جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی اندروید

آموزش ۳ روش جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی اندروید

چگونه می توان باعث روشن ماندن دائمی صفحه گوشی موبایل شد؟ ? این سوال برای شما نیز ایجاد شده است؟ جلوگیری از خاموش شدن صفحه اندروید به چند روش امکان پذیر است که در این پست به طور کامل به آموزش ۳ روش جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی اندروید پرداخته ایم.

برنامه روشن ماندن دائمی صفحه گوشی اندروید

How to Stop Your Android Phone’s Screen From Turning Off

پیش از این در انزل وب آموزش روشن نگه داشتن صفحه نمایش اندروید در برنامه های خاص و آموزش تصویری ۴ روش رفع مشکل خاموش نشدن صفحه گوشی اندروید را برای کاربران قرار دادیم. در پست پیش رو سعی بر این شده که به روش های جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی موبایل پرداخته شود.

برای خاموش نشدن صفحه گوشی موبایل می توان از راهکار های متفاوتی استفاده کرد، می توان از برنامه روشن ماندن صفحه گوشی موبایل استفاده کرد یا از طریق قابلیت های سیستم عامل اندروید صفحه را روشن نگه داشت.

لازم به ذکر است به طور پیش فرض برای حفظ و افزایش طول عمر باتری همواره اندروید سعی در محدود کردن زمان روشن ماندن صفحه نمایش موبایل های تحت این سیستم عامل را دارد، با این وجود همانطور که ذکر شد، راهکار های متنوعی برای غیر فعال کردن حالت خواب در گوشی سامسونگ، هواوی و… وجود دارد.

افزایش و تنظیم زمان خاموش شدن صفحه گوشی با استفاده از قابلیت اندروید

قبل از اینکه در مورد روش هایی که می توانید برای روشن نگه داشتن صفحه نمایش صحبت کنیم، لازم به ذکر است که اکثر تلفن های اندروید نمی توانند این کار را بصورت ذاتی انجام دهند. در اکثر موبایل های Android، فقط می توانید مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش را روی مدت زمان طولانی تری مانند ۱۰ یا حداکثر ۳۰ دقیقه تنظیم کنید. اگرچه در اکثر موقعیت ها این روش به اندازه کافی جوابگوی نیاز کاربران است.

برای این کار ابتدا، پنل اعلان یا نوتیفیکشن را از بالای صفحه به پایین بکشید. برای باز کردن منوی “Settings” روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.

بسته به نوع مدل موبایل شما، ممکن است لازم باشد برای بار دیگر نماد چرخ دنده را به پایین بکشید.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی

روی گزینه “Display” در فهرست “Settings” ضربه بزنید.

 روشن ماندن دائمی صفحه گوشی

اینجاست که در واقع همه چیز می تواند از نظر مدل گوشی، دستگاه به دستگاه متفاوت باشد. برخی از تلفن ها، مانند موبایل Google Pixel، شما را ملزم می کنند که بخش “Advanced” را در تنظیمات “Display” ضربه زده و مسیر طولانی تری را برای تنظیمات مربوطه طی کنید.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه اندروید

سایر تلفن ها  گزینه “Screen Timeout” را تحت تنظیمات اصلی “Display” لیست می کنند.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی هواوی

برای باز کردن گزینه های زمان روشن بودن صفحه نمایش گوشی، روی گزینه “Timeout” ضربه بزنید.

 برنامه روشن ماندن صفحه گوشی

همه چیز ممکن است در اینجا متفاوت باشد. تقریباً تمام مدل های موبایل اندروید ۱۵ ثانیه، ۳۰ ثانیه یا ۱، ۲، ۵ و ۱۰ دقیقه به عنوان گزینه های زمان روشن بودن صفحه نمایش دارند. با این حال، برخی از تلفن ها یک انتخاب اضافی ۳۰ دقیقه ای دارند.

برای این کار طولانی ترین مورد موجود در تلفن خود را انتخاب کنید.

خاموش نشدن صفحه گوشی*

هر زمان که بخواهید طول مدت روشن بودن صفحه نمایش را تنظیم کنید، این مراحل را مجددا تکرار کنید.

تنظیم زمان خاموش شدن گوشی و جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش در هنگام شارژ شدن

اندروید گزینه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا هنگام شارژ شدن، صفحه گوشی یا تبلت خود را روشن نگه دارید. برای اینکار ابتدا باید گزینه Developer options را باز کنید.

تنظیم زمان خاموش شدن گوشی

پس از فعال کردن Developer options، کادر Stay awake را تیک بزنید تا صفحه گوشی در حالی که آن را به شارژر وصل کرده اید روشن بماند. البته در این حالت با فشردن دکمه پاور همچنان صفحه خاموش خواهید شد.

برنامه جلوگیری از خاموش شدن صفحه موبایل Caffeine

دستگاه های اندروید ممکن است نتوانند مانع از خاموش شدن صفحه نمایش بطور طبیعی شوند، اما برنامه های زیادی در Google Play وجود دارد که می توانند این کار را انجام دهند. یکی از این برنامه ها، برنامه”Caffeine” است.

تنظیم زمان خاموش شدن گوشی

برنامه از طریق بخش “Quick Settings” کار می کند، بنابراین ابتدا دوبار از بالای صفحه به سمت پایین بکشید تا صفحه کامل “Quick Settings” باز شود .

خاموش نشدن صفحه گوشی سامسونگ

باید یک نماد مداد را در جایی در پنل مشاهده کنید. برای ویرایش “Quick Settings” روی آن ضربه بزنید.

روشن ماندن صفحه گوشی هنگام استفاده از گوگل مپ و...

در برخی از دستگاه های Android ، مانند تلفن ها و تبلت های سامسونگ، باید روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و سپس گزینه “Quick Panel Layout” را برای ویرایش پانل Quick Settings انتخاب کنید.

به نماد فنجان قهوه توجه کرده  دنبال آن باشید.

 دانلود برنامه پایداری هوشمند

در مرحله بعدی، “Caffeine” را به صفحه اصلی “Quick Settings” منتقل کنید. روی آن ضربه بزنید و نگه دارید تا آن را به موقعیت مورد نظر بکشید، در تلفن های سامسونگ، برای این کار صفحه را از بالای صفحه به پایین بکشید. در مدل گوشی Google Pixel و سایر تلفن ها، برای انجام این کار صفحه را از پایین به بالا بکشید.

 روش و برنامه روشن ماندن دائمی صفحه گوشی اندروید

وقتی علامت فنجان قهوه جایی است که می خواهید، برای ذخیره کردن آن، بر روی نماد برگشت یا نماد علامت گذاری در شکل زیر کلیک کنید.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی

اکنون، برنامه قابل استفاده است. هر زمان که می خواهید طول زمان روشن بودن صفحه را می توانید تغییر دهید، برای این کار از بالای صفحه به پایین بکشید تا پانل اعلان و “Quick Settings” باز شود.

روشن ماندن دائمی صفحه گوشی

حال برای روشن ماندن صفحه گوشی هنگام استفاده از گوگل مپ و… در “Quick Settings” روی نماد فنجان قهوه ضربه بزنید. به طور پیش فرض، مدت زمان صفحه نمایش به “Infinite” تغییر می یابد و صفحه موبایل خاموش نمی شود.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه اندروید

دوباره روی نماد فنجان قهوه ضربه بزنید تا به طول زمان عادی صفحه نمایش خود بازگردید. برنامه مذکور دارای تعدادی گزینه دیگر برای شخصی سازی است. فقط برنامه را باز کنید تا این موارد را به دلخواه خود تنظیم کنید.

جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی هواوی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز طریقه خاموش نشدن صفحه گوشی سامسونگ، نوکیا و … و دانلود برنامه جلوگیری از خاموش شدن صفحه موبایل را به شما معرفی کردیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه جلوگیری از خاموش شدن صفحه گوشی هواوی، سامسونگ و.. را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

5 برنامه برتر مات کردن صفحه گوشی اندروید برای حفظ حریم شخصی
۵ برنامه برتر مات کردن صفحه گوشی اندروید برای حفظ حریم شخصی
علت و 4 روش رفع مشکل سبز شدن صفحه گوشی سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و..
۴ علت و روش رفع مشکل سبز شدن صفحه گوشی سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و..
آموزش 5 روش خاموش و روشن شدن صفحه گوشی با دو ضربه
آموزش ۵ روش خاموش و روشن شدن صفحه گوشی با دو ضربه
آموزش روش حل مشکل پیکسل سوخته یا Burn-In در صفحه گوشی
آموزش ۵ روش حل مشکل پیکسل سوخته یا Burn-In در صفحه گوشی

نظرات

  • ... says:

    سلام من سلیپ گوشیم روی ۱مینه ولی بازم سر ۱۰ ثانیه خاموش میشه نمیدونم چرا اینجوری شد یهو من اینجوری نمیتونم نقاشی بکشم

  • سهیل says:

    سلام من گوشیم هاوایی هست تنزیماتم فارسی هست و این گزینه ها رو ندارم لطفا کمکم کنید

  • mhmd says:

    سلام وقت بخیر
    گوشی من شیائومی ردمی نوت ۹ هست
    قبلا داخل تنظبمات یه گزینه داشت فعال کردم و تا زمانی که به نمایشگر نگاه میکردی روشن میموند ولی بعد از اپدیت دیگه ندیدمش،کل گوگل رو هم زیرو رو کردم فقط گزینه smart stay هست که برای سامسونگه،واین مدل گوشی نداره،لطفا راهنمایی کنین تا پیداش کنم،ممنون
    mhmd73rismani@gmail.com

  • bt says:

    باسلام من گوشی هانردارم هرچقد میزنم روگزینه تنظیم خواب اصلا اون صفحه که مثلانوشته ۱٠دقیقه واینا بازنمیشه مشکلش کجاست لطفا کمکم کنید🌷🌷🌷🌷🌷

    • فاطی says:

      منم گوشیم هانره فعال شده روی سی ثانیه و من نمیتونم بزارمش رو ده دقیقه یا… من اینطور نمتونم درس بخونم