نرم افزار جلوگیری از دانلود و انتشار ویدیو با پلیر اختصاصی

نرم افزار جلوگیری از دانلود و انتشار ویدیو با پلیر اختصاصی (قفل گذاری و محافظت)

این روزها روند تولید و به اشتراک گذاری محتوا در فضا وب با زحمات و چالش های خاص خود مواجه است، یکی از این نگرانی ها به سرقت بردن و کپی برداری غیر مجاز از محتوا انتشار یافته بر روی شبکه اینترنت است. اگر محتوا مد نظر شما یک فایل ویدیویی و فیلم آموزشی است برای این فایل زحمات زیادی کشیده شده است و برای شما ارزشمند می باشد بهتر است قبل به اشتراک گذاری آن بر روی رسانه های رایج یک فکر اساسی جهت جلوگیری از انتشار غیر قانونی آن انجام دهید. در ادامه ما شما را با یک روش مطمئن جهت جلوگیری از دانلود و انتشار ویدیو بدون کسب مجوز آشنا خواهیم کرد.

چگونه از دانلود غیر قانونی فیلم و ویدیو جلوگیری کنیم؟

How to Prevent Illegal Downloading of Video

عدم رعایت قوانین کپی رایت یک مشکل دیرینه و اساسی در زمینه تولید و انتشار محتوا بر روی اینترنت است که متاسفانه راهکارهای ارائه شده قدیمی چندان برای جلوگیری از این عمل موفقیت آمیز نبودند بنابراین با پیشرفت تکنولوژی کم کم روش های نوینی برای محافظت از حقوق ناشر به روی کار آمد که در زمینه فایل های ویدیویی پلیر اختصاصی با قابلیت هایی نظیر پخش اختصاصی برای کاربران تعیین شده ، جلوگیری از ضبط صفحه و.. یکی از همین محصولات می باشد.

در ادامه کمی بیشتر شما را با فرایند محافظت از فایل ها ویدیو توسط پخش کننده اختصاصی آشنا خواهیم کرد و یک سرویس خوب فارسی زبان که دارای امکانات مناسب جهت حفاظت از داده شما را داراست معرفی خواهیم کرد.

قفل گذاری و جلوگیری از دانلود ویدیو چیست؟

دانلود ویدیو در اینترنت به روش های و ترفندهای گوناگون به راحتی امکان پذیر است، اگر شما نمی خواهید که ویدیو شما برای نرم افزارهای دانلود و یا سرویس های آنلاین دانلود ویدیو از صفحه مدنظر در دسترس نباشد به صورت پیش فرض کار سختی در پیش دارید چراکه در بیشتر مواقع ویدیو همچنان می تواند با استفاده از ترفندهای زیرکانه مثل ضبط کردن صفحه نمایش در دسترس قرار بگیرید. از این رو شما باید برای محافظت از فایل های خود از سرویس و برنامه های مخصوص برای به اشتراک گذاری فیلم های خود استفاده کنید.

قفل گذاری و جلوگیری از دانلود ویدیو چیست؟

این سرویس ها توسط روش های نرم افزاری مثل ایجاد یک نرم افزار اختصاصی و محیط اشتراک فایل اختصاصی که تنها برای کاربرهای که دارای لایسنس یا مجوز امکان مشاهده فایل ها را دارند و با ویدیوها غیرقابل ضبط شدن  روی فایل های شما قفل می گذارند و از دانلود کردن آنها توسط اشخاص سودجو جلوگیری می کنند.

اسپات پلیر چیست؟

در بین سرویس های فعال که برای محافظت از ویدیو و محتوا خدمات ارائه می دهند اسپات پلیر (SpotPlayer) یکی از گزینه های خوب وطنی می باشد که دارای امکانات مناسب برای قفل گذاشتن و جلوگیری از دانلود ویدیو است.

اسپات پلیر چیست؟

اسپات پلیر در حقیقت یک نرم افزار پخش کننده فایل های ویدیویی با امکانات نمایش فیلم ، فایل پی دی اف و صدا را به صورت رمزنگاری شده است. شما می توانید از طریق این محصول فایل هایی که برای شما ارزشمند هستند و نمی خواهید بدون اجازه کپی شوند با هنرجویان ، دوستان ، کاربران و.. خود به اشتراک بگذارید.

فایل های ویدیویی شما در این سرویس توسط روش های مختلف مانند ایجاد یک واترمارک یا برچسب اختصاصی بر روی ویدیو مدنظر به علاوه واترمارک صوتی ، کنترل دستگاه های مجاز به دسترسی فایل ها  و محدود کردن تعداد آنها، تعداد پلتفرم و همچنین لغو لایسنس های ایجاد شده ، ایجاد محدودیت دسترسی دوره ای به فایل ، میزبانی رایگان فایل های صوتی و تصویری با پهنای باند محدود و.. محافظت و نگهداری خواهند شد.

کارکرد اسپات پلیر چیست؟

به زبان ساده این نرم افزار آمده است تا شما را از دردسرها و نگرانهایی که برای اشتراک گذاری فایل های ویدیویی با دیگران روبرو هستید خلاص کند همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم محوریت اصلی برنامه برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و کپی برداری فیلم و ویدیو ها است اما اگر بخواهیم امکانات برنامه را به صورت تخصصی تر بررسی کنیم می توان موارد زیر را جزو برترین و کاربردی ترین امکانات اسپات پلیر دانست:

  • واترمارک تصویری (تا ۳ مورد)
  • جلوگیری از ضبط صفحه نمایش
  • قفل گذاری مجزا برای هر لایسنس
  • امکان استریم یا دانلود ویدیو
  • واترمارک صوتی
  • محدود کردن لایسنس ها به تعداد دستگاه پخش
  • لغو مجوز دستگاه ها
  • محدود کردن دسترسی به محتوا
  • جمع آوری آمار و ارائه گزارشات
  • بخش بندی دوره و عنوان بندی ویدیو
  • نمایش HTML و PDF
  • برگزاری آزمون در پخش کننده

کارکرد اسپات پلیر چیست؟

جهت مشاهده دقیق تر کارکرد هریک از موارد بالا پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه ویژگی های محصول اسپات پلیر حتما سر بزنید.

چطور به سرویس اسپات پلیر متصل شوید؟

اگر صاحب یک سرویس اینترنتی ، کسب و کار آنلاین و یا یک سایت شخصی و.. هستید می توانید بر روی سیستم مدیریت محتوا خود و یا با کمی برنامه نویسی از خدمات اسپات پلیر استفاده کنید. در حال حاضر این سرویس برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس ، افزونه Woocommerce و ارائه خدمات به صورت API در دسترس می باشد.

به طور مثال شما توسط این افزونه می توانید براحتی لایسنس دوره آموزشی آنلاین خود را که به صورت ویدیویی برگزار می شود در سایت خود به فروش برسانید و کاربران پس از خریدار مجوز دسترسی با دانلود کردن پلیر براحتی به دورهای شما دسترسی پیدا کنند.

چطور شروع کنیم؟

خب با توجه به توضیحات بالا اگر می خواهید این سرویس را تست و بررسی کنید براحتی وارد صفحه اصلی SpotPlayer شوید و سپس در بخش ناشران اکانت خود را ایجاد کنید، حالا پنل ناشران که دارای امکانات متعدد و قدرتمند قابل توجه است در اختیار شما قرار می گیرد. در نگاه اول به پنل می توان متوجه شد که امکاناتی که توسعه دهندگان اسپات پلیر در اختیار شمار قرار می دهند به خوبی توانایی رقابت با نسخه های خارجی را دارند علاوه بر اینکه بخش راهنما و وبلاگ اسپات پلیر یک چراغ راه برای شما خواهد بود.

SpotPlayer

در کنار همه این امکانات اگر هرگونه سوال یا مشکلی در کار با قابلیت های برنامه شما و کاربران سرویستان داشته باشند پشتیبانی سایت برای رفع آن به کمک شما خواهد آمد.

