آموزش 5 روش مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت

آموزش ۵ روش مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت

پیشرفت تکنولوژی روی قبض ها و روش های پرداخت آن ها هم تاثیر داشته است. امروزه اکثر قبوض پرداخت مانند قبض تلفن ثابت ☎️ ، به صورت الکترونیکی ارائه شده و به صورت آنلاین قابل پرداخت می باشد. روش های مختلفی نیز برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت وجود دارد که امروز در انزل وب به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

نحوه پرداخت و دریافت قبض تلفن ثابت

How to Receive and Pay a Landline Bill

تا مدتی پیش قبض ها به صورت کاغذی به مشترکین ارائه می شد و برای پرداخت آن ها باید به بانک و.. مراجعه می کردیم. اما پیشرفت تکنولوژی روی این روند تاثیر داشته و اکنون می توانید در خانه یا هر جای دیگری به سادگی قبوض خود را پرداخت کنید. در ادامه روش هایی که برای پرداخت و یا مشاهده قبض تلفن ثابت وجود دارند را بررسی می کنیم.

نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت با سایت شرکت مخابرات

نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت با سایت شرکت مخابرات

یکی از ساده ترین راه های استعلام قبض تلفن یا ریز قبض تلفن ثابت و..، ورود به بخش پرداخت قبض سایت مخابرات می باشد. با ورود به این سامانه، می توانید قبض پایان دوره، قبض میان دوره و یا قبض تجمیعی تلفن ثابت خود را مشاهده و پرداخت کنید. برای این کار فقط کافیست تا شماره تلفن ثابت خود را در فیلد مورد نظر وارد کرده و پس از تایپ کد امنیتی، روی دریافت مبلغ قبض کلیک کنید. پس از مشاهده مبلغ و جزییات بیشتر، می توانید به پرداخت آن نیز اقدام کنید.

همینطور آیا به دنبال راهی برای استعلام خلافی ماشین هم هستید؟ پس پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ روش گرفتن استعلام خلافی ماشین از طریق اینترنت، SMS، تلگرام، VIN، تلفن و.. را هم مطالعه نمایید.

پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه با آسان پرداخت (آپ)

پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه با آسان پرداخت (آپ)

در برنامه های خدمات پرداخت مانند آپ نیز امکان پرداخت و مشاهده قبض وجود دارد. برای پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل پس از نصب برنامه آپ و یا ورود به سایت آسان پرداخت و بخش پرداخت قبض تلفن ثابت، کافیست تا شماره تلفن خود را وارد کرده و قبض میاندوره و یا پیان دوره را استعلام بگیرید.

پرداخت قبض تلفن تهران ، اصفهان ، کرج ، مشهد ، شیراز و.. با تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)

پرداخت قبض تلفن تهران ، اصفهان ، کرج ، مشهد ، شیراز و.. با تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)

در سرویس تاپ نیز راه مشابهی برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت وجود دارد. جهت انجام نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت قطع شده شما به سادگی با وارد کردن شماره تلفن خود، می توانید قبض موجود را مشاهده و پرداخت کنید.

همینطور مطالعه مطلب ۷ روش فهمیدن موجودی حساب کارت بانکی از طریق سایت ، اپ ، کد و.. نیز می تواند برای شما مفید باشد.

نحوه دریافت قبض تلفن ثابت، تماس با سامانه ۲۰۰۰

اگر به سرویس های آنلاین دسترسی ندارید، می توانید با کمک تلفن نیز اقدام به پرداخت قبض کنید. مشترکین تلفن ثابت تهران می توانند با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از میزان بدهی خود مطلع شوند. همچنین با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم نیز امکان پرداخت قبض با همین سامانه امکان پذیر خواهد بود. قابل ذکر است که اگر قبلا از سرویس پرداخت قبض تلفن ثابت ۱۸۱۸ استفاده می کردید، اکنون می توانید از این سرویس به همان شکل استفاده کنید.

دریافت شناسه قبض تلفن ثابت با کد دستوری و تماس با سامانه ۲۰۲۰

در سامانه مخابراتی ۲۰۲۰ که همه مشترکان می توانند از آن استفاده کنند، خدمات زیادی قرار داده شده است. از جمله آن ها می توان به امکان اطلاع از مبلغ قبض و پرداخت آن اشاره کرد. همچنین به جز پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق ۲۰۲۰، در این سامانه قابلیت ارائه شناسه قبض و شناسه پرداخت نیز وجود دارد.

این سامانه توسط کد دستوری زیر نیز در تلفن همراه قابل استفاده می باشد:

*۲۰۲۰#

در پایان اگر از مشترکین ایرانسل نیز هستید، مطالعه مطلب آموزش ۷ روش مشاهده ، دریافت قبض و صورتحساب خط تلفن ایرانسل را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت قطع شده و.. را به شما معرفی کردیم. شما از چه روشی برای پرداخت قبض تلفن ثابت خود استفاده می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه چگونه قبض تلفن ثابت بگیریم را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 3 روش پرداخت قبض آب آنلاین
آموزش ۳ روش پرداخت قبض آب آنلاین
معرفی 8 سرویس استعلام و پرداخت عوارض آزادراه و اتوبان اینترنتی
معرفی ۸ سرویس استعلام و پرداخت عوارض آزاد راه و اتوبان اینترنتی
تا از بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز
۶ تا از بهترین برنامه و سرویس های آنلاین استعلام و پرداخت قبض گاز

نظرات