آموزش روش ارسال عکس، فیلم و پیام حذف شونده در واتساپ

آموزش روش ارسال عکس ، فیلم و پیام حذف شونده در واتساپ

واتساپ در حال ارائه ویژگی جدیدی است که باعث می شود چت های درون برنامه شما نسبتا ایمن تر شوند. ویژگی جدید ارسال پیام حذف شونده است که باعث می شود واتساپ پیام های شما را بعد از ۷ روز به صورت خودکار پاک کند. با فرستادن پیام نابود شونده در واتساپ ⏱️ شما می توانید فضای ذخیره سازی خود را کاهش دهید؛ در ادامه ما روش ارسال پیام حذف شونده در واتساپ را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه در واتساپ پیام یکبار مصرف شونده ارسال کنیم؟

How to Work With WhatsApp Disappearing Messages

گاهی اوقات نگه داشتن پیام ها در واتساپ مفید واقع می شود. شاید شما بخواهید چت های جالبی که ماه ها قبل داشته اید را دوباره بخوانید، یا شاید چت های شما حاوی آدرس؛ نام یا لینک هایی باشد که به آنها نیاز دارید. با این حال، لازم نیست که همه چت ها را برای همیشه نگه دارید. چه در مورد حریم خصوصی نگران باشید و یا فقط بخواهید چت هایی که داشته اید را بدون سر و صدا پاک کنید؛ ” ارسال پیام حذف شونده در واتساپ” ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن باشید.

پیام حذف شونده در واتساپ بعد از ۷ روز برای شما و گیرنده و یا گروه گیرندگان پاک می شود. از این طریق می توانید اطلاعات حساس به زمان را ارسال کنید و می دانید که این پیغام ها بعدا خودشان پاک می شوند. هر فرد می تواند ارسال پیام حذف شونده در واتساپ را فعال یا غیرفعال کند اما برای گروه ها؛ ادمین گروه تنها کسانی هستند که می توانند تنظیمات را تغییر دهند. ارسال پیام به شماره و مخاطب ذخیره نشده در واتساپ را با ۴ روشی که قبلا آموزش دادیم امتحان کنید.

نحوه ارسال پیام محدود شونده در واتساپ

برای ارسال پیام پاک شوند در واتساپ در برنامه واتساپ اندروید یا آیفون / برنامه دسکتاپ یا وب، چت مورد نظر را باز کنید و بعد روی نام مخاطب تپ کنید. در مرحله بعدی Disappearing Messages را تپ کنید؛ سپس در صورت نیاز به تایید؛ Continue را انتخاب کنید. برای فعال کردن ویژگی؛ روی On تپ کنید. اگر از KaiOS استفاده می کنید؛ یک بار در چت از گزینه های Options –> View Contact –> OK –> Disappearing Messages –> Edit –> Next –> OK –> On –> OK استفاده کنید.

نحوه ارسال پیام محدود شونده در واتساپ

اگر هنوز قادر به ارسال پیغام با قابلیت حذف خودکار در واتساپ نیستید صبور باشید؛ واتساپ از ۵ نوامبر ۲۰۲۰ روی این ویژگی کار می کند و ممکن است هنوز در دستگاه شما مورد استفاده قرار نگرفته باشد. اگر چنین است چند روز دیگر ارسال پیام زمان دار واتساپ را امتحان کنید. بعد از اینکه موفق به ارسال پیام حذف شونده در واتساپ شدید می توانید برای ارسال پیام به خود برای ذخیره سازی در واتساپ هم تلاش کنید.

چگونه عکس های زمان دار واتساپ ارسال کنیم؟

با فعال کردن زمان سنج نابودکننده در واتساپ به روشی که در بالا توضیح دادیم؛ اگر در بین پیام های متنی خود عکس یا فیلم ارسال کنید؛ این موراد هم بعد از ۷ روز حذف می شوند. این قابلیت برای ارسال عکس تایمردار در واتساپ هم کاربرد دارد؛ اما توجه داشته باشد که همانطور که به طور پیش فرض همه عکس ها و فیلم هایی که در واتساپ باز کرده اید در برنامه گالری پیش فرض دستگاه شما ذخیره می شوند.

چگونه عکس های زمان دار واتساپ ارسال کنیم؟

با فعال بودن قابلیت دانلود خودکار در گوشی گیرنده؛ اگر عکسی ارسال کرده اید؛ شخص دیگر می تواند آن را ذخیره کند؛ بدون اینکه شما حتی از این موضوع خبر داشته باشید. برای خواندن و بازیابی پیام های حذف شده واتساپ از ۶ روشی که قبلا آموزش داده ایم استفاده کنید.

نکاتی در مورد فرستادن پیام نابود شونده در واتساپ

  • توجه داشته باشید که اگر کاربری در طل این مدت ۷ روزه پیام های خود را در واتساپ چک نکند؛ پیام ها حذف می شوند و گیرنده پیام قادر به خواندن آن نخواهد بود.
  • وقتی که به پیامی پاسخ می دهید؛ پیام اولیه هم درج می شود. اگر به پیامی که در حال ناپدید شده است پاسخ دهید، متن نقل شده ممکن است بعد از ۷ روز در چت باقی بماند.
  • اگر یک پیام حذف شونده برای کسی یا گروهی فوروارد شود؛ این پیام در گروه یا شخص مورد نظر از بین نمی رود.
  • اگر کاربر قبل از حذف پیام ها، بکاپ بگیرد؛ پیام های ناپدید شونده در بکاپ درج می شود. اما هنگام ریستور کردن بکاپ پیام های حذف شونده از بین می روند.
  • بعد از فعال کردن این قابلیت؛ پیام ها حذف خواهند شد و پیام هایی که قبل از این ارسال کرده اید حذف نخواهند شد.
    پس از فعال شدن این ویژگی ، پیام هایی را که قبلاً ارسال کرده اید پاک نمی کند. این فقط از آن نقطه روی پیام های جدید تأثیر می گذارد. این همچنین باعث حذف عکس ها و فیلم ها می شود ، اما اگر بارگیری خودکار را روشن کرده باشید، ممکن است رسانه همچنان در تلفن شما ذخیره شود.
  • توجه داشته باشد که اگر از ارسال پیام زمان بندی شده واتساپ برای حفظ حریم خصوصی خود استفاده می کنید، باز هم ممکن است گیرنده پیام از چت های شما اسکرین شات بگیرد و یا آن را برای فرد دیگری فوروارد کند؛ محتوا را کپی و در ورد ذخیره کند؛ پس باز هم حریم خصوصی شما به صورت ۱۰۰% حفظ نمی شود.
  • با این حال، واتساپ به فرستادن عکس نابود شونده در واتساپ علاقه نشان داده است. نسخه های اولیه بتا از این قابلیت استفاده می کنند و شما می توانید آن را از ۵ ثانیه به ۱ ساعت تنظیم کنید.

در آخر از شما دعوت می کنیم مقاله ۹ روش نجات بخش حل مشکل نیامدن و دیر دریافت کردن پیام ها در واتساپ را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم با مطالعه مطالب بالا توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا جواب سوالاتی مانند عکس نابود شونده در واتساپ چیست؟ و نحوه فرستادن عکس نابود شونده در واتساپ چگونه است؟ پاسخ داده باشیم. نظر شما در مورد قابلیت جدید واتساپ چیست؟ آیا این گزینه در گوشی شما فعال شده است؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات