آموزش 6 روش قطع و لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

آموزش ۶ روش قطع و لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

اینترنت بخش جدایی ناپذیری از زندگی دیجیتال ما را تشکیل می دهد. ممکن است شما برای استفاده از اینترنت از روتر و مودم استفاده نکنید و به جای آن بسته های اینترنتی گوشی خود را فعال کرده باشید اما به خاطر برنامه ریزی مالی یا هر دلیل دیگری که دارید نمی خواهید بسته به صورت خودکار تمدید شود. اینجاست که روش های قطع و لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول می توانند برای شما کاربرد پیدا کنند.

کد دستوری لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول

How to Stop Hamrah Aval Internet Auto Renwal

بسیاری از کاربران به دلیل نداشتن خط تلفن ثابت یا نخریدن روتر و مودم از بسته های اینترنتی استفاده می کنند. بسته های اینترنتی به صورت بسیار ساده ای فعال می شوند؛ به شما امکان مدیریت هزینه ها و حجم اینترنت مصرفی را می دهند، سرعت بالایی را در اختیار شما قرار می دهند و از همه مهمتر همیشه اینترنت را به همراه دارید. با خرید بسته های اینترنتی از کد ستاره ۷۸۰ مربع یا خود سایت همراه اول پیغامی مبنی بر فعال شدن بسته اینترنتی به شما ارسال می شود.  شما حتی می توانید کد تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول ستاره ۱۱۱ مربع را وارد کنید و یا ۱۱۱ را به سامانه ۸۰۸۰ ارسال کنید. اما برای غیر فعال کردن بسته اینترنتی خود شما به طور کلی چند راه حل زیر را پیش رو دارید:

  • از کد USSD استفاده کنید.
  • از پیامک استفاده کنید.
  • تماس بگیرید.
  • از اپلیکیشن همراه من استفاده کنید.
  • از سرویس اینترنتی همراه اول استفاده کنید.

نکات مهم

لطفاً قبل از اینکه ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید به چند نکته توجه فرمایید:

  1. با غیر فعال کردن بسته اینترنتی خود؛ شما ممکن است از تمام شدن بسته اینترنتی خود خبر نداشته باشید و هزینه اینترنت شما به صورت آزاد محاسبه شود.
  2. بعد از کنسل کردن تمدید خودکار؛ تنها با خرید بسته اینترنتی جدید می توانید تمدید خودکار را فعال نمایید.
  3. اگر تنها یک بار برای غیرفعال کردن تمدید خودکار اقدام کرده باشید؛ امکان لغو مجدد برای شما فراهم نیست و پیغام مشترک گرامی، در حال حاضر امکان انجام این درخواست وجود ندارد به شما نمایش داده می شود.
  4. قابلیت تمدید خودکار برای بسته های روزانه و هفتگی شبانه وجود ندارد.
  5. با غیرفعال کردن تمدید خودکار، بسته اینترنت فعلی شما حذف نخواهد شد.

با ۳ روش غیر فعال و فعال سازی رومینگ ایرانسل، همراه اول و رایتل در اندروید آشنا شوید.

چرا باید برای غیرفعال سازی تمدید خودکار اینترنت همراه اول اقدام کنم؟

  • این احتمال وجود دارد که شما قبلا بسته اینترنت با حجم بالا را تهیه کرده باشید تا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید؛ اما حالا به این حجم بسته نیاز ندارید.
  • شما بودجه کافی برای تمدید خودکار اینترنت همراه اول را ندارید.
  • سرویس همراه اول گاهی دچار اختلال می شود به طور مثال شما بسته ۲.۵ گیگابایتی را خریداری کرده اید اما همراه اول به شما اعلام می کند که این بسته اینترنتی در حال حاضر وجود ندارد و یک بسته ۱ گیگابایتی را برای شما فعال خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق شما تمایلی به تمدید خودکار اینترنت ندارید.

کد لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول

در صورتی که تمایل ندارید بسته اینترنت همراه اول شما به صورت خودکار فعال شود کافیست کد دستوری لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول ستاره ۱۰۰ ستاره ۸ مربع را شماره گیری بفرمایید. با انجام این کار شما پیامکی دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد بسته اینترنتی شما لغو شده است. اگر کاربر اپراتور ایرانسل هستید می توانید از ۴ سریع لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل استفاده کنید.

کد لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول با تماس

قبلا نحوه تبدیل خط سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی را به شما آموزش دادیم، اما برای لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول خود لطفا با شماره ۹۹۹۰ تماس حاصل فرمایید. با این کار شما به سیستم گویای مشترکین همراه اول وصل می شوید و باید شماره سیم کارت خود را وارد کنید. سپس عدد ۰ را وارد کنید.

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول با تماس

لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول با استفاده از اپلیکیشن

روش بعدی این است که اپلیکیشن همراه من را روش گوشی هوشمند خود نصب کنید و به سربرگ خدمات من مراجعه کنید. در اینجا بسته نوترینو را انتخاب کنید و روی لغو تمدید خودکار تپ کنید.

لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول با استفاده از اپلیکیشن

قطع تمدید خودکار اینترنت همراه اول

شما حتی می توانید با ارسال پیام عدد ۸ به شماره ۸۰۸۰ یا ارسال پیام ۳۲۸ به شماره ۱۱۱ برای لغو بسته اینترنتی خود اقدام کنید.

چگونگی لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

یکی از روش های دیگری که می توانید استفاده کنید این است که شارژ کمی در سیم کارت خود باقی بگذارید تا همراه اول نتواند از شارژ شما کم و برای فعال سازی بسته اینترنتی استفاده کند. قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول  به سادگی اتفاق خواهد افتاد.

حذف بسته فعلی اینترنت همراه اول با استفاده از سایت

با استفاده از پروفایل کاربری خود در سایت همراه من می توانید برای کنسل کردن تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول خود اقدام کنید. شما حتی با انتخاب اینترنت نوترینو > فعال سازی می توانید برای قطع کامل اینترنت همراه اول خود اقدام کنید. برای استفاده از کد اضطراری با من تماس بگیرید ایرانسل، همراه اول و رایتل کافیست مطلب قبلی ما را مطالعه کنید و از ۴ روش ذکر شده استفاده کنید.

حذف بسته فعلی اینترنت همراه اول با استفاده از سایت

نظرات و پیشنهادات شما؟

غیرفعال کردن بسته اینترنت همراه اول کار چندان سختی نیست و شما با استفاده از هر کدام از روش های بالا می توانید از تمدید خودکار نت همراه اول خود جلوگیری کنید. آیا شما روش دیگری را سراغ دارید که ما در این مطلب به آن اشاره نکرده باشیم؟ نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش جدید 5 روش غیرفعال سازی و لغو خودکار اینترنت همراه اول
آموزش جدید ۵ روش غیرفعال سازی و لغو خودکار اینترنت همراه اول
7 روش حل مشکل Sign in To Network ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. اندروید
۷ روش حل مشکل Sign in To Network ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. اندروید
آموزش 2 روش غیر فعال سازی و قطع تعرفه اینترنت آزاد همراه اول
آموزش ۲ روش غیر فعال سازی و قطع تعرفه اینترنت آزاد همراه اول
آموزش 8 روش فعال سازی و غیر فعال کردن اینترنت 5G در اندروید و آیفون
آموزش ۸ روش فعال سازی و غیر فعال کردن اینترنت ۵G در اندروید و آیفون

نظرات

  • Iman says:

    با سلام اصلا نگفتید که چگونه بسته فعال رو لغو کنیم تا دوباره بسته جدید بخریم

  • سوگند صحرایی says:

    سلام وقت بخیر من شارز همراه اول زدم وبسته اینترنت درخواست دادم اما دوباره لعو وحدف اینترنتم دادم اما لعو وحدف نشد استعلام سارزمو زدم دیدم از سارزم کم شده ممنون میشه راهنمایم کنید چطور اینترنتو لعو وحدف کنم وسارزمو برگردونم