بستن و حذف تبلیغات در توییتر

آموزش ۱۲ روش بستن و حذف تبلیغات در توییتر

همه ما در شبکه های اجتماعی چه داخلی و چه خارجی عضو هستیم، شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد خود، تبلیغاتی را نمایش می دهند ولی بیشتر کاربران از نمایش این تبلیغات زجر می کشند. اگر از کاربران شبکه اجتماعی توییتر ? هستید و از نمایش تبلیغات در آن ناراضی می باشید ما امروز ۱۲ روش بستن و حذف تبلیغات در توییتر به شما یاد می دهیم.

جلوگیری از نمایش تبلیغات در توییتر (Twitter) کامپیوتر و گوشی

How to Stop Twitter Ads

توییتر یک شبکه اجتماعی خبری بسیار گسترده است و قطعا چنین نرم افزار وسیعی هزینه های بسیار زیادی را داشته و این شرکت قطعا راه هایی را برای کسب درآمد پیش می گیرد و یکی از این راه ها نمایش تبلیغات است که بسیاری از کاربران از این عمل گلایه دارند ما امروز در چند روش ساده به شما یاد می دهیم که چگونه خود را از تبلیغات نجات دهید.

چشم پوشی از تبلیغات متناسب با توییتر

با کلیک روی چرخ دنده در سمت راست و انتخاب “Settings” به تنظیمات توییتر خود بروید.

در زیر “Account” (صفحه اول) گزینه ای با عنوان “Promoted content” وجود دارد. تیک کادر “Tailor ads based on information shared by ad partners” را بردارید.

Learn how to close and remove ads on Twitter1

همچنین گزینه ای به نام “Personalization” وجود دارد. تیک گزینه “Tailor Twitter based on my recent website visits” را بردارید.

چگونه تبلیغات توییتر را غیرفعال کنیم

دوری کردن از تبلیغات توییتر با استفاده از “Do Not Track”

همچنین می توانید با استفاده از (Do Not Track (DNT متناسب با مرورگر خود از تبلیغات توییتر خودداری کنید. Do Not Track سیگنالی است که از مرورگر شما ارسال می شود و نشان می دهد که نمی خواهید ردیابی شوید. در حالی که بسیاری از تبلیغ کنندگان ، شرکت ها ، گروه های مدافع و نهادهای نظارتی در حال حاضر از نحوه پاسخگویی به سیگنال DNT استفاده نمی کنند، ما خوشحالیم از اینکه توییتر با غیرفعال کردن تبلیغات هدفمند هنگام فعال شدن DNT ، به انتخاب کاربران خود احترام می گذارد.

اگر Do Not Track فعال شود، در تنظیمات “Personalization” شما باید یک علامت تایید سبز را ببینید.

آموزش روش بستن و حذف تبلیغات در توییتر

روش های دیگر برای محدود کردن ردیابی آنلاین

تعدادی ابزار برای کمک به مهار ردیابی آنلاین و مسدود کردن کوکی های شخص ثالث وجود دارد. توصیه می کنیم که از افزونه هایی مانند “Ghostery” (موجود در Firefox Safari ، Chrome ، Opera و Internet Explorer) یا “DoNotTrackMe” (موجود در Safari و Internet Explorer 9, Chrome, Firefox) استفاده کنید.

همچنین می توانید از ردیاب های شخص ثالث و در کل مسدود کننده تبلیغات استفاده کنید. AdBlock Plus یک افزونه مسدود کننده تبلیغات است که باید آن را با “Easy Privacy Lists” فعال کنید. جدا از راه حل های فناوری، توصیه می کنیم هنگام ارائه اطلاعات شخصی به صورت آنلاین احتیاط کنید. در صورت امکان از نام کامل، شماره تلفن و آدرس ایمیل خود استفاده کنید. اغلب اوقات شرکت ها به این اطلاعات احتیاجی ندارند، و می توانند آن ها را به  افراد کلاهبردار و… بفروشند.

