دانلود قانونی کتاب الکترونیک و صوتی از کتابراه

دانلود قانونی کتاب الکترونیک و صوتی از کتابراه

کتابراه پلتفرمی قانونی جهت دانلود کتاب الکترونیک و صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی، رمان و مجله از طریق موبایل و تبلت و رایانه را فراهم می‌کند.

شما می‌توانید در هر فرصتی اقدام به خرید کتاب الکترونیک و صوتی کنید و به سادگی به کتاب‌های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از کودک و نوجوان گرفته تا داستان و رمان و روانشناسی و علمی کتاب پیدا می‌شود. همچنین مجموعه بزرگی از کتاب‌های صوتی با موضوعات متنوع و همکاری تولیدکننده‌های حرفه‌ای نیز منتشر شده است.

معرفی اپلیکیشن‌های کتابراه:

اپلیکیشن کتابراه دارای نسخه‌های متناسب با دستگاه‌های اندرویدی، ویندوز و آی‌او‌اسی است که تاکنون توسط بیش از ۳ میلیون کاربر نصب شده است.

نسخه اندروید با امتیاز ۴.۷ و بیش از یک میلیون نصب از طریق گوگل‌پلی و خود سایت کتابراه قابل نصب است. نسخه آی‌اواس از طریق App Store و نسخه ویندوز نیز از طریق سایت کتابراه نصب می‌شود.

معرفی اپلیکیشن‌های کتابراه:

نحوه جست‌وجوی کتاب و دسترسی به اطلاعات هر کتاب:

اپلیکیشن‌های موبایلی و سایت کتابراه دارای بخشی به‌نام جست‌وجو است، در این بخش می‌توانید نام کتاب‌ها، موضوع یا نام نویسنده و مترجم را سرچ کنید. در صورتی که کتاب خاصی مد نظرتان نیست، وارد بخش دسته‌بندی شوید و موضوع دلخواهتان را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که وارد می‌شوید لیست‌هایی از داغ‌ترین کتاب‌های هم موضوع، تازه‌ها، پرفروش‌ها و … نمایش داده می‌شود. می‌توانید کتاب مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا کلیه اطلاعات کتاب، معرفی، نظرات کاربران و… را مشاهده می‌کنید.

معرفی اپلیکیشن‌های کتابراه:

نحوه دانلود و مطالعه کتاب الکترونیک از کتابراه:

کتاب‌های الکترونیک در کتابراه با فرمت epub یا pdf منتشر می‌شوند. کلیه این کتاب‌ها به صورت قانونی با عقد قرارداد با ناشرین و مولفین منتشر شدند و به دلیل رعایت حق کپی رایت، تنها از طریق بخش کتابخانه‌من در اپلیکیشن کتابراه قابل دانلود و مطالعه هستند.

در صورتی که کتاب رایگان باشد، دکمه افزودن به کتابخانه در صفحه معرفی قرار دارد. بر روی این دکمه بزنید، کتاب وارد بخش کتابخانه‌من می‌شود. حالا بر روی جلد کتاب بزنید تا فایل کتاب یک بار دانلود و ذخیره شود. حالا می‌توانید کتاب را مطالعه کنید.

مزایای دانلود کتاب الکترونیک از کتابراه:

– کتاب‌ها پس از یک بار دانلود، ذخیره می‌شوند و از طریق بخش کتابخانه‌من به صورت آفلاین قابل مطالعه هستند.

– در کتاب‌های الکترونیک با فرمت ایپاب، امکان تغییر رنگ صفحه، فونت، فاصله خطوط، جستجو، فهرست اتوماتیک، اشتراک‌گذاری بخشی از متن و … وجود دارد. امکانات بیشتری هم با هر آپدیت اضافه می‌شود.

– بخش کتابخانه‌من امکان ایجاد قفسه کتاب دارد.

– امکان مطالعه از قبل در اپلیکیشن خودکار فعال است، یعنی هر بار که به کتابی در کتابخانه‌من مراجعه می‌کنید، از ادامه مطالعه قبلی نمایش داده می‌شود.

نحوه دانلود و شنیدن کتاب صوتی از کتابراه:

کتاب‌های صوتی در کتابراه با فرمت mp3 منتشر می‌شوند. برای اینکه کتاب‌های صوتی را در کتابراه پیدا کنید کافی است به دسته‌بندی کتاب‌های صوتی مراجعه کنید.

علامت هدفون روی جلد این کتاب‌ها وجود دارد و بر روی دکمه خرید نیز نوشته شده: خرید کتاب صوتی

در صفحه معرفی کتاب‌های صوتی اطلاعات کاملی از جمله نام هر ترک و مدت زمان آن ثبت شده است. فایل‌هایی هم در بخش «شنیدن نمونه» قرار دارد که به صورت رایگان می‌توانید آن‌ها را بشنوید تا با کیفیت فایل و صدای راوی آشنا شوید.

کتاب‌های صوتی نیز از طریق بخش کتابخانه‌من دانلود می‌شوند. چون حجم فایل‌های صوتی زیاد هست، این امکان وجود دارد که فایل هر ترک را جداگانه دانلود کنید و هر زمان خواستید فایل ترک‌های مدنظرتان را پاک کنید.

مزایای دانلود کتاب صوتی از کتابراه:

– تنوع موضوعات

– همکاری کتابراه با تولیدکننده‌های بزرگ صوتی و در نتیجه کیفیت عالی فایل‌ها

– امکان دانلود کل فایل‌های صوتی یا هر ترک به صورت جداگانه

– امکان تغییر سرعت خوانش کتاب

– امکان شنیدن کتاب‌ها در هر زمان و موقعیتی

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات