بهترین برنامه های تغییر چهره اندروید

دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه های تغییر چهره اندروید

تابحال از برنامه های تغییر صورت استفاده کردید؟ این برنامه ها بسیار سرگرم کننده خواهد بود و می توانید محتوا تولید شده را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید چهره ? خود را خنده دار یا به یک بازیگر مشهور تبدیل کنید. با پست دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه های تغییر چهره اندروید همراه انزل وب باشید.

دانلود بهترین نرم افزار تغییر صورت اندروید جدید

Best Face Swap Apps for Android

همه ما از سرگرمی های سالم لذت می بریم و این دقیقا همان چیزی است که برنامه تغییر صورت برای اندروید ارائه می دهند. همانطور که فناوری دوربین در تلفن های هوشمند ما پیشرفت می کند، به نوآوری هایی در برنامه ها به وجود می آید. برنامه های Face Swap به شما امکان می دهد  براحتی چهره خود را با یک دوست یا یک عکس در لحظه تغییر دهید. سوپر استار شدن می تواند نه فقط برای شما، بلکه برای دنبال کنندگان شما در شبکه های اجتماعی نیز سرگرم کننده باشد. در حالیکه قبلا تبدیل شدن به یک بازیگر مشهور یا یک ستاره، آسان نبوده است. همچنین میتوانید با ساخت چهره و چهره نگاری آنلاین نیز در انزل وب آشنا شوید.

Snapchat بهترین نرم افزار تغییر چهره اندروید

نرم افزار جابجایی چهره Snapchat برنامه ای پر کاربرد است که به کاربران اجازه می دهد با یک فیلتر ساده، چهره خود را با دوستان خود عوض کنند. البته فقط یک برنامه تعویض چهره نیست و فیلترهای چهره آن بهترین هستند. همچنین میتوانید بلافاصله عکس ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

هنگام گرفتن عکس یا فیلم، فقط باید انگشت خود را روی ناحیه ای از صفحه که صورت قرار دارد قرار دهید تا تعدادی از چهره های مختلف در پایین صفحه ظاهر شوند. می توانید صورت خود را با هر کسی در لحظه یا حتی از گالری عوض کنید. با اسنپ چت می توانید عکسهایی خنده دار، چاپلوس و … بگیرید و آن را بر روی تلفن خود مخفی کنید.

Snapchat بهترین نرم افزار تغییر چهره اندروید

نرم افزار تغییر چهره اندروید Cupace

Cupace یک برنامه ویرایش گر عکس عالی و آسان است که شامل یک ویژگی مفید به نام Paste Face است که امکان تعویض چهره را فراهم می کند. بر خلاف Snapchat به شما امکان می دهد صورت را به صورت دستی از یک تصویر استخراج کرده و سپس آن را در تصاویر دیگر جایگذاری کنید. همچنین برنامه های ویرایشگر عکس حرفه ای را به شما معرفی کردیم.

با استفاده از Cupace، شما می توانید به راحتی چهره ای را از تصویر برش دهید و سپس چهره را بر روی تصویر خود بچسبانید. همچنین برنامه به شما امکان می دهد تا در تصویر بزرگ نمایی کنید تا برش صورت تا حد ممکن دقیق باشد. هنگامی که صورت بریده شد ، در Face Gallery برنامه ذخیره می شود و در صورت تمایل می توانید آن را روی چندین تصویر جای گذاری کنید.

نرم افزار تغییر چهره اندروید Cupace

تغییر شکل صورت اندروید با Face Swap Live

نرم افزار تعویض چهره در فیلم Face Swap Live بدون شک یکی از بهترین ها است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که شما و دوست تان در قاب دوربین باشید تا برنامه چهره های شما را در لحظه تعویض کند. علاوه بر این، قادر به ضبط فیلم ها را با چهره عوض شده، هستید. همچنین این برنامه فیلترهای عکس جالبی دارد. به عنوان مثال، می توانید چهره خود را با هر فرد مشهور یا بچه ای مخلوط کنید تا یک عکس یا فیلم بسیار خنده دار ایجاد کنید.

تغییر شکل صورت اندروید با Face Swap Live

Face Swap Booth برنامه تغییر چهره خنده دار

Face Swap Booth برنامه تغییر چهره جالبی است. می توانید به صورت دستی چهره خود را اضافه کنید یا اجازه دهید برنامه به طور خودکار آن را تشخیص دهد. سپس از این چهره های مختلف برای جابجایی افراد مختلف ​​استفاده کنید. شما حتی می توانید چهره خود را با چهره های مشهور عوض کنید. به غیر از این، این برنامه همچنین ابزار ویرایش پیشرفته، ماسک صورت خنده دار و.. را دارد. فناوری پیشرفته تشخیص چهره به طور خودکار چهره ها را در تمام عکس ها با حداکثر دقت جابجا می کند.