داشبورد ناشران این سرویس ساده و روان است و برای کار با آن احتمالا مشکلی نخواهید داشت چراکه فرایندی مثل اضافه کردن یک دوره به سرویس به سادگی پر کردن یک فیلد ثبت نام می باشد و شما در آن می توانید فایل ویدیویی مورد خود را آپلود ، سپس توضیحات و مشخصات آن را تعیین و برای دسترسی کاربران منتشر کنید.

کاربران شما نیز برای دسترسی به دوره ها با توجه پلتفرم مدنظر خود که در حال حاضر برای ویندوز و مک منتشر شده و بزودی برای وب ، اندروید ، لینوکس و آی او اس نیز در دسترس خواهد بود، نرم افزار SpotPlayer را دانلود و اجرا کنند. پخش کننده اسپات پلیر نیز همانند پلیرهای دارای یک رابط کاربری خوب و زیبا با قابلیت دسترسی به مشخصات دوره ، توضیحات لازم ، تنظیمات نرم افزار و.. می باشد.

تجربه و پیشنهاد شما چیست؟

با توجه به فراگیر شدن دوره های آنلاین در تمامی حوزه های بسیار مهم است که محتوا شما چگونه به دست کاربران می رسد و محصول شما چگونه توسط کاربران حمایت می شود. متاسفانه در حال حاضر راه های بسیاری برای دور زدن و استفاده غیرقانونی از داده های منتشر شده بر روی اینترنت در دسترس قرار دارند که می تواند یک خطر جدی برای کسب و کار و اعتبار شما باشد.

خوشبختانه با استفاده از تکنیک های روز در حوزه برنامه نویسی و توسعه نرم افزارها می توان از راه حل های امن و قابل اعتماد برای جلوگیری از به سرقت بردن سرمایه شما در حوزه آنلاین بهره برد. اگر می خواهید بر روی دوره های آموزشی و فایل های ویدیویی خود جهت مقابله با کپی غیر مجاز و اشتراک گذاری با دیگران قفل بگذارید پیشنهاد می کنیم حتما از این سرویس استفاده کنید و تجربه کار خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • کراکر توانا says:

    آقای میلاد نوروزی ،قفل اسپات پلیر کراک میشه چون برنامه نویسی ضعیفی داره و به راحتی دیکد میشه مثل سایر قفل های داخل بازار ایران قفل صدف و قفل ویدئو گارد (خیلی قفلگذارش خنگه 😉 این قفلگذارش اصلا نمیفهمه امنیت یعنی چی ،قفلگذارش داغون هست!!!) خب بگذریم ببین داداش میلاد قفل بایولاک به دلیل اینکه از هوش مصنوعی استفاده میکنه به این راحتیا کرک نمیشه قفلش یک متد خاص نداره و هر فایل را به روش پیچیده ای قفلگذاری می کنه مثلا من یک آموزش بورس دارم که قفل بایولاک داره و حدود ۵۰ فیلمه و جالبه که هر فیلم حفاظت خاصی داره و به هیچ وجه نمیشه به فایلها دست زد چرا؟ چون از طریق هوش مصنوعی کنترل میشه و دستکاری را تشخیص میده و جالبه که هر لایه امنیتی را حذف کنی نرم افزار قفل تشخیص میده و واکنش عملگرا نشون میده خب به همین دلیل هم هست که قفل بایولاک درحال استفاده روی بازی های بزرگ خارجی هست و هنوز کسی نتونسته در دنیا کراکش کنه ولی چون این قفل هوش مصنوعی سطح بالایی داره فقط شرکت های خاص و بزرگ در داخل ایران ازش استفاده می کنن و به قول یکی از دوستان که در نظرات پایین گفته هنوز شرکت های زیادی هستند که از سایر قفلهای قابل کراک مثل قفل صدف و قفل اسپات پلیر استفاده می کنند و زود هم کراک میشن پس زیاد خودتو نگران نکن دنیا ارزش غصه خوردن نداره ما ایرانیا اگه قفل بد داشته باشیم غصه می خوریم اگه هم یه قفل در حد بایولاک داشته باشیم که هیچکس نمیتونه کراکش کنه باز هم غصه میخوریم کلا ایرانی جماعت غصه خورش ملسه.

  • میلاد نوروزی says:

    سلام سایت خیلی باکیفیتی دارید و اطلاعات خوبی به بازدیدکننده می دهید، یک نظر دارم که امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد. به دلیل شغلم و علاقه زیادی که به یادگیری دارم فیلم های آموزشی زیادی تهیه کردم و اکثرا هم قفلگذاری هستند بسیاری از شرکت ها از قفل بایولاک استفاده می کنند و بعضی ها هم از قفل اسپات پلیر و مدتی هست که بعضی از آموزش هایی که با قفل اسپات پلیر قفلگذاری شده اند بصورت کراک شده در کانلهای تلگرامی و بعضی سایتها منتشر شده اند آیا راهی برای کپی قفل بایولاک نیز وجود دارد؟ من آموزشهای بسیاری دارم که با قفل بایولاک قفلگذاری گردیده اما به هرکس مراجعه می کنم برای کپی این قفل پاسخی دریافت نمی کنم و بسیاری از پاساژهای کامپیوتر مشهور تهران هم به محض شنیدن اسم قفل بایولاک میگویند این قفل کپی نمیشه دنبالش نرو خیلی برنامه قوی داره که اگر غفلت کنی میزنه سیستمتو نابود میکنه. تقاضای من از سایت شما اینه که یک راهکار برای کپی این قفل قرار بدید و چرا همه قفل ها در ایران کپی می شوند به غیر از بایولاک؟ آیا این قفل واقعا توسط ایرانی ها طراحی شده و اینقدر قوی هست؟ لطفا راهکار ارایه نمایید. سپاسگزارم

  • تام says:

    در زمینه موسیقی فعالیت دارم و خارج از ایرانم و پونزده شونزده ماهیه که آموزشام را قفل بایولاک گذاشتم و راضیم خیلی باکلاس و بسیار قدرتمنده و محیط کاربری جذاب و روانی داره و کاربرها اصلا گیج نمیشن رجیستری قفل راحته البته من از ورژن انگلیسی قفل بایولاک استفاده می کنم و پشتیبانی خوبی داره پاسخگو هستند و حتی کاربران را ساپورت می کنند فقط درباره قفل بایولاک نکته ای وجود دارد اینه که تبلیغات اینستاگرامی و تلگرامی ندارند که بارها به مدیریت این قفل گفتم و پذیرفتند اما هنوز هم نمی بینم که در اینستاگرام تبلیغ نمایند ولی من بسیار از قفل بایولاک راضیم و فروش بسیار خوبی دارم که امیدوارم همینطور خوب پیش بره.

    • غزاله says:

      سلام برای استفاده از بایولاک راهنمایی میفرمایید؟ چقدر هزینه داره ؟ چطور تهیه کنم؟

  • اصفهانی says:

    آقای شرفی آدرس پایین درستش اینه من خودم جستجو کردم قفل اسپات پلیر در این کانال کرک میشه:
    professorcracker@
    شما که گفتی قفل بایولاک خفنه من قبلا صابون قدرت این قفل به تنم خورده و چون میخاستم کپیش کنم زد لپ تاپمو داغون کرد (نظرات پایینو بخون) قفل بایولاک خیلی قوی و هوشمنده اما داداش میدونی اگه این قفل همه گیر بشه و همه شرکتها ازش استفاده کنن دیگه ۴ تا آدم فقیر که دلشون خوشه به کرک ویدیوها دیگه نمیتونن رایگان از محصولی استفاده کنن! حالا فعلا شرکت های بزرگ و پردرآمد از قفل بایولاک استفاده می کنن اما شما میای میگی قفل بایولاک خفنه پرچمش بالاست دیگه اونوقت بیا و جمش کن. دم شما هم گرم که هوای بچه های بی بضاعت را داری

  • شرفی says:

