دانلود 12 تا از بهترین برنامه های ساخت و ادیت ویدیو اندروید

دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های ساخت و ادیت ویدیو یوتیوب اندروید

آیا تا بحال با برنامه های ویرایش فیلم یوتیوب کار کرده اید؟ برنامه های زیادی برای ساخت فیلم ? برای بارگذاری در YouTube وجود دارد، اما همه آنها نمی توانند نیازهای شما را در ویرایش ویدئو ها برآورده کنند. با دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های ساخت و ادیت ویدیو اندروید همراه ما باشید.

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو یوتیوب اندروید

Best YouTube Video Editor App For Android

برنامه های ادیت برای یوتیوب به طور کلی می توانند کیفیت اصلی فیلم های YouTube شما را بالا ببرند. اگر بتوانید فیلم ها را مستقیما در اندروید خود ویرایش کنید، از اشتراک گذاری ویدئو خود در YouTube با دوستان خود بیشتر لذت خواهید برد. بنابراین قبل از نصب یک برنامه بر روی دستگاه Android خود، باید بفهمید که به کدام نوع عملکرد ویرایش نیاز دارید و سپس یک برنامه ویرایش YouTube انتخاب کنید که بتواند به طور کامل نیاز شما را برآورده کند. قبلا در انزل وب ساخت ویدیو استاپ موشن نیز آموزش داده شد.

YouTube Video Editor برنامه ویرایش ویدیو اندروید

YouTube دارای ویژگی ویرایش فیلم خاص خود است. هنگام بارگذاری فیلم ها ، می توانید آنها را مرتب، جلوه های جالب موجود یا موسیقی را به فیلم اضافه کنید. تنها هدف از جمله این ویژگی ها این است که کاربران از استفاده از سایر برنامه های ویرایش ویدیو خودداری کنند. اما اگر می خواهید ویرایش فیلم در سطح حرفه ای داشته باشید.

YouTube Video Editor برنامه ویرایش ویدیو اندروید

VivaVideo بهترین برنامه ادیت ویدیو برای یوتیوب

VivaVideo بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو YouTube برای iOS و Android است. از فیلمبرداری فیلم ها گرفته تا ویرایش حرفه ای آنها، VivaVideo همه قابلیت ها را ارائه می دهد. با استفاده از ویژگی دوربین داخلی برنامه می توانید به راحتی عکس بگیرید. بهترین نکته در مورد VivaVideo این است که می توانید در حالت عادی و صفحه عریض نیز ضبط کنید. به غیر از فیلمبرداری، می توانید چندین جلوه زیبا به فیلم های خود اضافه کنید. همچنین می توانید آهنگ ها را از کتابخانه خود اضافه کنید. همچنین برخی از تصاویر زیبا داخلی در جلوه های تصویری برای فیلم وجود دارد. شما همچنین می توانیداسلایدی از عکس های مختلف تهیه کنید. برای آشنایی با نحوه ساخت فیلم و ویدیو کلیپ با عکس، این مطلب را بخوانید.

VivaVideo بهترین برنامه ادیت ویدیو برای یوتیوب

نرم افزار ساخت ویدیو برای یوتیوب Magisto

Magisto مناسب آن دسته از کاربرانی است که فقط می خواهند چند فیلتر به فیلم های خود اضافه کنند. این برنامه ویرایشگر YouTube قابلیت ها و عملکردهای زیادی برای ویرایش ندارد، اما جلوه های جالب توجهی دارد که با یک کلیک روی ویدیو اعمال می شود. با Magisto می توانید همه فیلم های خود را در فضای ابری ذخیره کنید. بنابراین، می توانید در هر زمان، از طریق یک مرورگر وب ساده آنها را ویرایش کنید. به عبارت دیگر، اگر  کاربر حرفه ای YouTube نیستید، باید این برنامه را امتحان کنید تا برخی جلوه های اساسی و ویژگی های معمولی ویرایش فیلم را اعمال کند.

نرم افزار ساخت ویدیو برای یوتیوب Magisto

KineMaster نرم افزار ادیت ویدیو برای یوتیوب

KineMaster از سطح پایه تا سطح حرفه ای به همه کمک می کند. همه چیز روی صفحه نمایش موجود است که امکان ویرایش ساده فیلم را می دهد. فیلم ها به صورت لایه ای ایجاد می شوند تا شما به راحتی، جلوه های تصویری برای فیلم ایجاد کنید. همچنین می توانید متن را به عنوان مقدمه یا زیرنویس ویدیو اضافه کنید. همچنین می‌توانید آموزش تغییر زبان ، ساخت و فعال سازی زیرنویس در یوتیوب را در انزل وب مطالعه کنید. همچنین قادر به اضافه کردن موسیقی را از تلفن اندروید خود هستید. با KineMaster عملکردهایی مانند برش، برش و چرخش فیلم براحتی قابل انجام است. بیشتر عملکردهای این برنامه به صورت رایگان در دسترس است.

KineMaster نرم افزار ادیت ویدیو برای یوتیوب

برنامه ویرایش ویدیو اندروید WeVideo

WeVideo یک برنامه ویرایش ویدئو است که به عنوان یک سرویس آنلاین برای رایانه ها و یک برنامه برای iOS و Android در دسترس است. به راحتی می توانید تمام داده های خود را در فضای ابری ذخیره کنید. همچنین امکان ویرایش فیلم ها را در حین حرکت دارید. WeVideo تمام ویژگی های لازم برای ویرایش فیلم ها مانند برش، چرخش، تنظیم روشنایی، پخش صدا، افزودن موسیقی و متن را دارد.

