آموزش 5 روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)

آموزش ۵ روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)

شیریت یا SHAREit یکی از نرم افزار های محبوب اشتراک گذاری داده ها در گوشی و کامپیوتر ? است، که این داده های شامل برنامه ها، موسیقی، تصاویر، فیلم و فایل های دیگر با هر پسوندی می شوند. اما متاسفانه بعد از استقبال زیاد از شیریت سازندگان شیریت، تبلیغاتی سرسام آور را به این نرم افزار اضافه کردند. در این پست به آموزش روش های بستن و حذف تبلیغات شیریت خواهیم پرداخت.

نحوه قطع و بستن تبلیغات شیریت

How To Disable And Remove SHAREit Ads

شیریت یک برنامه خارق العاده برای به اشتراک گذاشتن داده ها با دوستان خود به صورت بی سیم است. اما اگر از شیریت در تلفن همراه اندرویدی خود استفاده می کنید، ممکن است از وجود تبلیغات در شیریت آگاه باشید. ما می دانیم که توسعه دهندگان شیریت از این طریق درآمد کسب می کنند، اما به نظر می رسد که SHAREit مملو از تبلیغات است، که هر بار که شیریت را باز می کنید تبلیغات شاهد تبلیغات فراوان شریت می شوید همچنین شما باید بدانید روش های جلوگیری از تبلیغات شیریت یا از بین بردن تبلیغات شیریت بسیار ساده هستند. ما امروز روش بستن و حذف تبلیغات شیریت را به شما آموزش می دهیم. همچنین قبل از خواندن روش های زیر بهتون پیشنهاد می کنم آموزش ۱۲ روش بستن و حذف تبلیغات در توییتر را بخوانید.

بستن تبلیغات شیریت با استفاده کردن از نسخه بدون تبلیغات شیریت

حذف تبلیغات داخل برنامه شیریت با استفاده کردن از نسخه مود شده یا بدون تبلیغات شیریت بسیار ساده است. نسخه مود شده شیریت را دانلود و نصب کنید؛ توجه کنید که نسخه مود شده شیریت در اینترنت بصورت رایگان می باشد. البته ما این کار را به کسی که اهل فن نیستند توصیه نمی کنیم زیرا وب سایت هایی که نسخه اصلاح شده برنامه های اندروید را ارائه می دهند کمی مشکوک هستند. این بدان معناست که اگر مراقب نباشید، ممکن است در نهایت برنامه دیگری که این برنامه دیگر ممکن است جاسوس افزار نیز باشد را نصب کنید. بنابراین این روش برای همه توصیه نمی شود.  همچنین اگر از نوتیفیکیشن های آزار دهنده موبایل شیائومی خسته شده اید می توانید از آموزش ۷ روش قطع کردن و حذف تبلیغات گوشی شیائومی استفاده کنید.

لغو تبلیغات شیریت با خاموش کردن اعلان های شیریت

آزار دهنده ترین بخش شیریت بخش تبلیغات آن است، این است که کل منطقه اعلان شما را با تبلیغات متعدد پر می کند و این اتفاق چه داخل برنامه باشید و نباشید رخ می دهد.

آموزش روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)

خب چگونه تبلیغات شریت را حذف کنیم؟ ابتدا روی نماد شیریت تپ طولانی بکنید تا یک منوی کشویی کوچک ظاهر شود. سپس روی App info تپ کنید.

نحوه قطع و بستن تبلیغات شیریت

Notifications  را پیدا کنید سپس روی آن تپ کنید.

حذف تبلیغات شیریت

سپس گزینه Show Notifications را خاموش کنید. توجه کنید که اگر برنامه شیریت درخواست مجوز Notifications کرد به آن این مجوز را ندهید. قبل از خواندن روش بعدی به شما پیشنهاد می کنیم که آموزش حذف تبلیغات برنامه های اندروید بدون نیاز به روت را بخوانید.

