20 تا از بهترین سایت های اشتراک گذاری لینک و محتوا

۲۰ تا از بهترین سایت های اشتراک گذاری لینک و محتوا

آیا به دنبال راهی برای افزایش بازدید سایت و مطلب خود هستید؟ برای افزایش بازدید و بازخورد وب سایت باید فراتر از انتشار مطالب عمل کنید. بهترین راه، به اشتراک گذاری مطالب و لینک ? سایت خود در سرویس های اشتراک گذاری است. امروز در انزل وب به بررسی ۲۰ تا از بهترین سایت های اشتراک گذاری لینک و محتوا می پردازیم.

بهترین سرویس های به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک سایت

Best Content Sharing Services

نوشتن و انتشار پست‌ها یا مقالات در وبلاگ یا در وب سایت خود، برای افزایش بازدید و بازخورد کافی نیست. بعد از اینکه ثبت سایت و وبلاگ در گوگل وبمستر را انجام دادید، باید به فکر تبلیغ سایت خود باشید. زمانی که از طریق یک سرویس، لینک و مطالب سایت خود را به اشتراک گذاشته باشید، نه تنها پیوندی به سایت شما ایجاد می‌کند، بلکه می‌تواند منجر به افزایش شدید بازدید از سایت شما شود. پیوندها باعث تقویت سئو سایت شما می شود. همچنین سرویس های اشتراک گذاری یک ابزار مناسب برای موتور های جستجو هست، که کار آنها را آسان می کند. در نتیجه سایت شما در صفحات اول جستجو ظاهر می شود. شبکه های اجتماعی نیز روشی برای افراد برای جستجو، جمع آوری و سازماندهی صفحات وب مورد علاقه، با استفاده از نشانک های مجازی (bookmark) است.

سایت های اشتراک گذاری لینک زیادی وجود دارد که همه آنها مناسب نیستند. پس باید بهترین سرویس اشتراک گذاری را برای مشاهده تغییر چشمگیر در افزایش بازدید و بازخورد سایت خود، انتخاب کنید. برای بررسی این تغییر از بهترین سایت آمارگیر فارسی و انگلیسی استفاده کنید.

ابتدا به بررسی اشتراک گذاری لینک در شبکه های اجتماعی می کنیم و در ادامه سایت های به اشتراک گذاری لینک سایت و بک لینک رایگان را نیز معرفی می کنیم.

اشتراک گذاری مطلب در Facebook

Facebook بدون شک محبوبترین شبکه اجتماعی در جهان است.

گروه های فیسبوک، بهترین مکان برای شما است. بسیاری از کاربران فیسبوک، در گروه ها فعالیت بیشتری دارند. به چند گروه مرتبط  بپیوندید و بهترین مطالب خود را ماهیانه یک بار به اشتراک بگذارید. با پاسخ دادن به سوالات، خواندن مطالب دیگران و غیره، حتما به عنوان عضوی از چت یا گروه فعال باشید. صفحه شخصی در فیسبوک واضح به نظر می رسد، اما مکانی است که بسیاری از مردم فراموش می کنند. از صفحه فیسبوک مارک نیز، نباید غافل شد. برای مطالب خود، توضیح مختصری ارائه دهید. حتما از تصاویر مربوط به مطلب خود استفاده کنید. مطمئن شوید تصویر شما به درستی نمایش داده می شود.

اشتراک گذاری مطلب در Facebook

اشتراک گذاری لینک در Twitter

Twitter مخاطبان زیادی دارد و بستری کارآمد برای ارسال مطلب است.

بسیاری از افراد از توییتر برای ارسال پیوندها، مطالب و تصاویری استفاده می کنند که به نظر آنها جالب و جلب توجه می کند. حتما محتوای خود را به همراه یک توضیح کوتاه عالی در چند مکان از توییتر به اشتراک بگذارید. حتی می توانید مطلب خود را، چندین بار در طی چند ماه ارسال کنید. به دنبال چت های توئیتری مرتبط با کار خود باشید و هنگام به اشتراک گذاری محتوا با کیفیت بالا، از هشتک های آنها استفاده کنید. دیدن هشتگ های معروف بازاریابی مانند seochat# و twittersmarter# حتی وقتی چت های عادی توییتر ادامه نداشته باشد، کاملاً معمول است.

اشتراک گذاری لینک در Twitter

اشتراک گذاری مطلب در Instagram

Instagram از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد که برای به اشتراک گذاری عکس، ویدئو و ویدیو به صورت زنده (لایو) است.

یک میلیارد نفر ماهانه از اینستاگرام و ۵۰۰ میلیون نفر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند. به طور متوسط ، کاربران اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ روزانه ۲۸ دقیقه را در این برنامه می گذرانند. در نتیجه مکانی مناسب برای به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک هست. لینک محتوا را در بخش بیو (bio) پروفایل خود قرار دهید.

اشتراک گذاری مطلب در Instagram

اشتراک گذاری لینک با LinkedIn

LinkedIn یک شبکه اجتماعی با ۵۰۰ میلیون عضو است، که برای ایجاد و تعامل با شبکه حرفه ای شما طراحی شده است.

