دانلود 14 تا از بهترین آنتی ویروس اندروید جدید و پر قدرت

دانلود ۱۴ تا از بهترین آنتی ویروس اندروید جدید و پر قدرت

 بهترین آنتی ویروس اندروید ?️ یکی از موضوعاتی است که هنوز بیشترین جستجو را در اینترنت دارد و این بدان خاطر است که برنامه های آنتی ویروس اندروید همچنان یکی از محبوب ترین انواع برنامه های اندرویدی محسوب می شوند. کافیست که این برنامه ها را از گوگل پلی استور دانلود کنید و تنظیمات امنیتی خود را فعال نگه دارید. در این مطلب انزل وب ما می خواهیم ۱۴ تا از بهترین آنتی ویروس اندروید جدید و پر قدرت را به شما معرفی کنیم.

دانلود بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید

۱۵ Best Antivirus Apps and Best Anti-Malware Apps for Android

همانطور که مستحضر هستید در گوگل پلی استور می توان انواع مختلفی برنامه های آنتی ویروس، ضد بد افزار و ضد تبلیغات اندرویدی را پیدا کرد؛ با این حال همه این برنامه ها عملکرد عالی را ارائه نمی دهند. به همین خاطر  در پست امروز خود به معرفی بهترین و قوی ترین آنتی ویروس برای اندروید می پردازیم. توجه داشته باشید که این پست می تواند تکمیل کننده ۱۲ برنامه آنتی ویروس اندروید رایگانی باشد که قبلا منتشر کردیم.

دانلود بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید

برای دانلود نسخه کامل این برنامه ها از سایت های ایرانی معتبر استفاده کنید.

دانلود آنتی ویروس اندروید قوی ۳۶۰ Security

۳۶۰ Security برنامه های شما را از نظر انجام فعالیت های بدافزاری اسکن می کند. گرچه نتایجی که ارائه می دهد بیشتر از آن چیزی است که بخواهیم باور کنیم؛ به عنوان مثال فیس بوک را به عنوان بدافزار معرفی می کند در حالی که این طور نیست. در هر صورت، ۳۶۰ Security یک برنامه آنتی ویروس بسیار مناسب و عالی است که اسکن انجام می دهد و آسیب پذیری های بالقوه را به شما نشان می دهد؛ اما هنوز هم نمی توان از آن به عنوان بهترین ضد بدافزار نام برد.  این برنامه دارای برخی از قابلیت های تقویت کننده و شتاب دهنده گوشی است و توصیه می کنیم که از این قابلیت ها به هیچ وجه استفاده نکنید چون در واقع کار نمی کنند و عملکرد شما را بدتر می کنند.

دانلود آنتی ویروس اندروید قوی 360 Security

Avira بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید

Avira یکی از جدیدترین برنامه های آنتی ویروس است که نسبت به سال گذشته خیلی سریع رشد کرد. این برنامه از اصول اولیه که شامل اسکن دستگاه؛ محافظت در زمان واقعی؛ اسکن کارت حافظه اکسترنال و موارد دیگر پشتیبانی می کند. برخی از قابلیت های دیگر شامل پشتیبانی از قابلیت های ضد سرقت؛ اسکن حریم خصوصی؛ لیست سیاه و حتی قابلیت های مدیریت دستگاه است. این برنامه بسیار سبک تر از برنامه هایی مانند Norton است و حتی اگر به نسخه پایه نیاز دارید می توانید به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود آنتی ویروس آندروید Avast Mobile Security

Avast Mobile Security یکی از محبوب ترین برنامه های آنتی ویروس است که تقریبا در هر پلت فرمی حضور دارد. این برنامه بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود داشته و تعداد زیادی از قابلیت ها را پشتیبانی می کند. برخی از قابلیت های این آنتی ویروس اندرویدی شامل اسکن کلاسیک, مسدود کننده تماس، پشتیبانی از ضد سرقت و حتی فایروال برای دستگاه های روت شده اندرویدی است. این برنامه با یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه به صورت رایگان ارائه می شود.

