4 روش تنظیم نور چراغ قوه و شدت نور فلش اندروید

۴ روش تنظیم نور چراغ قوه و شدت نور فلش اندروید

در گوشی های هوشمند اندروید، شما می توانید بسیاری از موارد را شخصی سازی و تنظیم کنید. این مورد حتی شامل شدت نور فلش چراغ قوه ? نیز می شود. پس از اگر شدت نور فلش اندروید خود راضی نیستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. امروز در انزل وب نحوه تنظیم نور چراغ قوه و شدت نور فلش اندروید را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه تنظیم شدت نور چراغ قوه گوشی اندروید

How To Adjust Flashlight Brightness in Android

اکثر گوشی های هوشمند (و حتی ساده) معمولا از یک چراغ قوه یا فلش بهره می برند. بسته به توان و نوع فلش به کار رفته، در گوشی های هوشمند شما می توانید میزان شدت آن را کاهش و یا افزایش دهید. البته توجه داشته باشید که این مورد به گوشی و نسخه اندروید مورد استفاده شما نیز بستگی دارد. روش هایی که در ادامه آموزش می دهیم، روی گوشی Samsung Galaxy S9 و S9+ تست شده است و روی سایر گوشی ها نیز احتمالا به شکل مشابه در دسترس خواهد بود. در غیر این صورت می توانید از برنامه هایی که در انتهای مطلب به آن ها اشاره می کنیم، استفاده کنید.

روش تنظیم شدت نور فلش اندروید

برای تنظیم نور فلش گوشی، ابتدا نوار نوتیفیکیشن گوشی را به سمت پایین کشیده و باز کنید.

روش تنظیم شدت نور فلش اندروید

در بین گزینه های موجود Flashlight را پیدا کرده و روی متن آن تپ کنید. ممکن است نیاز باشد تا چند ثانیه آن را فشار دهید.

روش تنظیم شدت نور فلش اندروید

حال تنظیمات فلش به شما نمایش داده می شود. به طور مثال می توانید آن را در ۵ سطح از شدت نور کم تا زیاد تنظیم کنید.

روش تنظیم شدت نور فلش اندروید

توجه داشته باشید که اگر شدت نور را تا انتها افزایش دهید، ممکن است ال ای دی های فلش بسیار داغ شده و دچار مشکل و آسیب شوند. به این نکته توجه داشته باشید.

روش تنظیم شدت نور فلش اندروید

همینطور آیا می خواهید از گوشی خود به عنوان ذره بین نیز استفاده کنید؟ پس پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی ۵ تا از بهترین برنامه های ذره بین دقیق و حرفه ای اندروید را هم مطالعه نمایید.

روش دیگر تنظیم نور فلش گوشی سامسونگ و..

در برخی از دیگر گوشی ها ممکن است فرایند تنظیم نور چراغ قوه گوشی به شکل دیگری انجام شود. به طور مثال ابتدا نوار نوتیفیکیشن را به سمت پایین بکشید. حال اگر روی آیکون فلش کلیک کنید، فلش روشن خواهد شد.

روش دیگر تنظیم نور فلش گوشی سامسونگ و..

اما به جای این کار روی نوشته پایین آیکن یعنی Torch تپ کنید.

روش دیگر تنظیم نور فلش گوشی سامسونگ و..

اکنون به تنظیمات دسترسی خواهید داشت. نوار لغزنده را روی شدت مورد نظر تنظیم کرده و Done را بزنید.

روش دیگر تنظیم نور فلش گوشی سامسونگ و..

همینطور اگر از کیفیت عکس های گوشی خود راضی نیستید، مطالعه مطلب راهنما قدم به قدم : آموزش روش های افزایش کیفیت عکس در گوشی اندروید نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

استفاده از برنامه تنظیم نور فلش گوشی، FlashLight

استفاده از برنامه تنظیم نور فلش گوشی، FlashLight

اما چگونه نور فلش گوشی شیائومی را زیاد کنیم؟ اگر گوشی شما دارای تنظیمات داخلی برای تنظیم شدت نور فلش نیست، می توانید به راحتی از برنامه هایی که برای این کار طراحی شده اند استفاده کنید. به طور مثال برنامه FlashLight یکی از آن ها است. با دانلود برنامه افزایش نور گوشی، می توانید کنترل بیشتری روی فلش داشته و نور آن را تنظیم کنید.

