمه Update ضربه بزنید. پس از به روز رسانی برنامه اسنپ چت، باید بتوانید بدون هیچ خطایی وارد سیستم شوید.

۸- تنظیمات شبکه را ریست کنید

برای رفع مشکل نپذیرفتن پسورد اسنپ چت می توانید تنظیمات شبکه خود را ریست کنید. برای انجام این کار:

وارد Settings شوید.

General را انتخاب کنید.

به پایین اسکرول کنید، روی Transfer یا Reset iPhone ضربه بزنید.

روی Reset Network Settings ضربه بزنید.

گوشی خود را روشن و خاموش کنید و سعی کنید دوباره وارد اسنپ چت شوید.

۹- برنامه را حذف و دوباره نصب کنید

گاهی اوقات ممکن است لازم باشد برنامه Snapchat را حذف کنید و مجدد نصب کنید. هنگامی که اسنپ چت را از گوشی حذف کردید آن را ریستارت کنید. مجدد برای نصب برنامه اقدام کنید.

برنامه را حذف و دوباره نصب کنید

۱۰- اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

در صورت نداشتن اینترنت قوی و پایدار ممکن است مشکل اتصال به اسنپ چت را تجربه کنید و نتوانید با موفقیت لاگین کنید. در این شرایط توصیه می کنیم به اینترنت قوی متصل شوید و مجددا برای ورود تلاش کنید.

۱۱- برنامه ها یا افزونه هایی که تداخل دارند را حذف کنید

اسنپ چت همچنین در صورت شناسایی یک برنامه یا افزونه غیرمجاز، پیام خطای Could Not Connect را نشان می دهد. در این صورت، نرم افزار غیرمجاز را حذف کنید و فقط از برنامه رسمی اسنپ چت بدون هیچ گونه افزونه استفاده کنید.

۱۲- از دستگاه های روت شده استفاده نکنید

کاربران اندروید و آیفون همچنین باید توجه داشته باشند که نمی توان از دستگاه های روت شده برای ورود به اسنپ چت یا ایجاد حساب کاربری در برنامه استفاده کرد. کاربرانی که سعی در ورود به اسنپ چت از یک دستگاه روت شده دارند ممکن است پیام Login Error را ببینند.

در این صورت، سعی کنید با استفاده از دستگاه دیگری وارد سیستم شوید یا آن گوشی را روت کنید، برنامه ها و افزونه ها را حذف کنید، برنامه رسمی اسنپ چت را مجددا نصب کنید و دوباره امتحان کنید.

۱۳- به جای ایمیل از نام کاربری استفاده کنید

یکی دیگر از نکات عیب یابی این است که سعی کنید به جای آدرس ایمیل با نام کاربری وارد برنامه شوید. این امر به ویژه در مورد حساب های حذف شده که فقط با استفاده از نام کاربری می توانند وارد شوند، صادق است. اگر کاربر بخواهد با استفاده از آدرس ایمیل به حساب حذف شده وارد شود، این برنامه پیام User Not Found را نشان می دهد. اگر اکانت کمتر از ۳۰ روز پیش حذف شده باشد، به سادگی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد شوید، حساب را دوباره فعال می کند. با این حال، ۳۰ روز پس از حذف، حساب ها برای همیشه حذف می شوند و هیچ راهی برای بازیابی آنها وجود ندارد.

دلیل نهایی اینکه کاربران ممکن است در بازیابی حساب خود با مشکل مواجه شوند، این است که ممکن است اسنپ چت اکانت شما را مسدود کرده باشد. اگر قفل شدن موقت باشد می توانید وارد برنامه شوید و Unlock را انتخاب کنید. با این حال اگر اکانت شما برای همیشه قفل شده باشد قابل بازیابی نیست.

همچنین مطمئن شوید که به دلیل استفاده از برنامه، افزونه، ارسال هرزنامه یا مشکلات فتاری و نقض قوانین، اکانت اسنپ چت شما مسدود نشده است.