دانلود آنتی ویروس آندروید Avast Mobile Security

 دانلود آنتی ویروس اندروید رایگان AVG

AVG یکی دیگر از برنامه های شناخته شده در دنیای برنامه های آنتی ویروس است. در واقع این برنامه همان AVAST  است. در واقع در سال ۲۰۱۶ شرکت AVAST اقدام به خرید AVG کرد. برنامه تجربه کاربری هر دو برنامه آنتی ویروس مشابه است. تقریبا با یک روش یکسان گوشی را اسکن می کنند و آسیب پذیری های احتمالی را پیدا می کنند.

 دانلود آنتی ویروس اندروید رایگان AVG

Bitdefender بهترین برنامه ضد ویروس اندروید

آنتی ویروس Bitdefender یکی از معدود برنامه های ضد ویروس رایگان است. طی این سال ها تغییر چندانی نکرده است. این برنامه دارای قابلیت های پایه مانند اسکن، رابط کاربری ساده؛ عملکرد سریع و بدون پیکربندی است. Bitdefender برای کاربرانی که نیازهای فوق العاده سطح پایینی دارند عالی عمل می کند.

Bitdefender بهترین برنامه ضد ویروس اندروید

دانلود بهترین آنتی ویروس اندروید Dr. Web Security Space

Dr. Web یکی از قدیمی ترین برنامه های آنتی ویروس و ضد بدافزار است که مجموعه مناسبی از ویژگی ها را ارائه می دهد. شما می توانید قابلیت هایی مانند اسکن سریع و کامل، محافظت در برابر باج افزار، فضای قرنطینه و حتی آمار را داشته باشید. در کنار این ها ویژگی های ضد سرعت؛ مسدود کردن تماس و پیامک؛ فیلتر URL؛ کنترل والدین؛ فایروال و موارد دیگر وجود دارد. اگر به آنتی ویروس پرتابل نیاز دارید می توانید لیست ۱۰ تا از بهترین آنتی ویروس پرتابل را بررسی کنید.

ESET Mobile Security and Antivirus برنامه ضد بدافزار اندروید

ESET یکی دیگر از مشهورترین برنامه های آنتی ویروس و ضد بدافزار است که مجموعه ای از قابلیت های مناسب از جمله اسکن، پشتیبانی از قابلیت ضد سرقت، قابلیت امنیتی؛ برنامه ریزی اسکن و غیره را ارائه می دهد. این برنامه یکی از معدود اپلیکشن هایی است که به آدرس ایمیل نیاز دارد، به غیر از این، بسیار خوب کار می کند. شما می توانید برای ۱ ماه نسخه آزمایشی رایگان را دریافت کنید. این برنامه مانند AVG یا AVAST سنگین نیست اما از CM Security Lite یا Bitdefender سنگین تر است.

Kaspersky بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای اندروید

Kaspersky یکی از محبوبترین برنامه های آنتی ویروس است که هم نسخه رایگان دارد و هم پولی. هر دو نسخه دارای قابلیت های مسدود کردن تماس؛ اسکن؛ بروزرسانی و ضد سرقت هستند. نسخه پولی از مواردی مانند محافظت در زمان واقعی؛ قفل کردن و موارد بیشتر برخوردار است. البته هر دو نسخه دارای قابلیت اسکن دستگاه برای بدافزار هستند.

Kaspersky بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای اندروید

برنامه ضد جاسوسی اندروید Lookout

Lookout یکی دیگر از برنامه های محبوب آنتی ویروس؛ ضد بدافزار و ضد جاسوسی است. این برنامه از قبل روی بسیاری از دستگاه ها نصب شده است و اصول کار خوبی را ارائه می دهد. شما می توانید از قابلیت های اسکن، محافظت در مقابل حملات فیشینگ؛ محافظت در برابر بدافزار، قابلیت های ضد سرقت و غیره استفاده کنید. این برنامه اندرویدی همچنین با ویژگی های منحصر به فرد حفاظت از هویت؛ بیمه هویت و اسکن وای فای همراه است. اگر در مورد جاسوسی کردن آنتی ویروس ها نگرانی دارید می توانید به مطالعه پست آیا آنتی ویروس ها از شما جاسوسی میکنند؟ بپردازید.