    آخرین ورژن قفل اسپات پلیر توسط @professorpracker کرک شده و فیلمهای قفل قابل استخراج می باشد. به تلگرامشون پیام بدین.
    خیلی باحاله قفل بایولاک را هیچکس نمیتونه کرک کنه چون خودشون کراکر هستند خب معلومه یارو خودش قفل میشکنه حالا خودش قفل زده خیلی قفل خفنی هست کلی حال می کنم چون یک ایرانی باسواد همیشه پرچمش بالاست
    ما ایرانی ها اگر هوشمون را در راه صحیح به کار ببریم واقعاً کولاک می کنیم دممون گرم

  • نادر says:

    این نرم افزار با کنترلی که بر لپ تاپ ایجاد می‌کنه بیشتر شبیه یک ویروس به نظر میاد و اینکه دادن این همه دسترسی خطرناک میاد به نظرم

    • محمود says:

      نادر جان قفل بایولاک بسیار قوی و حرفه ای طراحی شده و در حالت عادی هیچ کنترلی روی سیستم ایجاد نمی کند و به هیچ وجه ویروس نیست و فقط وقتی قصد کرک کردنش را داشته باشید واکنش تدافعی انجام می دهد. من در سوئد زندگی می کنم و چندین ماه است که اموزش های مختلفی از این قفل را انالیز کردم چون این قفل بصورت حرفه ای برنامه نویسی شده بنابراین اجازه اسکرین ریکورد و کرک را نمیده و برنامه به هیچ وجه ویروس نیست من تمامی کدهای این قفل را انالیز کردم لایه های امنیتی بسیار قوی و پیشرفته ای دارد غیرقابل کرک هست و هیچ راه نفوذی به این قفل وجود نداره و خیلی سریع هر فعالیتی را تشخیص و عکس العمل نشان میده من خیلی علاقه دارم با برنامه نویسان این قفل آشنا شوم چون نحوه برنامه نویسی بسیار کوتاه اما وسیع هست خودم برنامه نویس هستم و برنامه نویسی حرفه ای را درک می کنم بنظرم باید بیشتر از برنامه نویسان این قفل در ایران حمایت شود تا بجای مهاجرت در ایران به علاقمندان اموزش دهند این قفل یک شاهکار است پس از برنامه نویسان این قفل حمایت کنیم تا بیشتر توسعه یابد

  • امیرعلی اصفهانی says:

    سلام لطفا اگه کسی با قفل بایولاک کارکرده به من کمک کنه، من آموزش بورس ترید را خریداری کردم و پس از اینکه ویدیوهشو دیدم خاستم کپیش کنم و بفروشم ولی کرک که نشد و خاستم کپچر کنم که قفل نرم افزار جلومو میگرفت و بسته میشد (البته من این موضوع را اطلاع داشتم چون در هشدارهای قفل به این موضوع اشاره کرده بودند که اگه قصد کپچر داشته باشید قفل به دلیل هوشمند بودن سیستم را دائمی قفل خواهد کرد) بعداز دو سه دفعه یهو لپ تاپم ری استارت شد و دیگه بالا نمیاد و اخطار بایولاک می دهد حتی رفتم تهران و بردم مجتمع کامپیوتر رضا و مجتمع کامپیوتر پایتخت مهندسای بسیار حرفه ای و خبره بعد از چند روز که باهاش ور رفتن گفتند همه چی سالمه اما همه سخت افزارهای لپ تاپ قفل شده و حتی با تعویض هارد بازهم لپ تاپ بالا نیامد و فقط باید توسط شرکت بایولاک باز شود با شرکت بایولاک هم تماس گرفتم اما گفتند به دلیل عدم رعایت آگاهانه قانون کپی رایت سیستم شما بلا استفاده شده و دیگه جوابمو ندادند ۱۰ بار بهشون گفتم غلط کردم اما دیگه جواب ندادند حالا من موندم و یک لپ تاپ ۶۰ ۷۰ میلیونی بدرد نخور! من اشتباه کردم که هشدار بایولاک را جدی نگرفتم حتی قبلا هم همینجا در نظرات انزل وب خونده بودم که قفل بایولاک خیلی قوی و هوشمنده اما باورم نشد و فک کردم شوخیه حالا همه زندگیم توی اون لپ تاپه آیا کسی با اعضای تیم قفل بایولاک آشنا یا دوست هست که مشکل من را برطرف کنه بخدا هر هزینه ای هم که بخاد من حاضرم پرداخت کنم و قول میدم که دیگه چنین غلطی نکنم تورو خدا تو رو به هرکس دوسش دارید کمکم کنید همه زندگیم توی این لپ تاپه من اهل اصفهانم آیا کسی در اصفهان هست که بتونه بهم کمک کنه که خیلی بهتره اگه نبود هم هرجا بگید لپ تاپم را میارم فقط شما بازش کنید.
    A.isfahani.b654@gmail.com

    • محمود says:

      اقا امیرعلی اصفهانی چون قصد کپچر این قفل را داشتی لایه های امنیتی قفل عکس العمل نشان دادند اما یک راه حل وجود داره که بتوانی از لپ تاپ استفاده کنی،
      ۱- RAMهای لپ تاپ را خارج کن و کنار بگذار این RAMها دیگه بدون استفاده هستند مگر اینکه توسط بایولاک انلاک شوند
      ۲- هارد سیستم را خارج کن و توسط باکس های اکسترنال بطور کامل فرمت کن! (فرمت شود)
      ۳- RAMهای جدید تهیه کن و روی سیستمت قرار بده
      ۴- هارد فرمت شده را روی سیستم بگزار
      ۵- سیستم را روشن و بوت کن و ویندوز جدید نصب کن
      تنها راهش همین است

  • صمد خندان says:

    سلامی چو بوی خوش اشنایی ب همه جنتلمنها. رفقا در نظرات قبلی گفتندی که قفل بایولاک یک شبکه مافیایی در ایران هستندی که دست در دست هم دارند و اینکه با کانالهای تلگرامی که در زمینه شکستن قفلها فعالیت میکنندی دوست جونی هستند و همه قفلها را کرک میکنندی و یا همه کانالها مال خودشانه کاملا درست است این مورد را این حقیر ب چشم خود دیدهام چون درهمان کانال مشهور تلگرامی که قفلها را میشکند می ترسم اسم برم نظرم منتشر نشود ب محض انکه گفتم قفل بایولاک نیم ساعت بعدش از کانال پرتم کردند بیرون و مسدود شدم ی کانال دیگه هم دقیقا همین اتفاق افتاد خب تا اینجا رفقا درست گفتندی اما و اما من چندین ماهی مشرف شدم ب کشور چشم بادامی های دوست داشتنی کره عزیز و چندین اموزشی که از ایران خریدم و داشتم و به چند از رفقای خواهر و برادر گفتم این قفل را در کره و سئول عزیز ببرندی برای شکستن اما قفل شکنان محترم در کره نیز آواز عجز و ناتوانی سر داده اند و بعضی هم با تعجب گفته بودند که واقعا این قفل ایرانی است؟ شاید باقول dark133 فعلا کراکی برای اون نیست و قویترین قفل و لایسنس گذاری بایولاک است ولی ب نظرم باید خودمان دست ب کار شویم خب الان تکلیف چیست من که مهندس کامپیوتر نیستم که اگر بودم حتما می توانستم اما مگر این قفل بایولاک چقدر قوی برنامه ریزی شده که هیچ نبی بشری حاضر نیست انرا کرک کند همه می گویند قفلش هوش مصنوعی خطرناکی دارد اخه برادر اژدهاست؟ خب من هم می دانم که اگر بخواهی حرکتی بزنی میزند دهان سیستم را سرویس می کند ولی بلاخره یک فکری ب حال جیب و قربت ماهم بفرما و لطفا یک حرکتی بزنید و ممنون از رفقای انزل وبی عزیز اگه برای شما امکانش هست شما یک حرکتی بزن مدیونتیم بالام

  • dark133 says:

    منم خارجه ایران و فرانسه زندگی میکنم شاید ده سالم بیشتره اما میترا جون بهتره کمی روی زبان فارسیت تمرین کنی تا بجای کراک نگی کرایک! و بهتره چنتا اموزش زبان فارسی بگیری بجای سایر اموزشات.
    منم کراکرم اولم یادت باشه هیچ کراکری از هیچ قفلی نمی ترسه و نخواهم ترسید اما اینکه جوابت را نمیدن و گفتی لال شدن بخاطر اینکه قفل بایولاک هنوز کراک یا بقول خودت کرایک نشده یا لاقل فعلا کراکی واسش نیس همچنین یادت باشه قفل بایولاک اولین قفلی نیس که کراک نمیشه شاید توی ایران اولین و بهترین قفل با این قدرت باشه اما در دنیا خیلی قفلها هستن که تا حالاش کراک نشدن بعدشم قفل بایولاک چون توسط یه تیم کراکر نوشته شده پس بایدم با قفلهای دیگه فرق داشته باشه البته خیلی از قفلهای مشهورم تو دنیا هستن که توسط تیمهای کراک نوشته شدن و کراک نمیشن قفل بایولاک چون از سیستم کدنویسی دستی خط به خط استفاده میکنه و هوش مصنوعی واکنشی داره پس کراکرا را با مشکل جدی روبرو میکنه و کلا تا زمانی ارومه که کاری باش نداشته باشی مسه افعیه اگه کاری باش نداشته باشی از کنارت رد میشه میره همین که سربسرش بزاری شروع به عکس العمل خطرناک میکنه و نیشت میزنه واسه همینم سروکله زدن باش ریسکیه و باس احتیاط کنی نزنه سیستمت را نابود کنه من شش ماهیه این قفل دستم رسیده و مرتبم وب را سرچ میزنم چیزی پیدا کنم اما پیدا نمیشه و فک کنم دلیلشم همین واکنشی بودن این قفل در مقابل کرک هس و واکنشایه که از خودش نشون میده و یکدفعه میزنه سیستمه کراکرو نابود میکنه یکی از دوستام یه کراکر فرانسویه داشته روی قفل بایولاک کار می کرده مثلا کرکش کنه که یکدفعه زده سیستمش را ترکونده حالا اسم بایولاک که میشه شروع میکنه فحش دادن به ایرانی ها و میگه شما ایرانی ها دیوونه هستین! منم میخندم میگمش ها ها ها ما دیوونه ایم و هر وقت میخام سربسرش بزارم بش میگم کاری نکن بگم بایولاک از ایران بیاد قورتت بده کلی عصبانی میشه جوش میاره. حالا میترا جون اگه من چیزی پیدا کردم یا تو چیزی پیدا کردی همینجا بزار البته بعضی ها اینجا پیام دادن که کراک کردن اما دروغ گفتن الکی گفتن منم هیرون همین حرفاشون شدم و زیاد سرچ زدم همش کلابرداریه چون قفل بایولاک تا حالا کرک نشده اخه فایلهاش جورواجور کد میشه اصلا از یه روش استفاده نمیکنن من پنجتا آموزش دارم همش بام فرق داره و سبکای متفاوت قفل شدن نمدونم چطوری دستی اینهمه فایلرو برنامه نویسی میکنن واقعاً شایدم دیوونن یا مغزاشون پیچ خورده

  • میترا says:

    سلام میشه لطفا طریقه کرایک قفلها را توزیح بدید من خارج از ایران زندگی می کنم و دسترسی به بازار کامپیوتری داخل ایران که ندارم بخام برم اونجا نرم افزارها را بدم کرایک کنن پس میشه توزیحات کامل بدید قفل اسپات پلیر را مینتونم توسط نرم افزارهای فیلمبرداری فیلم بگیرم اما اموزشهای پزشکی بایولاک هم دارم که نمیشه کاری کرد بسیار در نت سرچ کردم اما برای کرایک بایولاک پیدا نمیشه به چندتا ایدی تلگرامی هم که کرایک میکنن مسیج دادم اما گفتند اسپات پلیر را پول بدهم کرایک میکنند اما بایولاک را جواب نمیدهند مثل اینکه از بایولاک می ترسند چون یهدفه لال میشوند! لطفا اگر کسی اینجا راهی میدانه به من هم بگوید چون من در کشور دیگر زندگی میکنم و خرید اموزشها از ایران برایم سختیه پس مرا کمک کنید لطفا کمک کنید

  • بهزاد معینی says:

    سلام لطفا به همه اطلاع رسانی نمایید. من یک پکیج آموزش مکانیک از ایران خریداری کرده ام و این پکیج از پلیر اسپات پلیر استفاده می نماید چند روز پس از نصب این پلیر به طرز عجیبی اطلاعات اکانت های من دستکاری و هک شده بودند با اینکه من آنتی ویروس بسیار قوی و فایروال جداگانه روی سیستم خود نصب دارم اما چون این پلیر آنلاین استریم و نیاز به اتصال به اینترنت دارد بایستی اجازه دسترسی می دادم پس از آنکه با یک متخصص امنیت شبکه در اینجا صحبت کردم و سیستم مرا بررسی کرد به من گفت اسپات پلیر مرتباً اطلاعات سیستم تو را ارسال می نماید و از طریق اسپات پلیر هک شده ای و من هم سریعاً آنرا حذف نمودم و اکانت های خود را مجدد سیف نمودم بنابراین به همه هموطن های ایرانی عزیزم هشدار بدهم که مواظب سرقت اطلاعات و هک اکانت های خود توسط اسپات پلیر باشید چون تمامی اطلاعات شما را هک می نماید. لطفاً توجه نمایید اسپات پلیر یک تروجان و یک ابزار هک است. مدیریت انزل وب لطفاً به همه اطلاع رسانی فرمایید تشکر

    • مصطفی رحمانی says:

      سلام. برای آنلاک کردن قفل بایولاک سرچ کنید شکستن قفل بایولاک شماره منو پیدا می کنید. اینجا نمی تونم شماره بذارم. شکستن قفل بایولاک ۵۰۰ تومن آموزش شکستن قفل بایولاک ۳ میلیون تومن. قفل بایولاک یک back door داره که گویا برای خودشون گذاشتن ولی من پیداش کردم و از اون طریق میشه قفل بایولاک رو هک کرد و فایل هاشو کشید بیرون

      • سجاد ب says:

        چرت گفتی، همه فهمیدن از طرف قفل های کرک شده میای اینجا مطلب میزاری! من سرچ کردم دیدم دروغ میگی هیچ شماره ای نیست. میدونی چرا چون قفل بایولاک را نمیشه شکست. تو بجای اینکه شماره بدی یه لینک از کرک قفلی که میگی بگذار اینجا یا لااقل یک لینک کرک نشده حتی از این قفل بگذار اینجا اگه راست میگی. بز بز قندی قفل بایولاک به دلائل خاص قابل انتقال و کرک نیست همچنین قفل بایولاک توسط یکی از قویترین برنامه نویسان ایران به نام دکتر امین صفری برنامه نویسی شده که همه میشناسنش خودش سلطان کرک هست. هر کس ادعا می کنه که این قفل را میتونه کرک کنه لازم نیست کرکش را اینجا بگذاره اگه راست میگه لینک قفل کرک نشده و فایل هایی از این قفل را اینجا بگذاره! آخه گلابی مگه قفل بایولاک آنلاینه که بک دور داشته باشه و تو بتونی هک ش کنی! مگه قفل بایولاک فایل داره که تو بکشی بیرون! آخه چقدر تابلویی؟ میشه فقط یه لینک از این قفل بگذاری نمیخاد کرکش کنی فقط اگه راست میگی یک لینک از این قفل اینجا بگذار. راستی دفعه بعدی که خواستی اسم قفل بایولاک را ببری به مامانت بگو قنداقت کنه شب هم کنارت بخوابه تا از ترس …
        شما به جای اینکه بیایی کامنت فیک بنویسی برو یه فکری به حال قفل کرک شده خودتون بکنید که ترکوندنش.
        ممنون از مدیریت انزل وب

