قوی ترین و بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر کامپیوتر و لپ تاپ

۱۰ تا از قوی ترین و بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر کامپیوتر و لپ تاپ

دانلود منیجر برای کامپیوتر ⬇️ مهم ترین عنصر برای یک دانلود پر سرعت و مدیریت شده فایل ها است. با بررسی ۱۰ تا از قوی ترین و بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر کامپیوتر و لپ تاپ همراه انزل وب باشید.

دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های مدیریت دانلود از اینترنت ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

Best Download Manager Programs For Windows 10, 8 And 7

اگر هنوز از مرورگر برای دانلود فایل ها استفاده می کنید باید بدانید این یکی از قدیمی ترین روش های دانلود است که در این زمان اصلا توصیه نمی شود. در حال حاضر استفاده از مدیریت دانلود کامپیوتر یک اجبار است و نباید به عنوان یک برنامه اضافی به آن نگاه کرد. از معایب استفاده نکردن از بهترین نرم افزار مدیریت دانلود می توان به عدم سرعت مطلوب برای دانلود، خراب یا ناقص شدن فایل ها، عدم امکان زمان بندی و مرتب کردن فایل ها و … اشاره کرد. در این مطلب بهترین دانلود منیجر رایگان برای کامپیوتر را معرفی می کنیم.

نسخه کامل بهترین برنامه های مدیریت دانلود برای کامپیوتر را میتوانید از سایت های ایرانی دانلود و نصب کنید.

JDownloader 2 پرسرعت ترین نرم افزار مدیریت دانلود

JDownloader یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود است که می توانید برای PC Windows آن را دانلود و استفاده کنید. اول از همه جالب ترین امکان این نرم افزار مدیریت بارگیری، منبع آزاد و کاملاً رایگان بودن آن است. بر خلاف بیشتر برنامه های مدیریت دانلود که نسخه رایگان ارائه می دهند و به جای آن نرم افزار را همراه با تبلیغ منتشر می کنند، با JDownloader می توانید از تمام امکانات به صورت رایگان و بدون هیچ گونه تبلیغاتی از آن استفاده کنید.

این نرم افزار مدیریت دانلود اجازه می دهد تا کاربران فایل ها را بارگیری، متوقف، پهنای باند را محدود کنند، فایل های بایگانی را استخراج و.. کنند. برخی دیگر از ویژگی های مورد علاقه من از این برنامه شامل بارگیری چندین فایل همزمان، پشتیبانی از قابلیت دانلود از سایت های Vimeo و YouTube و… است.

JDownloader 2 پرسرعت ترین نرم افزار مدیریت دانلود

این نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود بیش از ۳۰۰ افزونه دارد که شما می توانید با نصب آنها بر روی برنامه امکانات آن را گسترش دهید و با آنها نیاز های خود را برطرف کنید. برای مثال شما می توانید با نصب افزونه زمان بندی دانلود ها فایل های دانلودی خود را مدیریت کنید و در زمان دلخواه دانلود نمایید. با استفاده از این افزونه دیگر لازم نیست فایل ها متوقف یا شروع به دانلود کنید، خود نرم افزار به صورت خودکار در زمان تعیین شده دانلود فایل مورد نظر را شروع و متوقف می شود. این قابلیت برای دانلود در شب بسیار مفید است.

برای دانلود منیجر رایگان بدون سریال از سایت رسمی به آدرس jdownloader.org مراجعه کنید.

نکات مثبت:

کاملا رایگان و بدون تبلیغ

دارای پلاگین های مختلف و کاربردی

قابلیت دانلود همزمان

قابلیت دانلود از وبسایت های ارائه دهنده ویدئو

نکات منفی:

رابطه کاربری قدیمی

Internet Download Manager بهترین برنامه مدیریت دانلود برای ویندوز

Internet Download Manager معمولا با نام IDM شناخته می شود که احتمالاً یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود برای ویندوز است. بزرگترین ویژگی این نرم افزار قابلیت USP و همگام سازی آسان با مرورگر های موجود در کامپیوتر است. یکی از بهترین قابلیت های این نرم افزار قابلیت ادغام با مرورگر ها است که به شما اجازه می دهد با کلیک بر روی لینک ها در مرورگر آنها را با استفاده از IDM دانلود کنید. در حالی که با سایر برنامه های مدیریت دانلود باید مراحل زیادی را انجام دهید.