۱۴- ساخت تصادفی پسورد اسنپ چت

اگر در مورد انتخاب پسورد خود ایده ای ندارید می توانید برای ساخت تصادفی پسورد اسنپ چت خود از سرویس آنلاین کیت ست استفاده کنید. بعد از وارد شدن به این سایت می توانید با انتخاب گزینه هایی که در زیر کادر طول پسورد وجود دارد تعیین کنید که از اعداد ۱ تا ۹، حروف کوچک a تا z، حروف بزرگ A تا Z و کاراکترهای خاص استفاده شود یا نشود. در نهایت با انتخاب تولید پسورد در کادر پایینی رمز تولید شده به شما نمایش داده می شود. به طور مثال O3~_lB7hnL9b~F یک نمونه پسورد اسنپ چت ساخته شده توسط این سرویس است.

ساخت تصادفی پسورد اسنپ چت

سوالات متداول

چرا پسورد اسنپ چت قبول نمیکنه؟

احتمالا ارتباط اینترنت شما قطع شده است، باید پسورد خود را تغییر کنید، اکانت شما مسدود شده است، پسورد صحیح را وارد نکرده اید، برنامه شما نیاز به آپدیت دارد.

چرا اسنپ چت ایمیل قبول نمیکنه؟

می توانید از یک برنامه تغییر دهنده آی پی برای حل این مشکل استفاده کنید.

چگونه پسورد اسنپ چت را بزنیم؟

یک پسورد هشت تا چهارده رقمی برای اسنپ چت خود انتخاب کنید که حاوی نام، نام کاربری، شماره تلفن، تاریخ تولید یا سایر اطلاعات شخصی شما نباشد. بهتر است ترکیبی از اعداد، سمبل ها، حروف کوچک و بزرگ استفاده کنید.

در پسورد اسنپ چت چی بزنیم؟

اگر در مورد پسورد اسنپ چت خود ایده ای ندارید می توانید از سرویس آنلاین کیت ست استفاده کنید.

چند نمونه پسورد برای اسنپ چت معرفی کنید؟

m2#Gzln28n~YU+ ، G4K4A=g8q_L2Ou ، 4[1$aUduB=

چگونه اسنپ چت را بدون پسورد فعال کنیم؟

شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفن اسنپ چت خود را بازیابی کنید.

جمع بندی

در پاسخ به سوال چگونه مشکل پسورد اسنپ چت را حل کنیم؟ باید بگوییم که اولین کار این است که از وارد کردن اطلاعات صحیح اطمینان حاصل کنید. رمز عبور خود را ریست کنید (برنامه Snapchat را باز کنید. روی لینک Forgot your password ضربه بزنید. شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه Submit ضربه بزنید. سپس رمز عبور جدید خود را دو بار وارد کرده و گزینه Submit را بزنید).

مطمئن شوید که اکانتان مسدود نشده است، نرم افزار تغییر دهنده آی پی را عوض کنید. از فعال بودن سرورهای اسنپ چت اطمینان حاصل کنید. برنامه را آپدیت کنید یا حذف و مجدد نصب کنید. از دستگاه روزت شده استفاده نکنید، برنامه ها و افزونه هایی که تداخل ایجاد می کنند را حذف کنید. به جای ایمیل از نام کاربری استفاده کنید.

تاریخ و زمان را تنظیم کنید. Settings را باز کنید و روی General Management ضربه بزنید. روی Date and time ضربه بزنید و Automatic date and time را فعال کنید. تنظیمات شبکه را ریست کنید. وارد Settings شوید. General را انتخاب کنید. به پایین اسکرول کنید، روی Transfer یا Reset iPhone ضربه بزنید. روی Reset Network Settings ضربه بزنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم مطلب چرا پسورد اسنپ چت قبول نمیکند انزل وب برای شما کاربردی بوده باشد. اگر روش دیگری برای حل این مشکل می شناسید، نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 20 روش حل مشکل ارور Could Not Connect در اسنپ چت
آموزش ۲۰ روش حل مشکل ارور Could Not Connect در اسنپ چت
آموزش 11 روش رفع ارور oops something went wrong در اسنپ چت
آموزش ۱۱ روش رفع ارور Oops! Something went wrong در اسنپ چت
آموزش 10 روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت
آموزش ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت
آموزش 4 روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت
آموزش ۴ روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت

نظرات

صفحات 1 5 6 7