Face Swap Booth برنامه تغییر چهره خنده دار

MSQRD بهترین برنامه تغییر چهره اندروید

MSQRD نرم افزار تغییر چهره هنگام فیلم برداری است که ماسک های مختلف انیمیشنی (برنامه تغییر چهره عروسکی) را به تصاویر و فیلم های سلفی شما اضافه می کند. این برنامه چند ویژگی سرگرم کننده دارد. شما به راحتی می توانید یک حیوان زیبا، یک ابر قهرمان فیلم شوید و یا با دوستان خود چهره خود را عوض کنید. علاوه بر این، امکان گذاشتن لایو در فیسبوک همراه ماسک روی صورت خود دارید. علاوه بر فیسبوک، می توانید عکس ها و فیلم هایی را که ضبط و ویرایش کردید را با MSQRD در هر شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

MSQRD بهترین برنامه تغییر چهره اندروید

برنامه تغییر صورت اندروید Photo Face Swap

Photo Face Swap برنامه نرم افزار تغییر چهره مرد به زن است که به شما امکان می دهد چهره را در تصاویر خود عوض کنید. روند تغییر چهره در این برنامه کاملا بدون دردسر است. علاوه بر این، قابلیت جذابی دارد که یک چهره را بر روی تمام افراد موجود در تصویر قرار می دهد.

Photo Face Swap

MixBooth نرم افزار تغییر اجزای صورت اندروید

MixBooth برنامه تغییر جنسیت اندروید است که دو چهره را مخلوط می کند. این برنامه به شما امکان می دهد عکس ها و عکس های افرادی را که می خواهید چهره شما با آنها مخلوط شود اضافه کنید تا به صورت خودکار چهره ها را شناسایی کرده و آنها را مخلوط کند. حتی می توانید صورت خود را با چهره افراد غریبه یا افراد مشهور مخلوط کنید.

MixBooth به شما امکان می دهد از گالری یا حتی از حساب فیسبوک خود عکس بگیرید یا عکس وارد کنید. برای اینکه ببینید تصویر نهایی چگونه به نظر می رسد، فقط باید تلفن خود را تکان دهید. اگر نتیجه را دوست دارید، می توانید عکس را در تلفن خود ذخیره کنید یا آن را در یک بستر رسانه اجتماعی به انتخاب خود به اشتراک بگذارید.

MixBooth نرم افزار تغییر اجزای صورت اندروید

تغییر صورت در عکس اندروید با B612

B612 در درجه اول یک دوربین زیبایی و فیلتر است که معمولاً برای گرفتن عکس های سلفی خیره کننده استفاده می شود. این برنامه از تعویض چهره نیز بهره می برد. برای استفاده از این گزینه بر روی نماد Smiley کلیک کنید و سپس گزینه Menu swap را از فهرست انتخاب کنید. با این حال، این ویژگی فقط در زمانی کار خواهد کرد که دو نفر را در قاب دوربین باشند. هنگامی که گزینه Swap face را فعال کردید، باید به سادگی شروع به ضبط یک فیلم یا گرفتن عکس کنید تا برنامه به طور خودکار چهره ها را عوض کند. همچنین می توانید در انزل وب، آموزش ویرایش عکس اندروید ساده  تا حرفه ای مطالعه کنید.

تغییر صورت در عکس اندروید با B612

دانلود رایگان برنامه تغییر چهره اندروید Face Swap by Microsoft

Face Swap by Microsoft توسط مایکروسافت توسعه یافته است که در ان تعویض صورت به صورت خودکار انجام می شود. فقط کافی است که یک عکس جدید بگیرید، سپس تصویری که در آن می توانید چهره خود را جایگزین کنید را انتخاب کنید. می تواند یک فرد مشهور، یک حیوان، یک فضانورد یا حتی یک دیوار باشد. به طور خودکار رنگ پوست و بافت را با محیط اطراف تنظیم می کند.

Face Swap by Microsoft به شما امکان می دهد تقریبا هر چیزی را روی صورت خود، عوض کنید. خوشبختانه شما همیشه می توانید تصاویر را به صورت دستی متناسب با اندازه های مختلف فریم تنظیم کنید.