Internet Download Manager بهترین برنامه مدیریت دانلود برای ویندوز

از دیگر ویژگی های این نرم افزار محبوب می توان به قابلیت مکث، دانلود همزمان چند فایل، سرعت بالای دانلود و موارد دیگر اشاره کرد.

IDM مجهز قابلیت دانلود همزمان از چند اتصال برای دانلود فایل است که این قابلیت در سرعت و دقت سالمی فایل های دانلودی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و همچنین در مواردی محدودیت های سرعت را از طریق سرور بر می دارد. این قابلیت همچنین تضمین می کند که حتی اگر هنگام دانلود فایلی اینترنت شما به مشکل خورد یا اتصال با سرور برای چند لحظه قطع شد با استفاده از اتصالات برقرار شده دیگر دانلود را ادامه دهید.

این نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت همچنین از سرورهای پروکسی، پروتکل های FTP و HTTP، فایروال ها، وی پی ان ها، کوکی ها، مجوزها، تفکیک فایل ها بر اساس نوع فایل و غیره پشتیبانی می کند. این یکی از قدرتمندترین دانلود منیجر ها در دنیا است و قطعاً باید برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید. برای دانلود نرم افزار دانلود سریع برای کامپیوتر به دلیل داشتن لایسنس و رایگان نبودن می توانید نسخه کرکی آن را از سایت های ایرانی دانلود و استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید از ۳۰ روز نسخه رایگان این نرم افزار استفاده کنید به آدرس internetdownloadmanager.com مراجعه کنید.

نکات مثبت:

  1. پشتیبانی از پروکسی، FTP، HTTP و موارد دیگر
  2. سرعت بالای دانلود
  3. پشتیبانی از سایت های معروف اشتراک ویدئو
  4. دانلود همزمان چند فایل

نکات منفی:

  1. رایگان نبودن

Ninja Download Manager نرم افزار دانلود سریع برای لپ تاپ

Ninja Download Manager یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت دانلود برای ویندوز است. این برنامه یکی از بهترین برنامه های جهان است. به این منظور که تا به حال هیچ برنامه مدیریت دانلودی برنامه جایزه بهترین طراحی نشده است. از آنجا که Ninja Download Manager به تازگی ساخته شده است توسعه دهندگان امکان استفاده از بهترین امکانات را داشته اند و توانسته اند یک نرم افزار مدرن و کاربردی را ایجاد کنند. اگر از ظاهر نسبتا ساده آن صرف نظر کنیم ، متوجه خواهید شد که Ninja Download Manager یکی از بهترین و پر سرعت ترین برنامه های مدیریت دانلود در جهان است.

Ninja Download Manager نرم افزار دانلود سریع برای لپ تاپ

این نرم افزار از چندین اتصال همزمان برای دانلود فایل ها استفاده می کند و به همین دلیل سرعت بارگیری را افزایش می دهد و سایر ویژگی ها مانند مکث و از سرگیری بارگیری، برنامه ریزی بارگیری ها، دانلود همزمان، ایجاد صف دانلود و موارد دیگر در استفاده از این نرم افزار امکان می سازد.

یکی از ویژگی های خوب NDM، ویژگی بارگیری های متوالی آن است که اطمینان حاصل می کند که فایل های شما از ابتدا تا انتها به صورت کامل بارگیری می شوند، بنابراین به شما امکان می دهد بارگیری های خود را حتی قبل از اتمام کامل مشاهده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که قبل از بارگیری فایل های ویدئویی حجم قسمتی از آنها را دانلود کنید و پس از مشاهده قسمت هایی از آن فایل را دانلود کنید. برای دانلود نرم افزار دانلود برای کامپیوتر به صورت رایگان سایت های ایرانی مراجعه کنید و برای خرید نسخه پولی به سایت رسمی نرم افزار مراجعه کنید.

نکات مثبت:

  1. رابطه کاربری زیبا
  2. بارگیری چند فایل همزمان
  3. امکان برنامه ریزی دانلود
  4. امکان بارگیری متوالی

نکات منفی:

  1. امکان دانلود از سایت های ارائه دهنده ویدئو آنلاین را ندارد.