عدم نمایش توییت های تبلیغاتی توییتر در گوگل کروم

توییتر اگرچه به اندازه فیس بوک محبوب نیست، اما هنوز در سراسر جهان بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد. با توجه به اینکه این یک سرویس رایگان است، بیشتر درآمد پولی که توییتر کسب می کند از طریق تبلیغات است. ما در این روش به شما دو افزونه معرفی کنیم که برای مرورگر گوگل کروم  قابل استفاده هستند. خوشبختانه راهی برای مقابله با تبلیغات های توییتر وجود دارد. شما می توانید از برخی برنامه های شخص ثالث برای غیرفعال کردن کامل آنها استفاده کنید.

گوگل کروم  را باز کنید، در نوار آدرس “/www.google.com/chrome” را تایپ کنید و کلید “Enter” را فشار دهید. به پایین صفحه بروید و روی Web store کلیک کنید.

 and remove ads on Twitter4

در قسمت سمت چپ بالای صفحه، “remove promotions” را در نوار جستجو تایپ کنید و Enter را فشار دهید. همچنین، در زیر نوار جستجو، مطمئن شوید که گزینه Extension انتخاب شده است.

جلوگیری از نمایش تبلیغات در توییتر (Twitter) کامپیوتر و گوشی

عبارت “Remove Promotions from Twitter” را در نتایج جستجو پیدا کنید و بر روی دکمه “+ Add to Chrome” در سمت راست کلیک کنید.

عدم نمایش توییت های تبلیغاتی توییتر

یک پنجره کوچک ظاهر می شود، فقط روی “Add extension” کلیک کنید و دیگر نباید تبلیغات را در توییتر مشاهده کنید.

بستن تبلیغات توییتر

افزونه دیگری که همانند افزونه پیشین برای گوگل کروم مناسب است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در نوار جستجو عبارت  “Hide Twitter Ads – Block Promoted Tweets” تایپ کنید و دیگر مراحل را همانند آموزش بالا ادامه بدهید. لینک نصب افزونه Hide Twitter Ads – Block Promoted Tweets که کار شما را بسیار ساده تر می کند. این افزونه بطور خودکار تبلیغات را حذف می کند و شما را از تبلیغات مزاحم نجات می دهد.

چگونه تبلیغات توییتر را در موزیلا فایرفاکس غیرفعال کنیم؟

موزیلا فایرفاکس را باز کرده و “addons.mozilla.org” را تایپ کنید و Enter را فشار دهید. در گوشه سمت راست بالای صفحه، “uBlock” را در نوار جستجو تایپ کنید.

چگونه تبلیغات توییتر را در موزیلا فایرفاکس غیرفعال کنیم؟

شما باید در نتایج جستجو، روی “uBlock Origin” (باید نتیجه اول باشد) کلیک کرده و Enter را بزنید.

چگونه تبلیغات توییتر را غیرفعال کنیم

حالا روی “+ Add to Firefox” کلیک کنید.

بستن تبلیغات توییتر

پس از آن، شما ممکن است چند ثانیه صبر کنید و سپس یک پنجره کوچک ظاهر می شود. فقط دکمه Add را بزنید. با این افزونه، دیگر نباید شما تبلیغات را در توییتر مشاهده کنید. ضمنا این افزونه به طور پیش فرض تبلیغات را در کلیه وب سایت ها مسدود می کند.

جلوگیری از نمایش تبلیغات توییتر

اگر به هر دلیلی هیچ یک از این موارد برای شما کار نمی کند، تعداد دیگری افزونه مشابه نیز وجود دارند که همین کار را انجام می دهند  بنابراین درصورت عمل نکردن این افزونه، افزونه های دیگر را امتحان کنید.

جلوگیری از نمایش تبلیغات توییتر با استفاده کردن از سایت های دیگر

از آنجا که واحد اصلی تبلیغات توییتر یک توییت واقعی است، می توانید با مسدود کردن حساب های واقعی، بسیاری از تبلیغات توییتر را مسدود کنید. در سایت Block Together، که لیست های مسدودیت اشتراکی را ایجاد می کند، کاربران یک لیست مسدودیت ۱۱۹۷ حساب شرکت را به اشتراک گذاشته اند.