برنامه ویرایش ویدیو اندروید WeVideo

FilmoraGo برنامه ساخت ویدیو برای یوتیوب

FilmoraGo یکی از بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو YouTube است. این برنامه به میلیون ها کاربر خود امکان انجام کارهایی مانند ویرایش، برش، افزودن مضامین، موسیقی و موارد دیگر را می دهد. FilmoraGo توانایی های خاصی مانند ایجاد فیلم های نسبت تصویر ۱۶: ۹ برای YouTube یا فیلم های ۱: ۱ برای اینستاگرام را نیز دارد. خریدهای درون برنامه ای نیز وجود دارد که عملکردهای ویرایش ویژه، موضوعات، جلوه ها و موارد دیگر را باز می کند.

FilmoraGo برنامه ساخت ویدیو برای یوتیوب

نرم افزار ساخت ویدیو برای یوتیوب Quik

اگر شما نیاز به ویرایش عکس ها، فیلم ها برای YouTube دارید، Quik برای شما مناسب خواهد بود. برنامه Quik به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک، ویدئویی عالی بسازید. می توانید عکس ها و کلیپ های ویدئویی مورد علاقه خود را از گالری خود انتخاب کنید و سپس فقط اجازه دهید Quik جادوی خود را انجام دهد. فقط در طی چند ثانیه پردازش محتوای شما، می تواند چیزی فوق العاده به یاد ماندنی ایجاد کند.

نرم افزار ساخت ویدیو برای یوتیوب Quik

دانلود برنامه ادیت ویدیو برای یوتیوب VivaCut

VivaCut برای ویرایش و ایجاد یک ویدیوی حرفه ای و روان استفاده می شود. این برنامه به شما در ساخت ویدیوهای سطح بالای YouTube ،Instagram و غیره کمک شایانی می کند. شما در VivaCut ابزار های زیادی برای ویرایش ویدئو پیدا خواهید کرد.

دانلود برنامه ادیت ویدیو برای یوتیوب VivaCut

VideoShow بهترین برنامه ویرایش فیلم یوتیوب

VideoShow یک ابزار سرگرم کننده است که به شما امکان می دهد جلوه های زیبایی را به فیلم های خود اضافه کنید. ۵۰ موضوع مختلف وجود دارد که می توانید برای زیبایی فیلم های خود استفاده کنید. علاوه بر این، برخی از ابزارهای فشرده سازی قدرتمند برای کاهش اندازه فیلم شما نیز وجود دارد.

VideoShow بهترین برنامه ویرایش فیلم یوتیوب

PowerDirector نرم افزار ساخت ویدیو برای یوتیوب

PowerDirector دارای ابزارهای متنوعی است که به شما امکان می دهد در سطح حرفه ای استفاده کنید. افکت های مختلفی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. در نسخه رایگان امکانات زیادی موجود است. با این حال، خرید برنامه، بسیاری از قابلیت های دیگر از جمله حذف تبلیغات، انتقال فیلم ها با وضوح ۱۰۸۰ و ۴K و.. را باز می کند.

PowerDirector نرم افزار ساخت ویدیو برای یوتیوب

Adobe Premiere Clip بهترین نرم افزار ادیت برای یوتیوب اندروید

Adobe Premiere Clip به شما امکان می دهد یک ویدیو را مستقیما در دستگاه Android خود و در عرض چند ثانیه ویرایش کنید. در این برنامه کارهایی مانند برش، ویرایش، افزودن سرعت، موسیقی، فیلترها، جلوه ها و … براحتی قابل انجام است. Adobe Premiere Clip هیچ تبلیغی ندارد. فیلم ها می توانند مستقیما در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. حتی می توانید کلیپ Adobe Premiere را مستقیما در YouTube خود بارگذاری کنید.

Adobe Premiere Clip بهترین نرم افزار ادیت برای یوتیوب اندروید

برنامه ساخت ویدیو برای یوتیوب Video Maker

با برنامه Video Maker، شما می‌توانید لحظات روزمره خود را با جلوه ‌های تصویری خارق‌العاده، به کلیپ‌های شگفت ‌انگیز تبدیل کنید. همچنین این برنامه امکان فیلم‌برداری، ذخیره و به اشتراک‌ گذاری ویدئو های کوتاه، ویرایش فیلم‌ها و افکت‌ها، ذخیره ‌کردن فیلم ها به صورت خصوصی در پروفایل را به شما می دهد.

برنامه ساخت ویدیو برای یوتیوب Video Maker

در آخر برای کاهش مصرف اینترنت خود، می‌توانید حجم فیلم بدون افت کیفیت کاهش دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز، بهترین برنامه های ادیت برای یوتیوب را بررسی کردیم. ممنون که همراه انزل وب بودید. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه و سایر مسایل مرتبط را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این 20 روش حل کنید
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این ۲۰ روش حل کنید!
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا
معرفی و بررسی 27  ابزار قدرتمدند برای دانلود از یوتیوب (سایت و برنامه)
معرفی و بررسی ۲۷ ابزار قدرتمند برای دانلود از یوتیوب (سایت و برنامه)

نظرات