Free Download Manager بهترین نرم افزار مدیریت دانلود برای کامپیوتر

نرم افزار Free Download Manager یا FDM یکی دیگر از نرم افزار هاب مدیریت دانلود منبع آزاد برای ویندوز است. FDM مانند سایر نرم افزار ها برای دانلود فایل ها از چند اتصال برای دانلود استفاده می کند. همچنین از مکث و از سرگیری بارگیری ها حتی در صورت قطع ناگهانی بارگیری نیز پشتیبانی می کند. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد FDM، پشتیبانی از فایلهای تورنت است که در بعضی مواقع بسیار مفید واقع می شود. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار تنظیمات پهنای باند است که به شما اجازه می دهد بدون مزاحمت دیگر نرم افزارها فایل های خود را دانلود کنید. این نرم افزار همچنین با رابطه کاربری جدید خود می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

Free Download Manager بهترین نرم افزار مدیریت دانلود برای کامپیوتر

با FDM می توانید به راحتی فایلهای بارگیری شده را بر اساس فرمت آنها سازماندهی کنید. با FDM، تمام فیلم ها، بازی ها و موسیقی ها در پوشه مربوط به خود ذخیره می شود. برای بارگیری دانلود منیجر پرسرعت برای کامپیوتر به سایت رسمی Free Download Manager مراجعه کنید. این نرم افزار به دلیل رایگان بودن نیازی به کرک ندارد و به راحتی می توانید از سایت رسمی، نرم افزار را دانلود و بدون هیچ محدودیتی نصب کنید.

نکات مثبت:

  1. رابطه کاربری مدرن
  2. سازماندهی خودکار انواع فایل ها
  3. از بارگیری تورنت پشتیبانی می کند
  4. کاملا رایگان و بدون تبلیغ

نکات منفی:

  1. در بعضی مواقع با سرعت کم لینک ها را تحلیل و شناسایی می کند.

EagleGet بهترین دانلود منیجر رایگان برای کامپیوتر

EagleGet یک نرم افزار مدیریت بارگیری همه کاره است که می تواند با مرورگر های Chrome ، IE ، Firefox ، Opera ادغام شود و پشتیبانی از پروتکل های HTTP ، HTTPS ، FTP ، MMS و RTSP را دارد. این بدان معنی است که این نرم افزار می تواند بطور خودکار لینک های بارگیری را از مرورگرهای ذکر شده بدست آورد و از این طریق به شما امکان می دهد بدون صرف وقت اضافه لینک ها را دانلود کنید. درست مانند سایر نرم افزار های معرفی شده در این لیست، EagleGet از فناوری پیشرفته چند رشته ای برای سرعت بخشیدن به اتصالات استفاده می کند. همچنین از کلیه ویژگی ها از جمله بارگیری متعدد، امکان مکث و از سرگیری بارگیری، تنظیم اولویت بارگیری، تخصیص پهنای باند و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

EagleGet بهترین دانلود منیجر رایگان برای کامپیوتر

یکی از بهترین ویژگی های EagleGet، جستجو بدافزار و فایل های مخرب است که به شما کمک می کند با اطمینان بیشتری از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار برای دانلود و استفاده کاملا رایگان است ولی تبلیغاتی در این نرم افزار نمایش داده می شود. برای دانلود دانلودر قوی برای کامپیوتر از سایت رسمی به آدرس اینترنتی eagleget.com مراجعه کنید.

نکات مثبت:

  1. امکان بارگیری متوالی
  2. جستجو بدافزار
  3. سرعت بالا دانلود

نکات منفی:

  1. رایگان ولی با نمایش تبلیغات

uGet بهترین دانلود منیجر ویندوز ۱۰

uGet یک نرم افزار مدیریت دانلود منبع آزاد یا Open Source دیگر برای ویندوز است که کاملاً رایگان می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار مدیریت دانلود از قابلیت چند اتصالی برای دانلود، امکان مکث و از سرگیری بارگیری بدون شروع دوباره را دارد. یکی از موارد مورد علاقه من در مورد uGet ظاهر آن است. برنامه به طور خودکار ظاهر خود را بر اساس طرح رنگ و نمادهای سیستم عامل که بر روی آن نصب شده تنظیم می کند. به غیر از نور طبیعی و تم های تاریک، uGet همچنین دارای تنظیماتی برای شخصی سازی ظاهر نرم افزار نیز دارد که می توانید آنها را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

uGet بهترین دانلود منیجر ویندوز 10

از دیگر قابلیت های این نرم افزار شناسایی لینک های موجود در کلیپ بورد است یعنی وقتی شما لینکی را کپی می کنید نرم افزار برای شما یک اعلان ارسال می کند که آیا می خواهد آن را دانلود کنید یا خیر این قابلیت چون برای بعضی از افراد آزاردهنده است می توانید آن را از قسمت تنظیمات غیرفعال کنید.این نرم افزار همچنین از مرورگر های Chrome ، Firefox ، Chromium ، Opera و Vivaldi پشتیبانی می کند. در کل این نرم افزار یک برنامه مدیریت دانلود پرسرعت، زیبا و رایگان است. برای دانلود نرم افزار دانلود منیجر از سایت رسمی به آدرس ugetdm.com مراجعه کنید.

نکات مثبت:

  1. محیطی زیبا با حالت شبانه زیبا
  2. امکان دانلود چند فایلی و صف دانلود
  3. ادغام با مرورگر ها
  4. قابلیت شخصی سازی ظاهر نرم افزار

نکات منفی:

  1. تنظیمات و نصب کمی پیچیده

دانلود منیجر رایگان Xtreme Download Manager

Xtreme Download Manager یکی از قدیمی ترین نرم افزار های مدیریت بارگیری برای ویندوز است که بسیار عالی عمل می کند. یکی از بهترین و مهم ترین قابلیت های این نرم افزار امکان دانلود از سایت های اشتراک ویدئو مختلف از جمله YouTube ، Dailymotion ، Facebook ، Vimeo ، Google Video و ۱۰۰۰+ وب سایت دیگر است. این بدان معنا نیست که بگوییم فقط برای بارگیری فیلم ها خوب است. یکی از ویژگی های قابل توجه این نرم افزار امکان بارگیری لیست های پخش یوتیوب است که به شما امکان می دهد بدون وارد کردن تک تک لینک ها همه را به صورت یکجا دانلود کنید.

دانلود منیجر رایگان Xtreme Download Manager

این برنامه همچنین با Google Chrome ، Mozilla Firefox Quantum ، Opera ، Vivaldi و سایر مرورگرهای مبتنی بر Chromium و Firefox ادغام می شود. از دیگر ویژگی های Xtreme Download Manager می توان به امکان مکث، زمانبندی دانلود، محدود کننده سرعت، پشتیبانی از سرور های پروکسی و … اشاره کرد. همانطور که می بینید XDM یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند است و قطعاً سزاوار جایگاهی در این لیست می باشد.

برای دانلود نرم افزار دانلود سریع از اینترنت به آدرس subhra74.github.io مراجعه کنید.

نکات مثبت:

  1. قابلیت برنامه ریزی بارگیری
  2. پشتیبانی از سایت های منتشر کننده ویدئو
  3. قابلیت دانلود لیست پخش سایت های معروف اشتراک ویدئو

نکات منفی:

  1. رابطه کاربری نه چندان خوب

نرم افزار مدیریت دانلود iDownload Manager

iDownload Manager یک ابزار مدیریت دانلود کوچک اما قدرتمند برای ویندوز است. بهترین چیز در مورد iDownload Manager این است که در فروشگاه ویندوز موجود است و این بدان معنی است که شما مجبور نیستید فایل آن را از اینترنت دانلود کنید. وقتی صحبت از ویژگی ها می شود، نرم افزار iDownload Manager تمام ویژگی های مورد انتظار یک نرم افزار مدیریت دانلود را داراست.

