بهترین و جالب ترین بازی دومینو آنلاین

۴ تا از بهترین و جالب ترین بازی دومینو آنلاین

بازی دومینو ? یکی از قدیمی ترین بازی ها موجود در عصر حاضر است که می تواند افراد را تا ساعت ها سرگرم کند. حال اگر علاقه مند به اجرا این بازی در کامپیوتر یا گوشی خود به صورت آنلاین هستید با معرفی ۴ تا از بهترین و جالب ترین بازی دومینو آنلاین همراه انزل وب باشید.

سایت های بازی آنلاین دومینو

Best Online Dominoes Online Game

Dominoes نوعی بازی با پس زمینه کاشی مانند و مبتنی بر نوبت است که از دوران قدیم این بازی انجام می شده و قدمت چند صد ساله دارد. صفحه بازی شامل نقاط خاص و کاشی های فراوانی است که با قوانینی می توانید با مهره های بر روی آنها جابجا شد.

دومینو حالت ها و انواع مختلفی دارد که شما می توانید انواع بازی های دومینو را بر روی یک تخته بازی کنید.

محبوبیت بازی دومینو تا به الان ادامه یافته و هنوز افراد زیادی هستند که با انجام این بازی لذت میبرند. تنها تفاوت این بازی با قدیم این است که شما می توانید آن را به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید. در زیر می توانید لیستی از سایت ها، نرم افزار های اندروید و ویندوز که خدمات دومینو آنلاین ارائه می دهد مشاهده کنید.

بازی دومینو آنلاین Agame.com

بازی دومینو آنلاین Agame.com

به عنوان یک وب سایت بزرگ اختصاص داده شده به بازی های آنلاین، Agame.com سعی کرده است خود را به عنوان یکی از مکان های اصلی بازی های آنلاین معرفی کند.

در Agame.com، شما می توانید انواع ژانر ها را پیدا و بازی کنید از بازی های فکری گرفته تا شبیه سازی و غیره. همچنین در این سایت بخشی به دومینو اختصاص داده شده است که به راحتی می توانید در آن با افراد دیگر یا دوستان خود دومینو بازی کنید.

در بخش Dominoes، می توانید انواع بازی های دومینو را پیدا کنید، از Block گرفته تا Deluxe. هر کدام از این نوع بازی ها رایگان هستند و شما می توانید آنها را با هر درجه سختی که می خواهید بازی کنید. به طور کلی این سایت در زمینه بازی خوب عمل کرده است ولی رابطه کاربری و تبلیغات زیاد ممکن است برای شما کمی آزار دهنده باشد.

اصولاً اگر می خواهید بازی Dominoes را بصورت آنلاین انجام دهید، Agame.com رایگان، آسان و در مرورگر شما قابل دسترس است. بهتر از همه این است که شما اگر از دومینو خسته شدید به سرعت می توانید بازی های دیگر را تجربه کنید که این قابلیت می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

دقت داشته باشید که بعضی از بازی های موجود در این سایت نیاز به نرم افزار Adobe Flash Player دارند.

بازی آنلاین دومینو Playdrift

بازی آنلاین دومینو Playdrift

Playdrift وب سایت دیگری است که به شما امکان می دهد دومینو را بصورت آنلاین بازی کنید، با یک حساب کاربری یا به عنوان مهمان شما می توانید هم با افراد آنلاین و هم با ربات سایت بازی کنید. اگر یک بازیکن موقت هستید که می خواهید فقط چند بار از این سایت استفاده کنید بهتر است به عنوان مهمان وارد سایت شوید تا مراجل ثبت نام برای شما برداشته شود.

هنگام بازی در حالت تک نفره:

  • می توانید یکی از حالت های All-Fives ، All-Threes ، Draw یا Block را انتخاب کنید.
  • تعداد بازیکنان را می توانید بین ۲ تا ۴ نفر انتخاب نمایید زیاد یا کم کنید.
  • تنظیمات دیگری هم در بازی وجود دارد مثل اینکه برنده باید چند امتیاز کسب کند و غیره که می توانید به راحتی آنها را ویرایش کنید.

بعد از تنظیم تنظیمات می توانید بازی را شروع کنید. دقت داشته باشید که در حالت تک نفره با روبات ها بازی می کنید و هیچ فرد دیگری در آن بازی قرار نخواهد داشت.

این سایت قابلیت واکنشگرا دارد و می توانید آن را با هر مرورگر و در هر سیستم عاملی اجرا کنید. این بدان معناست که شما با کوچک کردن پنجره مرورگر با مشکل بر نمی خورید و می توانید بازی خود را ادامه دهید.

نکته مهم در استفاده از Playdrift این است که تبلیغات بسیار کمتری نسبت به سایت های دیگر مانند Agame.com دارد. در بعضی اوقات ممکن است تبلیغات ذهن شما را مشغول کند و تبلیغات کم یکی از قابلیت های خوب سایت Playdrift است.

بازی فکری دومینو Dominoes

بازی فکری دومینو Dominoes

اگر از اجرا بازی ها در مرورگر خسته شده اید با این نرم افزار اندروید می توانید بازی های آنلاین را خارج از مرورگر تجربه کنید.

برای شروع بازی، فقط کافست برنامه را از انتها همین بخش دانلود و نصب و اجرا کنید. سپس بر روی New Game ضربه بزنید، تنظیمات بازی را انتخاب نمایید (یعنی شروع کننده بازی، سطح دشواری، شروع دست و امتیاز برای برنده شدن).

همچنین شما می توانید تنظیمات، بافت و رنگ بازی را با طرح های موجود تغییر دهید.

اگر روی پیوند More Games در نرم افزار ضربه بزنید، شما را به صفحه ای می برد که می توانید بازی Train Dominoes Mexican را بصورت آنلاین انجام دهید. این بازی نوع دیگری از دومینو است.

برای دانلود نرم افزار از گوگل پلی و سیب اپ از دو لینک زیر استفاده کنید:

دانلود Dominoes برای اندروید (رایگان)

دانلود Dominoes برای آیفون (رایگان)

دومینو آنلاین Dominoes Jogatina

دومینو آنلاین Dominoes Jogatina

اگر به دنبال یک نرم افزار گرافیکی تر برای اجرا دومینو میگردید نرم افزار Dominoes Jogatina می تواند این خواسته شما را برآورده کند. این نرم افزار هم دارای اشتراک ویژه و هم رایگان است.

وقتی برنامه را بارگیری و نصب کردید هم می توانید به صورت مهمان و هم با حساب کاربری خود وارد نرم افزار شوید. همچنین اگر می خواهید تبلیغات برای شما نمایش داده نشود می توانید اشتراک VIP را خریداری کنید.

با وجود محبوبیت زیاد این نرم افزار، Jogatina یک برنامه کاملا ساده و کابر پسند به نظر می رسد که در واقع می توانید ساعت ها با آن سرگرم شوید. شما می توانید حالت های مختلف دومینو از جمله Draw ، Block و All Fives را در این نرم افزار تجربه کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد به انتخاب خودتان با افراد مختلف یا روبات ها بازی کنید.

برای دانلود نرم افزار از دو لینک زیر استفاده کنید:

دانلود Dominoes Jogatina از گوگل پلی (رایگان)

دانلود Dominoes Jogatina از سیب اپ (رایگان)

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با مطلب ۴ تا از بهترین و جالب ترین بازی دومینو آنلاین همراه انزل وب بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره بازی سنگ دومینو دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و... چقدر باید باشد؟
سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و… چقدر باید باشد؟
7 تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
۷ تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
8 تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
۸ تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

نظرات