3 روش دانلود فیلم و ویدیوهای منتشر شده Reels اینستاگرام

۳ روش دانلود فیلم و ویدیوهای منتشر شده Reels اینستاگرام

قابلیت ریلز (Reels) ▶️ به تازگی در اینستاگرام منتشر شده است و ممکن است برای دانلود و دریافت ویدیوهای منتشر شده توسط این ابزار این سوال که دانلود فیلم های ریلز از اینستاگرام چگونه است؟ برای شما پیش آمده باشد. در این پست سعی شده است به شکل جامع به بررسی ۳ روش دانلود فیلم و ویدیوهای منتشر شده Reels اینستاگرام بپردازیم.

نحوه دانلود ویدیو و فیلم های ریلز اینستاگرام (Instagram Reels) اندروید و آیفون

How to Download Instagram Reels Videos 

بسیاری از کاربران اینستاگرام عادت دارند که محتوای موجود در اینستاگرام را دانلود کنند، برخی افراد فیلم و استوری یا IGTV را دانلود می کنند، برخی دیگر از کاربران حتی پا را فراتر گذاشته و به دانلود عکس پروفایل دیگر کاربران اینستاگرام می پردازند. با توجه به اینکه این ابزار جدیدا در دسترس کاربران قرار گرفته است ابزارهای دانلود ویدیو Reels از اینستاگرام کمی ناشناخته هستند، تیم انزل وب سعی دارد که در این پست به شکل تخصصی و کامل به موضوع دانلود کلیپ های ریلز از اینستاگرام بپردازد.

اگر با کاربرد ریلز آشنا نیستید حتما به شما توصیه می کنیم که به پست آموزش کامل کار با ابزار ویرایش ویدیو Reels استوری اینستاگرام مراجعه کنید، چرا که آشنایی با این قابلیت به شما امکان می دهد استوری های جذاب تری را برای دنبال کنندگان خود در اینستاگرام قرار دهید.

دانلود استوری Reels از اینستاگرام با استفاده از قابلیت ضبط صفحه گوشی

به طور کلی می توان این روش را یک روش ساده برای گوشی های اندروید و آیفون در نظر گرفت. چرا که علاوه بر سادگی آن، این روش می تواند بسیار پر کاربرد باشد. از طریق این روش شما می توانید طیف وسعی از کار ها را انجام دهید، می توانید به دانلود ویدئو از اینستاگرام بپردازید یا از استوری دوستانتان ضبط فیلم کنید، این روش ساده و کاربردی به شما امکان ذخیره فیلم Reels از اینستاگرام را می دهد.

اگر از این روش ساده استفاده می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که بعد از ضبط فیلم، فیلم را ویرایش کنید، چرا که لحظات شروع و انتهای ضبط صفحه نمایش باید پاک شوند. اما اگر این روش جوابگوی نیاز شما نیست و به دنبال روش های حرفه ای تری هستید، کافی است در ادامه همراه انزل وب باشید.

دانلود کلیپ Reels از اینستاگرام برای آیفون

ابتدا برای شروع این بخش باید یک برنامه دانلود فیلم Reels از اینستاگرام برای آیفون را معرفی کنیم، برنامه ‎InSaver for Instagram یک برنامه تخصصی در این مورد است. برای این امر شما باید این اپ را روی موبایل iOS خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه روی گوشی خود، جهت یادگیری طرز دانلود از اینستاگرام کافی است مراحل زیر را قدم به قدم و به دقت انجام دهید.

شما می توانید نسخه رایگان این اپلیکیشن را از اپ استوری های ایرانی دانلود کنید.

در ابتدا، برنامه را نصب کرده و سپس وارد محیط برنامه شوید، به اطلاع کاربرانی که از موبایل های قدیمی آیفون استفاده می کنند، می رسانیم که برای استفاده از این اپ گوشی شما باید مجهز به نسخه ۱۱ یا جدیدتر سیستم عامل iOS باشد.

دانلود کلیپ Reels از اینستاگرام برای آیفون

اکنون برنامه اینستاگرام خود را در موبایل خود باز کرده و به سراغ ویدیوی Reels که می خواهید آن را دانلود کنید، بروید. سپس، روی سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Copy Link را از فهرست انتخاب کنید.

دانلود کلیپ Reels از اینستاگرام برای آیفون

بعد از این بخش، برنامه InSaver را مجددا باز کنید. لینک کپی شده در مرحله قبل را در محل مربوطه کپی کنید(مانند شکل زیر) . سپس، روی گزینه Watch ضربه بزنید و  پس از آن گزینه Option را که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد را انتخاب کنید.

دانلود کلیپ Reels از اینستاگرام برای آیفون

در مرحله بعد، روی گزینه  Share ضربه بزنید و گزینه Save Video را انتخاب کنید.

دانلود کلیپ Reels از اینستاگرام برای آیفون

بسیار عالی، اکنون اگر این مراحل را به دقت انجام داده باشید، استوری مورد نظر در گالری شما موجود است، می توانید آن را برای دوستانتان ارسال کنید یا به طور آفلاین آن را مجددا آن را نگاه کنید.

برنامه دانلود فیلم ریلز از اینستاگرام در اندروید

برنامه دانلود فیلم ریلز از اینستاگرام در اندروید video Downloader for Instagram که به آن اینستا دانلودر پیشرفته نیز می گویند یک اپ کاربردی در زمینه دانلود از اینستا می باشد. برخی از سایت ها و مراجع انگلیسی زبان این برنامه را به عنوان بهترین نرم افزار برای دانلود فیلم ریلز از اینستاگرام در سیستم عامل اندروید معرفی کرده اند. با این حال برای دانلود کلیپ های ریلز از اینستاگرام مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

ابتدا این نرم افزار نصب و سپس بر روی آیکون آن ضربه زده و آن را باز کنید.

برنامه دانلود فیلم ریلز از اینستاگرام در اندروید

اکنون برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد محیط اینستاگرام شوید، سپس به سراغ ویدیوی Reels که می خواهید آن را دانلود کنید بروید. بعد از این مرحله، روی  علامت سه نقطه ضربه بزنید و از منوی ظاهر شده، گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

برنامه دانلود فیلم ریلز از اینستاگرام در اندروید

اگر مراحل قبل را به درستی انجام داده باشید، اکنون باید دوباره وارد برنامه Video Downloader for Instagram و سپس لینک کپی شده در مرحله قبل را مانند شکل زیر در بخش علامت زده شده کپی کنید.

برنامه دانلود فیلم ریلز از اینستاگرام در اندروید

بسیار عالی، اکنون می توانید از فیلم دانلود شده لذت ببرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با آموزش ۳ روش دانلود فیلم و ویدیوهای منتشر شده Reels اینستاگرام همراه انزل وب بودید. اگر نظر، پیشنهاد یا سوالی درباره دانلود فیلم های ریلز از اینستاگرام دارید می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات