معرفی 4 روش سریع محاسبه BMI آنلاین

معرفی ۴ روش سریع محاسبه BMI آنلاین

BMI یا شاخص توده بدنی ?‍? معیاری برای اندازه گیری میزان چاقی در افراد مختلف است. اگر می خواهید این اندازه گیری را بدون درگیری با فرمول و محاسبات انجام دهید  پیشنهاد میکنیم حتما از ابزارهای آنلاین که به صورت دقیق این کار را انجام میدهند استفاده کنید. در این مطلب به آموزش ۴ روش محاسبه BMI آنلاین می پردازیم.

نحوه اندازه گیری شاخص توده بدنی آنلاین

How To Measure BMI Online

برای اندازه گیری شاخص توده بدنی، فرمول مشخصی وجود دارد که میتوانید با استفاده از قد و وزن خودتان آن را با ماشین حساب به دست آورید. اما در اینجا قرار است به چند سایت اندازه گیری شاخص توده بدنی که قابلیت ایجاد تنظیمات برای محاسبه را نیز دارند معرفی میکنیم.

محاسبه BMI آنلاین با سایت فارسی کیت ست

سایت Kitset یک سایت برای تبدیل واحدهای مختلف به یکدیگر است که دارای قسمت محاسبه BMI نیز می باشد در این بخش نرم افزار محاسبه BMI تنها کافی است قد و وزن فعلی خود را وارد کنید تا بلافاصله شاخص BMI بدن خود و وضعیت وزن خود را مشاهده نمایید.
سایت محاسبه bmi آنلاین

محاسبه BMI آنلاین با سایت سازمان جهانی سلامت قلب و ریه

سایت سازمان جهانی سلامت قلب یک صفحه برای اندازه گیری شاخص توده بدنی آنلاین دارد. در کادرهای مخصوص وزن و قد خود را وارد می کنید. بر این اساس BMI محاسبه می شود و برای شما نمایش داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که واحد اندازه گیری را روی Metric تنظیم کنید. همچنین فرمول محاسبه هر روش نیز در پنل سمت راست توضیح داده شده است.

محاسبه bmi آنلاین

محاسبه BMI آنلاین با سایت Calculator

سایت Calculator مخصوص محاسبات در حوزه های مختلف است که یک صفحه هم مخصوص محاسبه BMI آنلاین دارد. این سایت قابلیت محاسبه BMI بر اساس سن و جنسیت را هم دارد. مثلا برای محاسبه BMI مردان می توانید گزینه مربوط به آن را انتخاب کنید.

طبق نتیجه ای که در کادر مقابل به شما نشان میدهد، مشخص خواهد شد که بر اساس سن و جنسیت شما آیا این عدد به دست آمده طبیعی است یا خیر.

محاسبه bmi آنلاین

اندازه گیری شاخص توده بدنی کودکان

سایت خدمات سلامت انگلستان به شما اجازه محاسبه BMI کودکان را به صورت جداگانه می‌دهد. کافی است برای بزرگسالان سربرگ Adult و سربرگ Child را برای کودکان انتخاب کنید کادر های مربوطه را پر کنید.

امکان انتخاب واحد های اندازه گیری مختلف هم برای این کار وجود دارد.

محاسبه bmi آنلاین

این سایت نسبت به چند سایت بالا تنظیمات بیشتری برای محاسبه در اختیار شما قرار می دهد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به آموزش ۴ روش محاسبه BMI آنلاین پرداخته شد. اگر شما نیز از سرویس آنلاین فارسی یا انگلیسی دیگری برای اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) استفاده می کنید یا در این زمینه تجربه یا پیشنهادی دارید حتما در بخش نظرات آنها را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی و بررسی نرم افزار های فارسی افزایش و کاهش وزن (تناسب اندام)
معرفی و بررسی نرم افزار های فارسی افزایش و کاهش وزن (تناسب اندام)
معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۳۸
انزل وب
۱۰ کاربرد شگفت انگیز Wolfram Alpha
ترازویی مدرن با قابلیت وزن کردن اجسام مختلف

نظرات