لینکدین به شما امکان می دهد پست های خود را، در پروفایل شخصی خود به عنوان مقالات منتشر کنید. بسیاری از کاربران یک پایگاه مشترک قوی برای مقالات خود در این برنامه ایجاد کردند. کاربران می توانند اشتراک در پست های کاربران را انتخاب کنند، بدین معنی که هر بار که کاربر مطلب جدیدی را منتشر می کند، اعلانی دریافت می کنند. همچنین می توانید با استفاده از اشتراک گذاری محتوای ویدئویی در شبکه اجتماعی LinkedIn ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید.

اشتراک گذاری مطلب با LinkedIn 

اشتراک گذاری مطلب با استفاده از Telegram

Telegram یک برنامه چت است که هم برای دسکتاپ و هم برای کاربران موبایل در دسترس است. می توانید عکس، فیلم، برچس ، فایل صوتی و فایل ارسال کنید. از آوریل ۲۰۲۰، تلگرام ماهانه به بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال رسیده است.

اشتراک گذاری مطلب در WhatsApp

WhatsApp یک سرویس پیام رمزگذاری شده است. واتس آپ به شما امکان می دهد پیام های متنی و صوتی را ارسال کنید، تماس ویدیویی و تلفنی برقرار کنید، رسانه را به اشتراک بگذارید و حتی مکان های یکدیگر را ارسال کنید. همچنین می توانید، ۳ تا از بهترین برنامه های رایگان اشتراک گذاری را نیز مطالعه کنید.

Email سرویس اشتراک گذاری مطالب

تبلیغ محتوای خود از طریق ایمیل یک روش قدیمی اما خوب است، که هنوز هم توجه افراد را به خود جلب می کند.

مشترکان ایمیل علاوه بر وفاداری بیشتر به سایت شما، حدود ۳.۹ برابر بیشتر از بازدیدکنندگان از منابع دیگر، محتوای شما را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. همچنین کلیک های ایمیل معمولاً نرخ کلیک (CTR) بالاتری نسبت به پست های شبکه های اجتماعی است. از طریق سرویس های ارسال ایمیل می توانید، خبرنامه ای از تمام پست های منتشر شده اخیر خود ارسال کنید. معمولاً اینکار به نوعی با استفاده از RSS و سرویسی مانند Zapier یا IFTTT بطور خودکار انجام می شود.

Email سرویس اشتراک گذاری مطالب

سایت اشتراک گذاری لینک Pinterest

Pinterest بدون شک مشهورترین سایت اشتراک گذاری در طول تاریخ است .

این اشتراک گذاری، به طور متوسط ​​ماهانه ۱۷۵ میلیون کاربر کاربر دارد. یک راه ساده برای جذب ترافیک ساخت Pinterest Boards است که به بقیه کاربران اجازه می دهد محتوای مورد نظر خود را به تاپیک اضافه کنند.

Medium سایت اشتراک گذاری محتوا

Medium به شما امکان می دهد پست های وبلاگ موجود خود را دوباره منتشر کنید. همچنین می توانید از Medium به عنوان راهی برای افزایش بازدید تمام پست های خود استفاده کنید.

وب سایت DrumUp، قسمتی از پست های Medium را منتشر می کند و سپس کاربران را به سمت مقاله کامل در وب سایت خود هدایت می کنند. اگر شما بازخورد خوبی در مدیوم گرفتید می توانید زمانی که بازدید کننده های زیادی جمع کردید، گاها محتوای انحصاری نیز در Medium منتشر کنید.

Medium سایت اشتراک گذاری محتوا

سایت اشتراک لینک Reddit

Reddit می تواند بستر ارزشمندی برای به اشتراک گذاری محتوا باشد، اما باید به روش صحیحی انجام شود.

ریدیترها (Redditors) در مقابل برندهایی که سعی در اسپم کردن subreddit با محتوای خود دارند، بسیار آگاه هستند. پس بهتر است این کار به دست کسانی که اکانت های ردیت فعالی دارند که گاها  چند پست را از شرکت در ماه به اشتراک می گذارند، انجام شود. مقاله‌ها باید ارزشمند و با دقت انتخاب شود. همچنین امکان مشاهده فعالیت های کاربران Reddit توسط بقیه کاربران وجود دارد.

سایت اشتراک لینک Reddit

BizSugar سایت اشتراک گذاری محتوا

Bizsugar یکی از سایتهای با اتوریتی بالا برای بک لینک و کامنت است، که به شما کمک می کند شهرت و اقتدار خود را در جامعه در حال رشد از همفکران، مشاغل کوچک کسب کنید. BizSugar دارای رویدادهای آنلاین، گروه های رایگان و منابع برای کاربران خود است.

BizSugar سایت اشتراک گذاری محتوا

Quora بهترین سایت برای بک لینک

یکی از بهترین فروم ها برای بک لینک گرفتن، Quora است که عنوان وب سایت برتر پرسش و پاسخ در اینترنت شناخته می شود.

کاربران سوالی ارسال می کنند و کاربران به این سوال پاسخ می دهند. شما می توانید یک پست خود را برای پاسخ دادن به آن آماده کنید. دانستن اینکه مخاطبان شما با چه مشکلی روبرو هستند، می تواند ایده های بسیار خوبی برای محتوایی ایجاد کند که افراد را به سایت شما سوق دهد. شما باید شخصا به سوال کاربر پاسخ دهید، در حالی که بک لینک مفید برای توضیح دقیقتر در وبلاگ خود، ارائه می کنید. همچنین ۱۳ تا از بهترین سایت سوال و جواب فارسی را نیز در انزل معرفی کردیم.

Quora سرویس اشتراک گذاری مطالب

Flipboard سایت اشتراک گذاری محتوا

Flipboard محتوا را از هر نشریه مهمی که فکرش را بکنید به اشتراک می گذارد و آن را در دسترس برای افرادی که به دنبال آن هستند، قرار می دهد.

ایجاد یک حساب کاربری و ارسال مطالب خود به آن یک روش عالی برای هدایت مستقیم بازدید به سایت شما است. همچنین یک روش عالی برای منابع خبری خود در شبکه های اجتماعی است.

اشتراک گذاری مطلب در Scoop.It

Scoop.It یک پلتفرم قدرتمند برای بازاریابان شده است.

همه می خواهند محتوای خود را با دنیا به اشتراک بگذارند و این ابزار کار را آسان می کند. Scoop.It به بازاریابان کمک می کنند تا محتوای معتبری را در صنعت خود پیدا کنند که به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. این سایت، راه حل هایی برای ایجاد محتوا، تجزیه و تحلیل پیش بینی و هوش محتوا ارائه می دهد. Scoop.It دارای دو نسخه رایگان و پولی است.

اشتراک گذاری رایگان لینک در Listly

Listly یکی از ابزارهای عالی برای تهیه محتوای موجود در بازار است. با داشتن یک برنامه وب و یک برنامه رسمی iOS، ایجاد لیست های محتوا را ساده می کند.

هنگامی که لیست های خود را ایجاد کردید، می توانید آنها را برای مخاطبان خود منتشر کنید. مزیت جذاب Listly اینکه، به مخاطبان شما اجازه می دهد تا به موارد موجود در لیست شما رأی دهند. در اینصورت، بینش بیشتری در مورد ارزش مخاطبان خود در آن لحظه برای شما فراهم می کند.

اشتراک گذاری رایگان لینک در Listly

TikTok سایت اشتراک لینک

TikTok یک سرویس اشتراک ویدیو است که در آن کاربران ویدیوهایی با طول ۳ تا ۶۰ ثانیه را به اشتراک می گذارند. این برنامه موفقیت بسیاری از مشاهیر را دارد، که دامنه آنها فراتر از برنامه است. از زمان انتشار، TikTok دارای ۸۰۰ میلیون کاربر است.

DZone سرویس اشتراک گذاری مطالب

DZone سایت مور علاقه توسعه دهندگان نرم افزار در سراسر جهان است.

هر روز، هزاران توسعه دهنده برای یادگیری، به اشتراک گذاری و مطالعه در مورد آخرین فن آوری ها و روندهای دنیای توسعه نرم افزار به سایت می آیند. پس فرصت به اشتراک گذاری مطالب خود در DZone را از دست ندهید.

Fark بک لینک رایگان خارجی

یکی از بهترین ویژگی های Fark تعهد آنها به کیفیت است.

به عنوان یک سایت خبری شبکه های اجتماعی، به طور روزانه پستهای ارسالی را دریافت می کند، اما فقط بهترین موارد را به مخاطبان خود ارائه می دهد. این سایت برای محتوای ضعیف جایی ندارد. اگر شما آماده نشان دادن استعداد خود و راهی برای افزایش بازدید از سایت خود هستید، Fark راهی است که باید دنبال کنید.

Digg ساخت لینک رایگان

Digg یک سایت اشتراک گذاری اعتیاد آور است، که برای به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب شما با مخاطبان، بسیار مناسب است.

ثبت رایگان لینک در سایت Slashdot

کاربران Slashdot مطالب مربوط به بازی، سخت افزار رایانه، مدیریت امنیت و غیره را ارسال و به اشتراک می گذارند. اگر در این زمینه فعالیت می کنید، برای شما مناسب خواهد بود.

در نهایت توصیه می کنم، برای افزایش رضایت کاربران، از بهترین سیستم چت و گفتگوی آنلاین برای رفع مشکلات آنها استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست تلاش کردیم که بهترین سایت های اشتراک گذاری لینک و محتوا را بررسی کنیم. ممنون که همراه انزل وب بودید. آیا سایت های مناسب برای بک لینک دیگری را می شناسید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه و سایر مسایل مرتبط را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تصویری پست گذاشتن در لینکدین و دیدن پست های خود
آموزش تصویری پست گذاشتن در لینکدین و دیدن پست های خود
آموزش اشتراک گذاری مجدد عکس و ویدیو دیگران در پروفایل اینستاگرام شما
آموزش اشتراک گذاری مجدد عکس و ویدیو دیگران در پروفایل اینستاگرام شما

نظرات