به Blocklist بروید، روی “Block All and Subscribe” کلیک کنید و دستورالعمل های سایت را دنبال کنید. از آن به بعد، شما برای رفع مسدودیت می توانید حساب های خاصی را انتخاب کنید. اگر از لیست مسدودیت مشترک جدا شوید، حساب هایی را که شما مسدود کرده در جای خود می مانند، و باید خودتان آنها را از حالت مسدود خارج کنید. (Block Together به شما  این امکان را می دهد حداکثر ۵۰۰ حساب را بطور ساده برای مسدودیت انبوه انتخاب کنید.)

به طور ناگهانی شروع به مسدود کردن حساب هایی نکنید که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید. البته، ممکن است تبلیغات بیشتری از تبلیغ کننده های کوچکتر که در این لیست مسدویت نباشند، موجود باشد که شما باید خودتان آن ها را مسدود کنید.

هنگام ورود به سایت Block Together شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، سایت انزل وب هیچگونه مسئولیت در قبال سوءاستفاده سایت blocktogether ندارد.

بستن تبلیغات توییتر در نسخه اندروید

ابتدا روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. سپس از قسمت کشویی روی تنظیمات (Setting) ضربه بزنید و حسابی را که می خواهید تبلیغات مبتنی بر آگهی را حذف کنید، انتخاب کنید. به قسمت دیگر بروید و Tailor Twitter را خاموش کنید.

حذف تبلیغات توییتر در نسخه iOS

به برگه Me بروید و روی نماد چرخ دنده یا همان Setting ضربه بزنید. از پنجره بازشو ، تنظیمات را انتخاب کنید. سپس حسابی را که می خواهید از تبلیغات مبتنی بر آگهی حذف کنید، انتخاب کنید. به قسمت Privacy بروید و Tailor Twitter را خاموش کنید. قبل از آموزش روش بعدی به شما پیشنهاد می کنم مطلب روش های جلوگیری از باز شدن تبلیغات پاپ آپ در مرورگر را بخوانید.

اگر چندین حساب توییتر دارید چه اندروید و چه iOS، لازم است این کار را برای همه آنها به صورت جداگانه انجام دهید.

حذف تبلیغات توییتر در اندروید با استفاده کردن از برنامه های دیگر

هیچ کس تبلیغات را دوست ندارد، این تبلیغات فریبنده به محتوای شما اضافه می شوند و سعی می کنند با عنوان های Clickbaity به عبارتی دیگر “کلیک کنید” و تصاویر منحرف کننده توجه شما را جلب کنند، فقط باید در هنگام حرکت از جدول زمانی، به جستجوی برچسب “promoted” بپردازید. خوشبختانه، توسعه دهنده wanam ماژول Xposed ایجاد کرده است که تمام تبلیغات را حذف می کند و محتوای آن را در برنامه رسمی توییتر تبلیغ می کند. بنابراین بیایید نگاهی کوتاه به نحوه عملکرد آن بیندازیم.

با باز کردن برنامه Xposed Installer (برای استفاده از این نرم افزار نیاز به روت کردن گوشی خود دارید)خود و رفتن به بخش بارگیری در منوی ناوبری جانبی شروع کنید. بر روی نماد جستجو ضربه بزنید و “Twitter” را تایپ کنید، سپس اولین نتیجه، Twitter Adfree را انتخاب کنید.

عدم نمایش بستن تبلیغات توییتر

آخرین نسخه برنامه را از تب Versions بارگیری کنید ، سپس در صورت درخواست بر روی “install” ضربه بزنید. وقتی در آنجا کار خود را تمام کردید، برای تمیز کردن جدول زمانی توییتر خود ، ماژول را فعال کرده و برنامه را راه اندازی مجدد کنید.