Malwarebytes Security محبوبترین ضد ویروس

Malwarebytes Security یکی از محبوب ترین برنامه های ضد ویروس در ویندوز است. نسخه موبایل هم خیلی مناسب است. از قابلیت هایی مانند پایگاه داده ویروس به روز؛ پشتیبانی از بدافزار و باج افزار؛ ردیاب مجوز و موارد دیگر برخوردار است. این برنامه حتی می تواند لینک هایی که در واتساپ؛ فیس بوک؛ پیامک و غیره رد و بدل می کنید را اسکن کند. این برنامه زیبا به نظر می رسد؛ خوب کار می کند و مانند سایر برنامه ها سنگین نیست.

آنتی ویروس McAfee برای گوشی های اندرویدی

McAfee یکی از مشهورترین و سنگین ترین برنامه آنتی ویروس است. این برنامه از قابلیت هایی مانند اسکن، ضد سرقت؛ ضد جاسوسی و قفل امنیتی برخوردار است. علاوه بر این می تواند از سارق احتمالی گوشی شما عکس بگیرد؛ قبل از خاموش شدن گوشی آن را در مکان های ابری ذخیره کند. McAfee دارای رابط کاربری قدیمی است و خیلی خوب به نظر نمی رسد. علاوه بر این دارای قابلیت های تقویت کننده است که کار نمی کنند. در صورتی که برای سیستم خود به دنبال ضد ویروس هستید؛ پشنهاد می کنیم پست بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر و لپ تاپ را مطالعه بفرمایید.

آنتی ویروس اندروید Norton Security

Norton Security به عنوان یک آنتی ویروس قابلیت هایی مانند محافظت در برابر بدافزار، جاسوس افرار؛ بدافزار و غیره را ارائه می دهد. در هنگام کمبود باتری به ذخیره مکان دستگاه می پردازد؛ حفاظت های بلادرنگ را ارائه می دهد و از قابلیت های ضد سرقت پشتیبانی می کند. نورتون یکی از گران قیمت ترین برنامه های آنتی ویروس است که هم از کامپیوتر و هم از گوشی همراه پشتیبانی می کند.

آنتی ویروس اندروید Norton Security

بهترین آنتی ویروس رایگان Sophos

Sophos یکی از برنامه های آنتی ویروس و ضد بدافزار مورد علاقه ما برای دستگاه های اندرویدی است. این برنامه شامل تمام توابع پایه مانند حفاظت در برابر بدافزار؛ اسکنر ویروس؛ فیلتر وب سایت؛ محافظت از برنامه؛ محافظت در برابر سرقت؛ امنیت وای فای و غیره است و همه این کارها را به صورت رایگان و بدون تبلیغات انحام می دهد.

بهترین آنتی ویروس رایگان Sophos

آنتی ویروس Trend Micro

Trend Micro یک انتخاب کاملا مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک برنامه ضد ویروس اندرویدی هستند. این برنامه دستگاه را اسکن می کند و بررسی می کند که آیا بدافزاری وجود دارد با نه. شما می توانید از قابلیت هایی مانند جلوگیری از برنامه های مخرب، عملکرد امنیت وب؛ جستجوگر وای فای عمومی و عملکرد امنیتی را برای تراکنش های مالی خود داشته باشید.

Google Play Protect بهترین آنتی ویروس رایگان آندروید

آخرین آنتی ویروس اندرویدی که به شما معرفی می کنیم Google Play Protect است که برنامه ها را در دستگاه شما اسکن می کند و بعد آن را با نسخه هایی که در گوگل پلی وجود دارد مقایسه می کند و در صورت عدم تطابق به شما خبر می دهد. این برنامه دارای قابلیت های محافظتی مناسب است و از همه مهمتر رایگان است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز ما سعی کردیم بهترین آنتی ویروس برای گوشی سامسونگ؛ نوکیا؛ هواوی و غیره را به شما معرفی کنیم. از دید شما بهترین برنامه ضد تبلیغات اندروید؛ ضد بدافزار؛ ضد جاسوسی و ضد ویروس کدام است؟ و در حال حاضر از چه برنامه ای روی گوشی خود استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

باج افزار چیست ؟ روش های حذف و مقابله با باج افزار و آشنایی با انواع آن
باج افزار چیست ؟ روش های حذف و مقابله با باج افزار و آشنایی با انواع آن

نظرات