دانلود رایگان برنامه تغییر چهره اندروید Face Swap by Microsoft

دانلود نرم افزار تغییر چهره حرفه ای FaceApp

FaceApp در صورتی که می خواهید ببینید با تغییر جنسیت یا لبخند یا اینکه بزرگتر یا کوچکتر باشید، چگونه به نظر می رسید، نصب این برنامه انتخاب خوبی است. متأسفانه، این برنامه هیچ ویژگی جابجایی چهره ندارد. شما با گرفتن یک عکس خنثی از خود شروع می کنید و سپس می توانید خود را پیر یا جوان تر کنید، جنسیت خود را تغییر دهید (برنامه تغییر چهره مردانه به زنان و برعکس)، رنگ موهای خود را تغییر دهید و حتی خود را با عینک ببینید. با این حال، برخی از ویژگی ها قفل شده و فقط در نسخه حرفه ای در دسترس هستند. این برنامه هیچ تبلیغی ندارد و خرید های درون برنامه ای را ارائه می دهد.

دانلود نرم افزار تغییر چهره حرفه ای FaceApp

Reface نرم افزار تغییر چهره در فیلم

Reface یک برنامه مبادله چهره مبتنی بر هوش مصنوعی که به شما امکان می دهد چهره ها را با افراد مشهور در فیلم ها و موزیک ویدیو های معروف عوض کنید. همچنین دارای مجموعه ای از الگوهای رفتاری محبوب به عنوان GIF است که در آن می توانید صورت خود را عوض کنید. این برنامه به شما امکان می دهد فیلم ها را در فضای ذخیره سازی محلی خود ذخیره کنید یا آنها را مستقیماً با یک کلیک در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Reface نرم افزار تغییر چهره در فیلم

MRRMRR بهترین برنامه برای تغییر چهره اندروید

Mrrmrr یک برنامه صورت است که توسط DeepAR طراحی می شود. این یک اشتباه تایپی نیست، بلکه نام واقعی برنامه است. این برنامه فیلترهای جالب زیادی دارد. همچنین فیلترها و ماسک ها را در لحظه عکس برداری ارائه می دهد.

MRRMRR دارای ۴ دسته شکلک، ماسک، فیلتر و جلوه است. با این برنامه می توانید یک شکلک متحرک بسازید. همچنین حرکات صورت شما را ضبط می کند و آن را بر روی شکلک اعمال می کند تا یک شکلک تعاملی ایجاد کند. با ماسک ها می توانید عکس بگیرید یا فیلم بگیرید. به اشتراک گذاری تصاویر بسیار آسان است، بعد از هر بار ضبط ، پیش نمایش تصویر و چند دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و غیره را به شما نشان می دهد. همچنین میتوانید متحرک ‌سازی عکس را به شیوه های دیگر نیز انجام دهید.

MRRMRR بهترین برنامه برای تغییر چهره اندروید

برنامه تغییر چهره اندروید Face Blender

Face Blender یک برنامه خنده دار برای دوربین سلفی است که با استفاده از آن می توانید صورت خود را با هر تصویری ترکیب کنید. این برنامه به اندازه کافی ساده است. فقط روی یک عکس کلیک کنید و الگویی را انتخاب کنید تا چهره شما روی آن الگو، ترکیب شود. این برنامه دارای بیش از صد الگو از فضانورد تا ژیمناست است. این برنامه به طور خودکار صورت را در الگو تشخیص داده و زاویه و جهت چهره شما را متناسب با قاب تنظیم می کند. اگر الگوها کافی نیستند، می توانید با افزودن تصویری از Camera Roll یا برنامه Gallery، مبادله چهره خود را ایجاد کنید.

برنامه تغییر چهره اندروید Face Blender

نرم افزار تغییر چهره برای اندروید Portrait AI

Portrait AI یک برنامه ساده است که تصاویر شما را به نقاشی Portrait 1980 تبدیل می کند. این برنامه به طرز حیرت انگیزی عالی کار می کند. در نقاشی ها به نظر نمی رسد که برخی از فیلترها روی صورت شما کار شده باشد. هوش مصنوعی موجود در برنامه در حال حاضر فقط با چهره های اروپایی آموزش دیده است و کمی به آن سمت متمایل است. همچنین می توانید پست فعال کردن افکت صورت برای تماس تصویری را نیز در انزل وب مطالعه کنید.

نرم افزار تغییر چهره برای اندروید Portrait AI

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز، بهترین برنامه های تغییر چهره اندروید را بررسی کردیم. آیا شما نرم افزار تغییر چهره اندروید جدید دیگری را می شناسید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه و سایر مسایل مرتبط را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (اکثر برندها)
آموزش ۹ ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (برندهای متفاوت)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید
ارگ زدن با اندروید : ۷ تا از بهترین برنامه ارگ اندروید فارسی
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز 11
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز ۱۱

نظرات