حذف تبلیغات توییتر

در این مرحله، کافی است شما یک دقیقه از وقت خود را برای یک بار راه اندازی مجدد تلفن همراه خود اختصاص دهید  و پس از راه اندازی مجدد، توییتر را باز کنید.

Learn how to close and remove ads on Twitter12

بلافاصله متوجه تفاوت خواهید شد و همچنین دیگر خبری از تبلیغات و محتوای تبلیغاتی نیست.

چگونه تبلیغات توییتر را غیرفعال کنیم

یعنی شما می توانید اخبار خود را بدون مشاهده تبلیغات دریافت کنید.

Learn how to close and remove ads on Twitter15.1

مسدود کردن توییت های تبلیغاتی در آیفون و آیپد

مسدود کردن توییت های تبلیغاتی در آیفون و آیپد

توییتر را باز کنید. اگر به طور خودکار وارد سیستم نشده اید، با ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

مسدود کردن توییت های تبلیغاتی در آیفون و آیپد

در توییت تبلیغات روی علامتی که بصورت یک فلش رو به پایین است کلیک کنید. توییت های تبلیغاتی در پایین یک برچسب “Promotion” دارند.

مسدود کردن توییت های تبلیغاتی در آیفون و آیپد

روی I don’t like this ad کلیک کنید. با این کار توییت از جدول زمانی شما حذف می شود. با این عمل اطلاعاتی به توییتر ارسال می شود که به آنها کمک می کند تا تبلیغات مناسب تری برای شما انتخاب کنند. برای لغو تبلیغات بلافاصله روی unhide the ad ضربه بزنید.

حساب های تبلیغاتی توییتر را در آیفون و آیپد مسدود کنید

حساب های تبلیغاتی توییتر را در آیفون و آیپد مسدود کنید

توییتر را باز کنید. اگر به طور خودکار وارد سیستم نشده اید، با ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

حساب های تبلیغاتی توییتر را در آیفون و آیپد مسدود کنید

در توییت تبلیغات روی علامتی که بصورت یک فلش رو به پایین است کلیک کنید. توییت های تبلیغاتی در پایین یک برچسب “Promotion” دارند.

حساب های تبلیغاتی توییتر را در آیفون و آیپد مسدود کنید

روی Block @account ضربه بزنید. به جای “account”، نام حسابی که محتوای تبلیغاتی توییت می کند نمایش می دهد با این کار یک پنجره بازشو نمایش داده می شود که از شما می خواهد روی confirm کلیک کنید.

 

حساب های تبلیغاتی توییتر را در آیفون و آیپد مسدود کنید

برای تأیید، روی Block ضربه بزنید. حساب های مسدود شده قادر به پیگیری یا پیام شما نیستند و توییت ها و تبلیغات آنها در جدول زمانی شما ظاهر نمی شود. برای رفع مسدودیت فوری حساب توییتر ، روی Undo در نوار پایین کلیک کنید.

همیشه می توانید یک حساب توییتر را از حالت انسداد خارج کنید.

مطالعه مطلب ۱۰ برنامه کاربردی در آموزش تصویری نحوه ریپورت در توییتر نیز فراموش نکنید.

حذف تبلیغات شخصی شده در آیفون و آیپد

حذف تبلیغات شخصی شده در آیفون و آیپد

توییتر را باز کنید. اگر به طور خودکار وارد سیستم نشده اید، با ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

حذف تبلیغات شخصی شده در آیفون و آیپد

روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید. در گوشه بالا سمت چپ واقع شده است.

حذف تبلیغات شخصی شده در آیفون و آیپد

روی Settings and Privacy ضربه بزنید. نزدیک به پایین ، بالاتر از گزینه “Help Center” است.

حذف تبلیغات شخصی شده در آیفون و آیپد

روی Privacy and safety ضربه بزنید. این گزینه از بالا دوم است و زیر “Account” است.

حذف تبلیغات شخصی شده در آیفون و آیپد

به پایین بروید و روی Personalization and data ضربه بزنید. این گزینه در انتهای صفحه قرار دارد.

