آموزش 4 روش حل مشکل عدم تغییر نام در اینستاگرام

آموزش ۴ روش حل مشکل عدم تغییر نام در اینستاگرام

اینستاگرام سیاست های خود را تغییر داده است؛ به طوری که باید ۱۴ روز صبر کنید تا موفق به تغییر نام در اینستاگرام ? شوید. اگر به تازگی نیم اینستا خود را تغییر داده اید باید یا صبر کنید یا راه حل های مشکل عدم تغییر نام در اینستاگرام انزل وب را مطالعه کنید. این قابلیت برای جلوگیری از سرقت هویت در نظر گرفته شده است. برخی از کاربران نام کاربری و نام پروفایل خود را تغییر می دهند تا هویت کاربران دیگر را داشته باشند.

رفع مشکل عدم تغییر اسم (Name) در اینستاگرام

How To Change Instagram Name/Username More Than Twice in 14 Days

قبلا اینستاگرام به کاربران خود اجازه می داد تا در هر زمان که می خواهند برای تغییر نام خود اقدام کنند، اما حالا این پلتفرم قابلیت تغییر نام را به ۲ بار در طول ۱۴ روز محدود کرده است. جین منچون وونگ متخصص مهندسی معکوس از هنگ کنگ، در اکانت توییتر خود نوشت که اینستاگرام در تلاش است تا گزینه تغییر نام خود را محدود کنید. اعتقاد بر این است که این عمل؛ گامی در جهت به حداقل رساندن کلاهبرداری ها یا گسترش اطلاعات اشباه در پلت فرم اینستاگرام است. اغلب دیده می شود که کاربران مرتبا نام خود را تغییر می دهند و وانمود می کنند که شخص دیگری هستند. هدف اصلی Name در اینستاگرام این است که یک شخص را بتوان از طریق نام (خواه نام کامل؛ نام مستعار یا نام کسب و کار) شناسایی کند.

شرایط و محدودیت تغییر نام در اینستاگرام

قبلا ۶ روش رفع مشکل عوض نشدن و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، اما اگر به دنبال چرایی و علت عدم تغییر نیم در اینستاگرام هستید باید بدانید که شرایطی وجود دارد که باید آنها را برآورده کنید تا موفق به تغییر نام در اینستا شوید:

  • همانطور که گفته شد؛ اینستاگرام شما را به ۲ بار تغییر نام در طول ۱۴ روز می کند؛ اگر شما این حد آستانه را برآورده کرده باشید؛ موفق به تغییر نیم در اینستاگرام نخواهید شد.
  • علت تغییر نکردن نام در اینستاگرام می تواند این باشد که از نام کاربری منحصر به فردی استفاده نمی کنید.
  • علت تغییر نکردن نام در اینستاگرام می تواند این باشد که از یک نام کاربری با بیش از ۳۰ کاراکتر استفاده می کنید.
  • نام کاربری شما شامل ایموجی؛ سمبل ها و غیره است (نام کاربری باید حاوی اعداد و حروف باشد).
  • بین نام کاربروی و دیسپلی نیم (نام نمایشی) اختلاف وجود دارد.

نحوه تغییر اسم در اینستاگرام

برای رفع مشکل تغییر اسم در اینستاگرام شما باید ابتدا نحوه تغییر نیم اینستا را بدانید. برای تغییر مشخصات در اینستاگرام می توانید نام خود را تغییر دهید. برنامه اینستاگرام را در گوشی یا تبلت خود باز کنید. روی آیکن امانت در پایین – سمت چپ صفحه تپ کنید تا وارد صفحه پروفایل شوید.

اگر چند اکانت اینستا دارید؛ روی نام پروفایل در بالا- سمت چپ ضربه بزنید و اکانتی که می خواهید تغییر دهید را انتخاب کنید. بعد لینک Edit Profile را انتخاب کنید. در صفحه ویرایش پروفایل روی Name یا Username (هر کدام که می خواهید) تپ کنید. نام پروفایل یا نام کاربری جدید خود را تایپ کنید و برای ذخیره تغییرات روی دکمه Save تپ کنید.

اما برای تغییر نام از طریق وب باید با استفاده از مرورگر خود وارد اینستاگرام شوید و روی آیکن اکانت موجود در سمت راست – بالای صفحه کلیک کنید. در قسمت Name یا Username (هر کدام که می خواهید) کلیک کنید. تغییرات خود را اعمال کنید و در نهایت برای تغییر نام جدید دکمه Submit را کلیک کنید.

مشکل تغییر نام در اینستاگرام

راه حلی که برای مشکل تغییر نام در اینستاگرام می توانید استفاده کنید حذف یا پاک کردن نام از پروفایل است. فقط کافی است که همه مواردی که در گزینه Name وجود دارد را پاک کنید و تغییرات را ذخیره کنید. از آنجا که کاربران نمی توانند از این طرق تقلب کنند؛ بنابراین شما در حال حاضر مجاز هستید تا نام را به طور کامل از پروفایلتان حذف کنید. اگر نام خود را به چیزی نامناسب تغییر داده اید؛ می تواند نام را حذف کرده و ۱۴ روز صبر کنید تا دوباره بتوانید آن را تغییر دهید. اما اگر مصمم هستید روشی برای دور زدن این مدت ۱۴ روزه پیدا کنید؛ روش های زیر را دنبال کنید.

دور زدن خطای تغییر نام در اینستاگرام با غیرفعال کردن اکانت

شما می توانید با غیرفعال کردن اکانت خود برای مدتی معین (حداقل ۲۴ ساعت) خطای تغییر Name در اینستاگرام را دور بزنید. بعد از این مدت می توانید اکانت خود را فعال کنید و بررسی کنید که آیا می توانید دوباره نام خود را تغییر دهید. هیچ گزینه ای برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام در خود برنامه وجود ندارد و شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

از آنجا که نمی توانید از طریق برنامه اکانت خود را حذف یا غیرفعال کنید؛ باید با استفاده از مرورگر وب خود وارد اینستاگرام شوید.

وارد نسخه وب اینستاگرام شوید و Edit Profile را انتخاب کنید.

به پایین اسکرول کنید, حالا باید گزینه ای به نام  temporarily disable my account را مشاهده کنید.

دلیل غیرفعال کردن اکانت خود را انتخاب کنید.

دور زدن خطای تغییر نام در اینستاگرام با غیرفعال کردن اکانت

حالا؛ حداقل ۲۴ ساعت صبر کنید و دوباره اکانت خود را فعال کنید. برخی از کاربران گزارش داده اند که از طریق این روش توانسته اند مشکل اینستاگرام خود را حل کنند.

حل مشکل تغییر Name در اینستاگرام با استفاده از VPN

علت تغییر نکردن اسم در اینستاگرام این است که ممکن است این پلتفرم اقدام شما را مشکلی امنیتی تشخیص دهد. اینستاگرام یک پلتفرم امن است؛ در صورت مشاهده فعالیت های غیرمعمول؛ از طریق ایمیل شما را مطلع می کند. ما می توانیم با استفاده از این اقدام امنیتی اکانت خود را ایمن کرده و در نهایت دوباره نام اینستاگرام را تغییر دهیم. فرآیند کار ساده است؛ کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید.

VPN گوشی خود را متصل کنید.

اگر گوشی اندروید استفاده می کنید به تنظیمات دستگاه خود بروید و APPS یا برنامه ها را انتخاب کنید و دیتا و کش اینستاگرام خود را پاک کنید (توجه داشته باشید که این کار می تواند اطلاعات شما را پاک کند).

VPN را به یک کشور دیگر متصل کنید.

سعی کنید با استفاده از نام کاربری و پسورد اشتباه وارد شوید. این کار را ۳ یا ۴ بار امتحام کنید و بعد از برنامه خارج شوید.

مرورگر خود را باز کنید و به اینستاگرام بروید و نام کاربری و رمز عبور صحیح را وارد کنید (VPN باید متصل باشد).

اگر از سیستم شخصی استفاده می کنید؛ ایمیل خود را روی آن باز کنید با می توانید بعد از قطع اتصال VPN ایمیل را روی گوشی همراه خود باز کنید.

حالا شما یک ایمیل در مورد فعالیت های مشکوک را دریافت خواهید کرد. روی لینک Secure your account here موجود در ایمیل کلیک کنید.

حل مشکل تغییر Name در اینستاگرام با استفاده از VPN

بعد از آن؛ از شما خواسته می شود که کلمه عبور خود را تغییر دهید. کلمه عبور جدیدی را ایجاد کنید و اینستاگرام از شما می خواهد اکانت خود را بررسی کنید.

حل مشکل تغییر Name در اینستاگرام با استفاده از VPN

بعد از تغییر رمز عبور؛ باید تغییرات را بررسی کنید.

حل مشکل تغییر Name در اینستاگرام با استفاده از VPN

تغییر نام بعد از بررسی اکانت

روی Review Profile کلیک کنید تا صفحه پاپ آپ دیگری باز شود. در این صفحه پیغامی با متن “For your security we’ve updated some of your profile information. Please review your profile to make sure all the information there is correct” دریافت خواهید کرد که به شما می گوید؛ برخی از اطلاعات پروفایل شما را بروزرسانی کرده ایم. لطفا پروفایل خود را بررسی کنید تا از صحت تمام اطلاعات موجود اطمینان حاصل کنید.