      • سجاد ب says:

        آقای به اصطلاح (مصطفی رحمانی)، انزل وب یک سایت کاملاً آزاد هست که با رعایت شرافت نظرات را منتشر می کند. امکان ندارد حتی یک واو را حذف کند مگه اینکه مربوط به مسائل اخلاقی باشد. تو گفتی:(اینجا نمی تونم شماره بذارم)- چرا نمی تونی؟ چون دروغ گفتی. اگه راست میگی شماره تماس بگذار تا برای شکستن قفل باهات تماس بگیرن. هیچکس شماره تو را حذف نخواهد کرد.
        آخه از نوشته هایت معلوم می شود که هنوز قفل بایولاک را یکبار ندیدی چون هر چه که گفتی اصلاً مربوط به این قفل نیست!
        ما این قفل بایولاک را سه سال هست که روی محصولاتمان گذاشتیم به والله هنوز یکبار هم یک ویدیو را کسی نتوانسته منتشر یا کپی کند. فروش محصولاتمان مستمر هست. چرا بعضی ها اینقدر کثیف هستند و می خواهند زحمات دیگران را خراب کنند. من قبلاً از سایر قفل ها استفاده کردم و کرک شدند الان هم بعضی ها از قفل آنلاین استفاده کردند بازهم کرک شده اما تنها قفلی که کرک نمیشه قفل بایولاک یا همان قفل دکتر امین صفری است این آدم در یک کلمه یک انسان واقعی هست سه ساله که باهاشون کار می کنیم دریغ از یکبار عصبانیت همیشه با روی خوش و مهربان و بسیار مؤدبانه برخورد می کنند و بسیار در کارشان منظم هستند البته از تیم یک دکتر متخصص غیر از این انتظار نمی رود
        اما آقای محترم! سعی کن بجای حسادت و دروغ گفتن خدا را شاهد قرار دهی و همانند یک فردی که از ملت امام حسین و شیعه علی (ع) هست صداقت را پیشه کار خود نمایی. دعا می کنم تا خداوند مرض حسد و دروغ گویی تو و امثال تو را شفا دهد.
        مدیریت انزل وب ممنون که انتشار آزاد نظرات با رعایت انصاف مد نظر شماست.
        ممنون

  • کامی says:

    عجیب است در هندوستان شرکت های بزرگ تولید فیلم از قفل بایولاک استفاده می نمایند و هرگز فیلم های انها منتشر و شکسته نمیشود اما در ایران شرکت ها خودشان دوست دارند فیلم هایشان منتشر شوند من در چندین کانال تلگرامی عضویت دارم و همه پکیج های اموزشی کنکوری ها را منتشر می کنند اگر جداً دوست دارید فیلم های شما منتشر نشود چرا از همین قفل نمیگزارید در سایت کنکور حرف اخر دیدم که معلم تدریس التماس می کرد که فیلم ها را کپی نکنید خب معلم دانا بهتر نیست بجایی التماس از قفل قوی استفاده کنی دلم برایش سوخت اما ما ادمها شلاق نادانی خودمان را میخوریم بهترین قفل در کنارتان هست اما از فرصت استفاده نمینماید

  • هموطن says:

    سلام به مدیران سایت خوب انزل وب، روی سخن من با آقای دکتر امین صفری این نابغه قفل گذاری و مهندسی معکوس می باشد آقای دکتر صفری من بارها در سایت بایولاک کامنت گذاشتم اما مثل اینکه به دست شما نرسیده است. آقای دکتر صفری اینکه شما یک نابغه و یک نخبه بی نظیر در زمینه قفل گذاری و مهندسی معکوس هستید و همانند شما در دنیا انگشت شمار هستند شکی نیست اما اینکه شما علم و دانش خود را در زمینه معکوس بکار برده اید هم شکی نیست. اینکه شما خود تولید کننده و برنامه نویس یکی از بهترین قفل های نرم فزاری و قفل فیلم و مولتی مدیا در دنیا هستید جای شک نیست این پیشرفت شما باعث افتخار همه هموطنان شما می باشد ما می دانیم که قفل بایولاک برای اولین بار به عنوان یک قفل ایرانی در خارج از ایران هم مشتری دارد و حتی چند شرکت بازی سازی و قفل گذاری نیز با شما قرارداد مشاوره و همکاری بسته اند اینکه قفل شما بهترین قفل ایران است و غیرقابل کپی و کرک می باشد بسیار جای خرسندی دارد اما با همه این افتخارات چرا قفل سایر شرکت های ایرانی را کرک می نمایید؟ من نیز در گذشته برای قفل گذاری محصولاتم از قفل یاقوت سرخ استفاده کردم و شما و آن کانال های تلگرامی مافیایی همه فیلم هایم را دیکد کرد و اکنون نیز که از قفل اسپات پلیر استفاده می کنم باز هم شما تمامی محصولات من را دیکد و منتشر کرده اید بخدا این منصفانه نیست من قبول دارم که اشتباه کردم که از قفل بایولاک استفاده نکردم و این را نیز می دانم هر شرکتی که از قفل بایولاک استفاده نماید هرگز محصولاتش کرک نخواهد شد اما من اشتباه کردم و بخاطر اینکه قفل اسپات پلیر ارزانتر بود آنرا انتخاب کردم قبول دارم قفل ضعیفی هست و کاربران من هم از امکانات این قفل ناراضی هستند قسم میخورم که اگر شما به من تخفیف می دادید از قفل بایولاک استفاده می کردم و هرگز سراغ سایر قفل ها نمی رفتم اما اکنون من همه سرمایه زندگیم را با قفل اسپات پلیر حفاظت کردم و شما آنها را به راحتی و یک شبه کرک و منتشر می نمایید.
    امثال من زیاد هستند که ویدیوهایشان را کرک نمودید مثل مؤسسه کنکوری جهشینو و بسیاری دیگر. آقای دکتر صفری من به عنوان یک هموطن از شما تقاضا دارم که این استعداد بی نظیری که خدا به شما و دوستانتان عطا کرده است را در مسیر درست به خدمت گیرید شما نخبه این مملکت هستید و ارزش استعداد و هوش شما خیلی بیشتر از این حرفهاست شما با این کارتان باعث ورشکستگی بسیاری از شرکت ها خواهید شد قسم می خورم من فقط بخاطر اینکه اسپات پلیر ارزانتر بود آنرا انتخاب کردم و اگر بودجه ام می رسید اولین انتخابم قفل بایولاک بود خودتان بهتر می دانید شرکت های کنکوری بزرگی که از قفل بایولاک استفاده می کنند بسیار بسیار درآمد دارند و بسیار ثروتمند هستند اما شرکت های کوچکی مثل ما زیاد درآمد نداریم و هزینه های زیادی نیز داریم. من به عنوان هموطن از شما و تیم نخبه بایولاک تشکر می کنم و به شما جوانان و نخبگان افتخار می کنم و به خود می بالم اما شما که اینقدر باهوش و قدرتمند هستید لطفاً استعداد خود را در مسیر کمک به دیگران استفاده نمایید و به هموطنان خودتان کمک نمایید و جلوی ورشکستگی آنها را بگیرید و باعث پیشرفت آنها شوید.
    سایت آزاد انزل وب مجدد از شما و مدیریت خوب شما تشکر می نمایم

  • محمد غیاثی says:

    سلام انزل وب. آقا من از مطالب سایر صفحات سایت شما خیلی استفاده کردم و همیشه هم مطالب خوبی می نویسید اما این چه وضعشه؟ من در گوگل قفل بایولاک را جستجو می کنم اما این صفحه میاد که مربوط به قفل زاغارت اسپات پلیر هست. بابا این اسپات پلیر زرشک هم نمی ارزه تو تلگرام همه فیلم های شرکت هایی که با اسپات پلیر قفل زدن داره منتشر میشه شما برو به کانال فیلم طلایی همه پکیج ها را گذاشته اکثرشون هم یا با قفل اسپات پلیر قفل شدن یا با قفل یاقوت سرخ هم قفل اسپات پلیر کرک شده و هم قفل یاقوت سرخ کرک شده. انزل وب عزیز میشه یک صفحه اختصاصی برای قفل بایولاک بزارید از خصوصیات و امکانات این قفل همچنین از نمونه کارهای این قفل همچنین نمونه شرکت هایی که از این قفل استفاده کردند. از هر کس می پرسم دنبال یک قفل خوب می گردم میگه فقط قفل بایولاک و بعضی ها هم میگن بعضی بازی های خارجی خیلی گرون هم دارن از قفل بایولاک استفاده می کنن و تا الان هم کپی نشدن و هر جا میگردم هم یک نمونه از کپی یا کرکش وجود نداره خب اینکه خیلی خوبه دمشون گرم اما میشه شما با شرکتش صحبت کنین و اطلاعات بیشتری داخل سایت انزل وب از این قفل بزارید چون فکر میکنم با شما بیشتر همکاری میکنن من خیلی دنبال این قفل هستم لطفاً مثل همیشه همت کنین و هوای بازدیدکنندهاتون را داشته باشید و به درخواستهاشون پاسخ مثبت دهید. لطفاً توضیحات و مطالب اختصاصی درباره این قفل بذارید. دم شما هم گرم انزل وب عزیز

  • Katrin says:

    salam سلامتی شما من Katrin از هندوستان هستم. قفل بایولاک (biolock.ir) قویترین پراتکت و قفل است یک کمپانی استودیو هندی (madeeasy) پس از اونیکه اکثر قفلهای هندوستان را تست نمود اکنون حاضر ویدیوهاش را توسیط قفل بایولاک قفل نموده است البته ویدیوهای سطح خیلی بالا که گران هستند توسیط قفل بایولاک قفل شده اند و کسی نمیتوند این قفل را خراب نماید و این استودیو در حال تمدید و گسترش سایر ویدیوها با قفل بایولاک است also یک کمپانی استودیو در فرانسه (alliancefr) از قفل بایولاک برای ویدیوهاش استفاده نیموده است قفل بایولاک یک برند انترنشینال است اما من در هندوستان نمی توانم این قفل را خرید نمایم چون ما یک استودیو محدود اموزش هستم اما پرداخت قفل بایولاک ریال ایران است و ما نمیتوانم پول را به ریال ایران به آنها بدهیم و پرداخت من دلار است ایا در ایران currency exchange برای من است؟ من خرید از قفل بایولاک را اجرا نماید؟
    لطفا به من کمک نماید تا ما قفل بایولاک را خرید کنم.
    Thank you very much
    Katrin, India, Mumbai

  • مرتضوی says:

    سلام ما که مدرکمون را گرفتیم و از ایران زدیم بیرون و خیلی جالب شد بلاخره سلطان کرک نقاب از چهره خود برداشته آقای دکتر صفری و سایت بایولاک را بنیانگذاری نمودید شما در دانشگاه ما بودید همان زمان دانشجویی هم نرم افزارهای تخصصی که هیچ کرکی نداشتند و هنوز هم ندارند را در دانشگاه کرک می کردید نمونش DNAو clcو codonو oligo… و سایر نرم افزارهای رشته جالب بود که از دانشگاههای دیگه می آمدن التماس می کردن به بچه ها که فلان نرم افزار را به ما هم بدین آخه فقط بچه های دانشگاه ما داشتن و حتی کرک ها را بنام دانشگاه می زدین نه به اسم خودتان اما همه اساتید سر کلاسها از شما تعریف می کردن و شما را مثال می زدن یادمه که در یک کنگره بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد رییس بزرگترین پژوهشکده از شما دعوت به همکاری کرد خب بلاخره سلطان کرک تاج گذاری کرد البته حیف چنین استعدادهایی در ایران واقعاً حیف و صد حیف ایران لیاقت چنین نخبه هایی را ندارد. برایتان آرزوی موفقیت می نمایم.

  • مسرور says:

    سلام پشتیبانی انزل وب دوستان سایت شما فقط با ف ی ل تر شکن باز میشه چرا؟ در مورد قفل بایولاک من تحقیق کردم همه میگن خیلی قدرتمنده و عالیه حتی در کانال های خفن کرک هم نوشتن اگه قفل بایولاک هست کرک نمیشه من جستجو کردم که نمونه ای پیدا کنم در آپارات دیدم محصولات حرف آخر اما پسرخاله کنکوری دارم که همه محصولات حرف آخر را داره من هم ازش گرفتم محصولات حرف آخر فقط با یاقوت سرخ قفلگذاری شده و خیلی خیلی راحت کرک شد پدرسوخته حرف آخر الکی گفته قفل من بایولاک هست درصورتیکه نیست. البته من با قفل بایولاک تماس گرفتم و قصد دارم یکی از محصولات شرکتم را بدهم بایولاک قفلگذاری کنه تا هم نمونه کارش را ببینم و هم خب ویدیوهامون را کسی نتونه کپی بزنه بلاخره روزی رو دیدم که یه قفل ایرانی مثل بایولاک حرفی برای گفتن داشته باشه آخه از بس در دنیا تحقیرمون کردن عادت کردیم به تحقیر شدن. از همه دوستانی که با نظرات خوب مرا راهنمایی کردند ممنونم. انزل وب یه فکری برای ف ی ل ت ر بودن سایت بکنید لطفاً

    • سورنا says:

      سلام مسرور جان.اینکه قفل بایولاک قدرتمنده و خیلی عالی هست بحثی ندارم اما اینکه در کانالهای کراک می نویسند کراک نمیشه چون همه کانالها مال خود تیم بایولاک هستند همه اعضای تیم بایولاک از بچه های نخبه دانشگاههای یک ایران هستند اون دکتره بایولاک هم که یک قفل شکن و کراکر مشهوره حتی اون کانالی که همه پکیج ها رو کراک میکنه و برای دانلود مجانی میزاره یا مال خودشه یا مال دوستاشه آخه اون دکتره هم اهل جنوب هست بلاخره جنوبیه خب همه اون کانالها هم جنوبی هستن پس معلومه که قفل صدف. قفل یاقوت سرخ. قفل لاوین۲۴. قفل اسپات پلیر و فیلمهای حرف اخر و فیلمهای همه موسساتی که از بایولاک استفاده نکردن کراک میشن پس فقط میمونه بایولاک هرکس از قفل بایولاک استفاده کنه فیلمها و ویدیوهاش کراک نمیشه چون قفل مال خودشون هست من کاری به خوب و بد کارشون ندارم اما من مطمینم که همه کانالهای کراک مال خودشونه چون اینا خیلی مشهورن من یک فیلم از تاندرسافت دادم بهشون مثل برق کراکش کردن هرچی قفل هست اینا کراک میکنن حالا خودت فکر کن یک کراکر بیاد و قفل گزاری کنه خب معلومه خیلی قویه لطفا اگه محصولات خودتو دادی به بایولاک قفل بزنه یه کامنت همینجا بزار تا بدونیم آیا ویدیوهای تو دیگه کراک شدن یا نه.انزل وب مچکریم

  • میرکریمی says:

    سلام ممنون از سایت انزل وب که از نخبگان کشور حمایت می نماید برای من به عنوان یک ناشر که سالها در حوزه نشر پزشکی فعالیت می نمایم مهم نیست که یاوه گویان چه حرف هایی بزنند برای من مهم این است که قدمی حتی بسیار کوچک در جهت رضایت خدا و حفظ منافع و حق الناس بردارم در این سالهای اخیر با هر زحمتی که بوده سرمایه ای فراهم نمودم و بهترین اساتید برای تدریس کنکورهای دستیاری پزشکی را دعوت نمودم و پس از تولید فیلم های بسیارعالی برای کنکورهای تخصص های پزشکی جهت جلوگیری از کپی فیلمهای آموزشی و دور بودن از گزند افراد دزدی که یک شبه سرمایه و زحمات مردم را بر باد می دهند به دنبال یک قفل و حفاظت بسیار قدرتمند برای فیلم های آموزشی ام گشته ام و از قفل صدف استفاده کردم که پس از سه ماه کپی شد سپس به تقلید از موسسه حرف آخر قفل انگلیسی یاقوت سرخ را خریداری کرده ام که آن نیز هم بسیار کند بود و هم بسیار ضعیف و پس از از ۵ ماه فیلم هایمان در همه دانشگاهها پخش شد خلاصه آنقدر مأیوس و ناامید شده بودیم که قید همه چیز را زده بودم چون همه سرمایه مان داشت از دستمان می رفت تا اینکه از طریق برادر یکی از پزشکان قفل بایولاک دکتر صفری به ما معرفی شد البته ایشان به صورت غیررسمی و فقط به صورت خاص در زمینه قفل گذاری فعالیت می نمودند و عمده فعالیت ایشان در همان شرکت اصلی خودشان یعنی پسته۲۴ رفسنجان بود و ما پس از صحبت با ایشان و علیرغم اینکه ایشان به ما اطمینان دادند که جای نگرانی نیست اما ما کماکان به شدت ناامید و مردد بودیم و اغلب همکاران در موسسه می گفتند این قفل بایولاک هم همانند سایر قفل ها است اما ما چاره دیگری نداشتیم جز اطمینان کردن و سپس با همه دوستان عهد بستیم که اگر اینبار نشد کل قضیه را رها خواهیم کرد و دست از این فعالیت علمی زیانده بر خواهیم داشت. با عنایت خداوند مهربان و با تلاش تیم قفل بایولاک قریب به دو سال است که کلیه فیلم های آموزشی و جزوه های کنکوری پی دی اف ما توسط قفل بایولاک حفاظت شده است و حتی یک مورد گزارش از کپی محصولاتمان نداشته ایم و حتی وقتی بچه های موسسه با افرادیکه قبلاً کپی فیلمهای ما را می فروختند تماس گرفتند برای خرید کپی فیلم ها آنها با حالت خنده گفتند برو آقا خدا بیامرزه کپی ها رو! الان دوساله که دیگه فیلماشون رو کسی نمیتونه کپی کنه برو اصلیشو بخر که به صرفه تره! و این خیلی برای ما لذت بخش بود و خدا را هزاران بار شکر می نماییم که علاوه بر اینکه تمام هزینه هایمان جبران شده بلکه موسسه ما به سوددهی بسیار زیاد رسید و از این بابت خدا را شکر می نمایم و هرروز برای تیم بایولاک دعا می کنیم و با خود عهد بستیم که این قفل بایولاک را به همه افراد و شرکتها و موسساتی که مثل ما ناامید شده اند و در حال ورشکستگی هستند معرفی نمایم تا آنها نیز همانند ما و به لطف خدا نجات پیدا کنند و با این کار از یکسری از جوانان بی ادعا و نخبه کشورم نیز حمایت نماییم چراکه این روزها هیچکس به فکر نخبگان این کشور نیست و هنگامیکه از کشور خارج می شوند افسوس می خوریم و تازه قدر آنها را می دانیم و اکنون ما باید خودمان هوای نخبه های جوان را داشته باشیم همچنین از سایت انزل وب بسیار سپاسگزارم که از قفل بایولاک حمایت کرده است و وقتی نام این قفل را در گوگل جستجو می نماییم پس از سایت اصلی بایولاک سایت انزل وب قرار دارد و این نشان از حمایت شما عزیزان از جوانان نخبه این کشور است و در پایان باید این را بگویم که شاید بسیاری از یاوه گویان مرا متهم نمایند به هزاران حرف بی اساس و هزاران تهمت به بایولاک و طرفداری از آنها اما خدا می داند و بس. موسسه ما با افتخار حامی و مبلّغ قفل بایولاک است چون او به لطف خدا ناجی ما شد. تشکر از انزل وب عزیز

    • احمد says:

      اگه راست میگید و صرفا یه تبلیغات چی فیک نیستید آدرس سایتتون یا اپی که با بایولاک محافظت شده رو بذارید

      • بادران says:

        احمدجون تو چقدر ساده ای یا چقدر …! اخوی کی میاد محصول موسسه خودش را بزاره برای دانلود عمومی. حاجی فکر کنم یا تو خیلی مبتدی هستی یا خیلی … خلاصه احمد جون میشه یه عکس از کارت بانکی خودت با رمز اینترنتی خودت بزاری اینجا اگه راست میگی و صرفا یه تبلیغات چی فیک نیستی. دمت گرم خیلی باهوشی

    • ااا says:

      به دزدی و فشار آوردن رو مردم بیچاره افتخار هم میکنید؟ تاسف داره

      • ساناز says:

        سلام انزل وب سایت خیلی خوبی دارید. اما من در جواب این فرد باید بگم ما ایرانی ها یک خصلت خیلی خیلی زشتی که داریم اینه که خیلی حسودیم و اگه خودمون نتوانیم کاری را انجام بدهیم یا شروع به تخریب می کنیم یا تهمت های زشت به آن فرد می زنیم. به نظر من کسیکه دوست دارد دسترنج دیگران را مفت دانلود کند دزد هست نه کسیکه روی فیلمهای خودش قفل می گذارد تا دزدان نتوانند کپی کنند. مردم بیچاره دزدی نمی کنند این امثال شما هستند که بیچاره نیستند پول هم دارند اما عادت به حرام خوری کردند آقای خاوری رییس کل بانک ملی بود فقیر و بیچاره نبود اما ذاتش دزد بود چون عادت به مفتخوری کرده بود دقیقاً ایشان هم نظر شما را داشت! دوست داشت دسترنج دیگران را مفت بخورد!!!

  • محمد لطیفی says:

    سلام به همه دوستان بخدا من ایرانی هستم.
    ترکیه زندگی می کنم اینجا یکسری آموزشها از جمله اموزش زبان خریداری کرده ام اما با قفل بایولاک حفاظت شده اند هرکارش می کنیم نمیشه از روی مانیتور فیلمبرداری کرد تو اینترنت هم هرچه سرچ می کنم چیزی پیدا نمیشه، یکی از آموزش ها را دادم به چندتا برنامه نویس و قفل شکن معروف در ترکیه ولی میگن این قفل بایولاک از الگوریتمهای خاص استفاده کرده که تا حالا ندیدن و حالا خودم علاقه مند شدم ببینم تو ایرانی کسی تا حالا توانسته از این قفل فیلمبرداری کنه یا قفلشون را بشکنه چون واقعاً اعصابمو خورد کرده به دوستم در آلمان فرستادمش که مهندسه IT هست اونم داده به هرکس میشناخته اما میگه قفل بایولاک یک قفل وحشیه و بهش گفتن فوق العاده برنامه نویسی شده و نمیشه شکستش یا کپی اش کرد.میشه مرا راهنمایی کنید.آدرس سایتشون هم در ایران اینه …. لطفاً به من کمک کنین تا بتوانم کپی اش کنم. یک keygen هم پیدا کنید برای کدهای فعالسازی کارم راه میوفته. لعنتی چند ماهه داره دیوونم میکنه کلافه شدم خیلی لطف میکنین هم وطن های عزیز اگه کمک کنین

    • مهدی says:

      بابا ایول سلام به تو ای ایرانی عزیز… اتفاقا من هم هند زندگی میکنم اما برعکس تو دنبال یه قفل میگردم که محشر باشه اتفاقاً قفلها و نرم افزارای هندی خیلی زود زارت میشن و شکسته میشن حالا تو بجای اینکه قفل ایرانیه افتخارت باشه و کیف کنی عصابت خرد شده؟! بابا تو دیگه کی هستی؟ حاجی میشه اینایی که گفتی راسته؟ آخه همه این چیزایی که درباره قفل اینا گفتی تو رویاهای منه، آدرس سایت رو که یادت رفته بگی اما من اسم قفل بایولاک را در گوگل دنبال کردم و رفتم به سایتشان و اینفوهای محصولاتشان را دیدم کلی حال کردم کامنت هاشون هم که خیلی ازشون تعریف شده تیمشون نخبه دکتر هستند؟ حاجی من اینجا کلی فیلم تولید کردم چندماهه سرگردانم و دنبال یه قفل میگردم سایت انزل وب دم شما هم گرم. من دنبال چیزی میگردم نشه شکست این رفیق دنبال شکستن قفل کشور خودشه و ناراحته که آلمانیا و ترکی ها نمیتونن بشکنن بابا دمت گرم! بابا قفل بایولاک دمت گرم که ایرانی همیشه پرچمش بالاست. بوووووووس

    • aya says:

      میشه لطفا بفرمایین چطوری دانلود کنیم ویدیو رو تو اسپات پلیر؟یا چطوری ریکورد کنیم؟

  • مجید says:

    آشغاله این برنامه

    • مرتضی says:

      سلام تشکر از انزل وب. آقا مجید همونطوری که نوشتید این برنامه اسپات پلیر (SpotPlayer) خیلی ضعیفه و به راحتی فیلم هاشو میشه دانلود کرد. انزل وب لطفاً اطلاع رسانی بفرمایید تا مردم ضرر نکنند. در ضمن سایت شما بدون فیلترشکن باز نمیشه!

  • ارش says:

    خوب نهایتا یک گوشی بگذارید جلوی screen و کپچر کنید
    دیگه اخرش اینه دیگه

  • salehja says:

    راه شکستنش چیه؟
    دهنمون سرویس شد

    • بهروز says:

      متاسفانه خیلی راحت میشه ازش کپچر اسکرین گرفت

      • مری says:

        چجوری؟با چه نرم افزاری؟

      • مرتضی says:

        تشکر از انزل وب- دوستان این اسپات پلیر (SpotPlayer) خیلی راحت میشه فیلمهاشو دانلود کرد مثل آب خوردن حواستون جمع باشه سرتون کلاه نره! انزل وب ممنونم که مثل همیشه شفاف هستین.

      • مرتضی says:

        تشکر از انزل وب- دوستان این اسپات پلیر (SpotPlayer) خیلی راحت میشه فیلمهاشو دانلود کرد مثل آب خوردن حواستون جمع باشه سرتون کلاه نره! انزل وب ممنونم که مثل همیشه شفاف هستین.

        • علی اکبر says:

          چرا چرند میگید اگر میشه بفرمایید چطوری مهندس جان حرف مفت زدن که کاری نداره

          • MoskoVich says:

            سلام مهندس جان لینک فیلم اسپات پلیر را بفرست برای بایولاک بعدش فیلم دانلود شده را تحویل بگیر تا بفهمی مفت حرف زدن کار امثال شماست. مهندس جان زود جوگیر نشو اسپات پلیر خریدی سرت کلاه رفته حالت گرفته شده کم آوردی تقصیر دیگران چیه باید چشم و گوش خودت را باز می کردی تا سرت کلاه نره. خربزه خوردی پای لرزیدنش هم وایسا. یا شاید هم خودت عضو اسپات پلیر هستی به هر حال اسپات پلیر ریق رحمت را خیلی وقته سرکشیده بیخود دست و پا نزنید. مخلصیم

        • Maryam says:

          خب بفرمایید چطور میشه اینکارو کرد؟

    • Sr4moussavi says:

      برای یه ایرانی هیچ‌ قفلی بازنشدنی نیست😎😎

      • مرتضی says:

        ممنون انزل وب چون با نظرات کاربران سلیقه ای برخورد نمی کنید واقعاً عالی هستین. بله برای یک ایرانی هیچ قفلی بازنشدنی نیست اما این اسپات پلیر (SpotPlayer) نیاز به کار سختی نداره خیلی راحت میشه اصل فیلمهای درحال پخش را دانلود کرد من سرم کلاه رفت حسابی داغون شدم همه فیلمهایم به فنا رفت، دوستان لطفاً حواستون باشه بعضی از دوستان در کامنت ها برای اسپات پلیر (SpotPlayer) گفتند “خوب نهایتا یک گوشی بگذارید جلوی screen و کپچر کنید” و دوست دیگه گفته “متاسفانه خیلی راحت میشه از اسپات پلیر (SpotPlayer) کپچر اسکرین گرفت” دوستان عزیز نیاز به هیچکدام از این زحمت ها نیست فیلمهای اسپات پلیر (SpotPlayer) به راحتی دانلود میشن! من مبلغ زیادی صرف آموزش هایم کردم همش به خاطر استفاده از اسپات پلیر (SpotPlayer) به باد رفت. تو رو خدا از یک قفل خوب استفاده کنید. انزل وب لطفاً یک قفل خوب معرفی کنید. تشکر

        • عبدی says:

          چطور میشه قفلش رو شکست من نتونستم پیدا کنم قفلش رو بشکنم ویدیو ها رو ببینم و فرمتش ویدیو هاشو .spot هس . ممنون میشم راهنمایی کنی

        • Maryam says:

          سلام خب اگر ادعاتون این هست ک راحت میشه از اسپات فیلم دانلود کرد پس چرا هیچکدوم نگفتید چطور ؟ من خودم هرکاری کردم نشد

          • مجید says:

            این دکتر صفری چقدر بیکار و اسکوله
            تابلو
            همه جمله هات مثل همه
            صفحه رو ساییدی از بالا تا پایین با اون قفل تخیلیت بایولاک که هیچ خری نمیخرتش با این مسخره بازی هایی که راه انداختی
            آخه چقدر تو آدم چیپی هستی
            من اگر بخوام قفل تورو بخرم این صفحه رو که ببینم خودتو جای صد نفر جا زدی هی کامنت گذاشتی عمرا این کار رو بکنم

  • رضا says:

    من که سال‌ها از password protect video استفاده می‌کنم و خیلی راضی هستم. هرکی رو هم دیدم همین طور بوده.

    • محمد موسوی says:

      سلام، آقا رضا من در فرانسه زندگی می کنم اما نسخه اورجینال همین نرم افزار password protect video را خیلی ارزونتر نسبت به سایت اصلیش از سایت بایولاک biolock.ir خریدم (از طریق خانوادم در ایران) خیلی نرم افزار قدرتمندی هست البته من نسخه آندرویدش را هم خریدم و دارم استفاده می کنم بخدا تا حالا که ویدئوهام شکسته و پخش نشده و خیلی سود بردم دم ما ایرونی ها گرم که اینقده باحالیم.

      • Hamta.F says:

        سلام اقای موسوی، من خیلی به یک نرم افزار پراتکتور نیاز داشتم من هم مقیم کشور UK هستم و بسیار خیلی زیاد داخل سایت های ایران گشتم من هم به پیشنهاد شما همین نرم افزار را توسط برادر خود در ایران از سایت …خریداری کرده ام . البته به شدت زیاد توصیه می کنم که فیلم خوداموزشی بسیار عالی و کامل این نرم افزارها که توسط همین سایت تهیه شده را حتما از پشتیبان سایت درخواست نماید چون بسیار کمک کننده هاست و بدون ان نمی توانید یک پراتکت عالی انجام دهید. و بقول اقای موسوی دم ما ایرونی ها گرم که اینقده باحالیم.

        • علی says:

          کاویمو حریف می طلبد …

        • مصطفی رحمانی says:

          سلام. هرکی میخواد محصولاتی که با قفل بایولاک قفل گذاشته شده بشکنه من براتون انجام میدم. شکستن قفل هر محصول بایولاک ۵۰۰ هزار تومن آموزش شکستن قفل بایولاک ۳ میلیون تومن. بایولاک یه back door برای خودش گذاشته که من پیداش کردم. ۰۹۱۲۳۵…