نرم افزار مدیریت دانلود iDownload Manager

این نرم افزار از قابلیت های سرعت بارگیری سریع، بارگیری دسته ای فایلها، اولویت بندی بارگیری ها، تخصیص پهنای باند، مکث و از سرگیری دانلود و موارد دیگر پشتیبانی می کند. درست مانند Free Download Manager و iDM همچنین یک سیستم مدیریت فایل را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید تنظیم کنید هر فایل به چه فرمتی در چه مکانی ذخیره شود. برای بارگیری نرم افزار iDownload Manager به سایت رسمی آن مراجعه کنید و همچنین این نرم افزار به صورت کاملا رایگان منتشر شده است.

نکات مثبت:

  1. پشتیبانی از مرورگر های محبوب
  2. امکان دانلود چند فایل به صورت همزمان
  3. تقسیم بندی فایل ها بر اساس فرمت

نکات منفی:

  1. سرعت این نرم افزار در مقابل دیگر نرم افزارها کمی کندتر است.

نرم افزار قدرتمند Internet Download Accelerator

Internet Download Accelerator یک نرم افزار مدیریت دانلود عالی برای ویندوز است که قصد دارد سه تا از بزرگترین مشکلاتی که مردم هنگام بارگیری فایل ها با استفاده از یک مرورگر را دارند حل کند که عبارت است از سرعت بارگیری، امکان سرگیری بارگیریهای شکسته شده و مدیریت فایلهای بارگیری شده. درست مانند سایر مدیران بارگیری در این لیست Internet Download Accelerator برای دانلود و افزایش سرعت بارگیری از تقسیم فایل و برقراری چند اتصال با سرور استفاده می کند.  همچنین بارگیری های شکسته شده از سرورهای HTTP ، HTTPS و FTP را از سر می گیرد. IDA همچنین با کلیه مرورگرهای اصلی از جمله اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس، موزیلا، اپرا، نت نت اسکیپ، سافاری، Yandex Browser ،Vivaldi و غیره ادغام می شود.

نرم افزار قدرتمند Internet Download Accelerator

نکات مثبت:

  1. پشتیبانی از مرورگر های معروف
  2. قابلیت ادامه دانلود از بارگیری های خراب شده
  3. مدیریت آسان فایل های دانلود شده

نکات منفی:

  1. قابلیت دانلود از چند اتصال را ندارد.
  2. رایگان نیست.

مدیریت دانلود با نرم افزار Free Rapid Downloader

آخرین برنامه مدیریت دانلود برای ویندوز در لیست ما، Free Rapid Downloader است که یک نرم افزار مدیریت دانلود نسبتاً خوب با تمام ویژگی های مهم است. این نرم افزار بارگیری با زبان جاوا نوشته شده است که از بارگیری فایل ها از Rapidshare، یوتیوب، فیس بوک، پیکاسا و سایر سرویس های اشتراک فایل، از جمله موارد جدید مانند مگا پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به پشتیبانی از بارگیری همزمان از چندین سرویس، بارگیری فایل ها با استفاده از لیست پروکسی، پشتیبانی از پخش فیلم یا تصاویر، نظارت بر کلیپ بورد هوشمند و موارد دیگر اشاره کرد.

مدیریت دانلود با نرم افزار Free Rapid Downloader

نکات مثبت:

  1. پشتیبانی از سایت های ارائه دهنده اشتراک ویدئو
  2. دانلود از طریق لینک های موجود در کلیپ بورد
  3. پشتیبانی از پخش زنده ویدئویی

نکات منفی:

  1. کند بودن در تحلیل لینک ها

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با معرفی ۱۰ تا از قوی ترین و بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر کامپیوتر و لپ تاپ همراه انزل وب بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره نرم افزار ها معرفی شده در این آموزش دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • مرتضی says:

    idm رو میتونید راحت کرک کنید…

  • صابر says:

    با سلامj
    j downloader را دانلود و نصب کردم اما یک تو ضیح مخصری بدید چه طوری یک فایل صوتی یا تصویری را دانلود کنیم .

  • محمد لبیب says:

    آیا برنامه ای سراغ دارین که هنگام دانلود فیلم بشه اونو تماشا هم کرد ممنون میشم اگه کسی بدونه پاسخ رو برام ایمیل کنه اینم ایمیلم labib.mohammad@gmail.com

  • پیمان says:

    Flashget هم با اینکه خیلی ساله نسخه جدید نداده اما خوب کار میکنه