آموزش تصویری نحوه تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا

آموزش تصویری نحوه تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا

سامانه ثنا سامانه ای برای ابلاغ دادخواست و پیگیری پرونده های قضایی است. برای استفاده از این سامانه باید با یک شماره تلفن ☎️ مشخص در این سایت ثبت نام کنید. چون تمامی ابلاغیه ها از طریق این شماره به شما اطلاع رسانی می‌شود. برای تغییر شماره اس ام اس ابلاغیه در سامانه ثنا باید چند مرحله را طی شود که در در این مطلب به آموزش تصویری نحوه تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا می پردازیم.

روش تغییر شماره موبایل در ثنا

How to Change Phone Number in SANA

اگر زمانی خواستید به هر دلیلی از یک شماره تلفن دیگر در سامانه ثنا استفاده کنید، این امکان برای شما وجود دارد. به این نکته توجه کنید که برای تغییر شماره موبایل در سامانه ثنا، باید به شماره قبلی دسترسی داشته باشید تا رمز موقت برای ورود به سامانه را دریافت کنید.

ورود به سامانه ثنا برای تغییر خط ارسال SMS

اگر قبلا در سامانه ثنا ثبت نام نکرده اید، ما در مطالب قبلی آموزش ثبت نام در ثنا را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

برای تغییر شماره در سامانه ثنا ابتدا وارد آدرس سامانه بشوید:

sana.adliran.ir

سپس روی کادر تغییر اطلاعات کلیک کنید.

سایت سامانه ثنا

در صفحه ای که باز می‌شود باید کد ملی و رمز شخصی خود را بنویسید. سپس بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

ورود به سامانه ثنا

وارد کردن رمز موقت

برای ورود به وب سایت سامانه ثنا برای تغییر شماره باید در صفحه بعد رمز موقت خود را وارد کنید. اگر رمز موقت ندارید روی گزینه ارسال مجدد رمز موقت کلیک کنید تا برای شما ارسال شود.

بعد از نوشتن رمز موقت روی دکمه ورود کلیک کنید.

دقت کنید که شماره قبلی شما باید فعال باشید چون در این مرحله کد موقت به همان شماره ارسال می‌شود.

وارد کردن کد موقت سامانه ثنا

دریافت و وارد کردن پیامک تغییر شماره موبایل ثنا

این قسمت مرحله آخر تغییر شماره تلفن ثنا است. اینجا از قسمت بالا روی تغییر اطلاعات موبایل کلیک کنید. در کادر شماره همراه، شماره تلفن جدید خودتان را که میخواهید به عنوان شماره موبایل ثنا ثبت شود، وارد کنید. سپس روی دکمه ارسال کد امنیتی برای موبایل کلیک کنید.

تغییر شماره موبایل ثنا

اکنون کد فعالسازی برای شماره تلفن جدید شما ارسال می‌شود. این کد را در کادر کد امنیتی بنویسید و دکمه تایید کد امنیتی را بزنید.

با انجام این مرحله شماره موبایل سامانه ثنا برای شما با موفقیت تغییر می‌یابد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به آموزش تصویری نحوه تغییر شماره تماس در سامانه ثنا پرداختیم. اگر در تغییر شماره موبایل ثنا با مشکلی مواجه شدید یا سوالی در این زمینه داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • محمدرضا says:

    باسلام،اگ کسی بخاد شمارشو عوض کنه،حتما یا فروخته یا مسدود شده و یا به هر دلیلی بهش دسترسی نداره،اونوقت چ جوری کد موقت رو باید پیدا کنه،دقیقا مثل الانه بنده،ابلاغیه دارم ولی نمیتونم وارد حسابم بشم،لطفا راه حل درستی بگذارید

  • سيده مونا رضايي says:

    سلام من خطی که با آن ثبت نام ثنا کردم رو فروختم و دسترسی بهش ندارم چگونه رمز جدید را دریافت کنم که بتونم پیامهای ثنا را روی خط جدیدم دریافت کنم

    • محمدرضا says:

      دقیقا مثل من،ذوست عزیز،کسی ک بیخودی شمارشو عوض نمیکنه،حتما اون خطو نداره ک میخواد تغییر بده،من نمیدونم با چ منطقی میخواستن کار ملتو راه بندازن!