حذف تبلیغات شخصی شده در آیفون و آیپد

روی کلید “Personalized ads” و آن را خاموش کنید.  وقتی آن گزینه در حالت خاموش قرار دارد سفید است.

از طرف دیگر ، می توانید Personalization and data را در بالا خاموش کنید تا کلیه اشتراک و Personalization and data غیرفعال شود.

برای عدم نمایش و بستن تبلیغات توییتر از یک برنامه میانجی استفاده کنید

برای عدم نمایش و بستن تبلیغات توییتر از یک برنامه میانجی استفاده کنید

برنامه App store را باز کنید این برنامه آبی با یک “A” سفید است که معمولاً در صفحه اصلی شما یافت می شود.

برای عدم نمایش و بستن تبلیغات توییتر از یک برنامه میانجی استفاده کنید

روی Search ضربه بزنید. این نماد به شکل ذره بین است که در سمت راست و پایین صفحه است. این نماد صفحه جستجو را باز می کند.

برای عدم نمایش و بستن تبلیغات توییتر از یک برنامه میانجی استفاده کنید

twitter را در نوار جستجو تایپ کرده و Search را فشار دهید. این نوار جستجو به رنگ خاکستری است و در بالای صفحه است. در نتیجه جستجو لیستی از برنامه های مرتبط با توییتر به شما نشان می دهد.

بستن تبلیغات توییتر

از برنامه رسمی توییتر پایین بروید. سپس با برنامه ای با نام “Twitterrific 5 for Twitter” مواجه می شود که باید آن را نصب کنید.

بستن تبلیغات توییتر

البته شما می توانید به میل خود در مورد یک برنامه جایگزین تحقیق کنید. برای مشاهده ویژگی های آنها روی هر یک از برنامه های شخص ثالث توییتر ضربه بزنید. بسیاری از برنامه هایی که فاقد تبلیغات هستند، مانند Tweetbot پولی هستند اما ویژگی های بسیار مفیدی دارند که در برنامه رسمی توییتر یافت نمی شوند.

بسیاری از برنامه های رایگان مانند Twitterrific هزینه پولی نیستند اما گزینه ای را برای حذف تبلیغات با هزینه یک بار ارائه می دهند. رتبه بندی ستاره هر برنامه و همچنین تعداد بررسی های ذکر شده درست زیر عنوان برنامه را در نظر بگیرید.

بستن تبلیغات توییتر

روی Get یا the app’s price ضربه بزنید. با این کار دانلود  برنامه شروع می شود یا از شما می خواهد خرید خود را با اثر انگشت یا رمز عبور تأیید کنید.

پس از پایان نصب برنامه، روی گزینه Open ضربه بزنید تا برنامه اجرا شود.

بستن تبلیغات توییتر

با حساب توییتر خود وارد سیستم شوید. با ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری و رمز عبور وارد سیستم شوید. سپس روی  Authorize App لمس کنید و بعد از  این در برنامه جدید به حساب توییتر خود وارد خواهید شد.

اگر می خواهید برنامه اطلاعات ورود حساب شما را برای هر بار وارد شدن به برنامه به خاطر بسپارد، قبل از ورود به سیستم روی Remember Me ضربه بزنید.

هنگام ورود به برنامه های توییتر شخص ثالث شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، سایت انزل وب هیچگونه مسئولیت در قبال سوءاستفاده برنامه های توییتر شخص ثالث ندارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با آموزش بستن و حذف تبلیغات در توییتر همراه انزل وب بودید. اگر نظر، پیشنهاد یا سوالی درباره بستن و حذف تبلیغات در توییتر دارید می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش جدید و 2 روش سریع نصب گوگل پلی روی ویندوز 11
حل مشکل ساسبند شدن توییتر
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر

نظرات

  • sajaf says:

    میشه لطفا راه حل حذف تبلیغات‌از اپلیکیشن توییتر در اندروید رو به صورت تصویری بزارید.اخه این راهکاری که دادید مشاهده نکردم