جستجو در چت دایرکت اینستاگرام

آموزش تصویری جستجو در چت دایرکت اینستاگرام

آیا به دنبال راهی برای جستجو در پیام های اینستاگرام هستید؟ اینستاگرام ? تمام قابلیت های یک شبکه پیام رسان، از جمله امکان تماس تصویری، ارسال عکس، فیلم و… را دارد. با این وجود زمانیکه دنبال پیام خاصی در دایرکت هستید، جز اینکه خودتان در کل چت بگردید راهی ندارید. خوشبختانه راه ساده تری وجود دارد. همراه انزل وب با آموزش تصویری جستجو در چت دایرکت اینستاگرام باشید.

نحوه سرچ در متن پیام های دایرکت اینستاگرام

?How to Search Your Instagram Direct Messages

امروزه اکثر ما برای برقراری ارتباط از اینستاگرام استفاده میکنیم. این پلتفرم یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی هست ولی مشکلاتی مانند پاک نشدن کامل تاریخچه جستجو و نبودن ابزاری برای جستجو در چت ها و … را دارد.

تنها راهی که می توانید چت های دایرکت اینستاگرام را جستجو کنید، از طریق ابزار Data Download است. می توانید با استفاده از این ابزار، تمام اطلاعاتی که در اینستاگرام دارید از جمله تصاویر و فیلم هایی که پست کرده اید، پیام های دایرکت، اطلاعات شخصی و… را ایجاد و دانلود کنید. از آنجا که این پرونده ها در قالب متن هستند، به راحتی می توانید آنها را با هر ویرایشگر متنی که در رایانه شما موجود است، جستجو کنید. تا زمانی که اینستاگرام یک ابزار جستجوی رسمی اضافه نکند، این یک راه حل مفید است که می توانید در ناامید ترین شرایط، به آن اعتماد کنید.

جستجو در چت دایرکت اینستاگرام در موبایل

برای سرچ متن دایرکت در اینستاگرام، برنامه Instagram را در iPhone یا Android دستگاه خود باز کنید. سپس وارد Profile خود شوید.

جستجو در چت دایرکت اینستاگرام

روی سه خط در گوشه بالا سمت راست بزنید تا یک منوی کناری نمایش داده شود.

جستجو در چت دایرکت اینستاگرام

سپس مسیر Settings > Security > Download Data دنبال کنید.

جستجو در چت دایرکت اینستاگرام

آدرس ایمیل خود را وارد کنید. سپس دکمه آبی رنگ Request Download را انتخاب کنید. بزودی ایمیلی همراه لینک دانلود داده های خود، دریافت می کنید.

جستجو در چت دایرکت اینستاگرام

جستجو دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

برای سرچ در پیام های دایرکت اینستاگرام، روی نماد پروفایل خود در وب سایت اینستاگرام، کلیک کنید.

جستجو دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

سپس به Settings > Privacy & Settings > Request Download بروید.

جستجو دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

جستجو در پی ام های دایرکت اینستاگرام

برای جستجو چت اینستاگرام، پس از دانلود پوشه ZIP، محتوای آن را در رایانه یا تلفن خود استخراج کنید. فایل messages.json را باز کنید.

جستجو در پی ام های دایرکت اینستاگرام

ممکن است محتوای فایل، بسیار پر پیچ و خم به نظر برسد، اما نیازی به درک آن نیست. تنها چیزی که شما باید بدانید اینکه از همه پیامهای دایرکت شما ثبت شده است.

برای پیدا کردن متن در چت دایرکت اینستاگرام، دستور جستجو Ctrl + F در ویندوز، Cmd + F در Mac و گزینه جستجو در مدیریت فایل تلفن خود را اجرا کنید، سپس کلمه کلیدی خود را تایپ کنید. در صورت مطابقت متن برجسته خواهد شد.

جستجو در پی ام های دایرکت اینستاگرام

از آنجا که هر پیام با زمان و فرستنده خود ثبت شده است، می توانید از تاریخ و نام مخاطب به عنوان کلمات کلیدی استفاده کنید. داده ها به ترتیب معکوس زمانی ثبت می شوند. بنابراین، برای خواندن مکالمه کامل مرتبط با کلمه کلیدی خود، به سادگی به بالا یا پایین بروید.

نظر و پیشنهادات شما ؟

در این پست سعی کردیم، نحوه جستجو در چت دایرکت اینستاگرام را آموزش دهیم. ممنون که همراه انزل وب بودید. نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه و سایر مسایل مرتبط را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Hafez says:

    ضمن سلام…دراینستاگرام یکی ازدوستان منوبدون اجازه عضوگروهش کرده…قصددارم ازگروه بیآم بیرون…حتی ریپورت کردم میبینم بازگروه پابرجاست…لطفأدرین موردراهنمایی کنید…باسپاس متقابل…یاعلی مدد