حل مشکل تغییر Name در اینستاگرام با استفاده از VPN

بعد از بررسی اکانت خود؛ گزینه Edit Profile را دریافت خواهید کرد. حالا نام را تغییر دهید و تغییرات ایجاد شده را ذخیره کنید.

چرا نام در اینستا تغییر نمیکند؟

اگر با استفاده از روش های بالا مشکل عدم تغییر Name در اینستاگرام شما حل نشده است می توانید در اکانت اینستاگرام خود وارد صفحه Settings شوید و به بخش Help مراجعه کنید. Report a Problem را تپ کنید و Something isn’t Working را انتخاب کنید. مشکل خود را تایپ کنید و ارسال کنید. اینستاگرام در عرض ۱ الی ۲ روز به شما پاسخ خواهد داد.

در آخر از شما دعوت می کنیم آموزش تصویری ۲ روش تغییر نام کاربری و نام صفحه در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

تغییر نام در اینستاگرام فارسی و نسخه های دیگر با استفاده از روش های بالا می تواند جواب دهد. اگر خوش شانس باشید می توانید مشکل خود را حل کنید در غیر این صورت باید مدت ۱۴ روز منتظر بمانید. نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل
راهنما حل مشکل لود نشدن پست در اینستاگرام به صورت کامل
بررسی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام
بررسی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام
آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام
آموزش حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام
حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام
حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام

نظرات

  • امیر says:

    من نمیتونم نام کاربری ام رو عوض کنم میگه باید ایمیل و تلفن تایید شده داشته باشید الان چیکار کنم؟

  • آرزو says:

    سلام
    پیج قبلی من غیر فعال شده و میخام دقیقا همون آیدی رو بزارم روی پیجم
    اما میزنه نام کاربری در دسترس نیس خب اون پیج قبلی که غیر فعال شده چرا اینستاگرام اجازه نمیده؟
    میشه راه حل بدین ممنون

  • 𝐀𝐦𝐢𝐫 𝐡𝐨𝐬𝐞𝐢𝐧 says:

    سلام اگه میشد این توضیحات را با فیلم نشان دهید من بهتر متوجه میشدم

  • مهسا says:

    این مشکل منم هست username اکانتمو تغییر دادم حالا نمیتونم اون اسمو رو اکانت بعدیم بذارم میگه نام کاربری در دسترس نیست حتی اون اکانتم کلا دیلت زدم بازم نمیتونم username قبلیمو بذارم لطفا جواب بدین.

  • احمد says:

    سلام، من دوتا پیج دارم و میخوام اسم یه پیجم رو بذارم رو پیج دیگم، بعد اگه مثلا پیج اولیم رو اسمش تغییر بدم که همون اسم رو بتونم بذارم رو پیج دومم، باید چن روز از تغییر اسم پیجم بگذره که بتونم تغییر بدم،
    ممنون میشم اگه جواب بدین

    • سوال منم هست says:

      جواب لطفا

      • آرزو says:

        سلام
        پیج قبلی من غیر فعال شده و میخام دقیقا همون آیدی رو بزارم روی پیجم
        اما میزنه نام کاربری در دسترس نیس خب اون پیج قبلی که غیر فعال شده چرا اینستاگرام اجازه نمیده؟
        میشه راه حل بدین ممنون

    • مهسا says:

      این مشکل منم هست username اکانتمو تغییر دادم حالا نمیتونم اون اسمو رو اکانت بعدیم بذارم میگه نام کاربری در دسترس نیست حتی اون اکانتم کلا دیلت زدم بازم نمیتونم username قبلیمو بذارم لطفا جواب بدین.

      • پرویز says:

        سلام خسته نباشید نام اینستا رو عوض کنم ولی وصل میشه به فیسبوک اونجا هم شماره و رمز رو میزنم قبول نمیکنه ممنون میشم منو راهنمایی کنید

  • Ahmad says:

    سلام، من تغییرات اصلا سیو نمیشه، و هیچ پیامی هم نمیاد که مشکلش چیه
    چیکار کنم؟؟

    • پرویز says:

      سلام خسته نباشید نام اینستا رو عوض کنم ولی وصل میشه به فیسبوک اونجا هم شماره و رمز رو میزنم قبول نمیکنه ممنون میشم منو راهنمایی کنید

  • محمد says:

    عالی بود داداش،دمت گرم.

  • رضا هستم says:

    یعنی بعد ۱۴ روز میشه عوض کرد اسمو؟؟