آموزش 3 روش رفع ریپورت اشتباه در اینستاگرام وب، اندروید و آیفون

آموزش ۳ روش رفع ریپورت اشتباه در اینستاگرام وب ، اندروید و آیفون

همانطور که می دانید در حال حاضر در اینستاگرام قابلیتی برای رفع ریپورت گزارش شده توسط خود شما ⛔ ندارد و این مساله در صورت بروز اشتباه دردسرساز میشود. با ۳ روشی که در ادامه توضیح خواهیم داد می توانید برای رفع ریپورت اشتباه در اینستاگرام اقدام کنید.

چگونه رپیورت یک پیج و شخص در اینستاگرام را لغو کنیم؟

How do I withdraw an intellectual property report that I’ve already submitted to Instagram

شما می توانید هر پیچ یا شخصی را در اینستاگرام ریپورت کنید. برای ریپورت کردن پست در اینستاگرام کافیست که  به بالای پست ضربه بزنید و  Report را انتخاب کنید. حالا باید دستورالعمل های نمایش داده شده روی صفحه را دنبال کنید. اما برای ریپورت کردن یک شخص کافیست که روی پروفایل وی تپ کنید و Report user را انتخاب کنید. سپس روی نوع اکانتی که می خواهید ریپورت کنید تپ کنید و دستورالعمل های نمایش داده شده روی صفحه را دنبال کنید. اما گاهی اتفاق می افتد که شما ریپورت اشتباه در اینستاگرام داده اید و یا اینکه از کاری که کرده اید پشیمان شده اید و به دنبال پس گرفتن ریپورت افراد و پیج در اینستاگرام هستید.

آموزش 3 روش رفع ریپورت اشتباه در اینستاگرام

اگر اکانت خود شما ریپورت شده است می توانید از پست دلایل ریپورت و آموزش ۳ ترفند برای رفع ریپورت اینستاگرام کمک بگیرید.

لغو ریپورت اینستاگرام

برای رفع ریپورت اشتباه در اینستاگرام باید بدانید که در حال حاضر این شبکه اجتماعی به شما امکانی برای لغو ریپورت اشتباه در اینستاگرام را نمی دهد. نمی توانید یک اکانت گزارش داده شده را لغو ریپورت کنید. بنابراین اگر آنچه که ریپورت کرده اید؛ مخالف قوانین اینستاگرام است جای نگرانی نیست.

اما اگر استوری یا اکانت اینستاگرامی را ریپورت کرده اید و آرزو کرده اید که ای کاش این کار را انجام نمی دادم. کافیست که از روشی که در ادامه بیان می کنیم استفاده کنید. اگر سوالات بی پاسخ زیادی در مورد اینستاگرام دارید می توانید با مراجعه به Instagram Help Center پاسخ خود را دریافت کنید و از اینستاگرام کمک بخواهید.

نحوه رفع ریپورت در اینستاگرام

وقتی شما پست؛ پیج یا اکانت فردی را ریپورت می کنید دیگر نمی توانید آنها را مشاهده کنید. برای رفع ریپورت افراد در اینستاگرام کافیست که به تنظیمات (Settings) اینستاگرام وارد شوید و روی کاربران مسدود (blocked users) تپ کنید. فردی که ریپورت کرده اید را آنبلاک کنید. برای وی درخواست فالوو ارسال کنید. اگر برای کاربری سرچ می کنید و نمی توانید آن را پیدا کنید می توانید از پست دلیل نمایش و معنی ارور User Not Found در اینستاگرام چیست؟ کمک بگیرید.

رفع ریپورت افراد در اینستاگرام

اگر می خواهید درخواست ریپورت کاربر یا پیجی که به اینستاگرام داده اید را لغو کنید بهترین راه برای انجام این کار این است که از درخواست خود را از طریق ایمیل ip@instagram.com به اینستاگرام ارسال کنید و شماره ریپورت اصلی خود را هم ارجاع دهید. اینستاگرام با بررسی محتوا؛ کاربر یا پیجی که ریپورت کرده اید برای شما ایمیل تایید ارسال می کند. توجه داشته باشبد که در موارد خاص ممکن است نتوانید ریپورت یک محتوا را پس بگیرید.

در آخر از شما دعوت می کنیم پست آموزش ۴ روش تماس با پشتیبانی اینستاگرام (Instagram Support) را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما در پلت فرم اینستاگرام این اختیار را دارید تا هر کاربر یا محتوا و پیجی را ریپورت کنید. در لحظه ممکن است ریپورت کردن بهترین کار به نظر ما بیاید اما بعد از گذشت چند روز از کار خود پشیمان شویم. شما می توانید از طریق روش های اشاره شده در بالا برای رفع ریپورت اشتباه در اینستاگرام اقدام کنید. نظرات و پشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل
راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل
بررسی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام
بررسی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام
آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام
آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام
حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام
حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام

نظرات