آموزش ۴ روش آپدیت کردن آنتی ویروس Kaspersky آنلاین و آفلاین

امروزه با فراگیر شدن اینترنت، یک آنتی ویروس ? به روز لازمه هر کامپیوتر و لپ تاپی است. آنتی ویروس کاسپراسکای یک نرم افزار قدیمی در این زمینه می باشد که حتما باید به صورت مداوم آن را آپدیت کرد. با آموزش ۴ روش آپدیت کردن آنتی ویروس Kaspersky آنلاین و آفلاین همراه انزل وب باشید.

طریقه آپدیت آنتی ویروس کسپراسکای آفلاین و آنلاین

How To Update Kaspersky Anti-Virus Offline And Online

بروزرسانی پایگاه داده هر آنتی ویروس در دنیای هکرهای امروزی امری بسیار ضروری است. زیرا هکرها روزانه هزاران ویروس جدید و وب سایتهای فیشینگ می سازند. برای محافظت از رایانه و ضروری ترین اطلاعات آن، باید برنامه آنتی ویروس خود را به روز نگه دارید. همچنین دانستن نحوه آپدیت کسپرسکی و دیگر آنتی ویروس ها امری ضروری و لازم است.

همانطور که در بند اول هم خواندید که به آپدیت ویروس کش کسپراسکای برای مقابله با انواع ویروس ها ضروری است. اما آپدیت آنتی ویروس کسپرسکی هر روزه و با حجم های زیاد منتشر می شود. بنابراین رایانه ای که به اینترنت متصل نیست، نمی تواند از این آنتی ویروس به خوبی استفاده کند. این آنتی ویروس باید بعد از نصب حداقل یکبار بروزرسانی شود تا به خوبی کار کند در غیر اینصورت قادر به تشخیص بسیاری از ویروس ها نیست. در مطلب زیر می توانید طریقه آپدیت کردن آنتی ویروس Kaspersky را به صورت آفلاین و آنلاین مشاهده نمایید.

آموزش آپدیت آفلاین Kaspersky

برای آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی مهم ترین چیز داشتن اطلاعات یا فایل آپدیت است که شامل تمام اطلاعات جدید در یک فایل است که با وارد کردن آن به نرم افزار می توانید ویروس های جدید را شناسایی کنید. اما از نسخه ۷.۰ به بعد کسپرسکی دیگر شرکت سازنده فایل های آپدیت را به صورت جداگانه منتشر نمی کند و فقط می توان فایل ها را از طریق خود نرم افزار دانلود کرد.

نحوه دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپراسکای

برای دانلود فایل آپدیت شما به یک کامپیوتر متصل به اینترنت نیاز دارید تا فایل های آپدیت را دانلود کنید. پس از دانلود فایل های آپدیت شما می توانید آن را روی کامپیوتر های دیگر نصب و استفاده کنید. برای دانلود فایل آپدیت از طریق نرم افزار مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا نرم افزار Kaspersky را اجرا کنید و سپس به قسمت Settings بروید. در پنجره تنظیمات به پایین اسکرول کنید و در قسمت Additional تیک گزینه Copy Updates To Folder را بزنید.

نحوه دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپراسکای

همچنین در قسمت زیر تیک، یک کادر مشاهده خواهید کرد که با زدن گزینه Browse می توانید محل ذخیره اطلاعات آپدیت را مشخص کنید. پس از چند لحظه تمام فایل های آپدیت در پوشه مشخص شده کپی می شود و شما می توانید از طریق روش زیر آن را وارد کامپیوتر خود کنید.

آموزش آپدیت کسپراسکای از طریق فایل آپدیت (آفلاین)

ابتدا نرم افزار Kaspersky را اجرا کنید و سپس وارد قسمت Settings شوید. بر روی گزینه Update Source ضربه بزنید. اگر آن را نمی بینید به پایین اسکرول کنید.

آموزش آپدیت کسپراسکای از طریق فایل آپدیت (آفلاین)

پس از ظاهر شدن پنچره بالا برای شما بر روی ADD کلیک کنید و در پنجره جدید محلی که فایل های آپدیت را ذخیره کرده اید را مشخص کنید. در آخر هم بر روی OK بزنید. همچنین پس از زدن گزینه Ok در پنجره انتخاب محل ذخیره، تیک گزینه Kaspersky Lab Update Servers را بردارید و دوباره Ok را بزنید.

آموزش آپدیت Kaspersky به صورت آنلاین

شما برای بروزرسانی بانک اطلاعاتی نرم افزار به صورت آنلاین می توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

در گوشه پایین سمت راست Desktop (فلش باز کننده Taskbar)، روی نماد نرم افزار کلیک راست کنید و از فهرست باز شده گزینه Update را انتخاب نمایید. اگر آیکون نرم افزار مخفی است آن را از طریق تنظیمات نمایان کنید.

در پنجره اصلی نرم افزار، بر روی Database Update > Run Update کلیک کنید.

با بروزرسانی Kaspersky چه فایل ها و اطلاعاتی بروز می شود؟

شما وقتی نرم افزار را آپدیت می کنید فایل های زیر در کامپیوتر شما بروزرسانی می شود:

  • بانک اطلاعاتی آنتی ویروس: در بانک اطلاعاتی آنتی ویروس تمام توضیحات و روش های مقابله با ویروس های جدید بروزرسانی می شود.
  • به روز شدن ماژول های نرم افزار: با به بروز شدن این اطلاعات نرم افزار در برابر ویروس ها مقاوم می شود و انواع باگ ها و مشکلات نرم افزار از بین می رود.
  • نرم افزار به صورت خودکار فایل های قبلی را حذف و فایل های جدید را جایگزین یا همان بروزرسانی می کند اگر با این امر مشکل دارید می توانید نسخه آخر آن را دانلود و به صورت دستی نصب کنید.

روش پیدا کردن نسخه فعلی نرم افزار کسپراسکای

برای مشاهده نسخه فعلی نرم افزار، نشانگر ماوس را روی نماد آنتی ویروس کسپراسکای در قسمت اعلان های دسکتاپ نگه دارید. اگر نماد برنامه از قسمت اعلان ها پنهان است، Show Hidden را بزنید.

در پنجره بازشده، تاریخ انتشار بانک اطلاعاتی نرم افزار را می توانید مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با آموزش ۴ روش آپدیت کردن آنتی ویروس Kaspersky آنلاین و آفلاین همراه انزل وب بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره روش دانلود یا کد آپدیت کسپراسکای دارید می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

برترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان

نظرات