حذف تبلیغات اینترنتی شیریت با خاموش کردن اینترنت حین استفاده از شیریت

این نیز نوعی راه حل است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر بار که شیریت را در موبایل خود باز کردید، عادت کنید که اینترنت را خاموش کنید و دیگر نیازی به برخورد با تبلیغات در شیریت نخواهید داشت. بعد از به اشتراک گذاشتن داده های خود با استفاده از شیریت، می توانید دوباره اینترنت را روشن کرده و شیریت را ببندید. می توانید از این ترفند در ترکیب با غیرفعال کردن اعلان برای شیریت استفاده کنید.

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته شیریت با متوقف کردن شیریت

در واقع پس از استفاده از شیریت شما می توانید اجرای آن را متوقف کنید. این به شما کمک می کند تا از ایجاد پنجره تبلیغات جلوگیری کنید.

مرحله اول:

به Settings بروید.

مرحله دوم:

برنامه شیریت را باز کنید.

مرحله سوم:

روی Force to stop تپ کنید که در نمودار زیر نشان داده شده است.

طریقه قطع تبلیغات شیریت

بستن تبلیغات SHAREit با محدود کردن شیریت از استفاده از باتری

با این روش چگونگی حذف تبلیغات شیریت می توانید با استفاده از محدود کردن شیریت از استفاده از باتری، تبلیغات آن را ببندید.

لغو تبلیغات شیریت

می توانید از طریق گزینه Background restriction شیریت را محدود کنید. اما این روش توسط ما کمتر توصیه می شود. شیریت به دلیل محدود کردن آن در پس زمینه در هنگام شارژ تلفن یا در هنگام تماس کار نمی کند. همچنین قبلا در انزل وب ما در مورد ۹ روش رفع مشکل ارسال و دریافت فایل با برنامه شیریت، آموزش کار و نصب آن صحبت کردیم.

حذف تبلیغات شیریت با کمک گرفتن از برنامه های دیگر

شما می توانید از برنامه هایی که تبلیغات را مسدود می کنند همانند StopAd ،AdAway و… استفاده کنید که به شما کمک می کنند تا از تبلیغات برنامه شیریت جلوگیری کنید. در اینجا من در مورد یکی از مسدود کننده تبلیغات (Lucky patcher) توضیح می دهم.

مرحله اول:

lucky patcher را نصب کنید و آن را اجرا کنید.

مرحله دوم:

به برنامه lucky patcher دسترسی روت را بدهید.

مرحله سوم:

برنامه شیریت (Shareit) را از لیست برنامه ها انتخاب کنید.

جلوگیری از تبلیغات شیریت

مرحله چهارم:

روی گزینه “Open Menu of Patches” تپ کنید.

مرحله پنجم:

سپس گزینه “remove google ad” را انتخاب کنید.

از بین بردن تبلیغات شیریت

مرحله ششم:

لیست پچ را انتخاب کنید و آن ها را اعمال کنید.

چگونه تبلیغات شریت را حذف کنیم

برنامه از شما می خواهد مدتی صبر کنید تا تبلیغات شیریت را حذف کند.

شما می توانید از هر مسدود کننده تبلیغات یا Adblocker استفاده کنید. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که این Adblocker را از سایت های رسمی دریافت کنید و مطمئن شوید فاقد بدافزار است.

نظر و تجربه شما؟

چه روش های دیگری را برای بستن و حذف تبلیغات شیریت پیشنهاد می دهید؟ دیدگاه خود را در زمینه حذف تبلیغات SHAREit در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش کامل کار و استفاده از برنامه Move to iOS برای انتقال اطلاعات
آموزش کار و استفاده از برنامه Move to iOS برای انتقال اطلاعات
آموزش 10 روش کاربردی انتقال فایل و اطلاعات از آیفون به اندروید
آموزش ۱۰ روش کاربردی انتقال فایل و اطلاعات از آیفون به اندروید
آموزش نحوه انتقال فایل از اندروید به آیفون با SHAREit
آموزش نحوه انتقال فایل از اندروید به آیفون با SHAREit
آموزش نصب ، کار و حل مشکل وصل نشدن برنامه شیریت کامپیوتر
آموزش نصب ، کار و حل مشکل وصل نشدن برنامه شیریت کامپیوتر

نظرات