دانلود برنامه تنظیم نور فلش اندروید Simple Flashlight

دانلود برنامه تنظیم نور فلش اندروید Simple Flashlight

گزینه های شما در زمینه تنظیم نور فلش گوشی شیائومی و.. محدود نیست و می توانید از طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده کنید. برنامه Simple Flashlight نیز می تواند نیاز شما در این زمینه را رفع کند. محیط کاربری برنامه ساده بوده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

در پایان اگر در کنار فلش خود می خواهید عکاسی خوبی نیز داشته باشید، مطالعه مطلب ۸ تا از قویترین و بهترین برنامه دوربین حرفه ای گوشی و تبلت اندروید را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های تنظیم نور چراغ قوه اندروید و شدت فلش اندروید را به شما معرفی کردیم. مدل گوشی شما چیست و آیا تنظیمات داخلی برای تنظیم شدت نور فلش داشت و یا از برنامه های جانبی کمک گرفتید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه افزایش نور چراغ قوه گوشی را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 3 روش تنظیم خودکار نور گوشی اندروید
آموزش ۳ روش تنظیم خودکار نور گوشی اندروید
آموزش 7 روش حل مشکل غیرفعال شدن تنظیم نور صفحه لپ تاپ
آموزش ۷ روش حل مشکل غیرفعال شدن تنظیم نور صفحه لپ تاپ
آموزش 5 روش حل مشکل روشنایی و کم نشدن نور صفحه در ویندوز 10 ، 8 و 7
آموزش ۵ روش حل مشکل روشنایی و کم نشدن نور صفحه در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
آموزش روش تغییر و تنظیم رنگ صفحه نمایش ویندوز 10
آموزش روش تغییر و تنظیم رنگ صفحه نمایش ویندوز ۱۰

نظرات

  • MK says:

    در گوشی های شیایومی در CIT است )در تست قسمت Flashlight)

  • موسوی says:

    تمام کسانی که برای شما ارزش قائل شدند و کامنت گذاشتند به این نکته اشاره کردند که اطلاعاتی که بار گذاری کردید اشتباه است، اما دریغ از اصلاح … با کمال وقاحت به گه خوری خود ادامه میدهید!!

  • مهدی حاجوی says:

    این برنامه‌ای که معرفی کردید اصلاً تنظیم نور نداره دوبار دانلود کردم کلیم نت مصرف شد فلش میزنه فقد بنامه‌های دیگرم دیدم اصلاً چنین برنامه‌ای وجود نداره

  • حسین عبدلی says:

    چرند بود هیچ کدوم از برنامه ها این قابلیت رو ندارن به نظرم فقط گوشیا سامسونگ کم وزیاد میشن

  • محمدرضا says:

    من نوت ۸ پرو دارم هیچ تنظیماتی نداشت برای نور گوشی توی هر دو برنامه هم نبود زیاد و کم شه لطفاً پاسخ بدید

  • دکتر مصطفی says:

    عرض ادب
    بنده شیائومی نوت ۸ پرو دارم.. دوراه اول برای اندرویدهای پایین و رابط کاربرهای شرکتهای دیگه ست.. و راه سوم یعنی اپلیکیشن.. به شدت توصیه نمیکنم.. اصلا کاری انجام نمیده این اَپ.. لطفا توی اطلاع رسانی هاتون یمقدار وقت بزارید خودتون راه حل هاتونو تست بفرمایید برای گوشیهای بروز و بورس بازار تا بعلاوه ی بازدید کاربرا یمقدار بازدهی سایتتون هم بیشتر بشه..
    ‘نـُـکته’ ♕همیشه نباید تعریف و تمجید باشه، گاهی نقدِ سازنده، باعث پیشرفتهای بزرگ میشه♕

  • Ali says:

    من مطالعه میکنم شبا و دوست دارم نور فلش گوشیمو بتونم کم و زیاد کنم ،شیایومی نوت ۷ دارم و تمام روش هایی رو که گفتید امتحان کردم اما نشد
    چرا الکی وقت مردم رو میگیرید و اطلاعات غلط میدید ؟؟؟؟